abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208584504
Nieuwe series van alle aanbieders, maar ook aanbevelingen (dit gebeurde toch al) welkom!

Nieuwe series 2022 (populair of hoge rating op IMDb)
- Wolf Like Me (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- The Cleaning Lady (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- Peacemaker (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- The Legend of Vox Machina (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- The Afterparty (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- Pam & Tommy (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDb
- Severance (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
- Reacher (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb

Source (Rating 7+ en minimaal 500 votes)

Update 2023:
- The Last of Us
- Will Trent
- Alchemy of Souls
- The Mandalorian seizoen 3 is begonnen

*iemand staat vrij om deze OP een keer te vernieuwen, lees hem zelf eigenlijk nooit echt.

[ Bericht 2% gewijzigd door JDx op 29-03-2023 19:34:46 ]
pi_208584513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Jij keek dit vroeger ook toch?
[ afbeelding ]

Echt mega lang geleden, maar ze hebben nu ineens een nieuw seizoen.
Damn, dat is terug naar de tijd dat ik nog ging stappen elke donderdag, vrijdag, zaterdag en soms zondag :9
pi_208584575
En natuurlijk de beste serie van de afgelopen jaren, Succession is begonnen aan het laatste seizoen!

Oh en You is ook weer begonnen, zelf nog niet aan toegekomen.
  donderdag 30 maart 2023 @ 13:28:33 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208590772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 19:31 schreef JDx het volgende:
En natuurlijk de beste serie van de afgelopen jaren, Succession is begonnen aan het laatste seizoen!
Meen je dit echt?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 13:35:48 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_208590840
Kijken mensen hier Ted Lasso? Geweldige serie die volgens IMDb-rating zeker in de OP thuishoort _O_ ook deze maand nieuw seizoen van begonnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208592100
quote:
99s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:28 schreef Houniet het volgende:

[..]
Meen je dit echt?
Of het begonnen is of dat het de beste serie is van dit moment?

Beide.
pi_208594544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Kijken mensen hier Ted Lasso? Geweldige serie die volgens IMDb-rating zeker in de OP thuishoort _O_ ook deze maand nieuw seizoen van begonnen
Moet hier echt nog een keer aan beginnen. Ik kijk z ontzettend veel series, maar Ted Lasso sprak me op de een of andere manier nooit aan. Het is me wel vaak aangeraden, maar ik kan behoorlijk eigenwijs zijn. Shrinking vind ik echter wel een geweldige serie en die is ook door Bill Lawrence ontwikkeld, dus moet binnenkort misschien toch echt maar eens aan Ted Lasso beginnen haha.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:29:53 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_208595302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:45 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Moet hier echt nog een keer aan beginnen. Ik kijk z ontzettend veel series, maar Ted Lasso sprak me op de een of andere manier nooit aan. Het is me wel vaak aangeraden, maar ik kan behoorlijk eigenwijs zijn. Shrinking vind ik echter wel een geweldige serie en die is ook door Bill Lawrence ontwikkeld, dus moet binnenkort misschien toch echt maar eens aan Ted Lasso beginnen haha.
Zeker doen :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 2 april 2023 @ 22:42:38 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208636569

Duty After School(2023)thriller016+n/aHyun-soo Shin, Kim Sugyeom 
Lee Choon-ho

(unknown episodes)


Voor de liefhebbers van All of Us Are Dead.
Er hangen rare bollen in de lucht en eindexamenkandidaten worden gemobiliseerd voor het leger. Het begint luchtig en een beetje komisch maar al vrij snel vliegen de ledematen in het rond _O_.

Aflevering 1-6 staat online, 7-10 komt op 21 april uit.

Legaal te streamen op Viki (voor NL)..
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_208637094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Kijken mensen hier Ted Lasso? Geweldige serie die volgens IMDb-rating zeker in de OP thuishoort _O_ ook deze maand nieuw seizoen van begonnen
Na het eerste seizoen heeft de ergernis meestal de overhand.
anonieme razernist
  dinsdag 11 april 2023 @ 10:41:35 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208734654
Vanaf 12 Mei op Netflix


In a dystopian future devastated by air pollution, the survival of humanity depends on the Black Knights — and they’re far from your average deliverymen.

Death Stranding en ik zie een car chase _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 13:27:45 #12
18653 crew  D.
pi_208758186
Kwam deze reboot afgelopen week tegen en zag na een search dat ie voor het laatst een half jaar geleden besproken was, en men 'm toen nog niet gezien had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:03 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja ik ook tijdens de serie, maar op het eind kwam het wel mooi samen en verklaarde het veel.

Is dit echt zo slecht?
Quantum Leap (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]
Oe is dit al uit? Dat ga ik wel kijken, zal het origineel wel niet benaderen maar ik ben wel nieuwsgierig!

Morgen trouwens nieuw seizoen van Chucky (s02) en vrijdag nieuwe seizoen van Pennyworth (S03).
Beide kijkwaardig w.m.b. Chucky is grappig en beetje eng natuurlijk en Pennyworth is gewoon goed, Alfie is wel een baas.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Geen idee. Ik lees vooral veel mensen die klagen dat er mensen met een kleurtje inzitten enzo, maar als het gewoon op een logische manier is en de verhalen zijn gewoon goed zal me dat verder echt jeuken. Maar of ik het net zo leuk ga vinden als het origineel? Geen idee. Sommige dingen vallen niet te verbeteren. Ik denk ook dat ik het gewoon ga zien als iets nieuws in plaats van als remake. Weet ook niet precies hoe de verhaallijn loopt. Misschien is het wel bedoeld als een 'weet je nog quantum leap? die lui zijn OUD jonguh! en dus zijn die allemaal met pensioen en krijgt die nieuwe toevallig dezelfde 'ability' om in anderen te jumpen'.
Ik beoordeel het wel gewoon pas als ik het heb bekeken. Maar ik ga sowieso minstens een handvol afleveringen kijken voordat ik een oordeel vel.
Het is het allemaal net niet. Het acteerwerk niet, de verhaallijnen niet...
En niets mis met mensen met een kleurtje, maar een klein team met alle 'kleuren', n een non-binary iemand, dat voelt teveel als samengesteld om te willen deugen.

Kwam ook nog de True Lies remake tegen, maar dat was nog slechter en gaf ik na aflevering 1 al op :D
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 13:46:32 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_208758349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:27 schreef D. het volgende:
Het is het allemaal net niet. Het acteerwerk niet, de verhaallijnen niet...
En niets mis met mensen met een kleurtje, maar een klein team met alle 'kleuren', n een non-binary iemand, dat voelt teveel als samengesteld om te willen deugen.
Ik volg het nu en vind het wel leuk eigenlijk. Het zgn. deugen merk ik eerlijk gezegd niet, let ik niet eens op :D Verhaal vind ik ook wel prima, beetje een speurtocht naar wat er is gebeurd. Ik hoop wel dat Sam Beckett op een gegeven moment misschien nog heel eventjes tevoorschijn komt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_208767774
Yellowjackets is ook weer begonnen (S02). De verrassing van vorig jaar voor mij!
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 19:42:54 #15
18653 crew  D.
pi_208805140
quote:
99s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:46 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik volg het nu en vind het wel leuk eigenlijk. Het zgn. deugen merk ik eerlijk gezegd niet, let ik niet eens op :D Verhaal vind ik ook wel prima, beetje een speurtocht naar wat er is gebeurd. Ik hoop wel dat Sam Beckett op een gegeven moment misschien nog heel eventjes tevoorschijn komt.
Ik kom er graag even op terug.
Het kan nog steeds niet tippen aan het origineel, maar na mijn vorige post (en aflevering 4) ben ik toch aan het team gaan wennen. Volgens mij zijn de verhalen ook beter geworden. En het kijkt (lees keek) wel lekker weg.
Wachten op seizoen 2 nu :P
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 20:06:21 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_208805571
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:
Yellowjackets is ook weer begonnen (S02). De verrassing van vorig jaar voor mij!
Ja die volg ik ook, hele creepy serie wel. Vooral de vorige aflevering :{
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:42 schreef D. het volgende:

[..]
Ik kom er graag even op terug.
Het kan nog steeds niet tippen aan het origineel, maar na mijn vorige post (en aflevering 4) ben ik toch aan het team gaan wennen. Volgens mij zijn de verhalen ook beter geworden. En het kijkt (lees keek) wel lekker weg.
Wachten op seizoen 2 nu :P
Het is soms even wennen bij een remake aan de nieuwe personages.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 april 2023 @ 21:34:59 #17
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208806888
Floridaman vind ik wel vermakelijk, die is sinds 2 dagen uit
pi_208881501
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:27 schreef D. het volgende:
Kwam deze reboot afgelopen week tegen en zag na een search dat ie voor het laatst een half jaar geleden besproken was, en men 'm toen nog niet gezien had.
[..]
[..]
[..]
Het is het allemaal net niet. Het acteerwerk niet, de verhaallijnen niet...
En niets mis met mensen met een kleurtje, maar een klein team met alle 'kleuren', n een non-binary iemand, dat voelt teveel als samengesteld om te willen deugen.

Kwam ook nog de True Lies remake tegen, maar dat was nog slechter en gaf ik na aflevering 1 al op :D
Haha klopt, waren beide prut.

Ik ben net klaar met Alchemy of Souls, tering wat is dat vet. Duurt wel ff, want 20 afleveringen van 1:15 - 1:30 uur!

Meteen seizoen 2 binnen gehaald. Toch vond ik Tomorrow leuker, maar dat kostte ook geen 24 uur om doorheen te komen.

Zoek nu nog weer zo'n semi-fantasy koreaan/japanner.

Alchemy of Souls voelt een beetje als Game of Thrones voor de liefhebber van aziatische flicks.

pi_208881557
Wait what... is Barry alweer begonnen?!
pi_208883214
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 06:33 schreef JDx het volgende:

[..]

Zoek nu nog weer zo'n semi-fantasy koreaan/japanner.

Alchemy of Souls voelt een beetje als Game of Thrones voor de liefhebber van aziatische flicks.

Ik vind dat vechten altijd zo fake ;( Voor de rest ben ik wel fan van aziatische cinema maar die gekke moves tijdens de battles zijn altijd zo jammer. Zou weleens een 'realistische' serie over 3 kingdoms oid willen zien.
Conscience do cost.
  maandag 24 april 2023 @ 11:07:16 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208883373
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 06:33 schreef JDx het volgende:

[..]
Haha klopt, waren beide prut.

Ik ben net klaar met Alchemy of Souls, tering wat is dat vet. Duurt wel ff, want 20 afleveringen van 1:15 - 1:30 uur!

Meteen seizoen 2 binnen gehaald. Toch vond ik Tomorrow leuker, maar dat kostte ook geen 24 uur om doorheen te komen.

Zoek nu nog weer zo'n semi-fantasy koreaan/japanner.

Alchemy of Souls voelt een beetje als Game of Thrones voor de liefhebber van aziatische flicks.

Ik heb Alchemy of Souls niet gezien omdat het niet echt mijn genre is dus misschien zit ik compleet mis met deze suggestie:

Tale of the nine tailed. Season 2 begint binnenkort.
"The mythical nine-tailed fox, or gumiho, Lee Yeon had to settle in the city many centuries ago. Able to transform into human form, he eradicates supernatural beings that threaten the mortal world. His real aim is to find the reincarnation of his lost first love."
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_208886950
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik vind dat vechten altijd zo fake ;( Voor de rest ben ik wel fan van aziatische cinema maar die gekke moves tijdens de battles zijn altijd zo jammer. Zou weleens een 'realistische' serie over 3 kingdoms oid willen zien.
Daarom keek ik het juist, dat Shaolin monk achtige vechten, met overdreven ver springen enzo :D

Dikke shizzle ouwe, als je de juiste energie weet te pakken kan jij het ook!

:')
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 06:33 schreef JDx het volgende:

[..]
Alchemy of Souls voelt een beetje als Game of Thrones voor de liefhebber van aziatische flicks.
Maar goed, die draken in GoT waren ook echt hoor :9
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:15:16 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208906114

Damn totaal gemist dat dit eraan kwam (en uberhaupt gemaakt werd), vond de boeken waar het op gebaseerd is erg nice....

Jammer dat ut wel AppleTV+ is, precies de service die ik nie heb haha.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:32:00 #25
1234 HiZ
Istanbullu
pi_208980187
1985. Eerste aflevering gezien. Wat een corrupte zooi was het bij onze zuiderburen in die tijd zeg.

Als ze het niveau van aflevering 1 weten aan te houden hebben we het over must see TV.
pi_209002515
Mee eens HiZ, eindelijk op NPO+ te zien. De rijkspolitie bij onze buren stonk enorm, en ongelofelijk dat er nooit iemand gepakt is voor al dat misselijkmakende geweld.
pi_209003589
Lol, dit is weer begonnen? :D haha, wat een idiote zooi was dat, zo S02E01 proberen :9

  vrijdag 5 mei 2023 @ 12:03:56 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_209013243
Ik vermaak me hier heel erg met The Diplomat, goede combinatie van spanning, goed verhaal en humor. Voelt als een mix van Homeland en Veep.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_209019402
Vond juist dat vrolijke zo leuk aan Schmigadoon seizoen 1 en nu dit, kan niks verklappen, ik dacht oh laat maar en ineens was ik alweer bij aflevering 3 en het zijn er maar 6, dus maar afkijken :')
pi_209023840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vermaak me hier heel erg met The Diplomat, goede combinatie van spanning, goed verhaal en humor. Voelt als een mix van Homeland en Veep.
Dit
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 10:23:24 #31
18653 crew  D.
pi_209024845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:32 schreef HiZ het volgende:
1985. Eerste aflevering gezien. Wat een corrupte zooi was het bij onze zuiderburen in die tijd zeg.

Als ze het niveau van aflevering 1 weten aan te houden hebben we het over must see TV.
Had erover gelezen, maar vind 'm nog niet terug bij mijn bronnen.

Andere 'historische' serie die afgelopen week verschenen is, toevallig in de week van de dodenherdenking.
Het verhaal van Miep Gies (en ook Anne Frank dus).

Een serie vol met 'buitenlanders' die Nederlanders spelen, maar omdat ze Engels spreken (en de Duitsers Duits) stoort dat niet. Behalve als Miep, zelf van origine uit Oostenrijk, Duits spreekt... :P

A Small Light - Official Trailer | IMDb
pi_209028288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef JDx het volgende:
Vond juist dat vrolijke zo leuk aan Schmigadoon seizoen 1 en nu dit, kan niks verklappen, ik dacht oh laat maar en ineens was ik alweer bij aflevering 3 en het zijn er maar 6, dus maar afkijken :')
Heb het afgekeken, was nog best leuk in Schmicago :9

Toch knap hoor hoe ze zoveel liedjes in een serie kunnen krijgen, het is geen La La Land kwaliteit, maar het klinkt allemaal best goed. Met 6 afleveringen is het meer een lange film dan een serie als je het achter elkaar kijkt.
pi_209050395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:32 schreef HiZ het volgende:
1985. Eerste aflevering gezien. Wat een corrupte zooi was het bij onze zuiderburen in die tijd zeg.

Als ze het niveau van aflevering 1 weten aan te houden hebben we het over must see TV.
Vanaf komende donderdag 20.25 elke week op NPO3.

De serie heb ik een tijd geleden op Een gekeken. Ik vond het een erg sterke serie, kwaliteit zoals we van Belgische series gewend zijn. Aanrader dus.
pi_209050414
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:23 schreef D. het volgende:

[..]
Had erover gelezen, maar vind 'm nog niet terug bij mijn bronnen.

Vanaf komende donderdag op NPO3.
pi_209060592
Door Alchemy of Souls liep ik achter met Succession en Will Trent en daardoor nu pas begonnen aan het laatste seizoen van Barry, tering wat begint dat weer geniaal de eerste 3 afleveringen zijn prachtig.

Het eerste seizoen van Will Trent is inmiddels afgelopen, kan niet wachten op seizoen 2.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 10:36:06 #36
1234 HiZ
Istanbullu
pi_209068677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:23 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Dit
Ik vind het raar dat ze dat verhaal gingen 'opleuken' met dingen die het helemaal niet beter maken als 'verhaal'. Zoals die controlepost die gegarandeerd niet zo heeft bestaan tussen hun huis en het kantoor. Of dat ze de maanden voorbereiding wegpoetsen en de familie laten beginnen in een opslag vol met rotzooi. Dat voegt toch geen enkele spanning toe op wat er echt aan de hand was.

Een van mijn broers heeft trouwens gewerkt voor Opekta, in de jaren 80, maar Frank was toen al weg.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 11:10:53 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_209069025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 10:36 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik vind het raar dat ze dat verhaal gingen 'opleuken' met dingen die het helemaal niet beter maken als 'verhaal'. Zoals die controlepost die gegarandeerd niet zo heeft bestaan tussen hun huis en het kantoor. Of dat ze de maanden voorbereiding wegpoetsen en de familie laten beginnen in een opslag vol met rotzooi. Dat voegt toch geen enkele spanning toe op wat er echt aan de hand was.

Een van mijn broers heeft trouwens gewerkt voor Opekta, in de jaren 80, maar Frank was toen al weg.
Over welke serie heb je het hier? We hadden het over The Diplomat (Netflix), maar ik herken niks van wat je zegt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_209083989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Over welke serie heb je het hier? We hadden het over The Diplomat (Netflix), maar ik herken niks van wat je zegt.
hahahah precies dit
Ik zit de tekst 3 keer te lezen, me afvragend hoe ik zoveel informatie kan hebben gemist.. _O-
pi_209083991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 10:36 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik vind het raar dat ze dat verhaal gingen 'opleuken' met dingen die het helemaal niet beter maken als 'verhaal'. Zoals die controlepost die gegarandeerd niet zo heeft bestaan tussen hun huis en het kantoor. Of dat ze de maanden voorbereiding wegpoetsen en de familie laten beginnen in een opslag vol met rotzooi. Dat voegt toch geen enkele spanning toe op wat er echt aan de hand was.

Een van mijn broers heeft trouwens gewerkt voor Opekta, in de jaren 80, maar Frank was toen al weg.
zie tekst van @AlwaysHappy
pi_209123258
Is er eigenlijk nog een recente Koreaanse of Japanse serie die een beetje in de buurt komt van Alchemy of Souls of Tomorrow? Die film Burning (Beoing ofzo) was ook al zo geniaal.
pi_209180213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vermaak me hier heel erg met The Diplomat, goede combinatie van spanning, goed verhaal en humor. Voelt als een mix van Homeland en Veep.
Eens. Erg van genoten. Gelukkig komt er een tweede seizoen :)
  woensdag 17 mei 2023 @ 16:56:34 #42
318507 Jester65
Stay frosty
pi_209186615
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Vanaf komende donderdag 20.25 elke week op NPO3.

De serie heb ik een tijd geleden op Een gekeken. Ik vond het een erg sterke serie, kwaliteit zoals we van Belgische series gewend zijn. Aanrader dus.
Ik heb hem ook op de Belg gekeken. Aanrader, sterk verhaal en prima acteerprestaties!
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:18:52 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209223295

Schijnt naar Prime te komen of er al op staan in sommige landen. Nog niet op Duitse Prime in ieder geval.
Seizoen 2 Is losstaand verhaal en goed te kijken zonder kennis van 1e seizoen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 31 mei 2023 @ 22:16:18 #44
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_209355351

Justified was een van mijn favoriete series. Benieuwd wat ze met deze nieuwe insteek gaan doen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_209394920
Na Tomorrow ben ik Alchemy of Souls gaan kijken 45 afleveringen van bijna anderhalf uur en nu helemaal hooked aan Koreaanse series, net klaar met Business Proposal, ook geweldig en nu begonnen aan Extraordinary Attorney Woo, damn dat begint ook sterk en de eerste aflevering van The Glory gezien, die is wel heavy hoor.

Maar op een of andere manier weten die Koreanen karakters een echt gevoel te geven, heb bij sommige afleveringen van sommige series wel een brok in m'n keel gehad.

TV Series,
Released at least 2022-01-01,
User Rating at least 7.5,
Rating Count at least 1,000,
South Korea
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb


All of Us Are Dead vond ik dan weer niks.

[ Bericht 3% gewijzigd door JDx op 04-06-2023 06:59:38 ]
  zondag 4 juni 2023 @ 11:07:21 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209396224
See You in My 19th Life
Ban Ji-eum can endlessly reincarnate. But when her 18th life gets cut short, she dedicates the next one to finding her now grown-up childhood love. 17 Juni op Netflix.

Revenant
Ik kijk heel erg uit naar deze. Nog geen subbed trailer (ik kan een beetje koreaan en met pauzeren kan ik subs wel lezen). Disney+ (hopelijk komt deze naar NL, Disney is hit or miss met Kdramas uitbrengen in NL)
When the door to another world opens, demons exist there. Ku San Young is possessed by one of those demons. Yeom Hae Sang can see the demon which has possessed Ku San Young. They try to figure out the truth behind…

Lies Hidden in my Garden
The series follows the story of a woman named Moon Joo-ran whose perfectly crafted life gets disturbed by a strange smell in her backyard. (Amazon Prime)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 4 juni 2023 @ 12:30:44 #47
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209396905
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 06:50 schreef JDx het volgende:
Na Tomorrow ben ik Alchemy of Souls gaan kijken 45 afleveringen van bijna anderhalf uur en nu helemaal hooked aan Koreaanse series, net klaar met Business Proposal, ook geweldig en nu begonnen aan Extraordinary Attorney Woo, damn dat begint ook sterk en de eerste aflevering van The Glory gezien, die is wel heavy hoor.

Maar op een of andere manier weten die Koreanen karakters een echt gevoel te geven, heb bij sommige afleveringen van sommige series wel een brok in m'n keel gehad.

TV Series,
Released at least 2022-01-01,
User Rating at least 7.5,
Rating Count at least 1,000,
South Korea
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb


All of Us Are Dead vond ik dan weer niks.
Business Proposal, EAW en The Glory zijn ook wel de betere releases dit jaar.
Zal een deel van wat ik gezien heb op die lijst even snel raten (maar smaken verschillen):
- 2521, heb echt heel veel lovende kritieken gelezen maar ik kon er niet inkomen.
- Little Women, je moet er van houden. Ik vond het leuk maar het is niet voor iedereen
- Love to hate you, Niks bijzonders, vermakelijk. Heb het in een regenachtig weekend gebinged.
- Crash Course in Romance, ook een vrij populaire releases. De romance is goed gedaan, wel rommelig met een aantal sideplots die slecht uit de verf komen.
- Reborn Rich, Opgegeven na 4 afleveringen
- Shooting Stars, Opgegeven na 6 aflevering
- Through the Darkness _O_ _O_
- Gauss Electronics, staat niet in die lijst. Vond ik persoonlijk erg leuk, best veel grappige scenes.

Sageuk (historische dramas) moet je van houden. Is vaak met royals, kijk ze soms op basis van reviews. De sageuks met wat humor erin gaan wel. Bij Sageuk dramas heb ik vaker last van het 16 afleveringen van dik een uur is toch best wel veel syndroom en verlies ik de interesse rond aflevering 10-12.
MOON LOVERS: SCARLET HEART RYEO vond ik wel een positieve uitzondering.

Ik kijk zelf thrillers en lichte fluffy romance. Dat zijn wel 2 uitersten maar ik vind het wel lekker om een zwaarder drama af te wisselen met positief feelgood verhaal (als ze het einde goed doen). Wat ouder en aan te raden:
- Vincenzo
- It's Okay To Not Be Okay is wel zwaar, maar visueel prachtig gemaakt.
- Mouse
- Flower of Evil
- Taxi Driver
- Hometown Cha-Cha-Cha
- Hotel Del luna
Crash Landing on You kan er ook bij maar die heeft iedereen wel gezien
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_209406568
Florida Man (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb

Laatste tijd vermaakt met deze serie. Allemaal heel voorspelbaar en het acteerwerk is ook niet om naar huis te schrijven, maar dat past dan ook wel een beetje bij het sfeertje van de serie. Toch wel vermakelijk met het verstand op 0.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_209464048
Voor degenen met een NPO+ abbo,
de Scandinavische serie Headhunters is prima vermaak. Er was een paar jaar geleden al een goeie speelfilm met dezelfde naam, deze is wat luchtiger maar met mooie karakters (die Britse gangsters!) Leuk.
pi_209469667
Ik ben als een soort guilty pleasure toch weer begonnen aan iCarly seizoen 3 :9

Scheelt dat die acteur die haar broer speelt ook al 45 is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')