Ja als er alleen maar nummers tussen zitten die je live wil zien maar je moet echt plassen, wat duje dan he?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Duje goed, omdat alvast in te plannen
Is dat Polen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:25 schreef NailQueen het volgende:
De plaspauze wordt al verzorgd door Blanka
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:35 schreef NailQueen het volgende:
Is iemand die het voortouw wil nemen voor een meet van tevoren?
Cee en ik hebben eerst de persmiddag en dan snel terug naar hotel voor eten en omkleden en voeten uitrusten en dan sluiten we ergens achteraan de rij voor AFAS want we gaan toch achterin staan dus geen haast maar wij zijn dus niet de aangewezen personen voor dit voortouw want we komen op het laatst aanhollen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:35 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we weer peukjes roken met Andy?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik hebben eerst de persmiddag en dan snel terug naar hotel voor eten en omkleden en voeten uitrusten en dan sluiten we ergens achteraan de rij voor AFAS want we gaan toch achterin staan dus geen haast maar wij zijn dus niet de aangewezen personen voor dit voortouw want we komen op het laatst aanhollen.
Maar binnenkort roept er vast een Momo of ijs_beer ofzo een punt om elkaar vooraf te ontmoeten voor jullie. Komt goed.
Ik sluit graag aan bij de meet van te vorenquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:35 schreef NailQueen het volgende:
Goede suggesties.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:19 schreef Meridiaan het volgende:
Wie hebben er allemaal zin om bij aan te schuiven?
Schaamteloos gejat van vorig jaar:
- Rond half vijf afspreken;
- Samen wat eten bij een tentje vlak bij een Amsterdams station. Suggesties welkom![]()
- We kunnen een appgroep starten, dat is handig.
- En dan tegen zeven uur (oid) richting Bijlmer ArenA. Sommigen hebben zitplekken, anderen staanplaatsen. Staan is meestal ter hoogte van de geluidstechnici.
Hahaha nou ik rook veel minder nu (meer van die fruitvapejes soms) plus er zijn nu heel veel artiesten die ik niet wil missen dan anders plus je weet de volgorde nooit dus ik vergeef het mezelf nooit als ik buiten blijk te staan tijdens Finland.quote:
Ik had er juist overheen gelezen als het enkel in het meettopic zou komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Sableheart het volgende:
Waar hebben we een meettopic voor als dit soort afspraken altijd in de individuele topics komen? Dan gaan mensen het toch missen?
Ik ben niet bij het concert zelf, maar heb die avond elders in Amsterdam een afspraak staan, en moet ergens eten. Ik sluit daarom graag aan bij een meet van te voren.
Als Albanië en Litouwen achter elkaar zijn ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nou ik rook veel minder nu (meer van die fruitvapejes soms) plus er zijn nu heel veel artiesten die ik niet wil missen dan anders plus je weet de volgorde nooit dus ik vergeef het mezelf nooit als ik buiten blijk te staan tijdens Finland.Dus ik vind even buiten zijn met jou en Andy heel gezellig maar ik weet even niet hóe dit keer.
Ja maar als Albanië bezig is weet je niet wat erna komt. Kan zomaar Finland zijn dus.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Als Albanië en Litouwen achter elkaar zijn ofzo
En trots dat je minder rooktik moet ook nog
Ja das waar. Maar ik rook nog wel gewoon als een schoorsteen dus ik ga alvast oefenen om iig in 3 minuten snel naar buiten te rennen en een halve peuk naar binnen te zuigenquote:Op zondag 2 april 2023 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als Albanië bezig is weet je niet wat erna komt. Kan zomaar Finland zijn dus.
Ik sla dat over, anders kom ik niet meer thuis met de trein 😅quote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef NailQueen het volgende:
In de Ding a dong podcast zegt GJ dat hij na EIC nog songfestivalhits gaat draaien in Club Nyx. Als we nog zin hebben in een afterparty kunnen we daar heen
Daarom heb ik een hotel geboekt. Dan heb ik daar geen gedoe meequote:Op zondag 2 april 2023 14:39 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik sla dat over, anders kom ik niet meer thuis met de trein 😅
Servië, Oekraïne, Georgië, Portugal en Kroatië komen wel naar meerdere pre parties maar nog niet naar Amsterdamquote:
En HUP MENGONIGODquote:Op zondag 2 april 2023 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Servië, Oekraïne, Georgië, Portugal en Kroatië komen wel naar meerdere pre parties maar nog niet naar Amsterdam
Inb4 Getty Kaspersquote:Op zondag 2 april 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
De support acts moeten ook nog bekend worden gemaakt toch? Behalve Katrina?
Laat die maar lekker in de file staan dit jaarquote:
Dat is slim van je.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom heb ik een hotel geboekt. Dan heb ik daar geen gedoe mee
Dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 2 april 2023 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Laat die maar lekker in de file staan dit jaar
Vervelend voor Stromae, wel fijn voor ons dat het niet weer zo tyfus druk is daar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:39 schreef Cee het volgende:
Stromae heeft z’n concerten gecanceld. Dus qua drukte zal het iets rustiger zijn rondom de AFAS. Mogelijk komen er ook wat hotelkamers vrij, voor wie er in de buurt toch nog wil overnachten.
Jaaaa voeg allemaal ff @Moirahuana toe zodat ik jullie kan taggen in een story en jullie mijquote:Op woensdag 5 april 2023 12:04 schreef Cee het volgende:
EiC heeft een Meet and Greet actie!
https://www.instagram.com/p/CqplisWILOA/?igshid=MDJmNzVkMjY=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |