Dat klinkt echt heel smerigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb visolie tabletten. En om een of andere manier komen die steeds naar boven. En het is smerig
Smaakt het dan wel naar vis?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb visolie tabletten. En om een of andere manier komen die steeds naar boven. En het is smerig
Goeje vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel smerigWaar zijn ze voor?
Met het innemen proeven ze nergens naar, gelukkig. Maar volgens mij gaan ze open in je maag zeg maar en komt het dan naar boven.quote:
Visoliecapsules altijd met eten innemen, dat helpt wel íets.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraagGezonde vetten die normaal in vis zitten, omega 3 enzo. Ik eet normaal nooit vis, vandaar. Extra aanvulling kan nooit kwaad.
[..]
Met het innemen proeven ze nergens naar, gelukkig. Maar volgens mij gaan ze open in je maag zeg maar en komt het dan naar boven.
Ooglaseren? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Visoliecapsules altijd met eten innemen, dat helpt wel íets.
* IJsdraakje moest ze een tijdje als supplement nemen rondom ooglaseren
Omega 3 is blijkbaar vrij belangrijk voor je netvlies.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ooglaseren? Hoezo dat dan?
Ik neem ze ook bij het ontbijt. Helpt niet voldoende blijkbaar.
Elke zaterdag hier visdag. Altijd goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VisMoet het eigenlijk vaker eten. Morgen weer eens halen.
Zag dat de viswinkel hier vanaf morgen gamba's in de aanbieding heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nu ook zin in een visje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet hequote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke zaterdag hier visdag. Altijd goed.
Zalm geprobeerd, lekker op zijn tijd maar sporadisch.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet he
Ik zie jou nog geen zalm eten.
Kibbeling is ook vis. En lekkerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet he
Ik zie jou nog geen zalm eten.
1x per week ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zalm geprobeerd, lekker op zijn tijd maar sporadisch.
RIP bankrekening.quote:
Met de huidige inflatie is ie al geripped.quote:
Is er toch nog íets shredded dit jaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de huidige inflatie is ie al geripped.
Hier ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op zich is zalm nog redelijk prijsvast geblevenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier totaal niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Hier zijn behoorlijk wat producten best duurder geworden
De porco preto zeker? Snob.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Hier zijn behoorlijk wat producten best duurder geworden
Die ook jaquote:
Hier welquote:
Ohwquote:
Ga es werrekuh joh.quote:
het werk is op voor deze week..quote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw
in de wereld van Air schijnbaar wel. misschien moeten we daar naartoe
Is het vandaag pizzadag?
ik twijfel nog. ik heb geen zin in pizzaquote:
Hmm... Niks mis met een béétje variatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog. ik heb geen zin in pizza
Geen tetten = niet welkomquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw
in de wereld van Air schijnbaar wel. misschien moeten we daar naartoe
Is het vandaag pizzadag?
vis is een optiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Niks mis met een béétje variatie natuurlijk.
manboobs zijn ook boobsquote:
Oh, geen probleem dus.quote:
Nopequote:
Ja hoorquote:
Snob.quote:
Alle tieten zijn welkom, niet alleen premium tieten. Derhalve geen snob.quote:
Je bent de Chinese vreetschuur in een buurtwinkelcentrum ergens in Noord Holland versie onder de tietenliefhebbers danquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle tieten zijn welkom, niet alleen premium tieten. Derhalve geen snob.
Zeg je nou dat IJsdraakje matige tieten heeft?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent de Chinese vreetschuur in een buurtwinkelcentrum ergens in Noord Holland versie onder de tietenliefhebbers dan
Hoe the dusty fuck lees jij dat er in?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat IJsdraakje matige tieten heeft?
Ze woont in Noord Hollandquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe the dusty fuck lees jij dat er in?
In een Chinese vreetschuur?quote:
Weet ik nietquote:
Trek in peking eend nu.quote:
Snobquote:
Cirkel is weer rondquote:
quote:
Eerst zalmquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Appeltaart een optie? Hij staat in de oven
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij danquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:48 schreef Tegan het volgende:
Heel veel honger. Goed moment om de weekboodschappen te bestellen.
Ja 👍🏻quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag dat de viswinkel hier vanaf morgen gamba's in de aanbieding heeft
Nu kiezen tussen klaarmaken in witte wijn en knoflook, of in een pittige thaise curry
Zou dan voor een heel leger ontbijt halen vervolgens 1 broodje etenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij dan
Ja zo gaat het ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou dan voor een heel leger ontbijt halen vervolgens 1 broodje eten
quote:
Nu tijdens het uitbuiken alle enkele overbodige snacks weer uit de bestelling gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij dan
Die tweede portie friet had ik wel gelustquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef AirwiN het volgende:
Twee keer patat gegeten vandaag. Één keer met een hamburger en één keer met een Turkse pizza. Geeoon omdat het kan.
Helaas voor jouquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tweede portie friet had ik wel gelust.
Ik at rijst.
Nog heel even en je kunt je eigen melk kolven!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef AirwiN het volgende:
Twee keer patat gegeten vandaag. Één keer met een hamburger en één keer met een Turkse pizza. Geeoon omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog heel even en je kunt je eigen melk kolven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sorryquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:01 schreef Nouk84 het volgende:
GVD het is hier ook niet meer zoals het 'vroeger' was he. Vroeger was écht alles beter. Zelfs Fok!
quote:
Waar precies?quote:
Op dezelfde plek.quote:
Ok, zal AirwiN informeren zodat 'ie in je dm kan sliden alsof het 2008 is.quote:
Done that, werd geghost.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zal AirwiN informeren zodat 'ie in je dm kan sliden alsof het 2008 is.
Wat gemeen zegquote:
Kuthoeren. Allemaal.quote:
Ben ikquote:
Je zelfreflectie kan ik dan wel weer waarderen.quote:
Kalm aan hequote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele langzame slowchat hčHoewel, die in KAA is nog veel langzamer.
Tijden veranderenquote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele langzame slowchat hčHoewel, die in KAA is nog veel langzamer.
Ja die tijd is ook wel geweest...quote:Op zondag 2 april 2023 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon je hier nog vrouwen oppikken.
Gewoon zelf het goede voorbeeld geven!quote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
In het weekend is het hier dood. De rest van de week ook wel, al is het iets minderquote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In het weekend is het hier dood. De rest van de week ook wel, al is het iets minder
Absurd. Kan echt nietquote:Op maandag 3 april 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebben
Ik heb er ook geen verklaring voor.quote:
Languit op de bank F1 en wielrennen kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebben
Wielrennen heb ik in de kroeg gekekenquote:Op maandag 3 april 2023 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Languit op de bank F1 en wielrennen kijken
Dat klinkt goed. 6/7 uur lang koers kijken en katslam wordenquote:Op maandag 3 april 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wielrennen heb ik in de kroeg gekeken
Wat? Hier zijn mensen die sociaal doen?quote:Op maandag 3 april 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele weekend sociaal doen
Zouden ze echt af moeten schaffen.
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.quote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. 6/7 uur lang koers kijken en katslam worden
Goedemorgen
Doe je zelf wel eens aan lokale wedstrijden mee op de fiets?quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.
Komende zondag Roubaix kan ik wel helemaal kijken
Helaas wel.quote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Hier zijn mensen die sociaal doen?
nee, daar ben ik echt veel te slecht voor.quote:Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je zelf wel eens aan lokale wedstrijden mee op de fiets?
Meedoen is belangrijker dan winnen dit dat?quote:Op maandag 3 april 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar ben ik echt veel te slecht voor.
Meedoen is niet leuk als iedereen veel harder rijdtquote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen dit dat?
Ja dat had ik ook altijd toen ik nog voetbalde. Miste ik veel koers en vaak ook Ajax als ze een 12.15 wedstrijd hadden. Blij dat dit over isquote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.
Komende zondag Roubaix kan ik wel helemaal kijken
Het seizoen is nu afgelopen, dus nu kan ik ook weer zelf mn weekenden inplannen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook altijd toen ik nog voetbalde. Miste ik veel koers en vaak ook Ajax als ze een 12.15 wedstrijd hadden. Blij dat dit over isNu nog fietsen en hardlopen en zelf tijd inplannen.
Welke sport beoefen je?quote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het seizoen is nu afgelopen, dus nu kan ik ook weer zelf mn weekenden inplannen.
Nu alleen hopen op wat beter weer
Handbal.quote:
Owja heb je dan geen binnen seizoen en een buiten seizoen of is het altijd binnen?quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal.
En fietsen dan, maar dat dan niet competitief.
Alleen binnen. Op af en toe een veldtoernooi na.quote:Op maandag 3 april 2023 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja heb je dan geen binnen seizoen en een buiten seizoen of is het altijd binnen?
Wij hadden op de basisschool (lang geleden) altijd handbaltoernooi eind vh jaar en dat was dan buiten op een betonnen veldje. Niet mijn sport. Kan niet geen gooienquote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen binnen. Op af en toe een veldtoernooi na.
Volgens mij zijn er wel nog regio's die een voorjaarscompetitie buiten hebben, maar dat hoeft voor mij niet.
Mentaal welquote:
Dat is wat alcoholmisbruik met je doetquote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wat stappen terug genomen.
Ik ben net bijgekomen van de zomibo..quote:
quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben net bijgekomen van de zomibo..
+1 .quote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wat stappen terug genomen.
Rip jijquote:Op maandag 3 april 2023 17:49 schreef Tegan het volgende:
Het stuk huid onder mijn nagel laat los. Auwie.
DInsdagochtend opstaan ging al een stuk beter.quote:Op maandag 3 april 2023 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was weer verschrikkelijk, maandagochtend opstaan.
-1 vond het maar moeilijk vanmorgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DInsdagochtend opstaan ging al een stuk beter.
morgen weer een nieuwe poging.quote:
Dit wel.quote:
Dat is helemaal vervelend. Why?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Lag om 1 uur nog klaarwakker te wezen, wetende dat om 7 uur de wekker weer ging.
Kut is datquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Lag om 1 uur nog klaarwakker te wezen, wetende dat om 7 uur de wekker weer ging.
Niet eens knuffelen met Artic?quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is helemaal vervelend. Why?
Ik moet mn telefoon gewoon eerder wegleggen in bed
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neuh. Hij moet gewoon netjes op het randje liggen aan zijn kant van het bed.
Kunt wel zien wie de broek aan heeft (of niet)quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neuh. Hij moet gewoon netjes op het randje liggen aan zijn kant van het bed.
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is helemaal vervelend. Why?
Ik moet mn telefoon gewoon eerder wegleggen in bed
Ik las het en dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ah, Stromae heeft zijn concerten in Nederland afgezegd. Goed voor mijn FOMO.
Hoop dat in november wel doorgaat, keek er zo naar uitquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ah, Stromae heeft zijn concerten in Nederland afgezegd. Goed voor mijn FOMO.
Weet je wel wat Google is?quote:
Ik Google nooit iets wat hier in het topic gemeld wordt. Ik ken julliequote:
Niks mis met een blue waffle tijdens een lemon party.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik Google nooit iets wat hier in het topic gemeld wordt. Ik ken jullie
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met een blue waffle tijdens een lemon party.
Deze is veilig, beloofdquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik Google nooit iets wat hier in het topic gemeld wordt. Ik ken jullie
Ik hoop met je mee, ondanks mijn FOMO danquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop dat in november wel doorgaat, keek er zo naar uit
quote:
Hmmm....quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, ondanks mijn FOMO dan.
Niks, ik ga eten!quote:
Goedemorgen kindsterretjequote:
Vroegemorgen eerderquote:
Ik was dan ook om half 6 opquote:
Hij voelt wel vroegquote:
maar waarom?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen had ik al het hele huishouden gedaan
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Veel te vroeg.![]()
Moet je elke dag zo vroeg op?
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doenquote:
Sterkte vandaag dan maarquote:Op woensdag 5 april 2023 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.
hoe vroeg werd je wakker?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doen
1 dag in de week valt nog mee.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegelquote:
hoe hou je het volquote:Op woensdag 5 april 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegel
Lekker op tijd naar bed vanavond dus.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegel
Daarom, en is ook niet erg 1 dag in de week op kantoor.quote:
Ben niet anders gewendquote:Op woensdag 5 april 2023 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte vandaag dan maarIs wel vroeg op
Tja... is nu al een tijdje zo, geen flauw idee. Het wilquote:
Klopt, het is een drama. Vannacht had ik het gevoel dat mijn bed heel hard rondjes draaide, was misselijk en druk in mijn hoofd. Echt een succesquote:Op woensdag 5 april 2023 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed vanavond dus.Dat omgooien van je meds zal ook niet helpen denk ik?
Kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doen
Maar je doet het wel, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 5 april 2023 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wahahaahhaahha ik haat schoonmaken en ben er ook niet goed in. Daarom doe ik het als eerste
Oh bleh, het straalbezopen gevoel zonder de leuke avond vooraf.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... is nu al een tijdje zo, geen flauw idee. Het wil
[..]
Klopt, het is een drama. Vannacht had ik het gevoel dat mijn bed heel hard rondjes draaide, was misselijk en druk in mijn hoofd. Echt een succes
Pics van de palmboom.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Morgen verhuizen we naar een andere ruimte op kantoor. Meer plaats, kan ik mooi m'n opblaasbare palmboom en ukelele weer neerzetten als zomerdecoratie![]()
Heb je voor elk seizoen andere decoratie?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Morgen verhuizen we naar een andere ruimte op kantoor. Meer plaats, kan ik mooi m'n opblaasbare palmboom en ukelele weer neerzetten als zomerdecoratie![]()
Dat doe ik ook altijd, dan geniet je extra van de rest van de dagquote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook voor de gein van die plastic kokosnoten met een rietjes op het bureau van m'n collega's moeten zettenquote:
Doe!quote:Op woensdag 5 april 2023 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook voor de gein van die plastic kokosnoten met een rietjes op het bureau van m'n collega's moeten zetten
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je voor elk seizoen andere decoratie?
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaVoor de herfst heb ik een grote opblaasbare pompoen. En voor kerst ga ik als ik tijd heb all out met oude verhuisdozen. Heb 1x een 'gingerbread' huisje om m'n bureau gemaakt
Nu krijgen we het kantoor tegenover de keuken/kantine dus dat is helemaal leuk want iedereen loopt langs en dat vrolijkt mensen altijd op.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaVoor de herfst heb ik een grote opblaasbare pompoen. En voor kerst ga ik als ik tijd heb all out met oude verhuisdozen. Heb 1x een 'gingerbread' huisje om m'n bureau gemaakt
Nu krijgen we het kantoor tegenover de keuken/kantine dus dat is helemaal leuk want iedereen loopt langs en dat vrolijkt mensen altijd op.
Ik gok dat ik mn Fitbit moet instellen op 3000 stappen ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het leuk dat m'n Garmin m'n stappendoelen aanpast aan wat ik daadwerkelijk doe. Veel motiverender dan Fitbit die alleen star aan je ingestelde doel vasthoudt.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]Maar palmboom is wel direct heel zomers. Heb je geen lente dingetjes?
[..]
Ik gok dat ik mn Fitbit moet instellen op 3000 stappen ofzo.Ik beweeg echt te weinig.
en dan klagen waarom het sporten niet genoeg helpt en ik geen resultaat haal....![]()
![]()
O ja ik kwam er per ongeluk achter dat de mijne dat deed. Vond het al vreemd dat ik niks ingesteld had en het vanzelf ineens zei dat ik m'n doel had gehaald (maar steeds een ander doel).quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het leuk dat m'n Garmin m'n stappendoelen aanpast aan wat ik daadwerkelijk doe. Veel motiverender dan Fitbit die alleen star aan je ingestelde doel vasthoudt.
Ja, zo zat ik ook. Ineens dat ding trillen enzo.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik kwam er per ongeluk achter dat de mijne dat deed. Vond het al vreemd dat ik niks ingesteld had en het vanzelf ineens zei dat ik m'n doel had gehaald (maar steeds een ander doel).
Een doel is toch een doel?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus je hebt elke dag een ander doel? Of snap ik het dan niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, mijn doel voor vandaag is 3340 stappen, dus eh.Punt is vooral dat ik op zich wel redelijk in m'n beweging zit (maandag gesport, gisteren op de fiets naar het werk, vandaag op de fiets en vanmiddag sport etc), maar niet perse veel wandel op het moment. Dan heb ik liever dat m'n tracker ook wat minder nadruk op die stappen legt.
Ja en nee, bij de dynamische stappendoelen van Garmin krijg ik meer een prikkel om nét een paar stappen extra te zetten om het te halen, omdat het zich aanpast aan mijn (stappen)gedrag. Bij Fitbit is het een simpel x aantal stappen, als ik daar niet toevallig al bij in de buurt ben, beschouw ik het als niet haalbaar en heb ik die prikkel om nog even een kort rondje om te gaan niet, ergo geen extra beweegprikkel. (Blauw/Draak)quote:Op woensdag 5 april 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een doel is toch een doel?
Ik snap fitbit wel (blauw/virgo)
Yep.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus je hebt elke dag een ander doel? Of snap ik het dan niet?
Bij mij staat ie nog standaard op 10k aan stappen en 2000+ kcal. Wat ik dus bijna nooit haal.
Al "ken" ik ook mensen die hun 10k stappen voor half 9 al hebben gedaan
Ow zo! Ik had over Garmin heen gelezen en zat met mn hoofd nog bij de Fitbit. Maar dat werkt wel fijner dan ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep.
M'n Fitbit had ik al standaard op 7k stappen staan, want in combinatie met m'n (zittende) werk is de tijd/prioriteit voor stappen gewoon beperkt/laag. Activiteit zit wel goed, alleen dus niet in de vorm van wandelen. Bij Garmin is het dus een dynamisch doel, als je 'm niet haalt, is het de volgende dag wat lager en als je 'm wel haalt, is 'ie de volgende dag wat hoger.
Daardoor spelen ze mooi in op de blije stofjes die vrijkomen bij het halen van het doel.
Eh, als het nog niet genoeg stoort.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:47 schreef gianni61 het volgende:
De batterij van mijn garmin begint wel minder te worden, maar geen zin om te vervangen.
Ik moet wat vaker er aan denk om hem aan de lader te hangen, maar verder maakt het niet zo veel uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het nog niet genoeg stoort.
Hier niet, heb er woensdag van gemaaktquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DInsdagochtend opstaan ging al een stuk beter.
Ik vind de batterij vergeleken met m'n Fitbit bizar lang meegaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet wat vaker er aan denk om hem aan de lader te hangen, maar verder maakt het niet zo veel uit.
Welke optie was dat?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de batterij vergeleken met m'n Fitbit bizar lang meegaan.Echt, ik heb veel plezier gehad aan m'n Versa, maar die Sense was een vergissing.
Helemaal omdat ze één van de opties die ik het belangrijkst vond niet meer ondersteunen ineens.
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.quote:
Lekker handig iddquote:Op woensdag 5 april 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.
En met Garmin gaat dat retesoepel (als je eenmaal weet hoe je het doen moet, dat kostte me wel wat moeite)
Ik weet dat ik wel spotify zou kunnen bedienen via de garmin, maar volgens mij moet ik daar spotify premium voor hebben en dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 april 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.
En met Garmin gaat dat retesoepel (als je eenmaal weet hoe je het doen moet, dat kostte me wel wat moeite)
Beetje rukken met de arm waar je je horloge draagt en je bent er zo. *hue hue*quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Al "ken" ik ook mensen die hun 10k stappen voor half 9 al hebben gedaan
Oke. Zal vragen of Artic ff aan de andere kant gaat liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje rukken met de arm waar je je horloge draagt en je bent er zo. *hue hue*
Ideale partner jij.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:55 schreef TaMieke het volgende:
Oke. Zal vragen of Artic ff aan de andere kant gaat liggen.
quote:
Zolang ArTic maar tevreden isquote:
Mja, deze dienst dus ooit genomen omdat ik dan m'n telefoon niet mee hoef te slepen de fitness in voor m'n muziek.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wel spotify zou kunnen bedienen via de garmin, maar volgens mij moet ik daar spotify premium voor hebben en dat heb ik dan weer niet
Dat de vellen eraan hangen enzo.quote:
ik weet niet of hij dan nog wel zo blij is..quote:
Geneest wel weer.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of hij dan nog wel zo blij is..
Hoeft bij jou ook niet omdat je alleen maar van de voordeur naar de auto en weer terug loopt, toch?quote:
Dit doet de chinese overheid wel voor jequote:
Dat beeld bestaatquote:Op woensdag 5 april 2023 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeft bij jou ook niet omdat je alleen maar van de voordeur naar de auto en weer terug loopt, toch?
Ik vind alles best, zolang je maar niet aan wielrennen doet.quote:
Dat kan ik niet eens kijken, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang je maar niet aan wielrennen doet.
Zelfde met golf of tennis, maar goed over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens kijken, dus dat komt wel goed
Sinds ik zelf golf vind ik het wel imposant wat die mensen in de top kunnenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfde met golf of tennis, maar goed over smaak valt niet te twisten
Ik ga niks anders doen komend weekendquote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens kijken, dus dat komt wel goed
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen komend weekend
Ik hoop dat je favoriete renner wintquote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen komend weekend
het zou er maar 3quote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?
Zaterdag renster, zondag rennerquote:
Smorgens zelf doen, smiddags parijs-roubaix kijkenquote:
Jezus. Ik heb niets gezegdquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
en de fiets die ik nu op het oog heb kost bijna 7000
1 vand e 3 is maar een kroegfiets, die moet ik eigenlijk niet mee tellenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb niets gezegd
Ik moet ook een nieuwe fiets, maar vind het alsnog veel geld.
Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 5 april 2023 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik zelf golf vind ik het wel imposant wat die mensen in de top kunnen
7000?! Shit manquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..quote:
Eens. Nieuwe PC bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..
Daar zou ik dan weer niet zo veel aan uitgeven.quote:
Joop, ben jij het?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
God, echt net alsof ik kerel hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 vand e 3 is maar een kroegfiets, die moet ik eigenlijk niet mee tellen
Ik vind het ook eigenlijk te veel geld. ik denk dat ook dat ik het minimaal nog een jaar uitstel.
Is trouwens nog niet extreem.
De huidige topmodellen kosten rond de 15.000 maar dat heb ik er echt niet voor over
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fietsquote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, echt net alsof ik kerel hoor.Die heeft een kroegfiets, een goeie fiets en een nog wel aardige fiets voor als goeie fiets onderhoud moet hebben.
Al hebben ze inmiddels allemaal wel wat onderhoud nodig.
Welke wil hij hebben?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En die kijkt ook graag naar nieuwe fietsen momenteel.
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fiets
Oke, dan ben ik zeker niet Koosquote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.
En pfoei, volgens mij zat 'ie weer naar Koga's te kijken, maar helemaal zeker ben ik er niet van.
De zachte g klopte ook al niet.quote:
Ik was er ook vrij zeker was dat ik niet met iemand samen woonde.quote:
@Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..
Laat @Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.
Harder en vaker denk ikquote:Op woensdag 5 april 2023 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laat @:Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?
Klinkt als veel en hard werkquote:
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.quote:
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vond mijn nieuwe fiets van <1000 euro al pijnlijk.
Ik wil nog een e-bike van 2k dus als @:gianni61 naar fietsen van 5k wil kijken hebben we een deal.
"Don't work hard, work smart"quote:Op woensdag 5 april 2023 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.
Samen rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?
Wel niet eerlijk als jij de e bike zitquote:
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijfquote:Op woensdag 5 april 2023 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel niet eerlijk als jij de e bike zit
Of ik moet nog een fiets kopen
Afgetraind?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijf![]()
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
Jeetjequote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders klopt mijn Excel niet meer.quote:
Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederlandquote:
De halfslappe erectie van een niet nader te noemen vadsige, wielrennende veertiger?quote:
Ik moet het hier lezenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?
Hoeveel vrouwen zijn er al in je DM geslide nu je mogelijk weer op de markt komt binnenkort?quote:
2. Maar daar gaat het niet omquote:Op woensdag 5 april 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zijn er al in je DM geslide nu je mogelijk weer op de markt komt binnenkort?
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2. Maar daar gaat het niet om
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De halfslappe erectie van een niet nader te noemen vadsige, wielrennende veertiger?
* Excel bijwerktquote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachten
quote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?
Jij en je vetjes zijn altijd welkom hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het ging over mezelf maar ik heb wel wat losgemaakt
Dit klinkt als een verstandig iemandquote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?
Jij bent toch nog lang geen veertiger?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het ging over mezelf maar ik heb wel wat losgemaakt
Wel minimaal 3000 euro hequote:Op donderdag 6 april 2023 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga vast mn elektrische fiets bestellen dan.
2000euro vind ik meer dan genoeg. Gok niet dat ik heel vaak ga fietsen.quote:
Als we zo gaan redeneren hoeft ook nooit iemand een porsche cabrio te kopenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
2000euro vind ik meer dan genoeg. Gok niet dat ik heel vaak ga fietsen.
Korte stukjes naar de sportschool of stad misschien. En vooral als het mooi weer is
Zou slim zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren hoeft ook nooit iemand een porsche cabrio te kopen
Koop een gewone fiets ipv een elektrische fiets. Beter voor je conditie en kun je ook nog voor ¤ 1.000 schoenen kopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:21 schreef TaMieke het volgende:
Zou slim zijn
vind het gewoon veel geldkan ik ook veel schoenen van kopen.
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachten
Heb je dat huis in Eindje nog?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2. Maar daar gaat het niet om
De vraag is of er een tegenpartij is die er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef Debsterr het volgende:
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.
Fijne fiets én schoenen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een gewone fiets ipv een elektrische fiets. Beter voor je conditie en kun je ook nog voor ¤ 1.000 schoenen kopen.
True, true. Maar anders is het sowieso geen objectieve beoordeling natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is of er een tegenpartij is die er iets zinnigs over kan zeggen.
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:37 schreef Debsterr het volgende:
True, true. Maar anders is het sowieso geen objectieve beoordeling natuurlijk.
Wordt wel complex zo.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.
Kleine kans maar hey, dan is men ook tevreden toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.
Tegenpartij?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.
Ik hou wel van een beetje complexiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |