Ken het principe wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde of je ook weet wat een "duikboot" is
Die twee vind ik echt niet met elkaar te vergelijken, Eunice is een aparte maar gaat wel voor wat zij belangrijk vindt en heeft plezier in haar leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:13 schreef Charmian het volgende:
eigenlijk is eunice net zo'n idiot als esther
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hij baalt gewoon omdat hij niet kan biljarten.
Lekker belangrijk ,ik zit daar niet opquote:
Kijk! Dat zet zoden aan de dijk.quote:
Ik las hier dat ze over twee maanden weg wil?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:25 schreef Thorelf het volgende:
ja kenzi slaapt dus!! of rust en dan weer klagen dat ze niet kan slapen... logisch als je de hele dag ligt....
Één groot theaterquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las hier dat ze over twee maanden weg wil?
Raar gedoe
van mij mag ze maandag!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar gedoe
Esther 4xquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:27 schreef engine het volgende:
JW "ik stoot hem 3x in de zak"
Als ik het goed verstond
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar gedoe
Eensquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:29 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.
Dus samen 7xquote:
jeffquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:29 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Klopt. Zou helemaal lullig zijn als ze de komende eliminatie de proef moet doen, die wint en vervolgens er nog iemand uit stemt. Mocht ze er wel op komen hoop ik maar dat ze 'm dan expres verliest of zo.
Als je al weg wil dan zou ik het wel heel erg hypocriet vinden dat ze nog twee maanden mag blijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoop dat ze achter ervoor zorgen dat ze sowieso niet wint.
Esther kruipt nog net niet op zijn schootquote:
Niet zo jaloers Dot.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther kruipt nog net niet op zijn schoot
Nou ja, het gaat wel wat (te) hard met de uittocht van deelnemers. Ik denk dat ze voorlopig nog zo veel mogelijk mensen er in willen houden. Vraag me zelfs af of er deze manager periode überhaupt wel een eliminatie komt nog.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je al weg wil dan zou ik het wel heel erg hypocriet vinden dat ze nog twee maanden mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |