Blijkbaar vinden velen dat heel erg interessant, want er praten er meer regelmatig engelsquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:36 schreef pingu66 het volgende:
Waarom praat Kenzy in het Engels ( net zoals haar "tweede vader")
Jeff zat met Janet op de blauwe stoelen te praten over eliminaties, kregen we 1 minuut in beeld, toen weggedraaid naar de slapers in de kasquote:
Vooral Sas, die vindt dat kennelijk erg stoerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden velen dat heel erg interessant, want er praten er meer regelmatig engels
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral Sas, die vindt dat kennelijk erg stoer
Ja en dan met accentquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral Sas, die vindt dat kennelijk erg stoer
Esther laat het wel "woesh" los en vindt het verder ppprrrriiimmmaaa"quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:43 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy weet zeker dat Janet ook 47 euro gehad heeft, zij heeft samen met Janet de bestelling gedaan. Volgens Wendy heeft iedereen 47 euro gehad + een bidon waarvan de goedkoopste 2,99 was.
Esther zegt dat ze het dan maar los laat.
Dat middelste gevaarte is nog een rauwe, die moest er nog in. Lekker je gebraden kip op je rauwe kip leggen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
Geen slow cooker komt hier binnen
[ afbeelding ]
Ook dat, en het komt eruit als een soepkip.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:51 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat middelste gevaarte is nog een rauwe, die moest er nog in. Lekker je gebraden kip op je rauwe kip leggen.
Pulled chickenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook dat, en het komt eruit als een soepkip.
Handig voor pulled chicken met zoveel mensenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor Moraima telkens smekken, die staan die halve kip al op te vreten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]Betekent dat het lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor Moraima telkens smekken, die staan die halve kip al op te vreten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik word er een beetje onpasselijk van hoe Moraima op die botjes staat te kauwen en de restanten dan in haar hand spuugt
Is ie zich aan het botvieren ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Rupie staat dat mes te slopen op die slijpsteen
t is maar goed dat ze ons niet continu filmenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik word er een beetje onpasselijk van hoe Moraima op die botjes staat te kauwen en de restanten dan in haar hand spuugt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t is maar goed dat ze ons niet continu filmen
Nee, maar als ze dat wel zouden doen zou ik geen half kipkarkas in mn bakkes douwen en gaan staan knagen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Fair enough ...quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:06 schreef schizolientje het volgende:
t is echt net de muppet show, iemand zegt wat en dan 2x ja, ja bla bla bls ja ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Ik kan die nare schetterbek van een Zoe in elk geval niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac is weer onder de levenden en Zoe duikt er meteen op in K3. Niet letterlijk maar met haar gezever. Isaac reageert vrij kortaf, kan het met wel voorstellen met dat gehak op de tak.
Ik maak geen kans op 9 tonquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
die ice leeft enkel op als over nomineren gaatquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:10 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : wie moet er op komen dan ? Er zijn voor mij 3 mensen : JW , Erik...en streamwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |