Dat klinkt echt heel smerigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb visolie tabletten. En om een of andere manier komen die steeds naar boven. En het is smerig
Smaakt het dan wel naar vis?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb visolie tabletten. En om een of andere manier komen die steeds naar boven. En het is smerig
Goeje vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel smerigWaar zijn ze voor?
Met het innemen proeven ze nergens naar, gelukkig. Maar volgens mij gaan ze open in je maag zeg maar en komt het dan naar boven.quote:
Visoliecapsules altijd met eten innemen, dat helpt wel íets.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraagGezonde vetten die normaal in vis zitten, omega 3 enzo. Ik eet normaal nooit vis, vandaar. Extra aanvulling kan nooit kwaad.
[..]
Met het innemen proeven ze nergens naar, gelukkig. Maar volgens mij gaan ze open in je maag zeg maar en komt het dan naar boven.
Ooglaseren? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Visoliecapsules altijd met eten innemen, dat helpt wel íets.
* IJsdraakje moest ze een tijdje als supplement nemen rondom ooglaseren
Omega 3 is blijkbaar vrij belangrijk voor je netvlies.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ooglaseren? Hoezo dat dan?
Ik neem ze ook bij het ontbijt. Helpt niet voldoende blijkbaar.
Elke zaterdag hier visdag. Altijd goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VisMoet het eigenlijk vaker eten. Morgen weer eens halen.
Zag dat de viswinkel hier vanaf morgen gamba's in de aanbieding heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nu ook zin in een visje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet hequote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke zaterdag hier visdag. Altijd goed.
Zalm geprobeerd, lekker op zijn tijd maar sporadisch.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet he
Ik zie jou nog geen zalm eten.
Kibbeling is ook vis. En lekkerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke week kibbeling telt niet he
Ik zie jou nog geen zalm eten.
1x per week ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zalm geprobeerd, lekker op zijn tijd maar sporadisch.
RIP bankrekening.quote:
Met de huidige inflatie is ie al geripped.quote:
Is er toch nog íets shredded dit jaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de huidige inflatie is ie al geripped.
Hier ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op zich is zalm nog redelijk prijsvast geblevenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier totaal niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Hier zijn behoorlijk wat producten best duurder geworden
De porco preto zeker? Snob.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Hier zijn behoorlijk wat producten best duurder geworden
Die ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |