Ik las dat iemand het vannacht ook al zei, maar het zou zomaar kunnen dat ze Jeff een leuk bedrag bieden om te blijven.quote:Op zondag 2 april 2023 10:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze bij de regie in de maag zitten en er een soort van paniek is. Teveel smaakmakers vertrokken en de publiekslieveling op vele sociaal Media heeft aangekondigd te vertrekken. De saaie bijfiguren blijven over en dat is niet wat ze willen voor die laatste maanden
Hij zal toch moeten eten, het is van de meesten geen pretje om naar te kijken als ze eten.quote:
Opvallend iddquote:
Kan, maar vraag me af of Jeff daar gevoelig voor is. Denk dat daarom ook Wanda de brief over thuis niet kreeg, omdat het geen zaak van leven of dood was, ze wilden Wanda ook niet kwijt, door de druk van Ivor, konden ze niet anders dan toch een zwarte brief geven.quote:Op zondag 2 april 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat iemand het vannacht ook al zei, maar het zou zomaar kunnen dat ze Jeff een leuk bedrag bieden om te blijven.
Als ze slim zijn doen ze dat, maar hij klinkt voor nu vastbesloten.quote:Op zondag 2 april 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat iemand het vannacht ook al zei, maar het zou zomaar kunnen dat ze Jeff een leuk bedrag bieden om te blijven.
Jeff kennende is het ook een statement wat hij wil maken. Fysiek geweld hoort niet in de loods, dus......quote:Op zondag 2 april 2023 10:34 schreef Inka het volgende:
[..]
Als ze slim zijn doen ze dat, maar hij klinkt voor nu vastbesloten.
Het zou best kunnen dat het zo gegaan is, dat ze ze er na Martin achter zijn gekomen dat het wel snel leegloopt op deze manier, want het blijft raar dat hij wel een brief kreeg, omdat Mexx al een week binnen zat.quote:Op zondag 2 april 2023 10:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan, maar vraag me af of Jeff daar gevoelig voor is. Denk dat daarom ook Wanda de brief over thuis niet kreeg, omdat het geen zaak van leven of dood was, ze wilden Wanda ook niet kwijt, door de druk van Ivor, konden ze niet anders dan toch een zwarte brief geven.
Maar het is toch een raar statement.quote:Op zondag 2 april 2023 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kennende is het ook een statement wat hij wil maken. Fysiek geweld hoort niet in de loods, dus......
Het vertrek van Martin zit gewoon een luchtje aan, blijft vaag waarom en wat de urgentie was. IMO was het meer een beslissing van de regiequote:Op zondag 2 april 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het zo gegaan is, dat ze ze er na Martin achter zijn gekomen dat het wel snel leegloopt op deze manier, want het blijft raar dat hij wel een brief kreeg, omdat Mexx al een week binnen zat.
Eensquote:Op zondag 2 april 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is toch een raar statement.
Er zijn al verschillende voorvallen geweest, zelfs waar zijn vriendin hem een knietje gaf.
Waarom is hij nu dan ineens zo principieel.
Het knietje is niet door iedereen gezien? Minder gevolgen, mssn omdat het binnen hun relatie was en hij het daarom anders ziet, ze het zelf hebben uitgepraat en nu met Marciano niet, maar dat zijn aannames, ik kan niet in zijn hoofd kijkenquote:Op zondag 2 april 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn al verschillende voorvallen geweest, zelfs waar zijn vriendin hem een knietje gaf.
Omdat hem dat mooi uit komt, hij vindt er niets meer aan sinds Kim weg is en wil naar haar toe.quote:Op zondag 2 april 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komt er niet op terug hoor, heeft ongemeende excuses uitgesproken en voor hem is het klaar, hij laat niet in zich kijken, maar er zit wel veel opgekropte woede/ agressie in die manquote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef Puzzie het volgende:
Eunice wil weten wat erin Marciano's hoofd omgaat
Ik denk nog steeds dat Mexx hem er met een nare smoes heeft uit gemanipuleerd, ook gezien de verklaring die ze achteraf gaf.quote:Op zondag 2 april 2023 10:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het vertrek van Martin zit gewoon een luchtje aan, blijft vaag waarom en wat de urgentie was. IMO was het meer een beslissing van de regie
Ze vroeg alleen wat er door hem heen gaat meer nietquote:Op zondag 2 april 2023 10:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die komt er niet op terug hoor, heeft ongemeende excuses uitgesproken en voor hem is het klaar, hij laat niet in zich kijken, maar er zit wel veel opgekropte woede/ agressie in die man
Dus dat, hij trekt in mijn ogen de zielige kaart van er is fysiek geweld gebruikt terwijl hij dan na het knietje al weg had moeten gaan. Even naar zijn eigen aandeel kijken bij het knietje en deze duw dat gaat dan weer een brug te ver voor de geweldige Jeff.quote:Op zondag 2 april 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hem dat mooi uit komt, hij vindt er niets meer aan sinds Kim weg is en wil naar haar toe.
Dat denk ik ook. Het is een beetje een slap excuus om op te kunnen stappen. Hij heeft geen zin meer.quote:Op zondag 2 april 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hem dat mooi uit komt, hij vindt er niets meer aan sinds Kim weg is en wil naar haar toe.
Kan, maar ik heb meerdere mensen horen zeggen, dat ze verwachten dat Marciano wel vaker kan gaan uitvallen. Hij was ook geen makkelijke met KimW en kon raar tegen haar uitvallen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is een beetje een slap excuus om op te kunnen stappen. Hij heeft geen zin meer.
En die uitval na het vertrek van Martin. Die gast heeft zich zelf niet in de hand.quote:Op zondag 2 april 2023 10:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb meerdere mensen horen zeggen, dat ze verwachten dat Marciano wel vaker kan gaan uitvallen. Hij was ook geen makkelijke met KimW en kon raar tegen haar uitvallen.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef Deisyy het volgende:
Alle gesprekken die er een beetje toe doen worden weg gedraaid, soundlock op soundlock, en af en toe een streamlock, ze zorgen op die manier dat de lol er helemaal af gaat.
Maar dat is niet de reden dat hij vertrekt. Dat is een excuus waar hij naar op zoek was. Hij is bij eerdere gele kaarten ook niet opgestapt.quote:Op zondag 2 april 2023 10:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb meerdere mensen horen zeggen, dat ze verwachten dat Marciano wel vaker kan gaan uitvallen. Hij was ook geen makkelijke met KimW en kon raar tegen haar uitvallen.
Ondertussen weet ik wel exact hoeveel Erik en Esther wegen en wat hun laagste gewicht in de loods wasquote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef Deisyy het volgende:
Alle gesprekken die er een beetje toe doen worden weg gedraaid, soundlock op soundlock, en af en toe een streamlock, ze zorgen op die manier dat de lol er helemaal af gaat.
Dat is nog steeds geen feit....quote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is niet de reden dat hij vertrekt.
Hoe dan ook van mij mag hij wieberen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is niet de reden dat hij vertrekt. Dat is een excuus waar hij naar op zoek was. Hij is bij eerdere gele kaarten ook niet opgestapt.
Dat zijn wel belangrijke details jaquote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ondertussen weet ik wel exact hoeveel Erik en Esther wegen en wat hun laagste gewicht in de loods was
Los van jeff , het programma heeft zichzelf de afgrond in gewerktquote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is niet de reden dat hij vertrekt. Dat is een excuus waar hij naar op zoek was. Hij is bij eerdere gele kaarten ook niet opgestapt.
Wel een beetjequote:Op zondag 2 april 2023 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los van jeff , het programma heeft zichzelf de afgrond in gewerkt
Daarom waarschijnlijk ook geen eliminatie in de periode van Ruppie, terwijl het op de streams het meeste gaat over wie ze willen nomineren.quote:Op zondag 2 april 2023 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los van jeff , het programma heeft zichzelf de afgrond in gewerkt
Ik las ook geen eliminatiequote:Op zondag 2 april 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk ook geen eliminatie in de periode van Ruppie, terwijl het op de streams het meeste gaat over wie ze willen nomineren.
Is dit zeker?quote:
Sas zegt van wel , zij heeft het van K5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |