abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2023 @ 19:33:30 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211436431
Ik zoek een kandelaar die een paar jaar geleden redelijk hip was. Of misschien nog wel :P . Ik was met m'n schoonmoeder in een winkeltje en die liet zich ontvallen dat ze een kandelaar heel mooi vind en kerst komt eraan (én haar verjaardag).

Was een strakke ongelijke u vorm. Lijkt nog het meest op de achterste qua vorm maar meestal hebben ze dan toch nog geborsteld gouden armen en geen plaatje om op te staan:

Resistance is futile.
pi_211436456
@Seven wel zeer benieuwd naar welke Ikea nepplanten je echt goed vindt! Als je toevallig weet welke namen het zijn. Met mijn twee katten zijn echte planten echt geen optie, naast dat ik zelf bijzonder goed ben in planten vermoorden.
  zondag 26 november 2023 @ 19:42:12 #163
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211436532
Ik heb trouwens een boeket samengesteld. Metalen vaas van zodat 'ie Colin (3) proof is, dus kan evt in een vensterbank staan. En gekozen voor Silk-ka bloemen in rode en oranje kleuren.

Deze vaas:

Resistance is futile.
  zondag 26 november 2023 @ 19:53:52 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211436630
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Seven wel zeer benieuwd naar welke Ikea nepplanten je echt goed vindt! Als je toevallig weet welke namen het zijn. Met mijn twee katten zijn echte planten echt geen optie, naast dat ik zelf bijzonder goed ben in planten vermoorden.
Ik heb er stiekem al best wel veel, kom ik nu achter :@ . Vrijwel allemaal op kantoor trouwens, daar mag ik geen echte planten. Sommigen zijn later mee naar huis gegaan en sommigen heb ik op de tienerkamers ingezet. Ze heten allemaal fejka (vermoedelijk betekent dat fake in het Zweeds :+ )

Deze allemaal dikke ja:

Mini plantjes:

En er is nog een vetplantje in 9cm potmaat die ik echt goed vind, maar ik kan geen plaatje vinden.

Deze vind ik allemaal maar zo zo:

Resistance is futile.
pi_211436645
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2023 08:04 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waar komt de jouwe vandaan?
Ik moet zeggen: heb zelf nog niet. Mijn moeder heeft een paar maanden geleden een mooi boeket via een lokale bloemist gekocht en sindsdien ben ik overtuigd. Ziet er zo echt uit. Nadeel is wel dat ze er 180 euro voor heeft betaald. 😂 Maar ik ga binnenkort toch ook kijken bij die bloemist.
pi_211436667
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb er stiekem al best wel veel, kom ik nu achter :@ . Vrijwel allemaal op kantoor trouwens, daar mag ik geen echte planten. Sommigen zijn later mee naar huis gegaan en sommigen heb ik op de tienerkamers ingezet. Ze heten allemaal fejka (vermoedelijk betekent dat fake in het Zweeds :+ )

Deze allemaal dikke ja:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mini plantjes:

[ afbeelding ]

En er is nog een vetplantje in 9cm potmaat die ik echt goed vind, maar ik kan geen plaatje vinden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dank!! Ziet er toch iets gezelliger uit. Maar eens met eentje beginnen en kijken of de katten daar wel vanaf blijven :P

Mijn ouders hebben twee prachtige boeketten nepbloemen staan, zien er ook heel echt uit. Maar ik weet niet waar ze vandaan komen. Volgende keer dat ik er ben eens aan ze vragen.
pi_211438186
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Seven wel zeer benieuwd naar welke Ikea nepplanten je echt goed vindt! Als je toevallig weet welke namen het zijn. Met mijn twee katten zijn echte planten echt geen optie, naast dat ik zelf bijzonder goed ben in planten vermoorden.
Kijk wel uit dat sommige katten een bepaalde aantrekking hebben tot kunststof... Ik had een kunstplant mét gaatjes in het blad. Gaatjes van de hoektanden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_211469461
https://www.westwing.nl/wandlamp-geo-maxi-123055.html

Naar zo'n lamp zoek ik al jaren maar ik wil een normale fitting (gu10 e27 of zelfs e14) zodat ik er philips hue in kan zetten. Ik ben niet zo van die geintegreerde leds.

Krijgt iemand zoiets gevonden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 november 2023 @ 23:19:23 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211471555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Naar zo'n lamp zoek ik al jaren maar ik wil een normale fitting (gu10 e27 of zelfs e14) zodat ik er philips hue in kan zetten. Ik ben niet zo van die geintegreerde leds.

https://www.philips-hue.c(...)e-muurlamp/1746430P7
Resistance is futile.
  woensdag 29 november 2023 @ 23:21:32 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_211471566
Ik vind ze alleen in stof. Suggestie van Seven is wel goed ja!
disclaimer
  woensdag 29 november 2023 @ 23:24:33 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211471582
quote:
Oh, die heb ik als buitenlampen (in het zilver ipv zwart), erg content mee, mooi licht ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211471711
quote:
Is ook met geïntegreerde led. Lamp kapot is armatuur weggooien.

Maar het komt idd in de buurt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  donderdag 30 november 2023 @ 00:03:04 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211471762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

https://www.lightexpert.n(...)CKuvDIAaArTlEALw_wcB
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 30 november 2023 @ 12:37:24 #174
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_211474983
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Deze allemaal dikke ja:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mini plantjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat erg dat je geen echte planten mag op je kantoor terwijl het de productiviteit verhoogt. Bij ons mag het wel en ik heb een collega ook zover dat die het leuk vind zodat ons (erg groot) kantoor in 3 jaar in een jungle is veranderd. Altijd erg leuk wat de reacties, soms negatief en soms positief, hierop zijn. Ik zit voor 4 kleine raampjes waar alle stekjes staan die we weggeven aan belangstellenden.
De grootste plant is 3 meter. En we hebben ook hangers overal. Ik verzorg ze en geef ze mijn speciale mest en ze staan er nu allemaal geweldig bij. Maar het is volgens sommigen overdreven veel terwijl ik vind dat er nog wel een paar bij kunnen. Ik word er erg blij van en mijn leidinggevende vind alles best, die ziet het amper. Ik koop de potjes bij de kringloop. En heb er onlangs een leuke gieter bij gekocht. Elke vrijdagmiddag verzorg ik de hele boel. Heerlijk dat alles groen is.

Zou alles proberen om je werkgever over te halen om het toch toe te staan.
To BG or not to BG!
  donderdag 30 november 2023 @ 15:14:14 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211476231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat erg dat je geen echte planten mag op je kantoor terwijl het de productiviteit verhoogt. Bij ons mag het wel en ik heb een collega ook zover dat die het leuk vind zodat ons (erg groot) kantoor in 3 jaar in een jungle is veranderd. Altijd erg leuk wat de reacties, soms negatief en soms positief, hierop zijn. Ik zit voor 4 kleine raampjes waar alle stekjes staan die we weggeven aan belangstellenden.
De grootste plant is 3 meter. En we hebben ook hangers overal. Ik verzorg ze en geef ze mijn speciale mest en ze staan er nu allemaal geweldig bij. Maar het is volgens sommigen overdreven veel terwijl ik vind dat er nog wel een paar bij kunnen. Ik word er erg blij van en mijn leidinggevende vind alles best, die ziet het amper. Ik koop de potjes bij de kringloop. En heb er onlangs een leuke gieter bij gekocht. Elke vrijdagmiddag verzorg ik de hele boel. Heerlijk dat alles groen is.

Zou alles proberen om je werkgever over te halen om het toch toe te staan.
Er werken 500.000 medewerkers dus gaat 'm niet worden helaas ;) . Er staan wel echte planten trouwens, maar die worden door een contractor onderhouden. En om de contract planten te beschermen, mag je dus geen planten van buiten meenemen.

Ik heb wel 3 kleine cactussen trouwens en ook keertje gezegd dat dat ook neppers ware. :+ .

Lijkt me heerlijk, zo'n groen kantoor.
Resistance is futile.
  donderdag 30 november 2023 @ 15:26:26 #176
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_211476302
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:14 schreef Seven. het volgende:

[..]
Er werken 500.000 medewerkers dus gaat 'm niet worden helaas ;) . Er staan wel echte planten trouwens, maar die worden door een contractor onderhouden. En om de contract planten te beschermen, mag je dus geen planten van buiten meenemen.

Ik heb wel 3 kleine cactussen trouwens en ook keertje gezegd dat dat ook neppers ware. :+ .

Lijkt me heerlijk, zo'n groen kantoor.
500.000 mensen werken daar? OMG
Dacht dat ik al bij een groot bedrijf werkte maar dat is dan peanuts vergeleken bij waar jij werkt.

En ja bij ons staan ook planten, die grote, van een buitenbedrijf maar die kwamen te weinig om ze goed te onderhouden dus dat heb ik overgenomen. Nu zit ik wel bij expeditie en komen hier maar zelden klanten. Alleen voor een audit af en toe dus misschien dat het daarom niemand wat kan schelen.
To BG or not to BG!
  donderdag 30 november 2023 @ 16:13:44 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_211476624
quote:

https://www.rietveldlicht(...)ngwerpig-rechthoekig

Deze?

Of deze (vierkant maar uit ervaring: erg mooi)
https://www.rietveldlicht(...)rt-mat-goud-vierkant

En nog 1: https://www.rietveldlicht(...)ngwerpig-rechthoekig
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_211484122
quote:
Dank je maar ook weer aparte fittings
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:26:19 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_211484747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Excuus, dacht dat hier wel iets tussen zou zitten wat ook in Hue te krijgen is :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:46:44 #180
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211484978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
https://www.lampenlicht.nl/moderne-wandlamp-zwart-en-goud-vete

Zoiets?
Ff filteren op kleur, vorm, fitting en materiaal. Ik kom vooral vierkante tegen. Maar met je fittingen beperking loop je al snel tegen de beperkende factor dat ze niet heel smal kunnen zijn.
pi_211546914

Voor de nieuwbouw nu ook aan het oriënteren op de badkamer indeling maar ik zit met een vervelend raam waar ik eigenlijk mijn inloop douche zou willen ;).

Bij A zit de deur op de originele plek. Deze deur is nog ca 200mm naar links of naar rechts te schuiven.
Voordeel is de grotere douchehoek maar een nadeel is dat je tegenover het melkglas aan het douchen bent en de entree oogt gedrongen en minder ruimtelijk.

Bij B heb ik de deur verplaatst maar de douchehoek wordt zo wel smaller en ik vraag mij af of dat qua ruimtebeleving niet te krap wordt. Overigens is hij in mijn huidige badkamer maar 650mm breed en dat gaat op zich wel maar fijn is anders. Voordeel is meer privacy tijdens het douchen.

Eigenlijk zijn mijn eisen heel simpel:
- Alles geoptimaliseerd voor de schoonmaak. Dus ik zat aan een gietvloer, hele grote tegels of een volledige terrazodouchehoek te denken. Zo min mogelijk randjes, richeltjes en materialen die niet tegen een hogedrukspuit kunnen :P ;
- Inloopdouche met regendouche;
- Dubbele wastafel bestaande uit 1 bak;
- Alle kranen uit de muur;
- Er mag niets op de vloer staan.
- Zo'n douchegoot: https://www.easydrain.nl/product/waterstop-wall-tile-grate/

Ik ben alleen nog niet echt overtuigd van de indeling. Beiden zijn wat mij betreft niet optimaal.
Iemand slimme ideeen?

Van deze stijl ben ik wel gecharmeerd:
pi_211547253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Voor de nieuwbouw nu ook aan het oriënteren op de badkamer indeling maar ik zit met een vervelend raam waar ik eigenlijk mijn inloop douche zou willen ;).

Bij A zit de deur op de originele plek. Deze deur is nog ca 200mm naar links of naar rechts te schuiven.
Voordeel is de grotere douchehoek maar een nadeel is dat je tegenover het melkglas aan het douchen bent en de entree oogt gedrongen en minder ruimtelijk.

Bij B heb ik de deur verplaatst maar de douchehoek wordt zo wel smaller en ik vraag mij af of dat qua ruimtebeleving niet te krap wordt. Overigens is hij in mijn huidige badkamer maar 650mm breed en dat gaat op zich wel maar fijn is anders. Voordeel is meer privacy tijdens het douchen.

- Alles geoptimaliseerd voor de schoonmaak. Dus ik zat aan een gietvloer, hele grote tegels of een volledige terrazodouchehoek te denken. Zo min mogelijk randjes, richeltjes en materialen die niet tegen een hogedrukspuit kunnen :P ;

Ik ben alleen nog niet echt overtuigd van de indeling. Beiden zijn wat mij betreft niet optimaal.
Iemand slimme ideeen?

[ afbeelding ]
Het is vast vreselijk not-done, maar kan zo'n douchewand niet scheef? Dat botst niet met je eisen en levert wel ruimte voor de douche én ruime entree (deur als in A).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211547624
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is vast vreselijk not-done, maar kan zo'n douchewand niet scheef? Dat botst niet met je eisen en levert wel ruimte voor de douche én ruime entree (deur als in A).
Je bedoelt bij A de douchewand schuin richting de muur laten lopen?
  donderdag 7 december 2023 @ 20:32:18 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_211547942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Iemand slimme ideeen?

[ afbeelding ]
Melkglas in de douche en dan kan ineens alles.
disclaimer
pi_211548128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:32 schreef SQ het volgende:

[..]
Melkglas in de douche en dan kan ineens alles.
Dat zit er al in maar als ik het dan positioneer zoals ik het eigenlijk zou willen dan wordt de hele vensterbank een natte bende. En dat lijkt mij ook niet goed voor de kozijnen en dergelijke.
  donderdag 7 december 2023 @ 21:46:00 #186
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_211548870
quote:
[ link | afbeelding ]

Iemand slimme ideeen?

[ afbeelding ]
Optie B, en dan douche en badkamermeubel omdraaien
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_211549183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:46 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Goed idee. Die ga ik dit weekend eens uittekenen.
pi_211549286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:46 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Dit is inderdaad een betere keuze ja. Dan toch een ruime douche. En je badmeubel ook dichter bij het raam.

Eventueel nog overwegen om een deur van 83 erin te zetten. Geeft nog meer ruimte voor de douche.
pi_211589457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef Glider76 het volgende:

[..]
Dit is inderdaad een betere keuze ja. Dan toch een ruime douche. En je badmeubel ook dichter bij het raam.

Eventueel nog overwegen om een deur van 83 erin te zetten. Geeft nog meer ruimte voor de douche.
Nee ik hou hem liever breed dat is wanneer je ouder wordt wel makkelijk.

Hier nu optie C.

Zeer ruimtelijk maar toch wanden:

Nu nog een goede schuifdeur zoeken met slot en de vraag of jullie ervaring hebben met dit soort producten:
https://www.easydrain.com/serie/t-box/

Lijkt mij mooi spul.
  dinsdag 12 december 2023 @ 07:45:09 #190
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_211591506
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hier nu optie C.

[ afbeelding ]

Nu nog een goede schuifdeur zoeken met slot en de vraag of jullie ervaring hebben met dit soort producten:

Lijkt mij mooi spul.
Wij hadden in ons vorige huis ook douche naast de deur, werkte prima. We hadden er alleen voor gekozen om ipv een muur een matglazen glasplaat neer te zetten. Matglas ivm schoonmaken maar dit scheelt je minimaal 5cm in breedte. De wand tussen douche en wasbak was bij ons tussen douche en wc deze hadden we lager gehouden zodat je erover heen kunt kijken en het daglicht van het raam ook de douche invalt. Geeft een ruimtelijker gezicht en als je douche diep genoeg is gaat dat makkelijk, wc is nooit nat geworden. Qua douchedrain zou ik dat nooit meer doen, wij hadden dat daar ook maar was heel lastig schoonmaken, wij hebben nu een bettefloor veel fijner met schoonmaken.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_211593205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 07:45 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Wij hadden in ons vorige huis ook douche naast de deur, werkte prima. We hadden er alleen voor gekozen om ipv een muur een matglazen glasplaat neer te zetten. Matglas ivm schoonmaken maar dit scheelt je minimaal 5cm in breedte. De wand tussen douche en wasbak was bij ons tussen douche en wc deze hadden we lager gehouden zodat je erover heen kunt kijken en het daglicht van het raam ook de douche invalt. Geeft een ruimtelijker gezicht en als je douche diep genoeg is gaat dat makkelijk, wc is nooit nat geworden. Qua douchedrain zou ik dat nooit meer doen, wij hadden dat daar ook maar was heel lastig schoonmaken, wij hebben nu een bettefloor veel fijner met schoonmaken.
Glas gaat hem niet worden want ik wil zaken in/aan die muur gaan verwerken.
Muur tegenover afkappen ook niet want daar moet de spiegel om te scheren komen te hangen. Die zou ik trouwens wel graag verwarmd willen zien.

Wat maakte de drain lastig met schoonmaken? Moeilijk er uit te pakken?
pi_211593447
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hier nu optie C.

[ afbeelding ]

Lijkt mij mooi spul.
Een douche van 1910mm is echt heel lang. Wij hebben 900x1200 en dat is al prima. Is 1500 lengte te overwegen? De doorloop naar binnen hoeft maar 600 te zijn, dus je muurtje tussen douche en badkamerdeur hoeft niet korter.

Dan heb je veel meer ruimte om een echt groot meubel te maken met meer kastruimte etc. Eventueel kun je dan ook nog een stoel o.i.d. voor het raam zetten zonder dat deze in de weg staat als je voor de wastafel staat.
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:35:30 #193
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_211597695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Muur tegenover afkappen ook niet want daar moet de spiegel om te scheren komen te hangen. Die zou ik trouwens wel graag verwarmd willen zien.

Ik zou voor het hangen van de dingen die je aan de muur wilt de bestaande muur gebruiken en niet de nieuw te bouwen muren, dit betekend dat deze nog dikker moeten worden om ook constructief rechtop te blijven staan. Zoals hierboven door Archito aangegeven hoeft de inloop van de douche inderdaad geen 90cm te zijn zolang je er niet met een rolstoel naar binnen hoeft te kunnen rijden. Drain blijft water in staan dit icm zeep en haren en de lengte van de drain betekende een hoop gedoe, komen ook nog de voegen van tegels bij. Bij de bettefloor die we nu hebben heb je een ronde afvoer met opvangbakje voor haren, die kun je eruit pakken leeg maken uitspoelen en weer terug.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_211612850
Bette boden O+
pi_211615893
Wij hebben de Villeroy & Boch, architectura metal rim.
Ook een hele fijne met mooie witte afdekplaat. Enige nadeel is dat plaatje kan verschuiven en de haren uit het putje halen is wel prima te doen. Maar gewoon een bakje legen van Bette boden klinkt nog makkelijker.

pi_211624483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Je kunt de muur ook niet helemaal tot het plafond doortrekken. Dat hebben wij in de badkamer gedaan. Het zorgt voor wat meer 'lucht':

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211624562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:55 schreef archito het volgende:

[..]
Een douche van 1910mm is echt heel lang. Wij hebben 900x1200 en dat is al prima. Is 1500 lengte te overwegen? De doorloop naar binnen hoeft maar 600 te zijn, dus je muurtje tussen douche en badkamerdeur hoeft niet korter.
Dat vind ik een goede tip. Onze douche is 90x150 cm (met een inloop van 68 cm breed) en die voelt ruim.
pi_211626978
Vanwege licht en lucht is het bij ons opgelost met glas in een alu lijst.
Als het open bleef, stoomde de condens de slaapmaker in namelijk.
Ruimte 150 x 90 mét zitje - doorgang 60.
Hoogte muur 2 meter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 18:32:21 #199
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_212744105
Ik ben op zoek naar (twee) verticale radiatoren. Omdat ze toch in het zicht komen wil ik ze ook een beetje stijl meegeven, mijn woning is uit 1900 dus ik denk aan klassiek ogende kolom-radiatoren met een subtiele (neutrale) kleur.
Via veel verschillende termen kom ik dan steeds opnieuw bij Hudson Reed uit, die blijkbaar hun SEO goed voor elkaar hebben maar geen showrooms hebben en 15 euro per set van zes kleurstalen vragen, en nog eens 15 euro verzendkosten daarbovenop. Uiteraard zijn er meerdere sets waarvan ik steeds één of twee kleuren wel interessant en dan loopt het toch wel snel op zonder dat ik er een graad warmer van wordt ;) Kent iemand een andere partij die dit soort producten levert, liefst met een showroom of een wat makkelijker te verkrijgen set kleurstalen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_212744778
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 18:32 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ben op zoek naar (twee) verticale radiatoren. Omdat ze toch in het zicht komen wil ik ze ook een beetje stijl meegeven, mijn woning is uit 1900 dus ik denk aan klassiek ogende kolom-radiatoren met een subtiele (neutrale) kleur.
Via veel verschillende termen kom ik dan steeds opnieuw bij Hudson Reed uit, die blijkbaar hun SEO goed voor elkaar hebben maar geen showrooms hebben en 15 euro per set van zes kleurstalen vragen, en nog eens 15 euro verzendkosten daarbovenop. Uiteraard zijn er meerdere sets waarvan ik steeds één of twee kleuren wel interessant en dan loopt het toch wel snel op zonder dat ik er een graad warmer van wordt ;) Kent iemand een andere partij die dit soort producten levert, liefst met een showroom of een wat makkelijker te verkrijgen set kleurstalen?
Welke hoogte heb je nodig? Brugman heeft ook klassieke kolomradiatoren maar ik betwijfel of ze ook hele hoge elementen hebben. Anders zou je ook een kijkje op m@rktplaats kunnen nemen. Ik ben vast niet de enige die net alle kolomradiatoren vervangen heeft door LT-radiatoren. Blijft natuurlijk wel een gok hoe ze er van binnen uitzien, blijf uit de buurt van radiatoren die lang droog (als in alleen restvocht aanwezig) opgeslagen hebben gestaan.

Misschien kun je het beste ook alvast nadenken hoe je gaat verwarmen als je van het gas af moet. Vanwege de relatief grote stralingscomponent, houden kolomradiatoren nauwelijks vermogen over bij lage watertemperatuur. En je kunt er geen boosters op kwijt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:11:15 #201
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_212748436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:06 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Welke hoogte heb je nodig? Brugman heeft ook klassieke kolomradiatoren maar ik betwijfel of ze ook hele hoge elementen hebben. Anders zou je ook een kijkje op m@rktplaats kunnen nemen. Ik ben vast niet de enige die net alle kolomradiatoren vervangen heeft door LT-radiatoren. Blijft natuurlijk wel een gok hoe ze er van binnen uitzien, blijf uit de buurt van radiatoren die lang droog (als in alleen restvocht aanwezig) opgeslagen hebben gestaan.

Misschien kun je het beste ook alvast nadenken hoe je gaat verwarmen als je van het gas af moet. Vanwege de relatief grote stralingscomponent, houden kolomradiatoren nauwelijks vermogen over bij lage watertemperatuur. En je kunt er geen boosters op kwijt.
De precieze afmetingen zijn minder belangrijk, plafond is hoog zat en in de breedte heb ik ook speling. Ik zoek wel echt een verticaal model, dus pakweg twee meter hoog, niet een net wat hogere normale ;)

Je andere opmerking is zeker een goede toevoeging. HR beweert dat sommige kolom-varianten ook LT zijn, althans, ze komen langs als je daar op filtert, maar veel meer informatie dan dat krijg je ook niet. Nog een reden waarom ik het liefst een goed fysiek adres vind :)

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 08-03-2024 22:19:58 ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_212750645
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 18:32 schreef De_Hertog het volgende:
als ik op klassieke hoge radiator zoek dan vind ik al deze 3 links (onder de sponsoring van Hudson Reed):
https://sanitairkamer.nl/(...)traciet-41-0418.html
https://www.designradiato(...)or-de-woonkamer.html
https://radiatordesign.nl/radiator-voor-woonkamer
  vrijdag 22 maart 2024 @ 21:06:19 #203
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_212919873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef NedKelly het volgende:

[..]
als ik op klassieke hoge radiator zoek dan vind ik al deze 3 links (onder de sponsoring van Hudson Reed):
https://sanitairkamer.nl/(...)traciet-41-0418.html
https://www.designradiato(...)or-de-woonkamer.html
https://radiatordesign.nl/radiator-voor-woonkamer
Twee daarvan lijken net zo goed dozenschuivers, die sanitairkamer was ik inderdaad ook tegen gekomen maar hun radiator aanbod live is ook maar beperkt. Ik postte in dit topic omdat ik vooral op zoek was naar het visuele aspect, en ervaringen.

Wil overigens niet zeggen dat ik deze en andere technische adviezen niet waardeer :) Ik ben onder andere door de post van @stavromulabeta eens gaan praten met de mensen van Jaga en eigenlijk zou LT, althans volgens hun systeem, voor mij nu niet handig zijn. Dat convector-systeem werkt alleen horizontaal, zelfs hun 'verticale' model is gewoon een horizontale convector met wat extra airflow truukjes in de rest van de kast. Voor mijn situatie (vooral hoge smalle stukken waar de radiatoren kunnen hangen) zou ik nu overal de maximale breedte moeten benutten, terwijl de markt ook niet stil staat en het best zou kunnen dat tegen de tijd dat ik daadwerkelijk van het gas af ga er betere oplossingen zijn.
Kortom, volgens de beste man was misschien nog wel de beste keus op dit moment inderdaad een tweedehands radiator halen ergens voor de komende tien jaar. Als iemand nog eens eerlijk verwarmingsadvies zoekt kan ik Jaga van harte aanraden ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_212993953
Wij mogen in verband met klachten waarschijnlijk een nieuwe bank uitzoeken van de meubelzaak waar wij onze bank hebben gekocht. De huidige bank ziet er zo uit en is 3,82 meter breed:

We willen eigenlijk een ander model. Als we dezelfde modules toevoegen wordt deze veel te breed, 4.49 meter. Dat is echt veel te breed voor onze woonkamer.

Als we 1 1-zits module weghalen wordt deze juist weer te smal, namelijk 3,51 meter. Dus we zitten te denken om er een hocker tussen te plaatsen. Dan is de bank precies 4 meter breed. We vinden dit allebei mooi, maar wordt dit geen raar gezicht?

pi_212994020
Ik vind het wel leuk breken, en handig ook, een blad op de hocker en je kunt er veilig een kop koffie op zetten
We have far more in common than that which devides us..
pi_212994186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:30 schreef MaximumRush het volgende:
Wij mogen in verband met klachten waarschijnlijk een nieuwe bank uitzoeken van de meubelzaak waar wij onze bank hebben gekocht. De huidige bank ziet er zo uit en is 3,82 meter breed:

[ afbeelding ]

We willen eigenlijk een ander model. Als we dezelfde modules toevoegen wordt deze veel te breed, 4.49 meter. Dat is echt veel te breed voor onze woonkamer.

[ afbeelding ]

Als we 1 1-zits module weghalen wordt deze juist weer te smal, namelijk 3,51 meter. Dus we zitten te denken om er een hocker tussen te plaatsen. Dan is de bank precies 4 meter breed. We vinden dit allebei mooi, maar wordt dit geen raar gezicht?

[ afbeelding ]
Jullie van de 2 rugleuningen aan de zijkanten af?

Want wij zijn ook bezig met een nieuwe bank en twijfelen of we twee armleuningen aan de zijkanten willen of de rugleuning de hoek omzetten. Maar we twijfelen aan het comfort.
pi_212994260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:49 schreef archito het volgende:

[..]
Jullie van de 2 rugleuningen aan de zijkanten af?

Want wij zijn ook bezig met een nieuwe bank en twijfelen of we twee armleuningen aan de zijkanten willen of de rugleuning de hoek omzetten. Maar we twijfelen aan het comfort.
Nou, mijn vriendin ligt meestal op de chaise lounge. En ik zit meestal in de andere hoek geleund op de rugleuning met m'n benen op de bank. In de winkel stond de bank er met armleuningen en dan lig je er echt op, stuk relaxter. Maar dan moet je dat wel echt fijn vinden.
  donderdag 28 maart 2024 @ 18:37:17 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212995728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:30 schreef MaximumRush het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Superleuk met de hocker er tussen _O_
Resistance is futile.
pi_213004456
Okee, wordt dus met de hocker er tussen!

Alleen de volgende vraag die er nu is, we zijn er achter gekomen dat je de eindmodule ook met een rugleuning kan laten eindigen. Heb op allebei gezeten net, en zit allebei erg lekker. Ben er nog niet zo uit wat ik mooier vind:

pi_213004838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:56 schreef MaximumRush het volgende:

Alleen de volgende vraag die er nu is, we zijn er achter gekomen dat je de eindmodule ook met een rugleuning kan laten eindigen. Heb op allebei gezeten net, en zit allebei erg lekker. Ben er nog niet zo uit wat ik mooier vind:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wanneer je erop zit zie je niet wat er mooier is, dus ik zou gaan wat het lekkerste zit
We have far more in common than that which devides us..
pi_213005032
Om ook over na te denken:
Als je gewoon zit en je wilt je arm op de leuning leggen, zit de leuning erg hoog. Dat hoeft geen probleem te zijn, heeft met voorkeur te maken.
Een voordeel van een hoge leuning is dat als je kwartslag draait (met benen op de bank) je ook op dat gedeelte een goede rugleuning hebt. Maar sommigen hebben liever een lage leuning om het hoofd op te leggen.
  vrijdag 12 april 2024 @ 20:32:33 #212
327807 Mariposas
יה&#14
pi_213184116
Ik ben op zoek naar een wat goedkoper alternatief voor de Tonone bolt underfit wandlampen (wandaansluiting). Iemand een idee?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 12 april 2024 @ 21:35:40 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_213184982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 20:32 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar een wat goedkoper alternatief voor de Tonone bolt underfit wandlampen (wandaansluiting). Iemand een idee?
[ afbeelding ]
Als je zoekt op "tonone wandlamp lookalike" krijg je een boel resultaten. Deze bijvoorbeeld:
https://www.lampen24.nl/p(...)-zwart-10020433.html
KuikenGuppy
  vrijdag 12 april 2024 @ 21:38:09 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  vrijdag 12 april 2024 @ 22:41:02 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213185746
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Al gekozen?
Resistance is futile.
pi_213186104
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
Al gekozen?
Yes, de onderste is het geworden. Nu 3 maanden wachten tot het geleverd wordt. :)
  zaterdag 13 april 2024 @ 07:08:35 #217
327807 Mariposas
יה&#14
pi_213187306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef Burdie het volgende:

[..]
Als je zoekt op "tonone wandlamp lookalike" krijg je een boel resultaten. Deze bijvoorbeeld:
https://www.lampen24.nl/p(...)-zwart-10020433.html
Die is top, dank je!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 7 juni 2024 @ 20:38:15 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213827552
Voor diegenen die ook zo verdrietig worden van Cando traprenovaties, ik kom net een heel mooi alternatief tegen:

https://www.creastairs.nl/

Een soort van coating! Ik zie via insta wel ook echt lelijke uitvoeringen om heel eerlijk te zijn. Maar als je gaat voor de lichtere uitvoeringen en secuur te werk gaat in de voorbereiding, dan wel echt heel mooi.

https://www.instagram.com/reel/CmjYdPtMn1l/?igsh=bmR2dXIyMnVuZWRy

Edit: ook een aanbieder gevonden die de doe-het-zelf pakket aanbiedt:

https://trapbox.nl/refere(...)sch%20-%20afbeelding

[ Bericht 25% gewijzigd door Seven. op 07-06-2024 21:13:48 ]
Resistance is futile.
pi_213829281
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk! Je kan op die hocker ook een dienblad zetten, of zo'n flexibel bamboeding, voor glazen en schaaltjes chips.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 20:31:59 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_213909010
Hoi! Wij zijn bezig op zolder twee slaapkamers te maken voor onze 2 jongens. De trap naar zolder is in een apart kamertje (van 2x2m). Er is in dat kamertje nog een hoekje over, waar we een wastafel willen maken, zodat de kinderen daar kunnen tandenpoetsen, handen wassen en tzt scheren enzo.
Nu zoek in voorbeeldplaatjes voor zo'n hoekje. Ik weet alleen niet goed waar ik op kan zoeken, wie helpt me aan inspiratie?
KuikenGuppy
  vrijdag 14 juni 2024 @ 20:32:41 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213909025
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 20:31 schreef Burdie het volgende:
Hoi! Wij zijn bezig op zolder twee slaapkamers te maken voor onze 2 jongens. De trap naar zolder is in een apart kamertje (van 2x2m). Er is in dat kamertje nog een hoekje over, waar we een wastafel willen maken, zodat de kinderen daar kunnen tandenpoetsen, handen wassen en tzt scheren enzo.
Nu zoek in voorbeeldplaatjes voor zo'n hoekje. Ik weet alleen niet goed waar ik op kan zoeken, wie helpt me aan inspiratie?
@Claudia_x
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 14 juni 2024 @ 20:51:00 #222
207727 Smallish
Kleintje!
pi_213909438
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
@:Claudia_x
:D
Is dat zo?
  vrijdag 14 juni 2024 @ 21:18:54 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213910393
quote:
Ik zou zoeken op "Wastafel slaapkamer" dan is het iig niet gericht op het gebruik van heel veel m².

En ik zou zeker geen losse waskom op een plank en een kraan uit de muur of op die plank kiezen, dan heb je de heleboel altijd zeiknat, zeker als hij alleen door kinderen gebruikt wordt, maar voor volwassenen is het al een uitdaging zo'n waskom met een losse kraan te gebruiken zonder bij het sluiten van de kraan de heleboel onder te spetteren.
Ergo: ik zou kiezen voor een wastafel uit een geheel waar een kraangat in zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213910983
quote:
zoiets?

pi_213912223
quote:
Dit is wel moeilijk zonder een foto. Kun je die delen? Wat is precies de uitdaging?

Ik heb zelf ooit op zolder zo'n hoekje gemaakt en heb toen onder de wastafel ook nog een wasmachine, droger en boiler gestopt. :7
pi_213912369
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 11:34 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt op het plaatje wat ik in gedachte heb voor mijn keuken.

Die tegeltjes en plankjes dan vooral en kleuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214548226
Ik heb rieten stoeltje gekocht bij de kringloop en nu vind ik m'n eikenhouten kist niet meer mooi. ;( Veel te somber en donker. Ik wil alleen geen krijtverf-Gerda worden die antieke meubelen verkracht maar ik wil 'm ook niet kwijt. Hebben jullie ideeën?

Vis een optie? zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:53:39 #228
70532 loveli
N
pi_214548300
Op een lichtere plek zetten?

Team niet verprutsen.
crap in = crap out
pi_214548358
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef loveli het volgende:
Op een lichtere plek zetten?

Team niet verprutsen.
Geen ruimte voor helaas ;(
pi_214548418
Stoeltjes terug naar de kringloop? :7

Mooie kist. :) Sorry geen tips.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214548523
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stoeltjes terug naar de kringloop? :7

Mooie kist. :) Sorry geen tips.
:D
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:10:22 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_214551505
De muur schilderen en daarmee een vrolijk kleurtje toevoegen!
KuikenGuppy
pi_214551616
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:50 schreef -Spring het volgende:
Ik heb rieten stoeltje gekocht bij de kringloop en nu vind ik m'n eikenhouten kist niet meer mooi. ;( Veel te somber en donker. Ik wil alleen geen krijtverf-Gerda worden die antieke meubelen verkracht maar ik wil 'm ook niet kwijt. Hebben jullie ideeën?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De opstelling veranderen. Het ziet er wat op elkaar gepropt uit. Als je herschikt en er een grote plant tussen zet, valt het contrast minder op. Misschien helpt een groot kleed ook, maar om dat te beoordelen is het handig als je een totaaloverzicht deelt.
pi_214551974
Kan de rechter rieten stoel ergens anders? Dan is t denk ik ook al anders om naar te kijken
pi_214552041
Wat de ruimte denk ik goed zou doen, is - behalve herschikken - kijken hoe je een deel van het meubilair bij elkaar of juist uit elkaar trekt. Dat kan bijvoorbeeld door een kleed. Een groot, licht kleed onder je kist haalt het donkere wat op en kan de tv meer naar de bank toe brengen, als je begrijpt wat ik bedoel. Je zou ook juist de stoelen samen in de erker kunnen zetten en daar een rond kleed onder kunnen leggen zodat je dat hoekje “afbakent”.

Meer eenheid kun je krijgen door kleuren of vormen te kiezen die terugkomen (dat kan met accessoires en hoeft niet duur te zijn). En ik weet niet of je van binnenplanten houdt, maar de ruimte schreeuwt wat mij betreft om groen.

Ton-sur-ton nog consequenter doorvoeren kan ook voor meer eenheid zorgen. Het is dan niet erg dat de kist donkerder is, want dat zorgt voor diepte.

Kortom, je kunt verschillende kanten op. Komt wel goed, volgens mij. Ik zou zelf niks aan het meubilair doen, behalve dan wat spelen met de indeling. En misschien kun je met wat minder bijzettafels toe?
pi_214555883
Goede tips al gegeven hier.

Nu 'koekt' alles een beetje aan elkaar omdat het dezelfde kleur heeft. En de vloer is ook hetzelfde.

Ik zou de 2 rieten stoeltjes in de erker zetten, bijzettafeltjes verminderen, een grote plant naast de tv zetten en een groot kleed in het midden om de houten meubels los te trekken van de vloer.

Staat er links net buiten beeld een bank? Eventueel kun je een van de twee rieten stoelen ook elders in huis kwijt? Of heb je dit aantal zitplekken echt nodig? Juist door 1 stoel ergens anders neer te zetten kun je meer eenheid krijgen.
pi_214556625
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik ga eerst alles uit de huiskamer halen en dan de boel from scratch opnieuw opbouwen beginnend met de basismeubelen die ik er sowieso in wil.

En mss ga ik de rieten stoeltjes toch ergens anders zetten.

Het is allemaal een beetje precair omdat het voornamelijk spullen zijn van m'n vriend zelf en zijn overleden vrouw. Ik woon hier inmiddels zo'n 6 jaar en hoewel we al veel veranderd hebben, zijn we beiden emotioneel gehecht aan die spullen. Toch zijn we echt toe aan een nieuwe stijl en inrichting dus er zullen toch keuzes gemaakt moeten worden. Want met steeds maar een paar nieuwe spullen toevoegen terwijl er niks weg gaat, wordt het een onsamenhangend geheel.
pi_214562101
Nogmaals dank voor jullie ideeën. Ik heb er veel aan want ik merk dat ik het lastig vind om me het huis 'blanco' voor te stellen. De spullen die er staan, zijn namelijk een soort van 'heilig' verklaard en ik heb het tnt altijd lastig gevonden om daar mijn eigen touch aan te geven.

Dit is een filmpje van de voorkamer. Alles staat nu door elkaar, maar om een idee te krijgen van wat er aanwezig kan zijn. De bijzettafeltjes hoeven niet te blijven, de bank, kist en minstens één van de witte stoeltjes wel. In het filmpje zie je er maar één, maar er is er nog één.

https://youtube.com/shorts/Kzuafif6l7Y?si=h6fJTOaBKTOuXYAD

De muren en kozijnen worden wit geschilderd :)
pi_214562623
Ik zie al veel toffe items in de woonkamer staan! Van welke stijl houden jullie?

Het geheel doet nu landelijk orientaals aan, is dat ook een stijl die jullie aanspreekt?

Witte muren maken het wat moderner en frisser. Welke wittint wordt het? En worden alle muren wit of wil je nog een accentmuur? Achter een witte stoel past wel een kleur misschien.

De lijsten rondom vind ik wel mooi, geeft de woonkamer iets speciaals. Maar misschien zou ik de lijsten zelf wit schilderen zodat het rustig een met de muur wordt. Of juist zwart om te contrasteren.
pi_214566454
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:27 schreef -Spring het volgende:
Nogmaals dank voor jullie ideeën. Ik heb er veel aan want ik merk dat ik het lastig vind om me het huis 'blanco' voor te stellen. De spullen die er staan, zijn namelijk een soort van 'heilig' verklaard en ik heb het tnt altijd lastig gevonden om daar mijn eigen touch aan te geven.

Dit is een filmpje van de voorkamer. Alles staat nu door elkaar, maar om een idee te krijgen van wat er aanwezig kan zijn. De bijzettafeltjes hoeven niet te blijven, de bank, kist en minstens één van de witte stoeltjes wel. In het filmpje zie je er maar één, maar er is er nog één.

https://youtube.com/shorts/Kzuafif6l7Y?si=h6fJTOaBKTOuXYAD

[ afbeelding ]

De muren en kozijnen worden wit geschilderd :)
Er is ook geen script voor, het samensmelten van huishoudens die beide een geschiedenis hebben. Ik kan me voorstellen dat het lastig is. Maar het is natuurlijk ook belangrijk dat jij je er thuis voelt. Wat zou jij daarvoor nodig hebben? Heb je bijvoorbeeld bepaalde meubels die je er graag wilt introduceren? Of houd je van kleur of een bepaalde sfeer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')