Nouja, volgens mij is er best veel chagrijn geweest eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Er zit maar weinig chagerijn in dit seizoen he
vreemd als je maar 1 westrijd heb verloren dit seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij is er best veel chagrijn geweest eigenlijk.
Wie zei er ook alweer dat Feyenoord de minste selectie heeft van de vier? (lol)quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al die analytici die zeiden dat het tussen Ajax, PSV en AZ zou gaan hadden toch wel gelijk
Afellay en El Ahmadi ook. Die dikke kamper volgens mij ook.quote:Op zondag 2 april 2023 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat Feyenoord de minste selectie heeft van de vier? (lol)
En Waterkneus met z'n Klassieker-opstellinkje.
Vanuit jou?quote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij al aardig verwend geraakt hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afellay jaquote:Op zondag 2 april 2023 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kwaliteit van de selectie hangt altijd samen met de trainer. Slot had dit Ajax of PSV ook echt wel kampioen gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Afellay ja![]()
Achteraf is natuurlijk wel makkelijk praten. Maar blijkt wel dat Feyenoord een vrije brede selectie heeft, waarin altijd spelers weer opstaan. We zijn niet slechter geworden van de wisselspelers en langdurige geblesseerde spelers kunnen altijd opgevangen worden.
De selectie van Feyenoord is door iedereen onderschat, omdat we van heel veel spelers de potentie niet heel snel konden zien. Maar dat je in februari/maart dat nog zegt is wel lachwekkend hoor. Toen was wel al duidelijk dat we niet heel veel onder deden voor Ajax qua selectie (op de aanval na, die vind ik nog steeds ondermaats.).quote:Op zondag 2 april 2023 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Afellay ja![]()
Achteraf is natuurlijk wel makkelijk praten. Maar blijkt wel dat Feyenoord een vrije brede selectie heeft, waarin altijd spelers weer opstaan. We zijn niet slechter geworden van de wisselspelers en langdurige geblesseerde spelers kunnen altijd opgevangen worden.
Of zijn spelers in een paar maanden tijd gewoon heel veel beter geworden door Slot? Zoals Gimenez?quote:Op zondag 2 april 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie van Feyenoord is door iedereen onderschat, omdat we van heel veel spelers de potentie niet heel snel konden zien. Maar dat je in februari/maart dat nog zegt is wel lachwekkend hoor. Toen was wel al duidelijk dat we niet heel veel onder deden voor Ajax qua selectie (op de aanval na, die vind ik nog steeds ondermaats.).
echt onzinquote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kwaliteit van de selectie hangt altijd samen met de trainer. Slot had dit Ajax of PSV ook echt wel kampioen gemaakt.
Komt ook voornamelijk omdat Feyenoord veel onbekende spelers haalde. Maar bij Ajax worden ze standaard als ze 20/21 jaar zijn toptalenten genoemd. Bij Feyenoord spelen ze 'boven hun kunnen'. Het kunnen geen grote talenten zijn, want die spelen toch niet bij Feyenoord?quote:Op zondag 2 april 2023 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Afellay ja![]()
Bassey beter dan Hancko (lol)quote:Op zondag 2 april 2023 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, ik niet.quote:Op zondag 2 april 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dan ben jij al aardig verwend geraakt hoor.
Ajax wellicht, maar PSV is toch gewoon onthoofd in de winterstop. Dat had Slot ook niet gerepareerd. Zoveel hebben die niet op de bank zitten, die moeten dan ook teruggrijpen naar een El Ghazi. Dat is wel minder dan onze bank.quote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kwaliteit van de selectie hangt altijd samen met de trainer. Slot had dit Ajax of PSV ook echt wel kampioen gemaakt.
Dat heeft uiteraard ook deels te maken met Slot, maar het moet er ook in zitten natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Of zijn spelers in een paar maanden tijd gewoon heel veel beter geworden door Slot? Zoals Gimenez?
Wellicht maar niet met deze spelers. Ik zie de selectie van Ajax niet het spelletje spelen wat Slot wil.quote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die spelers al op een lijstje stonden en goed bekeken warenquote:Op zondag 2 april 2023 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, vooraf was natuurlijk lastig in te schatten hoe goed die hele karrenvracht aan nieuwe spelers zouden zijn.
Bovendien was het niet vreemd te verwachten dat die volledig nieuwe selectie tijd nodig zou hebben om te wennen en op elkaar ingespeeld te raken.
Dat de verwachtingen vooraf niet zo hoog lagen vind ik dus niet zo raar.
Des te knapper is de prestatie van Arne Slot, dat hij zo snel van een vreemdelingenlegioen een samenwerkend geheel heeft weten te maken en opmerkelijk fit ook.
Het is geweldig wat Slot neerzet, maar in hindsight is er ook goed ingekocht natuurlijk. Iets waar ik zelf eind vorig jaar nog best kritisch op was. We moeten niet doen alsof de spelers allemaal debieltjes zijn en Slot er geweldige spelers van heeft gemaakt. Er stond blijkbaar een selectie met heel veel potentie begin dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, vooraf was natuurlijk lastig in te schatten hoe goed die hele karrenvracht aan nieuwe spelers zouden zijn.
Bovendien was het niet vreemd te verwachten dat die volledig nieuwe selectie tijd nodig zou hebben om te wennen en op elkaar ingespeeld te raken.
Dat de verwachtingen vooraf niet zo hoog lagen vind ik dus niet zo raar.
Des te knapper is de prestatie van Arne Slot, dat hij zo snel van een vreemdelingenlegioen een samenwerkend geheel heeft weten te maken en opmerkelijk fit ook.
Ik zou willen dat we Veltman weer haddenquote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haalbaar is heel relatief of het een juiste stap is blijft een tweede.
Alhoewel, mogen werken met Veltman is voor iedereen een droom @:adames
hanco, symanski, gimenez waren allemaal al internationalquote:Op zondag 2 april 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is geweldig wat Slot neerzet, maar in hindsight is er ook goed ingekocht natuurlijk. Iets waar ik zelf eind vorig jaar nog best kritisch op was. We moeten niet doen alsof de spelers allemaal debieltjes zijn en Slot er geweldige spelers van heeft gemaakt. Er stond blijkbaar een selectie met heel veel potentie begin dit seizoen.
Ajax speelt het meest ingewikkelde voetbal ter wereld, dat snappen normale stervelingen niet. Daar moet je de beste linkerkant van Europa voor hebben. Maar ze worden genaaid door een onterecht afgekeurde goal tegen Go Ahead en een gemiste rode kaart van Hartman en Idrissi!quote:Op zondag 2 april 2023 21:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht maar niet met deze spelers. Ik zie de selectie van Ajax niet het spelletje spelen wat Slot wil.
Dat snap ik wel als je ziet wat daar nu loopt. Dat is niet best.quote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we Veltman weer hadden
Inderdaad, dat blijkt nu, maar aan het begin van dit seizoen was dit voor de meeste mensen ook nog maar afwachten.quote:Op zondag 2 april 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is geweldig wat Slot neerzet, maar in hindsight is er ook goed ingekocht natuurlijk. Iets waar ik zelf eind vorig jaar nog best kritisch op was. We moeten niet doen alsof de spelers allemaal debieltjes zijn en Slot er geweldige spelers van heeft gemaakt. Er stond blijkbaar een selectie met heel veel potentie begin dit seizoen.
Ik begin me oprecht zorgen om je te maken kameraadquote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook hoor. Ik heb altijd gevonden dat een trainer best wat invloed heeft op de prestaties. Slot is daar een uitstekend voorbeeld van.quote:Op zondag 2 april 2023 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat blijkt nu, maar aan het begin van dit seizoen was dit voor de meeste mensen ook nog maar afwachten.
Maar dat heeft de scouting goed gezien inderdaad. Al denk ik wel dat een andere trainer minder uit deze spelersgroep zou halen hoor.
Ik hoop vooral dat ze de komende jaren doorgaan met het zo belangrijk maken van die fitheid. Toch bijzonder hoeveel impact dat heeft ten opzichte van andere teams.quote:Op zondag 2 april 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was ook vooral de eerste seizoenshelft ook helemaal niet zo goed natuurlijk. Maar dat we toen al bovenaan stonden zei wel het een en ander. Normaal gesproken had je in de achtervolging gemoeten, nu verdedigden we een voorsprong terwijl het steeds beter ging.
Uiteindelijk staan we vooral zo dik bovenaan omdat de ploeg zo ongelooflijk fit is. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Dilrosun en Timber, toch wel onze duurste aankopen zijn ontzettend tegengevallen. De eerste maanden misten we echt een 6. Bij Gimenez en Paixao (en Wieffer, maar die kostte weinig) heeft het ook van ontzettend ver moeten komen. En zo’n Bjørkan heeft er ook nog even rondgewandeld. Alleen Hancko en Szymanski kon je snel inpassen.quote:Op zondag 2 april 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Kreeg bij sommige Ajax-spelers (Bergwijn, Brobbey, Wijndal) echt het gevoel dat ze een beetje neerkeken op het niveau van de Eredivisie. Denken dat je het wel op talent kan redden. Die mentaliteit zie je bij ons totaal niet. Dat maakt toch wel het verschil.quote:Op zondag 2 april 2023 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de komende jaren doorgaan met het zo belangrijk maken van die fitheid. Toch bijzonder hoeveel impact dat heeft ten opzichte van andere teams.
Kampioen van de armoede vind ik echt een bizar slap begrip want dan ben je dus terecht kampioen geworden maar je hebt genoeg tijd gekregen om een geweldig team te vormen van kampioenskwaliteit. Puntverlies lijden was niet per se een probleem dit seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Dilrosun en Timber, toch wel onze duurste aankopen zijn ontzettend tegengevallen. De eerste maanden misten we echt een 6. Bij Gimenez en Paixao (en Wieffer, maar die kostte weinig) heeft het ook van ontzettend ver moeten komen. En zo’n Bjørkan heeft er ook nog even rondgewandeld. Alleen Hancko en Szymanski kon je snel inpassen.
We hebben ook een beetje geluk dat Ajax en PSV zo slap zijn en dat bovendien we Europees ongelooflijk gemazzeld hebben, anders hadden we in de winter al een relatief uitzichtloos seizoen gehad. Toch leuk hoe het dan nu zo goed is gevallen en das trouwens dikverdiend afgedwongen.
Timber wordt nog steeds verschrikkelijk onderschat heb ik het idee. De hele eerste seizoenshelft draaide het elftal eigenlijk voor geen ene meter en moest hij ook nog eens op een voor hem onnatuurlijke positie spelen op een middenveld dat totaal niet in balans was. En hij heeft natuurlijk ook pech gehad met al die blessures. Vind dat hij nogal onterecht veel kritiek krijgt. Volgend seizoen op de plek van Kokcu en dan komt het helemaal goed met hem.quote:Op zondag 2 april 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Dilrosun en Timber, toch wel onze duurste aankopen zijn ontzettend tegengevallen. De eerste maanden misten we echt een 6. Bij Gimenez en Paixao (en Wieffer, maar die kostte weinig) heeft het ook van ontzettend ver moeten komen. En zo’n Bjørkan heeft er ook nog even rondgewandeld. Alleen Hancko en Szymanski kon je snel inpassen.
We hebben ook een beetje geluk dat Ajax en PSV zo slap zijn en dat bovendien we Europees ongelooflijk gemazzeld hebben, anders hadden we in de winter al een relatief uitzichtloos seizoen gehad. Toch leuk hoe het dan nu zo goed is gevallen en das trouwens dikverdiend afgedwongen.
Het tweede deel kan ik wel volgen. Ik denk dat je met het weggaan van Kokcu met Timber een prima vervanger kan hebben, maar ik vind ook dat Timber de huidige invulling niet heeft gedaan op het niveau van een speler waarvoor je zoveel geld hebt neergelegd.quote:Op zondag 2 april 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timber wordt nog steeds verschrikkelijk onderschat heb ik het idee. De hele eerste seizoenshelft draaide het elftal eigenlijk voor geen ene meter en moest hij ook nog eens op een voor hem onnatuurlijke positie spelen op een middenveld dat totaal niet in balans was. En hij heeft natuurlijk ook pech gehad met al die blessures. Vind dat hij nogal onterecht veel kritiek krijgt. Volgend seizoen op de plek van Kokcu en dan komt het helemaal goed met hem.
Als je kijkt naar wat voor bizarre transfercarrousel er deze zomer heeft plaats gevonden, dan is het eigenlijk heel knap dat van alle inkomende transfer er maar 1 echte miskoop tussen zat met Dilrosun.
Branco vd Boomen zou een goeie vervanger zijn voor Kokcu mocht PSV hem niet aantrekkenquote:Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber mag het aankomend seizoen laten zien op de plek van Kokcu.
Hij is voor het geld wat we hebben betaald wel echt tegengevallen. Ik hoop ook dat het goed komt alhoewel ik veel meer een wingback in hem zie.quote:Op zondag 2 april 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timber wordt nog steeds verschrikkelijk onderschat heb ik het idee. De hele eerste seizoenshelft draaide het elftal eigenlijk voor geen ene meter en moest hij ook nog eens op een voor hem onnatuurlijke positie spelen op een middenveld dat totaal niet in balans was. En hij heeft natuurlijk ook pech gehad met al die blessures. Vind dat hij nogal onterecht veel kritiek krijgt. Volgend seizoen op de plek van Kokcu en dan komt het helemaal goed met hem.
Als je kijkt naar wat voor bizarre transfercarrousel er deze zomer heeft plaats gevonden, dan is het eigenlijk heel knap dat van alle inkomende transfers er maar 1 echte miskoop tussen zat met Dilrosun.
Dat zie ik ook heel erg zitten, maar ik vrees dat ie betere aanbiedingen gaat krijgen (dus ook niet PSV)quote:Op zondag 2 april 2023 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Branco vd Boomen zou een goeie vervanger zijn voor Kokcu mocht PSV hem niet aantrekken
Dat verwacht ik ook wel ja, ik benoem PSV omdat ie uit Veldhoven komt en PSV supporter is.quote:Op zondag 2 april 2023 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook heel erg zitten, maar ik vrees dat ie betere aanbiedingen gaat krijgen (dus ook niet PSV)
Die gozer is toch transfervrij aankomende zomer? Lijkt me inderdaad niet dat Feyenoord een monstersalaris kan/wil bieden aan zo'n speler.quote:Op zondag 2 april 2023 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook heel erg zitten, maar ik vrees dat ie betere aanbiedingen gaat krijgen (dus ook niet PSV)
Als Feyenoord kampioen wordt, uiteraard.quote:Op zondag 2 april 2023 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel ja, ik benoem PSV omdat ie uit Veldhoven komt en PSV supporter is.
Anders zou PSV kansloos zijn.
En met Feyenoord kan ie de CL in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |