Echt hequote:Op zondag 26 november 2023 12:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook echt helemaal niks!
Ja, voor een bos bloemen is het wel bizar veel geld maar aan de andere kant: je hebt er jaren plezier van. Ik heb op m'n werk een paar nepplanten van Ikea staan en een aantal daarvan zijn echt heel goed.quote:Op zondag 26 november 2023 12:27 schreef SQ het volgende:
Ik wil ook nog een keer een echt goed nepboeket. Ik heb er een prachtig plekje in de kamer voor en dat is te donker voor een kamerplant. Droogbloemen zijn geen succes met de katten.
Er staat nu iets cheaps van ikea. Ik wil graag iets moois maar ik moet steeds zo huilen van de prijzen.
Ook mooi trouwens. Maar ik vind nep niet persé kitsch.quote:Op zondag 26 november 2023 08:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind nepbloemen kitscherig. Dochter wilde laatst een nepplant in d'r kamer. Waar is het misgegaan in de opvoeding?
Mag ik een voorstel doen voor droogbloemen? Ik wil daar nog eens een projectje van maken, de juiste bloemen zelf zaaien en op den duur drogen.
[ afbeelding ]
Die bos in de woonkamer vind ik helemaal niet karigquote:Op zondag 26 november 2023 12:31 schreef SQ het volgende:
In de plee ben ik overigens al wel overstag:
[ afbeelding ]
En de karige bos in de woonkamer waar ik iets mooiers wil:
[ afbeelding ]
Nee maar hij is wel echt heel cheap en niet perse écht mijn smaak. Dus ik ga nog eens investeren in iets mooiers.quote:Op zondag 26 november 2023 14:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die bos in de woonkamer vind ik helemaal niet karig
Dat valt wel mee. Nu bloeien de rozen bijvoorbeeld nog. De winter is wel de moeilijkste periode.quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Zedi het volgende:
Hoewel het me sowieso lastig lijkt om het een beetje verspreid over het jaar plukbaar te hebben. (Tot zover m’n geitenwollensokken toevoeging)
Ik heb er stiekem al best wel veel, kom ik nu achterquote:Op zondag 26 november 2023 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Seven wel zeer benieuwd naar welke Ikea nepplanten je echt goed vindt! Als je toevallig weet welke namen het zijn. Met mijn twee katten zijn echte planten echt geen optie, naast dat ik zelf bijzonder goed ben in planten vermoorden.
Ik moet zeggen: heb zelf nog niet. Mijn moeder heeft een paar maanden geleden een mooi boeket via een lokale bloemist gekocht en sindsdien ben ik overtuigd. Ziet er zo echt uit. Nadeel is wel dat ze er 180 euro voor heeft betaald. 😂 Maar ik ga binnenkort toch ook kijken bij die bloemist.quote:
Dank!! Ziet er toch iets gezelliger uit. Maar eens met eentje beginnen en kijken of de katten daar wel vanaf blijvenquote:Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem al best wel veel, kom ik nu achter. Vrijwel allemaal op kantoor trouwens, daar mag ik geen echte planten. Sommigen zijn later mee naar huis gegaan en sommigen heb ik op de tienerkamers ingezet. Ze heten allemaal fejka (vermoedelijk betekent dat fake in het Zweeds
)
Deze allemaal dikke ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini plantjes:
[ afbeelding ]
En er is nog een vetplantje in 9cm potmaat die ik echt goed vind, maar ik kan geen plaatje vinden.
Deze vind ik allemaal maar zo zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk wel uit dat sommige katten een bepaalde aantrekking hebben tot kunststof... Ik had een kunstplant mét gaatjes in het blad. Gaatjes van de hoektanden...quote:Op zondag 26 november 2023 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Seven wel zeer benieuwd naar welke Ikea nepplanten je echt goed vindt! Als je toevallig weet welke namen het zijn. Met mijn twee katten zijn echte planten echt geen optie, naast dat ik zelf bijzonder goed ben in planten vermoorden.
https://www.philips-hue.c(...)e-muurlamp/1746430P7quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.westwing.nl/wandlamp-geo-maxi-123055.html
Naar zo'n lamp zoek ik al jaren maar ik wil een normale fitting (gu10 e27 of zelfs e14) zodat ik er philips hue in kan zetten. Ik ben niet zo van die geintegreerde leds.
Krijgt iemand zoiets gevonden?
Oh, die heb ik als buitenlampen (in het zilver ipv zwart), erg content mee, mooi licht ook.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
https://www.philips-hue.c(...)e-muurlamp/1746430P7
Is ook met geïntegreerde led. Lamp kapot is armatuur weggooien.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
https://www.philips-hue.c(...)e-muurlamp/1746430P7
https://www.lightexpert.n(...)CKuvDIAaArTlEALw_wcBquote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.westwing.nl/wandlamp-geo-maxi-123055.html
Naar zo'n lamp zoek ik al jaren maar ik wil een normale fitting (gu10 e27 of zelfs e14) zodat ik er philips hue in kan zetten. Ik ben niet zo van die geintegreerde leds.
Krijgt iemand zoiets gevonden?
Wat erg dat je geen echte planten mag op je kantoor terwijl het de productiviteit verhoogt. Bij ons mag het wel en ik heb een collega ook zover dat die het leuk vind zodat ons (erg groot) kantoor in 3 jaar in een jungle is veranderd. Altijd erg leuk wat de reacties, soms negatief en soms positief, hierop zijn. Ik zit voor 4 kleine raampjes waar alle stekjes staan die we weggeven aan belangstellenden.quote:Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem al best wel veel, kom ik nu achter. Vrijwel allemaal op kantoor trouwens, daar mag ik geen echte planten. Sommigen zijn later mee naar huis gegaan en sommigen heb ik op de tienerkamers ingezet. Ze heten allemaal fejka (vermoedelijk betekent dat fake in het Zweeds
)
Deze allemaal dikke ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini plantjes:
[ afbeelding ]
En er is nog een vetplantje in 9cm potmaat die ik echt goed vind, maar ik kan geen plaatje vinden.
Deze vind ik allemaal maar zo zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er werken 500.000 medewerkers dus gaat 'm niet worden helaasquote:Op donderdag 30 november 2023 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat erg dat je geen echte planten mag op je kantoor terwijl het de productiviteit verhoogt. Bij ons mag het wel en ik heb een collega ook zover dat die het leuk vind zodat ons (erg groot) kantoor in 3 jaar in een jungle is veranderd. Altijd erg leuk wat de reacties, soms negatief en soms positief, hierop zijn. Ik zit voor 4 kleine raampjes waar alle stekjes staan die we weggeven aan belangstellenden.
De grootste plant is 3 meter. En we hebben ook hangers overal. Ik verzorg ze en geef ze mijn speciale mest en ze staan er nu allemaal geweldig bij. Maar het is volgens sommigen overdreven veel terwijl ik vind dat er nog wel een paar bij kunnen. Ik word er erg blij van en mijn leidinggevende vind alles best, die ziet het amper. Ik koop de potjes bij de kringloop. En heb er onlangs een leuke gieter bij gekocht. Elke vrijdagmiddag verzorg ik de hele boel. Heerlijk dat alles groen is.
Zou alles proberen om je werkgever over te halen om het toch toe te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |