schijnt alweer verwijderd te zijnquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:06 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen gebeuren. Ivor heeft de media opgezocht
Talpa zal wel op zijn strepen zijn gaan staan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt alweer verwijderd te zijn
zoiets jaquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Talpa zal wel op zijn strepen zijn gaan staan.
Jammer van Babette als First Ladyquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy manager lijkt me een leuke maand
Wendy doet echt wel haar eigen ding daarbovenquote:
Dan is er misschien toch weer contact geweest met TALPA.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Wendy ook tof, maar ze is best wel een stresskip, dus ik hoop dat ze dat ze dat trekt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy manager lijkt me een leuke maand
zoiets wordt er wel beweerd op een hele onbetrouwbare bronquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is er misschien toch weer contact geweest met TALPA.
ik hoop dat het kapot gaatquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
Biljart verplaatsen is nooit goed zegt JW, Jappie neemt de verantwoording dan wel zegt ie.
Lijkt wel logisch, Talpa kan die publiciteit missen als kiespijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets wordt er wel beweerd op een hele onbetrouwbare bron
Ik ook ik ookquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Erik en JW opperen andere ideeen maar het biljart weg is de enige oplossing volgens Jappie
zij mag Kenzy niet pestenquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Marciano wou met Zoe praten om iets wat ze had gezegd
meteen soundlock en streamwissel, fuckers
Leuke vrouw, helaas voor haar dat ze niemand naast haar heeft want dat zou ze wel kunnen gebruiken. Die Babs is niet je dat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Wendy ook tof, maar ze is best wel een stresskip, dus ik hoop dat ze dat ze dat trekt.
waarom dan soundlock en wisselquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij mag Kenzy niet pesten
van Tiano
Zand uit haar schelpdier spoelenquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
tis weer Mori tijd
ze gaat douchen
en haar sanka wassen
pesten en zoquote:
Misschien toch op zijn donder gehad van FEBO.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal esther blij zijn!!!quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Verplaatsen die handel en hopen dat ie breekt.![]()
Paniek bij JW en Erik.
okquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
pesten en zo![]()
![]()
![]()
waar tiano ZOe op aanspreekt
maar zelf niks tegen deed
en Rupie dus ook niet op aan sprak
erg hequote:Op donderdag 30 maart 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar een bom ontploft ofzo?!