SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiervan nu 9 van de 10 afleveringen gezien. Als je TGW/TGF verwacht wordt je teleurgesteld. Als je iets L&O-achtigs verwacht ook. Het is apart, vind het niet echt geweldig, maar toch kijk ik het even af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor fans van ''The Good Wife'' en ''The Good Fight'', de nieuwste spin-off genaamd ''Elsbeth'' begint deze week
Helaas nog niet te zien op amazon prime, gekke is dat als ik google ik hem wel vind maar alleen niet af te spelen (niet beschikbaar). Dus ik kijk via een alternatieve wegquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:59 schreef AchJa het volgende:
Toch nog een vierde seizoen van Snowpiercer.![]()
Snowpiercer (TV Series 2020–2024) - Episode list - IMDb
Zèker een aanrader!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:57 schreef dimmak het volgende:
Presumed Innocent (TV Series 2024) - Reference View - IMDb
Ook een lekkere serie. Spannend van begin tot het einde met de nodige cliffhangers.
Zo dan, 100% eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:57 schreef dimmak het volgende:
Presumed Innocent (TV Series 2024) - Reference View - IMDb
Ook een lekkere serie. Spannend van begin tot het einde met de nodige cliffhangers.
Snowpiercer is een Netflix serie, dus die gaat nooit op Amazon komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas nog niet te zien op amazon prime, gekke is dat als ik google ik hem wel vind maar alleen niet af te spelen (niet beschikbaar). Dus ik kijk via een alternatieve weg
Voor de mensen die niet downloaden: Elsbeth begint za 14 sept om 20 uur op Net5.quote:Voor fans van ''The Good Wife'' en ''The Good Fight'', de nieuwste spin-off genaamd ''Elsbeth'' begint deze week
En er komt een seizoen 2.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Ik hou van AppleTV
Jup, dikke aanrader.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:43 schreef dimmak het volgende:
Het gat van Yellowstone heeft regisseur Taylor Sheridan snel gedicht met Landman.
Ik ben nu halverwege en hoewel niet helemaal te vergelijken met Yellowstone zet het toch een heerlijk sfeertje neer. Met een geweldige Billy Bob Thonton in een rol als manusje van alles voor een olieboer. Sheridan lukt het weer om goede drama af te wisselen met sfeer.
Aanrader!
Landman (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Heb je 1923 ook gezien?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:43 schreef dimmak het volgende:
Het gat van Yellowstone heeft regisseur Taylor Sheridan snel gedicht met Landman.
Ik ben nu halverwege en hoewel niet helemaal te vergelijken met Yellowstone zet het toch een heerlijk sfeertje neer. Met een geweldige Billy Bob Thonton in een rol als manusje van alles voor een olieboer. Sheridan lukt het weer om goede drama af te wisselen met sfeer.
Aanrader!
Landman (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Ja, die vond ik zelf wat minder. Het Yellowstone universum doet het toch wat beter in huidige tijdsgeest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:40 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Heb je 1923 ook gezien?
De dochter uit Landman speelt Elisabeth uit 1923
De zoveelste FBI-serie. We gaan het zien. Vind Mark vrij inwisselbaar spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:24 schreef Discombobulate het volgende:
Task, vanaf september bij HBO, ziet goed uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |