was je ook een pannenkoek aan het bakkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En frietjes en gedoe.. Op zich wel ok, maar idd ik zou ook nog wel iets erbij willen
Dit kan toch niet?quote:
Nee ik moet nog beginnen met mijn hamburger.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
was je ook een pannenkoek aan het bakken
lekker hoor, eet smakelijk al vast , echt meeleven met BB dit hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ik moet nog beginnen met mijn hamburger.
Toeval maar vond het finale maaltje(en was in de aanbieding bij de jumbo)
Maar moet nog werk shit doen voor 10u
stress en dus laat eten denk
Nou ik werk niet voor BB hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker hoor, eet smakelijk al vast , echt meeleven met BB dit hoor
Ik zal niet spoileren dit keerquote:
nee die hamburgerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou ik werk niet voor BB hoor![]()
Moet iets IT achtigs voor 22u klaar hebben omdat het dat in onderhoud gaat en IT shit werkt nooit mee als je het nodig hebt![]()
na 22u ga ik hamburgers bakken!
dat is morgenavondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nog iets komt voor ze. Lekker muziek, leuke filmpjes, snacks en drank.
Anders zo laatste avond 22.00 uur (voor hen 21.00 uur) naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste avondwandeling met de livestream in m’n oordopjes
[ Bericht 14% gewijzigd door Willewa op 31-03-2023 21:02:40 ]Leh-kùr
Ja, dan is alles properquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Bart wil in de avond niet meer eten. Dus tussen de middag eten want dan kunnen we de afwas nog even doen enz.
Maar @odie22 toch. Hoe kunnen we je troosten ? Persoonlijke briefkaart van Jolien of zo ?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga je missen lieve Jolientje
Het gaat uit als een waxinelichtje...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik had ze nog best iets leuks gegund deze laatste avond. Maar helaas.. dit seizoen was het echt iets van “eten en de rest zoek je maar zelf uit”.
weekje in het vakantiehuisje van bart , saampjes met Jolientjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar @:Odie22 toch. Hoe kunnen we je troosten ? Persoonlijke briefkaart van Jolien of zo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:25 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ook een beetje een lullig feestje worden. Beetje 'Dries Roelvink in Ahoy' zeg maar....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:27 schreef GayGuy het volgende:
Laatste avond, en GEEN feestje? Ik hoop dat het volgende seizoen beter word aangepakt
Gaan we regelen, maar Bernd en Jackson... Hoe lossen we dat op ?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
weekje in het vakantiehuisje van bart , saampjes met Jolientje
Dacht ik ook. Hadden wel eens een volledig diner kunnen voorzien waar niemand iets moest doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:27 schreef GayGuy het volgende:
Laatste avond, en GEEN feestje? Ik hoop dat het volgende seizoen beter word aangepakt
jackson mag ook meequote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gaan we regelen, maar Bernd en Jackson... Hoe lossen we dat op ?
Volgens mij ging dit over Twitter, maar begreep ook dat ze het alweer verwijderd had.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik las in vorige cos dat charlotte negatief reageert. Kan alleen niets vinden daarover op instagram.
Oh dat van vanmiddag. Oud nieuws dus.heb geen Twitter hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:37 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Twitter, maar begreep ook dat ze het alweer verwijderd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |