Beste nieuws van vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:28 schreef rinardo het volgende:
BB is op zoek naar nieuwe kandidaten voor 2024
https://showbizznetwork.n(...)ieuw-seizoen-in-2024
nou ik had wel gewild maar als zoals nu word never nooit haha niet douche en niet normaal etenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:28 schreef rinardo het volgende:
Charlotte heeft zich al ingeschreven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:28 schreef rinardo het volgende:
Eeuwig zonde niks lekkerder als restje rijsttafelquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is echt verwend, ze eet geen restjes..nooit niet. daarom eet ze die rijsttafel ook niet
Muis?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Charlotte heeft zich al ingeschreven.
ik een tv (breedbeeld dikke kast), dvd speler en dolbysurround systeemquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mp3 speler had ik gewonnen toen met de allereerst BB
Waren toen hartstikke nieuw en duur
Nee ik met iets anders weet bijgod niet meer watquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik een tv (breedbeeld dikke kast), dvd speler en dolbysurround systeem
was met spel dat je tijdens BB kon spelen door op een soort beurs aandelen in bewoners te verhandelen
had toen ook te maken met bedreigingen van medespelers die niet snapte dat ik ruimschoots bovenaan stond - ik was een wat je nu zou noemen FEBO-lid
Dit hoor ik nu? Loop ik achter of had ze het er weer over??quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien is echt verwend, ze eet geen restjes..nooit niet. daarom eet ze die rijsttafel ook niet
ze hebben het nu over de bioscoop avatar, Bart is klaar met eten , Jolien heeft pannenkoeken op, en Jason zegt dat ze het nu wel weg kunnen gooien, zijn dat genoeg aanknopingspunten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit hoor ik nu? Loop ik achter of had ze het er weer over??
🫶🏼 Jij ook bedankt, voor je positieve inbreng en de streamverslagen waar ik met enige regelmaat gebruik van heb moeten maken. Gewaardeerd! Wens je veel sterkte en kracht! Tot volgend jaar, alvast 😄🫡🫶🏼quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:31 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu het rustig is wil ik alvast iedereen bedanken, voor alle steun rondom mijn ziekte,al die berichtjes in DM hebben me erg gesteund, de Forum vriendschap, de Cos heeft BB veel leuker gemaakt dan dat het was geweest zonder de Cos.Een ieder die ik ben vergeten,hoort hier ook tussen @:Dotteke, respect om er door heen te moeten met alle regels, je hebt je er netjes doorheen geworsteld. Iedereen bedankt voor de 3 leuke maanden, en hopenlijk tot ziens in 2024
@:Schakeltopia @:BOOSTER @:Kodiak100 @:suzi1 @:Ireth @:Fritsie1960 @:Jockari @:lonneberga @:oma-Nijn @:OmaJacky @:puzziepie @:Harry @:Fritsie1960 @:duyvisoke @:Tuttebolleke @:Ptr67 @:-river-
@:Li0nHeart @:Charlotte-007 @:Chea49 @:Krambo @:Willewa @:Gerrie_55 @:Evenhardopdenken @:ruudpuntenel
@:spapaars @:just me @:engine @:Verida @:Donna1000 @:happyme28 @:Tuinfluitert @:S_101 @:TheLuckyman @:Stargazing @:PunkieePie @:Ireth @:marky @:Joyce-43 @:Monique___ @:Jockari @:xdiashalizx
mensen die nooit posten maar altijd liken @:niet.je.zus @:hatsikidee2022 @:missmistreated
Bedankt @:ledn81 en @:DGK_Tegengas voor alle filmpjes
oh wooow, jou naam heb ik inderdaad nooit gezien, een echte lurker dus haha, bedankt!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:16 schreef kaatje5149 het volgende:
@:Rinardo, dank je wel voor alle streamverslagen die je trouw voor ons als lurkers schreef. Ben niet zo'n sociaal mens om mee te schrijven maar geniet altijd van alles wat er hier op fok gebeurt. Geen BB zonder fok, maar ook zeker geen BB zonder jouw streamverslagen. Hoop dat je gezondheid goed blijft gaan zodat ik volgend seizoen weer door jouw streamverslagen niets hoef te missen. Het ga je goed
was een goede prijsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik een tv (breedbeeld dikke kast), dvd speler en dolbysurround systeem
was met spel dat je tijdens BB kon spelen door op een soort beurs aandelen in bewoners te verhandelen
had toen ook te maken met bedreigingen van medespelers die niet snapte dat ik ruimschoots bovenaan stond - ik was een wat je nu zou noemen FEBO-lid
dat ik het typte had ze het net gezegdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit hoor ik nu? Loop ik achter of had ze het er weer over??
Ik ben iets ouder maar de man boeit mij niets. Ik geniet veel meer van een Jason die zo oprecht is dat ik dan denk als al wat ouder en misschien verzuurder... er is toch weer een mooie nieuwe generatie die eraan komt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:25 schreef rinardo het volgende:
op de socials lees ik al weken dat Bart saai is en dat ze niet snappen dat hij zo popi is, maar ik vind zn verhalen leuk, als er 2 streems waren 1 met rennende gillende meiden en 1 met bart dan koos ik altijd bart, zal er mee te maken hebben dat ik dezelfde leeftijd heb, en dat die mensen op social media misschien de jongere generatie is
Bart is ook wel saai-ig en stil natuurlijk. Hij mist net het levendige in z’n karakter. Niet dat dat moet natuurlijk, maar had em wel een stuk interessanter gemaakt. Hij heeft dat wel een beetje soms maar te weinig imo. De helft van de tijd moet je woorden uit hem trekken. Doe mij ook maar veel liever een Jason. Maar klopt, ik schakelde áltijd naar de stream naar waar gewoon ‘normaal’ gedaan werd en ik ben van een jongere generatie dan de meesten(?) hier denk ik (begin 30), al val ik daar ook regelmatig een beetje buiten de boot omdat het nog vaak oppervlakkig is. Net als Jason klik ik vaak wat meer met mensen die al iets zijn doorgegroeid in het leven. Feesten en even ‘dom doen’ is leuk soms, maar veel liever diepgang en goede verhalen, filosoferen, groeien etc, waar je ook een hoop lol nog in kwijt kan (je ziet Jason genoeg lol hebben) alleen vaak minder oppervlakkig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:25 schreef rinardo het volgende:
op de socials lees ik al weken dat Bart saai is en dat ze niet snappen dat hij zo popi is, maar ik vind zn verhalen leuk, als er 2 streems waren 1 met rennende gillende meiden en 1 met bart dan koos ik altijd bart, zal er mee te maken hebben dat ik dezelfde leeftijd heb, en dat die mensen op social media misschien de jongere generatie is
Jezus, snap dat fenomeen haters echt niet, dan heb je écht officieel geen leven 😂quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Effe off topic maar Chiara wordt blijkbaar bedreigd door obsessieve haters voor haar woning.
En Charlotte post nu op twitter dat ze Jolien en Chiara niet meer moet hebben.
Wordt een leuke reünie
heb je daar een linkje van?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Effe off topic maar Chiara wordt blijkbaar bedreigd door obsessieve haters voor haar woning.
Wordt een leuke reünie
Ik ook gezocht maar zie het totaal nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ook al zitten zoeken, maar vind niet direct iets.
Is dat dan weer verwijderd? Want ik zie het niet hoor??quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
Voor haar woning?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
Daar staat niet, dat ze Jolien en Chiara niet meer moet hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschreven door Charlotte maar ondertussen al verwijderd. Ze heeft ook Jolien ontvolgd op IG.
kan bericht niet vinden onder haar naamquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
nee ik kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja zit ook al te kijken, ik zie het niet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschreven door Charlotte maar ondertussen al verwijderd. Ze heeft ook Jolien ontvolgd op IG.
zie geen namen staan hoor dus zoiezo niet wat jij zegtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
Maar het was wel Chiara en Jolien die het daarover hadden. En ze heeft Jolien ontvolgd op IG dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zie geen namen staan hoor dus zoiezo niet wat jij zegt
Idioten die dat doen bij chiara maar van charlotte snap ik het wel. Als ze de beelden heeft gezien zal ze zich rotgeschrokken zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
Ze moet zich niet aanstellen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Idioten die dat doen bij chiara maar van charlotte snap ik het wel. Als ze de beelden heeft gezien zal ze zich rotgeschrokken zijn
Oh dus je vulde de namen zelf inquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het was wel Chiara en Jolien die het daarover hadden. En ze heeft Jolien ontvolgd op IG dus dat zegt genoeg.
Jeetje heftig.quote:
ja maar je post heel iets anders, niet dat we dat er allemaal bij moeten bedenkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het was wel Chiara en Jolien die het daarover hadden. En ze heeft Jolien ontvolgd op IG dus dat zegt genoeg.
Blijkt toch niet uit het dramatische afscheid dat ze nam van Jolien.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
Wordt een leuke reünie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |