Ken het principe wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde of je ook weet wat een "duikboot" is
Die twee vind ik echt niet met elkaar te vergelijken, Eunice is een aparte maar gaat wel voor wat zij belangrijk vindt en heeft plezier in haar leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:13 schreef Charmian het volgende:
eigenlijk is eunice net zo'n idiot als esther
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hij baalt gewoon omdat hij niet kan biljarten.
Kijk! Dat zet zoden aan de dijk.quote:
Ik las hier dat ze over twee maanden weg wil?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:25 schreef Thorelf het volgende:
ja kenzi slaapt dus!! of rust en dan weer klagen dat ze niet kan slapen... logisch als je de hele dag ligt....
Één groot theaterquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las hier dat ze over twee maanden weg wil?
Raar gedoe
van mij mag ze maandag!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar gedoe
Esther 4xquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:27 schreef engine het volgende:
JW "ik stoot hem 3x in de zak"
Als ik het goed verstond
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar gedoe
Eensquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:29 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.
Dus samen 7xquote:
jeffquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:29 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.
Als je al weg wil dan zou ik het wel heel erg hypocriet vinden dat ze nog twee maanden mag blijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoop dat ze achter ervoor zorgen dat ze sowieso niet wint.
Esther kruipt nog net niet op zijn schootquote:
Niet zo jaloers Dot.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther kruipt nog net niet op zijn schoot
Nou ja, het gaat wel wat (te) hard met de uittocht van deelnemers. Ik denk dat ze voorlopig nog zo veel mogelijk mensen er in willen houden. Vraag me zelfs af of er deze manager periode überhaupt wel een eliminatie komt nog.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je al weg wil dan zou ik het wel heel erg hypocriet vinden dat ze nog twee maanden mag blijven
Het is een grote slijmdag vandaag en geknuffel en aanraken.quote:
zijn ook niet te vergelijken, maar ik vind haar nog steeds een idiotquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee vind ik echt niet met elkaar te vergelijken, Eunice is een aparte maar gaat wel voor wat zij belangrijk vindt en heeft plezier in haar leven.
Zonder Kim.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:39 schreef engine het volgende:
Jeff als een malle aan het frituren in zijn eentje
Maar ook zonder Zoëquote:
Topstreams.quote:
Dat mag daarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
dotteke jee was nu selfs in foute topic
over babett
Jaloersquote:
Ze doet als Babette haar persoonlijk eigendom isquote:
Ja , dit is al de zoveelste keer dat ze het alleen recht wilquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet als Babette haar persoonlijk eigendom is
Echt hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet als Babette haar persoonlijk eigendom is
Ik proefde vanmiddag al dat ze ietswat gepikeerd was toen ze even bij Babette stondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , dit is al de zoveelste keer dat ze het alleen recht wil
Je zou toch knettergek worden daar, je zelf de hele dag moeten verantwoordenquote:
Babbel wintquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen wel een wedstrijdje 'wie kan de meeste woorden in een minuut zeggen'
Echt he spraakwatervallen zijn hetquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen wel een wedstrijdje 'wie kan de meeste woorden in een minuut zeggen'
Dit speelt al een paar dagen.Babs is toch niet haar animatieteam?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch knettergek worden daar, je zelf de hele dag moeten verantwoorden
Een rvs las tussen d'r lippen moet ze hebben.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:53 schreef Thorelf het volgende:
zoe claimt babs...wat wil Zoe nou eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle aandachtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:53 schreef Thorelf het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]JW heeft zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zo is het de hele dag alquote:
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:53 schreef Thorelf het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ben boos als JW zegt, kom moppie.. kom dansen. Dan wil ik zeggen .. hou je bek fucking oude bokkenlul
Andersom ook.. ik ik ik ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
"Het is niet leuk voor mij" ik, ik, ik, Zoe is net een klein kind.
Daar moet ik wel een beetje om lachenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ben boos als JW zegt, kom moppie.. kom dansen. Dan wil ik zeggen .. hou je bek fucking oude bokkenlul
Same, ik switch, want ik hoor alweer: "IK dacht hoe kunnen die mensen MIJ niet laten weten dat die opname er was"quote:
Ze zijn elkaar waardquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Andersom ook.. ik ik ik ik
ik ben opgenomen
ik wilde op tijd naar bed
ik was niet boos
ik was wel boos
ik heb gedronken
ik lul teveel (oh nee.. toch niet)
Ze praat met iedereen voor het spel zegt ze, maar ze wil niet winnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Babette kan niet met zichzelf leven dat mensen hoe ze over hun heeft gepraat. Ze wil zo niet over komen, want zo is ze niet.
Maar ze geeft net toe dat wat ze net allemaal gedaan/gepraat heeft allemaal toneel is
Babette Cruyffquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : onrecht is ook non-communicatie
Zoe.quote:
Ze zit er niet voor het geld!! 😉quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze praat met iedereen voor het spel zegt ze, maar ze wil niet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yep! Dat viel mij ook op, heel koeltjes en afstandelijke knuffels.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk nu nog even afscheidsfilmpjes van Wanda terug
Vindt de andere mensen opvallend gelaten
kil afscheid
Bij Kim huilde Rupert,bij Wanda niks.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
kil afscheid
komt misschien ook omdat Wanda zichzelf erg groot probeerde te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Dat viel mij ook op, heel koeltjes en afstandelijke knuffels.
De situatie was ook heel andersquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
kil afscheid
omdat ze niet luistert naar wat een ander wil zeggen, een monoloog in herhalingquote:
'quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Kim huilde Rupert,bij Wanda niks.
Ik ga straks even beter kijken maar je hebt helemaal gelijk.
geeft toch een soort moedergevoelquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Grappig dat hij bij Moriama zijn hart durft te luchten.
Jij hebt Sasha nog niet gezien denk ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
'
Dat heb ik graag![]()
Nou zal de reden vast ook wel meespelen, bij Kim was het een ander verhaal. Maar het is echt opvallend rustig/ gelaten. Alsof het niet veel mensen echt heel veelk doet. En dat zo'n Kenzy en Bern dan weer zo gaan huilen... ehh...
Ja oke, Sas ook. Maar daarvan wist ik wel dat ze close was met Wanda.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt Sasha nog niet gezien denk ik.
Wanda was toch ook het meest close met Kenzy en Bern. Ik vind het niet raar dat juist deze twee emotioneel waren en de rest minder. Oh en Jasper uiteraardquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
'
Dat heb ik graag![]()
Nou zal de reden vast ook wel meespelen, bij Kim was het een ander verhaal. Maar het is echt opvallend rustig/ gelaten. Alsof het niet veel mensen echt heel veelk doet. En dat zo'n Kenzy en Bern dan weer zo gaan huilen... ehh...
nou gaat hij ook wel weer overdrijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft toch een soort moedergevoel
en de drank zal ook helpen
ik ken weinig mannen en vrouwen die teveel drank ophebben die zichzelf niet helemaal geweldig vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
nou gaat hij ook wel weer overdrijven
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken weinig mannen en vrouwen die teveel drank ophebben die zichzelf niet helemaal geweldig vinden
(of ze gaan lopen janken als kleine kinderen)
Ik had haar lekker laten zitten.quote:
+ Kim betrok direct de hele groep bij haar brief.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt misschien ook omdat Wanda zichzelf erg groot probeerde te houden
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:06 schreef mario390 het volgende:
als babett nog geen kind heeft
is zij nog geen milf
Damn.quote:
Dit zegt hij ook als hij niet gedronken heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken weinig mannen en vrouwen die teveel drank ophebben die zichzelf niet helemaal geweldig vinden
(of ze gaan lopen janken als kleine kinderen)
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
stream 1 wil ik niet eens zien
ik word er enorm misselijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Stream 2 is niet veel beter met irritant kutkind Zoe.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
stream 1 wil ik niet eens zien
ik word er enorm misselijk van
Moriama dansen dan maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stream 2 is niet veel beter met irritant kutkind Zoe.
Jeffrey en Moraima hebben al heel wat maanden een heel goede band (ik moet inwendig altijd lachen als hij 'Morrie' loopt te roepen, maar haar wel met 'u' aanspreekt)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft toch een soort moedergevoel
en de drank zal ook helpen
snap ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe heeft kerk muziek aangevraagd Jeff baalt
[ afbeelding ]
ik zie Mirthe ook nog wel een keer bij Wendy slapenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Wat een ellende![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als dat gelul in de camera. Bloedirritant om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Het zal wel niet dat Moraima weet dat het publiek dit leuk vindt.
Ik ook welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Mirthe ook nog wel een keer bij Wendy slapen
Het mooiste was toen ze aan elkaar vastzaten en hij haar elke keer over de bedden liet klauteren.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey en Moraima hebben al heel wat maanden een heel goede band (ik moet inwendig altijd lachen als hij 'Morrie' loopt te roepen, maar haar wel met 'u' aanspreekt)
ssttt ik probeer het te bannenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef schizolientje het volgende:
ze zitten nu echt te frunniken aan elkaar die Esther en Jan willem
Sletje hoor die JWquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef schizolientje het volgende:
ze zitten nu echt te frunniken aan elkaar die Esther en Jan willem
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
om vervolgens HELL YEAH
te zeggen
Eunice toch wel een keer lijkt me..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:18 schreef Pindaaatje het volgende:
Zou JW nog een keer iemand uit zn harem op beeld gaan zoenen?
Straks weer tongen met Eunice.quote:
Soms is het wel grappig maar Moriama is ondertussen ook een beetje een typetje gaan spelen. Wellicht aangemoedigd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Net als dat gelul in de camera. Bloedirritant om eerlijk te zijn.
Oepsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dit is geen eojongeren dag muziek
Het gaat voor mn gevoel alle kanten op..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eunice toch wel een keer lijkt me..
Die gaat alle bedden langs als het aan haar ligtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Mirthe ook nog wel een keer bij Wendy slapen
Even wachten op de alcoholdip van Sasha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:25 schreef Seattle het volgende:
Wat zitten ze daar nou allemaal te swingen op tutti frutti. Ik wil gejank en geschreeuw en gele kaarten
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Even wachten op de alcoholdip van Sasha.
Tegen wie?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac
because if you come fuck with me, ik kom je halen
ge-wel-dig!!! en dat hij op een gegeven moment zei: nu weet ik wat het is om een zware (kom even niet op het woord) mee te zeulen, ze kwamen niet meer bij van het lachen)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooiste was toen ze aan elkaar vastzaten en hij haar elke keer over de bedden liet klauteren.
In gesprek met Zoë, soort algemeen statement, hij is 95% zichzelf en 5% moet hij wel die spel spelen jeweettochquote:
Ik welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:29 schreef Seattle het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat ik Jeff op zo’n feestje heb zien dansen
omdat ze lui is en nooit actief ... maar ze slaapt waarschijnlijk meer dan iedereen daar!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
miss ik slaap niet
ligt ook echt halve dagen op dr nest
Ja en dan vindt ze het gek dat ze ‘s nqchts niet slaaptquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
omdat ze lui is en nooit actief ... maar ze slaapt waarschijnlijk meer dan iedereen daar!
Die zou al los gaan op een speeldoosje uit 1891 als er een camera op zijn gezicht stondquote:
Wendy niet Zoey welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:35 schreef Seattle het volgende:
Ik wacht of Wendy een move gaat maken richting Jeff. Of Zoe kan dat ook proberen.
en stiekem ook omdat wanda weg isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het wel een TOP evenement vandaag, ondanks het geschreeuw .....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:39 schreef Seattle het volgende:
Rupie mag mijn evenement ook wel aan elkaar praten.
Verlate Team Wendy Yellquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy is eerlijker
laat zich niet wegzetten
en pikt dingen gewoon niet
TEAM WENDY
quote:
Daar had hij gisteren (en vandaag kort) een interessant gesprek met Isaac over.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Maar Marciano is nu dus ook anti Babs begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano denkt sowieso volgende eli zijn (Babs) of Zoe. Tanchy (Moraima) laten ze met rust want die doet toch niemand wat. Dit wordt gewoon een emotionele stem en zij (Babs) heeft bij heel veel mensen dingen verneukt. En gisteren hebben ze dat gesprek gehad waar Kenzy bij was. Isaac wil weten wat ze heeft gehoord om wat Isaac heeft gehoord te vergelijken.
Marciano zegt dat ze het hebben omgedraaid, ze zouden hebben gezegd dat zij (Babs) degene was die over hun gepraat had maar nu kwaad is en zich benadeeld voelde. Babs zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en alleen geroepen te hebben 'zet me maar erop, zet me maar erop, ik heb bepaalde dingen gezegd, maar ik meen het niet'. Kenzy vond het krom dat Babette in de tijd met GJ had gezegd 'ik heb jullie rug, maak me niet druk' en daarna zo over hun sprak. Nou hebben ze dat gesprek gehad en gebruikte ze gewoon omgedraaide psychologie, daar is zij goed in. Aldus Marcianoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano zegt tegen Isaac dat Babs in eerste instantie boos was op de mensen die niet naar haar waren toegekomen over die opname. Hij zegt dat hij die mensen wel snapt, het is informatie waardoor je moet schakelen. Maar Babs is daar nu van terug gekomen, zo zegt hij. Nu zegt ze dat ze zich heeft laten meeslepen en dingen die ze gezegd heeft misschien zo niet heeft bedoeld...
ik vind hem boring en hij wil politiek oprecht zijn,maar is niet betroubaarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Maar Marciano is nu dus ook anti Babs begrijp ik
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar had hij gisteren (en vandaag kort) een interessant gesprek met Isaac over.Ik heb daar iets over gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
hahah ik wil mijzelf niet quoten ,maar wat een foutenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind hem boring en hij wil politiek oprecht zijn,maar is niet betroubaar
Vind het wel jammer maar het was wel een bijzondere dag. Het was ook een leuk evenement en boeiende streamsquote:
Politiek oprecht vind ik eigenlijk wel mooiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hahah ik wil mijzelf niet quoten ,maar wat een foutentja niet kijken wat je schrijft he
Ja, maar had het Jappie wel gegund om dit nog met haar mee te maken ....quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Politiek oprecht vind ik eigenlijk wel mooi
ja correct is wat het is,maar oprecht zou mooi zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel een dubbel gevoel bij het vertrek van Wanda. Had haar wel een ander vertrek gegund. Niet zo, dat is naar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |