Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.quote:
Dacht even tot de 10 maar 13 nuquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
Je hebt de ES app nodig voor volledige uitzendingquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Maar even eurosport 2 aangeschaft
Gaat de bbc nog wat uitzenden?
En dat met maar 15 minuten trainingquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
Hij denkt Ronnie terug te pakken vanwege het verledenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Die break-off sloeg werkelijk nergens op
Als ik Ronnie was zou ik nu de Mark Williams break off spelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Die break-off sloeg werkelijk nergens op
Rundergehakt dan wel in dit geval.quote:
Vafaei had een hele rare opening van frame 2, maar verder is-ie gewoon niet zo goed en lust Ronnie 'm rauw.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Net thuis.
Heeft Vafaei lopen klooien of was Ronnie te goed?
Of doet Ronnie het op 80%?
Vafaei wilde nog een punt maken door zijn eerste break in frame 2 9ball style te spelen waarna Ronnie het frame meteen uitmaakte. Daarmee was de toch al gespannen toon wel gezetquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Net thuis.
Heeft Vafaei lopen klooien of was Ronnie te goed?
Of doet Ronnie het op 80%?
Verschrikkelijk hé.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
Zoals Brecel nu speelt zie ik Williams dit wel winnen
Het oogt ongemakkelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Dat is toch mooi, Brecel gaat zitten en Williams zegt 'well played'
Echt hequote:
Lisowski deed echt pijn aan de ogen inderdaad. Ik moet nog zien dat Robertson deze wedstrijd er uit trekt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 15:36 schreef wdn het volgende:
Lesowski was een partij slecht vanmorgen zeg
Met Robbo komt het wel goed denk ik
Vafaei .... tja dom bezig geweest. Ronnie laat niks van hem heel verwacht ik
Ze gaven elkaar geen hand
Eerste break off Ronnie. Die was goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |