SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijk, ALLES al meegemaakt in z'n leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:50 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft dat nog nooit eerder zo meegemaakt
JW : ik wel , meerdere malen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano flipt - 31 maart 2023.Hij zegt iets van ‘als je na 2 dagen niet slapen die muziek zo fucking hard moet zetten’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verfrissend om Jeff eens met kalme stem terug te horen praten. Denk dat zelfs hij geïntimeerd was door die van 0 naar 100 in een paar seconden
dat ging echt nergens overquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet wat het nu was, maar wel lekker snel .....
En hoe weten die dat dan, die zien en horen net zoveel als wij en die doen ook aannames vermoed ik. En misschien heeft Eunice wel zulke dingen net gezegd tegen JW, ik weet het niet, filmpjes zullen het uitwijzen.quote:
misschien heeft @DGK_Tegengas het stukje dat er even weer geluid wasquote:
Als ik behandeld wil worden als een kleuter dan ga ik wel naar een kleuterdagverblijfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
Tja dit moeten ze natuurlijk weer bespreken met elkaar want was heftig en wij mogen het niet weten anders moet de regie gele of rode kaarten uit gaan delen.
Dat zal vast, hij heeft de andere ook, begin geschreeuw, al gekeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft @:DGK_tegengas het stukje dat er even weer geluid was
Heeft Marciano ook al twee dagen niet geslapen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hij zegt iets van ‘als je na 2 dagen niet slapen die muziek zo fucking hard moet zetten’
Verfrissend om Jeff eens met kalme stem terug te horen praten. Denk dat zelfs hij geïntimeerd was door die van 0 naar 100 in een paar seconden
Hij is al een paar dagen opgejaagd, meerdere daar. Gister of zo wou hij toch nog Esther flink aanpakken/aanspreken want hij was haar zat. Toen kregen we ook een wissel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:55 schreef Thorelf het volgende:
3x op annuleren gedrukt,maar het leek wel of marciano zich de hele avond al zat op te laden met zijn jasje aan! hij is natuurlijk pro wanda grootste vijand van jeff en daar moest zijn frustratie naar toe... je kon het aan zien komen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik behandeld wil worden als een kleuter dan ga ik wel naar een kleuterdagverblijf
Maar ja Wanda heeft het er zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:55 schreef Thorelf het volgende:
3x op annuleren gedrukt,maar het leek wel of marciano zich de hele avond al zat op te laden met zijn jasje aan! hij is natuurlijk pro wanda grootste vijand van jeff en daar moest zijn frustratie naar toe... je kon het aan zien komen.
Dat is safe want Sas wil zich niet bemoeien met dit soort dingen en dus mag Bern het ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:59 schreef HopScotch het volgende:
We zijn d'r weer met Bern in de badkamer en Sasha in de douche denk ik.
die is gewoon ziek van de alcoholquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is safe want Sas wil zich niet bemoeien met dit soort dingen en dus mag Bern het ook niet
slimme laffe regie om juist dit stel te volgen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |