Wordt closequote:Op woensdag 29 maart 2023 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ga bidden voor een podiumplek van Oier.
Hier ging deze wedstrijd ook ongeveer alles mis wat mis kon gaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:24 schreef Steven184 het volgende:
Verdikkeme. Daar gaat mijn FCPL score
Zeker!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ging deze wedstrijd ook ongeveer alles mis wat mis kon gaanDeze ronde lijkt mij verloren
Wel mooie koers en dat telt.
Nee, je bent de eerste!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al gemeld maar Lazkano en Heinschke zijn, op een dag na, exact even oud.
Morele winnaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:26 schreef Blik het volgende:
"Philipsen wint de sprint"
lekker belangrijk
Kooij faalhaas!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef franklop het volgende:
Het is dat ze De panne niet wonnen, anders kan het hele Vlaamse voorjaar naar jumbo gaan
Daar wil je toch geen fan van zijn met die naam?quote:
Bij Jumbo?quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oier volgend jaar in het geel.
Tja, voluit SV (Sportvereniging) Zulte-Waregem, kortweg Essevee (een S en een v in het West-Vlaams). Ik ben geen fan overigens en ze gaan degraderenquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wil je toch geen fan van zijn met die naam?
Als zondag Pogi of Matje winnen zullen ze toch zuur zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
Omloop, Kuurne, E3, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen. Als Jumbo nu ook niet de Ronde wint is dat wel teleurstellend.
En ondertussen gewoon eventjes Tirreno en Catalunya. Zo uit losse pols.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
Omloop, Kuurne, E3, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen. Als Jumbo nu ook niet de Ronde wint is dat wel teleurstellend.
Opbouwkoersjes voor Primozquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon eventjes Tirreno en Catalunya. Zo uit losse pols.
Och, Catalunya tegen Hem die nog maar op 90% zat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja, is het geslaagd als je de Ronde en Roubaix niet wint? Ze zullen zeggen van wel maar...
Dat bedoel ik, haal je hier 5/5 maar als je dan de Ronde niet wint voelt het toch een beetje als falen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja, is het geslaagd als je de Ronde en Roubaix niet wint? Ze zullen zeggen van wel maar...
Als ploeg zal het wel geslaagd zijn, maar voor Wout niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meisjes zijn niet belangrijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporza erkent vrouwenkoers niet?
Juist het maximale eruit gehaald, de twee beste renners niet hebben en toch al die belangrijke wedstrijden winnen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, haal je hier 5/5 maar als je dan de Ronde niet wint voelt het toch een beetje als falen.
Geen De Panne. Matig, slecht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
Denk dat ze wel subsponsor blijven. Ploeg presteert uitstekend, lijkt me prima exposure voor minder geld.quote:
12 miljoen 'maar'. Had Thijs het niet over 20?quote:Jumbo goed voor een derde van totale budget
De zes verschillende sportploegen die vallen onder Team Oranje BV (drie wielerploegen en drie schaatsploegen) beschikken over een totaal budget van 36 miljoen euro. De supermarktketen neemt een derde van dat budget voor zijn rekening.
Thijs rekende de schoenendozen vol cash onder het bed van Frits waarschijnlijk mee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12 miljoen 'maar'. Had Thijs het niet over 20?
Fraudulente Frits was wel de drijvende kracht achter de sponsoring volgens mij. Kan goed dat de nieuwe topman helemaal niet geïnteresseerd isquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat ze wel subsponsor blijven. Ploeg presteert uitstekend, lijkt me prima exposure voor minder geld.
Kunnen we al gaan inzetten wie de nieuwe hoofdsponsor wordt?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop op Tata Steel-ForFarmers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we al gaan inzetten wie de nieuwe hoofdsponsor wordt?
Het Europees Parlementquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er geen boevenstaat zoals Bahrein of de Emiraten die zijn imago moet oppoetsen via sportsponsering? Rusland?
VIONquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoop op Tata Steel-ForFarmers.
Wie zegt dat de service koers in den bosch niet vol ligt met zo veel tassen met cash zodat de ploeg vele jaren verder kan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs rekende de schoenendozen vol cash onder het bed van Frits waarschijnlijk mee.
Dan mogen ze niet meer fietsen op zondag, ik ben voor.quote:
China.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er geen boevenstaat zoals Bahrein of de Emiraten die zijn imago moet oppoetsen via sportsponsering? Rusland?
Kwataaar staat te trappelen om de GCC proxyoorlog in het wielrennen compleet te maken, nadat Jayco - Bahrain en UAE al begonnen waren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet zo goed welke buitenlandse sponsor staat te springen om Jorrit Bergsma rondjes naar links te zien glibberenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Persoonlijk hoop ik op een buitenlandse sponsor, zodat niet iedere website volstaat met allerlei juichverhalen over een fucking Deen omdat hij toevallig voor een ploeg met een Nederlands vlaggetje rijdt.
Kan gelijk ploegbus meenemen, bespaart weer wat eurootjes voor bakpoeder.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Met ploegleider en tactisch/strategisch genie Ji Cheng.
Tour Dutrouxquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:55 schreef Szura het volgende:
Stichting Martijn is ook wel bereid tot het sponsoren van Wielco Kinderkelderman
Gazprom wellichtquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Die telde alle sponsoring mee, dacht ik, dus ook Max bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekersquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef franklop het volgende:
Het is dat ze De panne niet wonnen, anders kan het hele Vlaamse voorjaar naar jumbo gaan
Tiesj en Attila de Hun lachen om deze post.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:04 schreef Marcoss het volgende:
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekers
Al zou een goede uitslag in AGR nog moeten kunnen
Gaat Primozgod niet nog een keertje Waalse Pijl proberen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekers
Al zou een goede uitslag in AGR nog moeten kunnen
Tiesj bedoelde ik ook voor AGR, maar toch niet voor Waalse Pijl en LBL?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tiesj en Attila de Hun lachen om deze post.
Nee, Catalonië was z'n laatste koers voor de Giro. Terwijl Waalse Pijl zo ongeveer voor hem gemaakt is ja.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat Primozgod niet nog een keertje Waalse Pijl proberen?
Tiesj rijdt laatste twee wel maar dat gaat ie niet winnen natuurlijk. Roglic is hun beste troefkaart, maar die zal wel tot 5 mei op vulkaan hangenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tiesj bedoelde ik ook voor AGR, maar toch niet voor Waalse Pijl en LBL?
Al weet je het nooit dit jaar
Wout moet lbl ook aan kunnen weten we, maar die zit dan al weer op de vulkaan voor de tour.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tiesj rijdt laatste twee wel maar dat gaat ie niet winnen natuurlijk. Roglic is hun beste troefkaart, maar die zal wel tot 5 mei op vulkaan hangen
Vorige keer vergaloppeerde hij zich bij z’n eerste deelname en dan nog werd hij alleen maar geklopt door Alaphilippe die er toen nog wel wat van kon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Catalonië was z'n laatste koers voor de Giro. Terwijl Waalse Pijl zo ongeveer voor hem gemaakt is ja.
Volgens mij gingen er wat geruchten rond dat ze bij Red Bull de sportsponsoring ook zouden heroverwegen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik las ergens Red Bull, dat is geen gek idee.
Het bedrag dat Jumbo inlegt (als dat artikel van de NOS klopt), is wel echt kleingeld voor Red Bullquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij gingen er wat geruchten rond dat ze bij Red Bull de sportsponsoring ook zouden heroverwegen?
En dan ga je van een witwasser naar een kartelpartij, wel gezellig
Oh, daar had ik niets van meegekregen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het bedrag dat Jumbo inlegt (als dat artikel van de NOS klopt), is wel echt kleingeld voor Red Bull
Maar daar wordt de sponsoring ook opnieuw bekeken na het wegvallen van de grote baas ja (net als bij Jumbo, al was het daar iets onverwachter.. )
Helemaal weggaan zullen ze vast niet, sportsponsoring is zo'n beetje dé marketingtool bij Red Bullquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, daar had ik niets van meegekregen.
Gloeilampen zijn er niets bijquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Helemaal weggaan zullen ze vast niet, sportsponsoring is zo'n beetje dé marketingtool bij Red Bull
El Nino is toch een ongekend fenomeen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Medellin > Jumbo
Moeten de andere ploegen maar eens meer gaan samen werken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoewel de dominantie van Jumbo op dit moment wel irritant is, vind ik toch wel erg jammer dat ze stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook niet doen. Er zijn ruim 200 landen, en elk land kan wel wat positieve publiciteit gebruiken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Plugge maakt zich totaal geen zorgen.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]Is ie niet gewoon dement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou ook het liefst een grote Nederlandse ploeg. Bij Sky was er bij praktisch iedereen haat, bij Jumbo is dat toch wat meer 50/50.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoewel de dominantie van Jumbo op dit moment wel irritant is, vind ik toch wel erg jammer dat ze stoppen.
Ik geloof niet dat er een Nederlands bedrijf in staat is om het volledig over te nemen (en dan kijk je al snel naar het buitenland), maar als de bedragen kloppen en Jumbo legt 12 miljoen in op dit moment én blijven als co-sponsor betrokken, zou dat financieel voor Nederlandse bedrijven toch wel op te hoesten moeten zijn, zou je zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hou ook het liefst een grote Nederlandse ploeg. Bij Sky was er bij praktisch iedereen haat, bij Jumbo is dat toch wat meer 50/50.
Klopt, maar bij DSM ben je bijvoorbeeld dat Nederlandse karakter wel krijt, ook al is dat op papier inmiddels wel weer een Nederlandse ploeg. Bij Alpecin heb je de Belgische link ook wel door de kopmannen die uit België komen of (zoals van der Poel) een duidelijke link hebben met België.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is ook niet zo dat je met een buitenlandse sponsor opeens ook een buitenlandse ploeg bent. Alpecin - Fenix heeft een duidelijk Belgisch karakter gehad terwijl de sponsors uit Duitsland en Italië komen.
Juist wel. Hij was bij Cofidis al 27e op de ranking.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Blijf het toch opmerkelijk vinden waarom Jumbo Visma destijds Laporte heeft aangetrokken.
in zijn Cofidis tijd was het niet bepaald dat hij continu top uitslagen reed.
Ja inderdaad, was op dat moment best een logische transfer om de voorjaarskern rond Van Aert te versterken. Al staat buiten kijf dat hij alle verwachtingen overtreft.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Juist wel. Hij was bij Cofidis al 27e op de ranking.
Meerde overwinningen in kleinere koersen. Heel veel ereplaatsen in grote koersen. In sprintjes heuvelop vaak de enige die bij Roglic in de buurt kon blijven. In Dwars door Vlaanderen 2e en in bijvoorbeeld de Ronde van Vlaanderen in de eerste achtervolgende groep op Van der Poel en Asgreen.
In zijn laatste jaar was dat juist wel zo. Is alleen de vraag of dat dan eenmalig was en hij daarna weer teruggaat naar zijn oude niveau of dat hij het doortrekt. En blijkbaar had Jumbo vertrouwen in dat laatste.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Blijf het toch opmerkelijk vinden waarom Jumbo Visma destijds Laporte heeft aangetrokken.
in zijn Cofidis tijd was het niet bepaald dat hij continu top uitslagen reed.
Terugkomend op deze vraag. Er staat hier schijnbaar niks over in de reglementen. Kortom bij opgave van laatste renner mag ploegleidersauto zijn plaats in de colonne behouden.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in koers blijven?
Laporte heeft mij in 2021 bijna de eindoverwinning bezorgdquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laporte heeft jaren op mijn FPCL-radar gestaan.
Of hij accepteert dat QS met deze verhoudingen heel lastig een grote kasseiklassieker wint en de focus nog meer naar rittenkoersen gaat?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
Wie zou Don Pat op de radar hebben staan voor volgend voorjaar? Want de kliklaminaat sponsor zal toch iets meer exposure willen dan de voor-voorfinale
Zou hij bij de Belgische Lotto niet gaan proberen de Lie los te weken?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of hij accepteert dat QS met deze verhoudingen heel lastig een grote kasseiklassieker wint en de focus nog meer naar rittenkoersen gaat?
En als Jumbo implodeert 10 miljoen voor de Woutquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als ik Pat was zou ik al die neo's van FDJ opkopen.
En Strong en Milan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En als Jumbo implodeert 10 miljoen voor de Wout
Ik denk dat hij er niet rouwig om zou zijn als Hubert weer aan komt kloppen voor Alaphilippe, ondanks een lopend contract. Dan heeft hij opeens weer budget. Alleen de vraag is voor wie inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of hij accepteert dat QS met deze verhoudingen heel lastig een grote kasseiklassieker wint en de focus nog meer naar rittenkoersen gaat?
Ik denk dat het een groot probleem hebbende Ineos daar dan nog overheen gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En als Jumbo implodeert 10 miljoen voor de Wout
Matje is over twee en een half jaar ook vrijquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een groot probleem hebbende Ineos daar dan nog overheen gaat.
Naast Pidders?quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een groot probleem hebbende Ineos daar dan nog overheen gaat.
En bovendien (nog) lang niet van het niveau Van der Poel/Van Aert/Pogacar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pidders is gruwelijk wisselvallig
Wellicht DSMquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een Nederlands bedrijf in staat is om het volledig over te nemen (en dan kijk je al snel naar het buitenland), maar als de bedragen kloppen en Jumbo legt 12 miljoen in op dit moment én blijven als co-sponsor betrokken, zou dat financieel voor Nederlandse bedrijven toch wel op te hoesten moeten zijn, zou je zeggen.
Ja dat hebben ze natuurlijk heel handig gedaan door al hun leveranciers onder druk te zetten te co-sponseren.quote:Ook wel een schitterende deal voor Jumbo trouwens als het klopt, voor 12 miljoen dé sponsor zijn van een sportploeg met een totaal budget van 36 miljoen waarvan waarschijnlijk niemand de andere sponsors kent (en ook de vraag hoeveel mensen Visma kennen)
ploegen presentatie en later op de dag de koers. Ben dit jaar geen vrijwilliger. Wordt erg slecht weer dus twijfel nog of ik morgen met de motor die kant op ga. Ja ook ik heb een 'bad weather' protocolquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
L1 zendt het altijd uit: https://l1.nl/volta-limburg-classic-2023-live-op-l1-176151/
Wel grappig om te zien dat een piepjonge Wout Poels en Bauke Mollema hier blijkbaar ten koste van alles de koers wilden uitrijden. Tekent hun motivatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hopelijk krijgen we in de Volta morgen net zo'n legendarische editie als 2008 https://nl.wikipedia.org/wiki/Hel_van_het_Mergelland_2008
https://www.procyclingsta(...)-classic/2008/result
Tata Steel zou de ideale sponsor zijn. Genoeg ervaring met creatief managen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wellicht DSM. Maar het zou ook nog Visma - Jumbo kunnen worden bijvoorbeeld, en ook wel genoeg andere bedrijven waar het niet zo'n groot bedrag voor is. Je moet of een fanaat hebben in de top van een bedrijf, of een bedrijf voor wie het toevallig uit kan. Rabobank sponsorde ook zoiets en dat kon makkelijk uit aldus Herman Wijffels.
[..]
Ja dat hebben ze natuurlijk heel handig gedaan door al hun leveranciers onder druk te zetten te co-sponseren.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de coupe de france pot van vandaag ergens te zien?
Zal mij verbazen als hij nog ergens start dit voorjaarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen geen strijd tussen Zonneveld en Tietema.
Laatstgenoemde start niet.
De rest bakt er niets van inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Had Pat alleen nog voldoende bakpoeder voor God en Hirt en de rest een placebo gegeven?
Zenden ze 200k live uit?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:49 schreef Van_Poppel het volgende:
L1 (Ziggy 713) is met de uitzending begonnen.
Ook de vrouwenkoers toevallig?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, ze zenden nu de ploegenpresentatie uit. Vanaf 14h30 zenden ze de koers uit.
In de zin van Van Brienenoord brug?quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tietema al gespot. Op de A2 bij Maastricht:')
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Is het nou altijd slecht weer bij de Hel van het Mergelland?
Actquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonneveld wordt nu geïnterviewd op L1. Hij rijdt vandaag als journalist mee.
Vroeger wel. Vanaf 2009 bijna ieder jaar goed weer. Vanaf vorig jaar weer slechtquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Is het nou altijd slecht weer bij de Hel van het Mergelland?
Volgens mij doen ze dat vanwege die valpartijquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daarom neutraliseren ze de koers weer?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat vanwege die valpartij
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Chaos in de VLC deel renners verkeerd gereden. Koers stipp gezet
Maar weet je dan ook welke route de koers volgt?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leek overigens of Jos van Emden bij degene zat die verkeerd gereden waren. Jos moet toch wel de weg weten in zijn trainings gebied
Herstel kopgroep reed verkeerd. En ja ik ken de route praktisch uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar weet je dan ook welke route de koers volgt?
Die vrouwenkoers is geen eens een UCI-koers maar een nationale wedstrijd. Die selectie van SD-Worx is wel een klein beetje overkill voor zo'n wedstrijd als deze.quote:
De Kleik is helaas verkocht.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:05 schreef wimderon het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van deze commentatoren.
Rrrrrrrrrob Rrrrrrruijgh. Goed man.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:05 schreef wimderon het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van deze commentatoren.
Liever dit dan Jose Been.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrob Rrrrrrruijgh. Goed man.
HELEMAAL NNNNIKSquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En wat heeft Dries nu bereikt?
Liever over 8 dagen in Noord Frankrijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit weer over twee weken zou voor de koers wel leuk zijn
Dat lijkt helaas al onrealistisch.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Liever over 8 dagen in Noord Frankrijk
En een mooi cafe met prachtig uitzicht halverwege.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De enige echt lange klim in Nederland.
Mooi tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle koersen in Nederland zijn tot nu toe verregend dit jaar? Zeikweer andermaal
Alles voor Chavito en wat FPCL puntjes voor mijquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn KUDUS nu al op kop laten rijden, neuk je moeder EF.
Ik vind het wel mooi, zeker voor een 'sprinter'quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of dit direct heel slim is, Keden.
Ene tak verhuisde naar België, de andere naar Indonesië?quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Aert start vandaag trouwens in The Princess Maha Chakri Sirindhorns Cup Tour of Thailand
Bernard klinkt niet erg Indonesischquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ene tak verhuisde naar België, de andere naar Indonesië?
Veelzijdiger dan Merlier, maar wel een stuk minder snel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Lijkt toch een prima aankoop van Alpecin, breed inzetbaar en snel.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bernard klinkt niet erg Indonesisch
Levert dan weer minder gedoe op met Philipsen want Groves gaat nog een stuk beter bergop en Philipsen kan dan overal sprinten waar hij wil.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veelzijdiger dan Merlier, maar wel een stuk minder snel.
Met dit weer is niet iedereen een diehard fan zoals jij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het is drukker geweest in de finishstraat. https://imgur.com/a/c27nUeq
Dat hoop ik niet voor Groves.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zien we hier de nieuwe Colbrelli?
Om vervolgens de sprint te verliezen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gils gaat nog 16km wieltjezuigen
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om vervolgens de sprint te verliezen?
Zou ik ook doen met een ploegmaat op 20 seconde achterstand.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gils gaat nog 16km wieltjezuigen
Begrijpelijk hoor maar Snushoorn komt voorlopig nog geen seconde dichterbij, integendeelquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met een ploegmaat op 20 seconde achterstand.
Van Gils werd vorige week nog ergens 4e in een 'massasprint' in Catalunya.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om vervolgens de sprint te verliezen?
Veel renners uitgestapt zeker?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
De laatste renner passeert nu de streep. Bijna gedubbeld
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zou deze koers wel graag op andere plek op de kalender zien.
blijft maar 1.1 tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zou deze koers wel graag op andere plek op de kalender zien.
Zou deze koers liever later in het seizoen zien, verder weg van de AGR.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.
Rune Herregodts ook. Maar nog wel voor de rest gebleven.quote:
Kan nog.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hadden Groves beter morgen opgesteld in plaats van Ballerstedt
Die zitten dan toch ook vooral in Baskenland, lijkt mequote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |