Doe je zelf wel eens aan lokale wedstrijden mee op de fiets?quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.
Komende zondag Roubaix kan ik wel helemaal kijken
Helaas wel.quote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Hier zijn mensen die sociaal doen?
nee, daar ben ik echt veel te slecht voor.quote:Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je zelf wel eens aan lokale wedstrijden mee op de fiets?
Meedoen is belangrijker dan winnen dit dat?quote:Op maandag 3 april 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar ben ik echt veel te slecht voor.
Meedoen is niet leuk als iedereen veel harder rijdtquote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen dit dat?
Ja dat had ik ook altijd toen ik nog voetbalde. Miste ik veel koers en vaak ook Ajax als ze een 12.15 wedstrijd hadden. Blij dat dit over isquote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb helaas niet de hele koers gezien, ik moest zelf ook nog sporten.
Komende zondag Roubaix kan ik wel helemaal kijken
Het seizoen is nu afgelopen, dus nu kan ik ook weer zelf mn weekenden inplannen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook altijd toen ik nog voetbalde. Miste ik veel koers en vaak ook Ajax als ze een 12.15 wedstrijd hadden. Blij dat dit over isNu nog fietsen en hardlopen en zelf tijd inplannen.
Welke sport beoefen je?quote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het seizoen is nu afgelopen, dus nu kan ik ook weer zelf mn weekenden inplannen.
Nu alleen hopen op wat beter weer
Handbal.quote:
Owja heb je dan geen binnen seizoen en een buiten seizoen of is het altijd binnen?quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal.
En fietsen dan, maar dat dan niet competitief.
Alleen binnen. Op af en toe een veldtoernooi na.quote:Op maandag 3 april 2023 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja heb je dan geen binnen seizoen en een buiten seizoen of is het altijd binnen?
Wij hadden op de basisschool (lang geleden) altijd handbaltoernooi eind vh jaar en dat was dan buiten op een betonnen veldje. Niet mijn sport. Kan niet geen gooienquote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen binnen. Op af en toe een veldtoernooi na.
Volgens mij zijn er wel nog regio's die een voorjaarscompetitie buiten hebben, maar dat hoeft voor mij niet.
Mentaal welquote:
Dat is wat alcoholmisbruik met je doetquote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wat stappen terug genomen.
Ik ben net bijgekomen van de zomibo..quote:
quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben net bijgekomen van de zomibo..
+1 .quote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wat stappen terug genomen.
Forum Opties | |
---|---|