Daarom ben ik benieuwd of wat Jason vandaag zei klopt. Hij zei 'volgens mij moet er een Nederlander sowieso in staan dus hoef ik me geen zorgen te maken'. Maar hij staat wel degelijk in de stemlijst, dus ik denk dat dat niet (meer) klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:51 schreef odie22 het volgende:
als er nog 2 Belgen overblijven en 1 Nederlander , dan heeft Nederlander meer kans . omdat de Belgen toch op een belg stemmen en dan worden de stemmen verdeeld, de ene Nederlander heeft dan toch meer kans. of er moet opnieuw gestemd worden als er 1 persoon weg is in de finale
nee , maar dat is dus niet duidelijk, of er 1 NL en 1 BE over moet blijven, daarom zit hij daar al dagen meequote:Op woensdag 29 maart 2023 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd of wat Jason vandaag zei klopt. Hij zei 'volgens mij moet er een Nederlander sowieso in staan dus hoef ik me geen zorgen te maken'. Maar hij staat wel degelijk in de stemlijst, dus ik denk dat dat niet (meer) klopt.
sorry, kan niet beloven dat ik weer ga Cossenquote:Op woensdag 29 maart 2023 23:57 schreef Ireth het volgende:
Maarre.... BB2024![]()
https://showbizznetwork.n(...)gen-big-brother-2024
Ik heb deze keer 2x op Bart gestemd. Laatste keer nog 1x op Bart en 1x op Charlotte. Jason vind ik de laatste 2 weken enorm inhalig op een of andere manier en ik vind dat Bart in de afgelopen drie maanden het meest heeft bijgedragen en het minst heeft gestookt, gestoord etc. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:56 schreef Ireth het volgende:
Ik stem niet op nationaliteit maar op persoon. Heb bij rtl elke keer op jason gestemd, bij goplay elke keer op Bart. Zo zal ik voor zaterdag ook stemmen. Gun het ze allebei.
Wow! Die zag ik niet aankomen!!quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:57 schreef Ireth het volgende:
Maarre.... BB2024![]()
Slechter dan dit seizoen kan het iig niet wordenquote:Op woensdag 29 maart 2023 23:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry, kan niet beloven dat ik weer ga Cossen
Sorry even off-topic speciaal voor @Irethquote:Op donderdag 30 maart 2023 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechter dan dit seizoen kan het iig niet worden
Ah ik ben laat haha. Anywayquote:Op woensdag 29 maart 2023 23:57 schreef Ireth het volgende:
Maarre.... BB2024![]()
Spuit 11quote:Op donderdag 30 maart 2023 00:03 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Je weet wel dat we hebben afgesproken dat wij gingen meedoen he @Ireth .. ik hou je aan je woord.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet wel dat we hebben afgesproken dat wij gingen meedoen he @:Ireth .. ik hou je aan je woord.
ik blijf me elke keer weer verbazen, maar niks veranderlijker dan een mens en BB , slaap lekkerquote:Op donderdag 30 maart 2023 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechter dan dit seizoen kan het iig niet worden
quote:Vorig jaar startte EndemolShine in juni met de voorbereidingen. Een woordvoerder legde toen tegen Showbizznetwork.nl uit: “Bij grote shows met een lange productietijd treffen we in deze fase altijd voorbereidingen, maar dat betekent niet per definitie dat het zeker is dat er een nieuw seizoen aankomt.”
Boem! Told you so!quote:Op donderdag 30 maart 2023 00:03 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat is een quote van vorig jaar en aangezien ze nu veel vroeger beginnen starten met het zoeken naar personeel is dat een beter goed teken.quote:
Ja nee klopt idd ook wel denk ik. In principe geldt zo’n voorbehoud vaak denk ik maar ze zoeken inderdaad al echt, kloptquote:Op donderdag 30 maart 2023 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een quote van vorig jaar en aangezien ze nu veel vroeger beginnen starten met het zoeken naar personeel is dat een beter goed teken.
Bart is al een paar weken overal favoriet. Dus kun je eigenlijk niet meer spreken van een underdog wat hem betreft.quote:Op donderdag 30 maart 2023 01:20 schreef freaky40 het volgende:
Nee ik ben altijd voor de underdog, dus Bart mag dit gaan winnen dit seizoen. Niet zo'n cliché winnaar die je al van mijlen ver ziet aan komen.
Goedemorgen ☕️quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:04 schreef engine het volgende:
Vandaag weer een exit....spannennnnd![]()
Goedemorgen
Dat lijkt mij niet erg aannemelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen ☕️
Er komt een twist !!
Jolien gaat met de pot vandoor 😂😂😂
Oh die twist is ook leuk !quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet erg aannemelijk eigenlijk.
Ik verwacht vandaag een nieuwe bewoner!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
Ik ben het helemaal met je eens. Dat gestook de laatste tijd over charlotte tegen anderen en niet tegen charlotte zelf heeft bij mij ook gemaakt dat ik het nu echt jason gun en bart niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik begin me een klein beetje te ergeren aan Bart. Het lijkt alsof hij totaal geen moeite meer wilt doen om het gezellig te maken met uitzondering van af en toe iets wat helemaal uit zichzelf komt zoals dat gedoe met de camera. Dus lijkt het voor mij dat hij heel de tijd al behoorlijk gefocust was op hoe hij over wou komen naar de kijker toe. Dat valt me een beetje tegen. Ik houd daar niet zo van. Bart wist het goed te verbergen, slim is hij wel.
Ook het verhaal dat zijn vrouw hem nog nooit emotioneel heeft gezien en Bart zei dat enkel zijn militaire maten hem goed kennen, vond ik een beetje apart. En zo had ik bij nog een paar dingen vraagtekens.
Een paar weken geleden vond ik dat zowel Jason als Bart Big Brother 2023 mocht winnen.
Maar ik ben niet meer overtuigd van de oprechtheid van Bart. Jason? Tja, het lijkt wel alsof Jason enkel maar oprecht kan zijn. Er zit niets onechts aan die jongen. Ik houd daar van. Ik stem dubbel op Jason.
Jason verdient het mijn inziens het allermeest om Big Brother 2023 te winnen.
Misschien een bewoner minder als we terug zijn? Maar dat zal wel niet want je kan nog stemmen.quote:
Ik gok erop dat Charlotte helemaal is ingestort nadat ze te horen hebben gekregen dat de klok een uur vooruit is gegaan. Ze kan niet begrijpen dat ze dat niet gevoelt heeftquote:Op donderdag 30 maart 2023 07:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien een bewoner minder als we terug zijn? Maar dat zal wel niet want je kan nog stemmen.
Nee gewoon gesprekje. Dat de sfeer nu beter is en geen strijd meer onderling. Deur is op slot. Dus wachten tot de deur van slot gaatquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:10 schreef rinardo het volgende:
Vreemd, Bart en Jason hadden een kort gesrek en slapen weer verder? of was het slaappraten van Jason?
ahhhhhhh oke, jason is uit bed geweest heeft alles geinspecteerd , en heeft niets ontdektquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee gewoon gesprekje. Dat de sfeer nu beter is en geen strijd meer onderling. Deur is op slot. Dus wachten tot de deur van slot gaat
Zet net de stream pas aan/ Staat de klok nu op de zomertijd of denken ze dat de oud bewoners de klok een uurtje terug hebben gezet?quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:19 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze (Bart&Jason) denken dat de oud-bewoners aan de klok hebben gezeten. Geen link met de zomertijd.
De klok staat nog steeds zoals hij de hele BB heeft gestaan, maar omdat ze elke ochtend om 7 uur (denken ze) gewekt worden is er verwarring. het is natuurlijk 8 ur omdat de klok een uur vooruit is gegaan, maar die van hun nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet net de stream pas aan/ Staat de klok nu op de zomertijd of denken ze dat de oud bewoners de klok een uurtje terug hebben gezet?
Dat dan het kwartje niet valt he bij hun. Had zeker van Bart verwacht dat hij wel zou weten wanneer de zomertijd in gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
De klok staat nog steeds zoals hij de hele BB heeft gestaan, maar omdat ze elke ochtend om 7 uur (denken ze) gewekt worden is er verwarring. het is natuurlijk 8 ur omdat de klok een uur vooruit is gegaan, maar die van hun niet
Ik gok 11 uur, net als met Lindsey.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:23 schreef renevanlaaren het volgende:
Kan ik nog gaan sporten. Is het om 10 uur of 11 uur dat er iemand uit gaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |