De vraag is voor welke groepquote:
Je kunt ook later komen OF een nachtje in het Efteling hotel slapenquote:
Ik ben er ook nog niet over uit.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt ook later komen OF een nachtje in het Efteling hotel slapen![]()
Ik weet het nog niet zeker want geld, dus meld me met potlood aan
Ik reserveer onder voorbehoud een zitplaats in je auto of bied onder voorbehoud een zitplaats in de mijne aan als ik m'n rijbewijs in de tussentijd wél heb gehaaldquote:
Ohja shit, tot wanneer is die actie te gebruiken? Moet nog ff ergens zegeltjes vandaan schooien dan. Of ik skip gewoon omdat ik het eigk te druk heb, kan ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef Redefine het volgende:
Ik heb vandaag maar alvast een kaartje gekocht. Anders was het AH voordeel straks verlopen.
Tot en met 11 juni is die geldig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja shit, tot wanneer is die actie te gebruiken? Moet nog ff ergens zegeltjes vandaan schooien dan. Of ik skip gewoon omdat ik het eigk te druk heb, kan ook
Edit: oh ik moet tegenwoordig elke zaterdag werken en kan wss sowieso geen vrij krijgen
#helpMekenaardeeftelingquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:17 schreef Meke het volgende:
Ik mag met potlood op de "komt niet" lijst. Het wordt een vrij dure onderneming en daar durf ik nu geen toezeggingen op te doen terwijl ik wellicht later nog financieel in zwaar weer kom.
Doe dan meteen een baan, daar heb ik op lange termijn meer aanquote:
Ik zal je bij ons wel voordragen, vacature staat nog steeds open. Dan krijg ik nog een aanbrengbonus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe dan meteen een baan, daar heb ik op lange termijn meer aan
Is het een leuke baan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal je bij ons wel voordragen, vacature staat nog steeds open. Dan krijg ik nog een aanbrengbonus ook
Ik vind van wel. Maar lastig te bepalen of dat voor jou ook zo is.quote:
Voor @Meke heb ik sowieso nog wel zo'n kortingsding van de Appie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
En @:sportfreak normaalgesproken ook!
Tevens had @:Meridiaan zich onder voorbehoud aangemeld
@:NailQueen heeft interesse, maar wilde weten wie er allemaal meegaan en voor @:Meke moeten we nog collecteren zodat ze een ticket kan betalen
Als ik het goed heb, is dat het lijstje so far.
Lief, thanksquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor @:Meke heb ik sowieso nog wel zo'n kortingsding van de Appie.
Hopelijk ben je er dan een volgende keer wel bij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Lief, thanks![]()
Maar dan alsnog is het een dag waarin je tientallen euro's uitgeeft en dat vind ik nu gewoon een beetje zonde en spannend want ik weet niet zo goed wanneer het weer aangevuld kan wordenBij succes ben ik er wellicht een volgende keer weer bij
We doen gewoon net zo vaak een ESFteling zoals jij verjaardagen in de SC viert. Dan kun je er vast wel een keertje bij zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Lief, thanks![]()
Maar dan alsnog is het een dag waarin je tientallen euro's uitgeeft en dat vind ik nu gewoon een beetje zonde en spannend want ik weet niet zo goed wanneer het weer aangevuld kan wordenBij succes ben ik er wellicht een volgende keer weer bij
Deze week toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef Redefine het volgende:
@:Luctor.et.emergo @:Sportfreak gaan dan. Hamlapjes nog even onder voorbehoud.
Wie gaan er nog meer volgende week?
Dat was een poging om jou een andere keer te laten gaan dan ons, helaas misluktquote:
Maar ik bedoelde eigenlijk komend weekendquote:
Dan sluit ik wel bij die andere groep aan.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een poging om jou een andere keer te laten gaan dan ons, helaas mislukt
Juichenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan sluit ik wel bij die andere groep aan.
Ik heb het idee dat onze groep wederom niet erg groot isquote:Op maandag 3 juli 2023 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel kan spreken van een 'groep'.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze groep wederom niet erg groot is
15 juli had inderdaad evenveel stemmen! Zou van mij op zich mogen, zo te zien is dat nog leeg in mijn agenda.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:42 schreef sportfreak het volgende:
Nou, dan heeft zaterdag weinig zin meer lijkt me...
Nou had geloof ik bij het bepalen van de datum de 15e evenveel stemmen, is dat misschien een optie? Anders maar in het najaar? (Het gekochte kaartje is voor mij tot eind oktober geldig geloof ik dus we hebben nog even)
Dan wordt dit toch werkelijkheid.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |