SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is bruynzeelkeuken groen, die keukens die je in de jaren '70 neerzette en je soms nog op tijdmachine fotos tegenkomt op funda.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is te moeilijk om te zeggen zonder te weten welke keuken je hebt uitgezocht, wat de indeling wordt en welk deel van de muur je wilt betegelen. Ik zou zelf denk ik eerder het blad doortrekken om te zorgen voor meer rust en samenhang. Het klinkt alsof je te veel blikvangers in je keuken wilt; misschien is de groene keuken zelf wel genoeg.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Bovendien komt het nauw met het goed matchen van twee kleuren groen. Dit vind ik mèh:
(...)
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef NedKelly het volgende:
Ja mensen, volgende dilemma waar ik tips voor nodig heb. De steigerpijp stang hangt trouwens nog niet, hoop morgen te gaan boren.
Ik heb een muur waar ik mijn collectie wandborden aan wil ophangen. Ik wil het niet strak op 1 lijn, maar beetje vanaf rechts onder airco uitzwermend naar boven de tv, dus naar beneden en naar links. De borden hebben verschillende afmetingen. Maar hoe ga ik nu bepalen wat waar komt en op welke afstand van elkaar. Hoe pak ik dat aan om het van tevoren al beetje goed in te schatten? Proberen foto's van de bordjes op werkelijke grootte te printen?
Na de tips eerder van Claudia wil ik er betonspijkers voor gebruiken. Het is dragende betonmuur waar het aan komt te hangen.
Plaatjes bij het verhaalIk zou ze op papier qua afmetingen even uitknippen en dan met dat blauwe kneedspul even plakken tot je een mooie compositie te pakken hebt (en schroom niet om foto's te delen met poll als je er niet uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Qua kleurtjes mag het gewoon allemaal door elkaar, wat je zoekt is welke afmeting doe je dan waar. En ik vind de hoek die je daarvoor in gedachten hebt al best druk. Je bordenverzameling komt volgens mij veel beter tot zijn recht op de plek van de klok (of misschien heb je nog ergens anders een stuk muur?)
Edit, op de plek van de klok is ook niet echt veel ruimte.
[ Bericht 3% gewijzigd door Seven. op 06-10-2023 19:10:52 ]Resistance is futile.
Thanks voor het meedenken. Ga ik morgen even knippen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou ze op papier qua afmetingen even uitknippen en dan met dat blauwe kneedspul even plakken tot je een mooie compositie te pakken hebt (en schroom niet om foto's te delen met poll als je er niet uitkomt)
Qua kleurtjes mag het gewoon allemaal door elkaar, wat je zoekt is welke afmeting doe je dan waar. En ik vind de hoek die je daarvoor in gedachten hebt al best druk. Je bordenverzameling komt volgens mij veel beter tot zijn recht op de plek van de klok (of misschien heb je nog ergens anders een stuk muur?)
Het zijn ook leuke bordjes. Heel eigen om zoiets op te hangen. Ik zou beginnen op de plek van de klok en dan een wat speelse compositie - eventueel hang je je klok er gewoon tussen:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken. Ga ik morgen even knippen.
Heb het denk ik niet duidelijk uitgelegd of ik begrijp je niet goed. Ik wil vanaf rechts onder de airco beginnen met het grootste bord (die grote met de rozen) en dan de volledige muur gebruiken, dus naar links tot aan de klok en naar beneden. En dan niet op 1 lijntje, maar beetje inspringend en dubbele rijen enzo. Soort van L-vorm.
Ik heb nog wel andere muren, maar ik wil ze juist op die plek bij de tv omdat ik er graag naar kijk (en erg blij wordt van de borden) en zowel bank als bureau uitkijken op die muur. De planten die nu deels te zien zijn verplaats ik als het te druk geheel wordt.
En de airco. Die valt mij de hele tijd erg op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het zijn ook leuke bordjes. Heel eigen om zoiets op te hangen. Ik zou beginnen op de plek van de klok en dan een wat speelse compositie - eventueel hang je je klok er gewoon tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar beter nog: een stukje muur waar je leuke borden echt een focal point zullen zijn. Hier strijden ze om de aandacht met de TV en gordijnen en dat is jammer.
Ja de airco is erg opvallend, maar helaas ook een gegeven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de airco. Die valt mij de hele tijd erg op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 november 2023 08:09 schreef NedKelly het volgende:
Update: alle borden hangen. Airco / goot ga ik in het nieuwe jaar mee aan de slag om in dezelfde kleur als de muur te krijgen. Spuiten of wrappen, moet ik even goed uitzoeken.
Er is nog ruimte voor uitbreiding van de collectie
Rechts van de tv bewust wat open ruimte, zodat als ik aan mijn bureau zit ik ook nog alle borden kan zien en er niet eentje verstopt achter de tv zit.
Voor veel denk ik druk zo bij de tv, maar ik ben er erg blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 19 november 2023 08:09 schreef NedKelly het volgende:
Update: alle borden hangen. Airco / goot ga ik in het nieuwe jaar mee aan de slag om in dezelfde kleur als de muur te krijgen. Spuiten of wrappen, moet ik even goed uitzoeken.
Er is nog ruimte voor uitbreiding van de collectie
Rechts van de tv bewust wat open ruimte, zodat als ik aan mijn bureau zit ik ook nog alle borden kan zien en er niet eentje verstopt achter de tv zit.
Voor veel denk ik druk zo bij de tv, maar ik ben er erg blij mee.Hele mooie compositie zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Straks als die airco groen is, dan is het niet te druk.
Mooie verzameling zo en leuke inspiratie want ik moet ook nog een art wall samen gaan stellen in de komende paar weken. Ik overweeg om borden en lijsten door elkaar heen te hangen.Resistance is futile.
Dank je.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Hele mooie compositie zo. Straks als die airco groen is, dan is het niet te druk.
Mooie verzameling zo en leuke inspiratie want ik moet ook nog een art wall samen gaan stellen in de komende paar weken. Ik overweeg om borden en lijsten door elkaar heen te hangen.
Ja, het ziet er heel echt uit. Ik vind het een aanrader! 😁quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef Seven. het volgende:
Ik word helemaal doodgegooid met reclame voor zijden bloemen. Is het wat?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:55 schreef SQ het volgende:
Help, ik zoek een klein rechthoekig zeeppompje voor op de wc boven.
Die van rituals passen qua maat perfect op de rand van het fonteintje maar die klote dingen gaan gewoon snel stuk. Ik wil iets wat iets langer mee gaat, maar werkelijk alle zeeppompjes in de winkel zijn rond of vierkant en dat is dus te groot voor op de rand!
Heeft iemand nog een fantastische tip?
Oh ja het moet ook nog eens wit, goud nachtblauw of goudgeel zijnzonder chroomkleur details.
Waar komt de jouwe vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:04 schreef Truien het volgende:
[..]
Ja, het ziet er heel echt uit. Ik vind het een aanrader! 😁
Vond ik ook altijd, maar tegenwoordig heb je er bij die echt prachtig zijn en niet van echt te onderscheiden.quote:
Misschien waren ze vruuger beter? Bij die van boven komt de zeep langs het pompje omhoog in plaats van er door. En bij die van beneden komt het pompje niet meer omhoog als je hem indrukt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:56 schreef Burdie het volgende:
Tevens graag je tip hoe je zo'n rituals ding sloopt, want na een paar jaar ben ik daar wel een beetje flauw van.
Had je deze niet-wegwerp versie ook al geprobeerd?quote:Op zondag 26 november 2023 12:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien waren ze vruuger beter? Bij die van boven komt de zeep langs het pompje omhoog in plaats van er door. En bij die van beneden komt het pompje niet meer omhoog als je hem indrukt.
Nee, maar omdat vierkant helaas ook te groot.quote:Op zondag 26 november 2023 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je deze niet-wegwerp versie ook al geprobeerd?
https://www.rituals.com/n(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Oh dacht dat ie ook plat was, bummerquote:Op zondag 26 november 2023 12:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, maar omdat vierkant helaas ook te groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |