Op dezelfde plek.quote:
Ok, zal AirwiN informeren zodat 'ie in je dm kan sliden alsof het 2008 is.quote:
Done that, werd geghost.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zal AirwiN informeren zodat 'ie in je dm kan sliden alsof het 2008 is.
Wat gemeen zegquote:
Kuthoeren. Allemaal.quote:
Ben ikquote:
Je zelfreflectie kan ik dan wel weer waarderen.quote:
Kalm aan hequote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele langzame slowchat hèHoewel, die in KAA is nog veel langzamer.
Tijden veranderenquote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele langzame slowchat hèHoewel, die in KAA is nog veel langzamer.
Ja die tijd is ook wel geweest...quote:Op zondag 2 april 2023 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon je hier nog vrouwen oppikken.
Gewoon zelf het goede voorbeeld geven!quote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
In het weekend is het hier dood. De rest van de week ook wel, al is het iets minderquote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In het weekend is het hier dood. De rest van de week ook wel, al is het iets minder
Absurd. Kan echt nietquote:Op maandag 3 april 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebben
Ik heb er ook geen verklaring voor.quote:
Languit op de bank F1 en wielrennen kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is net alsof mensen in het weekend iets beters te doen hebben
Wielrennen heb ik in de kroeg gekekenquote:Op maandag 3 april 2023 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Languit op de bank F1 en wielrennen kijken
Dat klinkt goed. 6/7 uur lang koers kijken en katslam wordenquote:Op maandag 3 april 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wielrennen heb ik in de kroeg gekeken
Wat? Hier zijn mensen die sociaal doen?quote:Op maandag 3 april 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele weekend sociaal doen
Zouden ze echt af moeten schaffen.
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.quote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. 6/7 uur lang koers kijken en katslam worden
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |