abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208747546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:04 schreef Rolfieo het volgende:
Schiettingen komen gelukkig zeer weinig voor.

En dan toch koste wat kost allen de wapens willen ontnemen. Vooral van ehn die zich aan alle regels houden en zich verantwoordelijk gedragen. Allemaal over de rug van die arme geslachte christenen.

Toen Kamala Harris (eindelijk) naar Tenessee ging dacht ik even dat het was om de slachtoffers en hun nabestaanden een hart onder de riem te steken. Het kwam mij niet in het hoofd dat de echte slachtoffers de Democraten waren.
pi_208748590
twitter

_O-
pi_208748984
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En dan toch koste wat kost allen de wapens willen ontnemen. Vooral van ehn die zich aan alle regels houden en zich verantwoordelijk gedragen. Allemaal over de rug van die arme geslachte christenen.

Toen Kamala Harris (eindelijk) naar Tenessee ging dacht ik even dat het was om de slachtoffers en hun nabestaanden een hart onder de riem te steken. Het kwam mij niet in het hoofd dat de echte slachtoffers de Democraten waren.
Leidende doodsoorzaak voor kinderen onder de 18 in de VS is vuurwapens. Dat zegt letterlijk alles wat er over dit onderwerp gezegd hoeft te worden.
pi_208749234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Leidende doodsoorzaak voor kinderen onder de 18 in de VS is vuurwapens. Dat zegt letterlijk alles wat er over dit onderwerp gezegd hoeft te worden.
Nee, het is abortus.
pi_208749349
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Daarna volgde de (poging tot) staatsgreep en werden deelnermers op democratische wijze verwijderd. Vervolgens wordt de democratie wederom ondermijnd door de Democraten door ze op sLinkse wijze terug te plaatsen.

Is dat wat ze bedoelen wanneer ze het steeds over "our democracy" hebben?
Dit is gewoon echt niet waar. Waarom verkondig je deze leugens.
pi_208749486
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, het is abortus.
Ik zou die niet in dezelfde categorie plaatsen.

Abortions zouden bijvoorbeeld met schooling al flink verlaagt kunnen worden. Lauren Boebert haar zoon is een mooi voorbeeld hoe het verkeerd kan gaan. .

Maar abortion is verboden, maar als het kind daarna er eenmaal is, dan mag je het zelf uitzoeken.

En om abortus tegen te gaan, nemen ze tegenwoordig heel veel maatregelen die heel erg ver gaan. Het is eigenlijk verboden in vele lidstaten om te doen. Drag Queens shows of voorlees sessies... Verboden, want dit willen we niet onze kinderen aan doen.

Maar wapens, een AR15, die kan je overal kopen, want verbieden heeft geen nu..... School shootings nemen we voor onze kinderen maar voor lief.

Het is maar een raar land, en voornamelijk de GOP is mijn ervaring die hele vreemde ideeën forceerd.
pi_208749519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:55 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is gewoon echt niet waar. Waarom verkondig je deze leugens.
Sterker nog, de post stikt van de cherry picking, want de democratie, heeft ook de regels gemaakt om ze weer terug te zetten.
Dus we stemmen ze weg, dan is het democratie.
Maar als ze met democratische gemaakte wetgeving weer terug gezet kunnen worden, is het geen democratie meer.

Iets zegt mij dat ze nu die wet gaan aanpassen.....
pi_208749629
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Mooie tirade en stropop. Ik hoefde enkel (terecht) te opperen dat abortus, en niet vuurwapens, de leidende doodsoorzaak voor "kinderen onder de 18" was. Over een ban werd niet eens gesproken. Je lijkt wel geconditioneerd.
Je stelling is niet waar. Vuurwapens zijn de leidende doodsoorzaak voor kinderen in de VS.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmc2201761

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2023 16:21:57 ]
pi_208749696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:21 schreef The_End het volgende:

[..]
Je stelling is niet waar. Vuurwapens zijn de leidende doodsoorzaak voor kinderen in de VS.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmc2201761
Hoezo is mijn stelling niet waar? Jouw onderzoek zegt niets over abortus. Hier en hier iets over het aantal abortussen per jaar in de VS.

Laten we gul zijn en zeggen dat het er 600.000 per jaar zijn. Dat zijn er toch meer dan al die doden door vuurwapens.
pi_208749723
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hoezo is mijn stelling niet waar? Jouw onderzoek zegt niets over abortus. Hier en hier iets over het aantal abortussen per jaar in de VS.

Laten we gul zijn en zeggen dat het er 600.000 per jaar zijn. Dat zijn er toch meer dan al die doden door vuurwapens.
Abortus wordt niet toegepast op kinderen.

Je bent vergeten te reageren op je onzin verhaal mbt de staatsgreep.
  woensdag 12 april 2023 @ 17:54:42 #261
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208750657
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een drama allemaal, en enkel omdat een transgender christenen haatte en er 6 doodschoot, waaronder 3 kinderen.

Daarna volgde de (poging tot) staatsgreep en werden deelnermers op democratische wijze verwijderd. Vervolgens wordt de democratie wederom ondermijnd door de Democraten door ze op sLinkse wijze terug te plaatsen.

Is dat wat ze bedoelen wanneer ze het steeds over "our democracy" hebben?
''For my friends everything, for my enemies the law'' een motto binnen Democratische kringen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:01 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
We hebben de nodig ervaring met GOP leden.

Die hebben het niet zo met bepaalde doelgroepen.

Feit is wel dat 2 niet blanke democratisch gekozen vertegenwoordigers weggestemd waren, voor een redelijk licht vergrijp. Heel erg scarry.

Terwijl een grote Republikeinse vertegenwoordiger bijna de complete democratie om zeep helpt met zijn onzin en de partij daar niets van vind of tegen doet.
Ze waren gewoon allemaal weggestemd op één stem na. Je denkt toch niet dat ze serieus in achterkamertjes hebben zitten bedenken om die blanke vrouw te sparen, alleen omdat ze blank is? Het zou wel erg BNW zijn trouwens.
quote:

[..]

De slachtoffers van de aanslag in Tenessee volgens de Democraten: de transgender gemeenschap & deze twee zwarte politici. Vermeende transfobie & zogenaamd racisme is het probleem en natuurlijk de Republikeinen want zij willen geen draconische wapenwetten.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef The_End het volgende:

[..]
Abortus wordt niet toegepast op kinderen.

Je bent vergeten te reageren op je onzin verhaal mbt de staatsgreep.
Bij abortus wordt een (ongeboren) kind gedood. Het uitstekende punt van @QuidProJoe is dus valide.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208750755
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Bij abortus wordt een (ongeboren) kind gedood. Het uitstekende punt van @:QuidProJoe is dus valide.
Alleen als je je eigen definities gaat verzinnen. Past goed bij de GOP.
  woensdag 12 april 2023 @ 18:10:31 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208750892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:07 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ik zou die niet in dezelfde categorie plaatsen.

Abortions zouden bijvoorbeeld met schooling al flink verlaagt kunnen worden. Lauren Boebert haar zoon is een mooi voorbeeld hoe het verkeerd kan gaan. .

Maar abortion is verboden, maar als het kind daarna er eenmaal is, dan mag je het zelf uitzoeken.

En om abortus tegen te gaan, nemen ze tegenwoordig heel veel maatregelen die heel erg ver gaan. Het is eigenlijk verboden in vele lidstaten om te doen. Drag Queens shows of voorlees sessies... Verboden, want dit willen we niet onze kinderen aan doen.

Maar wapens, een AR15, die kan je overal kopen, want verbieden heeft geen nu..... School shootings nemen we voor onze kinderen maar voor lief.

[ link | afbeelding ]

Het is maar een raar land, en voornamelijk de GOP is mijn ervaring die hele vreemde ideeën forceerd.
Waar gaat het hier dan precies verkeerd? En waarom denk je dat mensen alleen staan als ze eenmaal een kind hebben?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208754089
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 10:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Om dezelfde reden dat de aanklacht 'diefstal' ook niet altijd tot hetzelfde vonnis zal leiden. Elke aanklacht krijgt een aparte hoorzitting, dat was ook in dit geval zo waarna de leden van het Huis mochten stemmen. En elke stemming heeft ook een andere uitslag, waarbij de blanke vrouw in kwestie op één stem na het overleefde. Het wisselt allemaal slechts een paar stemmen.

Maar als je in een wereld leeft waarin je constant mensen op basis van hun huidskleur behandelt, dan ga je ook alle verschillen in uitkomst langs die lijnen interpreteren. En dit is binnen Democratische kringen natuurlijk al langer een groot probleem. En vervolgens wordt dit raciaal essentialistische wereldbeeld op de politieke tegenstander geprojecteerd. Het blijft opmerkelijk om te aanschouwen.
[..]
Welke tweede alinea heb je het over?
Maar je geeft zelf aan dat de vrouw niets heeft 'gestolen' en toch vind je het dikke prima dat 65 republikeinen haar wilden laten aftreden vanwege 'diefstal'; Wat zegt dat over jou en wat zegt dat over die 65 republikeinen?
pi_208754123
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welke manier heeft dit te maken met wat er is gebeurd in Tennessee? Was dit überhaupt in Tennessee? En wie betreft het? Ik heb het niet eens meegekregen namelijk. Het lijkt vooral een whataboutism te zijn en een poging de discussie te draaien.
Ja, de woorden waarmee de kindermisbruiker werd verdedigd waren afkomstig van dezelfde speaker van het huis die deze drie personen volgens jouw eigen woorden op valse gronden wilde verbannen uit het huis.
pi_208754480
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

En vind jij dat abortus moet worden toegestaan. Of moeten er maatregelen worden genomen om het aantal 'doden' door abortus terug te dringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208755266
Kijk een echte reden om een afgevaardigde te schorsen:

twitter

twitter

quote:
The expulsion resolution said that Harris "undermined the public's confidence in this institution and violated the order and decorum necessary to complete the people's work in the state of Arizona".

Before she joined the legislature, Harris gained notoriety for her involvement in election denialism. After the 2020 election, she led an unsanctioned canvass of voters, which was then debunked by elections experts. When Hobbs, a Democrat, won the governorship in November, Harris said she would not vote for anything unless there was a revote of the 2022 election.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2023 00:35:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208755355
twitter

Ga er vooral mee door :Y

twitter

twitter

Jonge kiezers trek je er idd niet mee :D

twitter

En intussen wordt Dylan Mulvaney er rijk en beroemd van:

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2023 04:19:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208755398
twitter

twitter

[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2023 01:03:35 ]
pi_208755484
Weer eens een gevalletje van hypocrisie:

twitter

Duidelijk de partij van MY FREEDOM!:

twitter

[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2023 02:22:22 ]
  donderdag 13 april 2023 @ 05:49:55 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208755642
quote:

[..]

Ja inderdaad hoeveel schietpartijen in scholen zijn er in Europa geweest afgelopen jaar?
In verhouding met de VS?

Ik geef je een hint.
https://www.gunviolencearchive.org/reports/mass-shooting

Waarschijnlijk komt daarom het zorgstelsel daar niet fatsoenlijk van de grond, zorgverzekeraars zouden failliet gaan daar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208757628
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 05:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja inderdaad hoeveel schietpartijen in scholen zijn er in Europa geweest afgelopen jaar?
In verhouding met de VS?

Ik geef je een hint.
https://www.gunviolencearchive.org/reports/mass-shooting

Waarschijnlijk komt daarom het zorgstelsel daar niet fatsoenlijk van de grond, zorgverzekeraars zouden failliet gaan daar.

In Zwitserland ook niet terwijl iedereen daar een wapen heeft.
  donderdag 13 april 2023 @ 13:03:38 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208757984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:21 schreef QAnonn het volgende:

[..]
In Zwitserland ook niet terwijl iedereen daar een wapen heeft.
Klopt iedereen kinderen vanaf ..
Ze hebben daar ook een stand your grond wet.
Je mag er openbaar met je volautomatische wapen rondlopen.
Het zorgstelsel is er enorm kut.
En er zijn amper wapen regels en je kan ze gewoon in de supermarkt aanschaffen incl munitie.

Oh nee wacht dat is de vs.

Dit is hoe het in Zwitserland aan toe gaat.

https://www.hln.be/buiten(...)en%20is%20toegestaan.

En btw in Zwitserland heeft 1 op de 4 personen een wapen en niet zoals in de vs waar er meer wapens in omloop zijn dan burgers.

Oh en nog 1 ding het aantal vuurwapen doden Zwitserland is alsnog de hoogste van Europa Rara..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208758378
I tried to buy a gun at Walmart twice, and roadblocks left me empty-handed both times

Jeetje. Als het zo makkelijk is om een wapen in een supermarkt aan te schaffen, en een Linkse journalist faalt... zegt dat dan iets over het aanschaffen of de journalist?
pi_208759472
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:49 schreef QuidProJoe het volgende:
I tried to buy a gun at Walmart twice, and roadblocks left me empty-handed both times

Jeetje. Als het zo makkelijk is om een wapen in een supermarkt aan te schaffen, en een Linkse journalist faalt... zegt dat dan iets over het aanschaffen of de journalist?
Het zegt iets over de dienstverlening van Wallmart. Wat voor relevantie heeft dit verhaaltje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')