Goedkoopquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Finale wordt gewoon in de hal bij Endemol gehouden zo te zien, niet eens in 1 van de vele studio's die ze daar hebben.
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe dom kan een mens wezen, heel dom haha
ik krijg altijd mail van RTL maar gooi die eigenlijk altijd gelijk weg, ben ik net mijn mail aan opruimen komm ik er 1 tegen van 21 april
dat ik me dus had kunnen aanmelden voor de finale om kans te hebben om erbij te wezen 2 kaartjes![]()
en ik zou ook een flaske krijgen met eigen naam erop
![]()
![]()
hoe dom ben ik had het echt wel gewild anders
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?![]()
ships moest 21 maart wezen typfout maand vergissingquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?![]()
wat is je bron @odie22 want heb dat nergens gezien hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet...
Ben benieuwd als er een nieuwe BB komt volgend jaar waar het huis dan komt.
Vaak geweest daar idd (had een klant daar) is idd de entree hal.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Finale wordt gewoon in de hal bij Endemol gehouden zo te zien, niet eens in 1 van de vele studio's die ze daar hebben.
ik zei later , 1 april, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren met het gebouw, ik denk gesloopt als er geen nieuwe editie komtquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is je bron @:Odie22 want heb dat nergens gezien hoor
je kan ook te ver gaan Jockariquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:58 schreef Jockari het volgende:
Moeten zich niet plamuren, zijn eigenlijk al klaar. Jolien daarentegen...
@:Odie22 is eigenlijk onze Mario van dit jaar vind ik.
[ afbeelding ]
hahaha ja ik zag het laterquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zei later , 1 april, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren met het gebouw, ik denk gesloopt als er geen nieuwe editie komt
oh je had het ook gezien![]()
No nonsense, gewoon zichzelf. Uitstekende winnaar van dit jaar!quote:
Dank je welquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Ook van mijn kant een hartelijk dank aan iedereen die deze BB leuker heeft gemaakt, het commentaar hier, degene die filmpjes, foto's en streamverslagen hebben gepost. Kortom, het was gezellig, en ik voelde me al heel snel welkom en thuis..Ook Dotteke bedankt voor je fijne manier van modereren.
![]()
Ik ga het missen, maar zoals eerder gezegd hier, gelukkig zijn de buren er nog, ondanks het daar even wennen wordt, maar was hier in het begin ook.
Hopelijk op een volgend jaar met nieuwe kandidaten, nieuwe spellen, en nieuwe kansen..
Ik gun hem dat huisje in Spanje wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Bart weemoedig op zijn bed, dit was het dan.
Dacht dat het Frankrijk wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik gun hem dat huisje in Spanje wel.
ik zag op een tafeltje een bordje''Fam van Rob'' ik denk dat ze gewoon voor de show in 1 auto zijn en de Fam apart komtquote:
Ah dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het moeilijk met het feit dat het over een paar uur afgelopen is .
zoiezo he minimaal!quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:15 schreef Ireth het volgende:
Honey i'm home!!!![]()
Even snel eten, werkkloffie aan de kapstok tot dinsdag, douchen en whoppa!
Ik ga nog geen afscheidsspeech houden hoor, ik verwacht nog minimaal 2 rehab-COSsen
ja dat zal het wezen dan want broer Lot ging ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zag op een tafeltje een bordje''Fam van Rob'' ik denk dat ze gewoon voor de show in 1 auto zijn en de Fam apart komt
Ook een bepaalde vorm van autisme volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef Krambo het volgende:
De logica van Jason; eerst uitgebreid z'n handen wassen en dan onder de douche stappen
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ik me nu helemaal klaar maak nette kleren makeuppie en er heen ga en dan zeg er zal heus wel 1 plekkie over wezen voor 1 persoon...... zou ik dan naar binnen mogen????
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ik me nu helemaal klaar maak nette kleren makeuppie en er heen ga en dan zeg er zal heus wel 1 plekkie over wezen voor 1 persoon...... zou ik dan naar binnen mogen????
Uhhhhh wat denk jezelf doosquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |