Denk dat ze wel subsponsor blijven. Ploeg presteert uitstekend, lijkt me prima exposure voor minder geld.quote:
12 miljoen 'maar'. Had Thijs het niet over 20?quote:Jumbo goed voor een derde van totale budget
De zes verschillende sportploegen die vallen onder Team Oranje BV (drie wielerploegen en drie schaatsploegen) beschikken over een totaal budget van 36 miljoen euro. De supermarktketen neemt een derde van dat budget voor zijn rekening.
Thijs rekende de schoenendozen vol cash onder het bed van Frits waarschijnlijk mee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12 miljoen 'maar'. Had Thijs het niet over 20?
Fraudulente Frits was wel de drijvende kracht achter de sponsoring volgens mij. Kan goed dat de nieuwe topman helemaal niet genteresseerd isquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat ze wel subsponsor blijven. Ploeg presteert uitstekend, lijkt me prima exposure voor minder geld.
Kunnen we al gaan inzetten wie de nieuwe hoofdsponsor wordt?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop op Tata Steel-ForFarmers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we al gaan inzetten wie de nieuwe hoofdsponsor wordt?
Het Europees Parlementquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er geen boevenstaat zoals Bahrein of de Emiraten die zijn imago moet oppoetsen via sportsponsering? Rusland?
VIONquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoop op Tata Steel-ForFarmers.
Wie zegt dat de service koers in den bosch niet vol ligt met zo veel tassen met cash zodat de ploeg vele jaren verder kan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs rekende de schoenendozen vol cash onder het bed van Frits waarschijnlijk mee.
Dan mogen ze niet meer fietsen op zondag, ik ben voor.quote:
China.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er geen boevenstaat zoals Bahrein of de Emiraten die zijn imago moet oppoetsen via sportsponsering? Rusland?
Kwataaar staat te trappelen om de GCC proxyoorlog in het wielrennen compleet te maken, nadat Jayco - Bahrain en UAE al begonnen waren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet zo goed welke buitenlandse sponsor staat te springen om Jorrit Bergsma rondjes naar links te zien glibberenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Persoonlijk hoop ik op een buitenlandse sponsor, zodat niet iedere website volstaat met allerlei juichverhalen over een fucking Deen omdat hij toevallig voor een ploeg met een Nederlands vlaggetje rijdt.
Kan gelijk ploegbus meenemen, bespaart weer wat eurootjes voor bakpoeder.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Met ploegleider en tactisch/strategisch genie Ji Cheng.
Tour Dutrouxquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:55 schreef Szura het volgende:
Stichting Martijn is ook wel bereid tot het sponsoren van Wielco Kinderkelderman
Gazprom wellichtquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Die telde alle sponsoring mee, dacht ik, dus ook Max bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekersquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef franklop het volgende:
Het is dat ze De panne niet wonnen, anders kan het hele Vlaamse voorjaar naar jumbo gaan
Tiesj en Attila de Hun lachen om deze post.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:04 schreef Marcoss het volgende:
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekers
Al zou een goede uitslag in AGR nog moeten kunnen
Gaat Primozgod niet nog een keertje Waalse Pijl proberen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om dan niemand te hebben voor de heuvelklassiekers
Al zou een goede uitslag in AGR nog moeten kunnen
Tiesj bedoelde ik ook voor AGR, maar toch niet voor Waalse Pijl en LBL?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tiesj en Attila de Hun lachen om deze post.
Nee, Cataloni was z'n laatste koers voor de Giro. Terwijl Waalse Pijl zo ongeveer voor hem gemaakt is ja.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat Primozgod niet nog een keertje Waalse Pijl proberen?
Tiesj rijdt laatste twee wel maar dat gaat ie niet winnen natuurlijk. Roglic is hun beste troefkaart, maar die zal wel tot 5 mei op vulkaan hangenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tiesj bedoelde ik ook voor AGR, maar toch niet voor Waalse Pijl en LBL?
Al weet je het nooit dit jaar
Wout moet lbl ook aan kunnen weten we, maar die zit dan al weer op de vulkaan voor de tour.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tiesj rijdt laatste twee wel maar dat gaat ie niet winnen natuurlijk. Roglic is hun beste troefkaart, maar die zal wel tot 5 mei op vulkaan hangen
Vorige keer vergaloppeerde hij zich bij z’n eerste deelname en dan nog werd hij alleen maar geklopt door Alaphilippe die er toen nog wel wat van kon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Cataloni was z'n laatste koers voor de Giro. Terwijl Waalse Pijl zo ongeveer voor hem gemaakt is ja.
Volgens mij gingen er wat geruchten rond dat ze bij Red Bull de sportsponsoring ook zouden heroverwegen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik las ergens Red Bull, dat is geen gek idee.
Het bedrag dat Jumbo inlegt (als dat artikel van de NOS klopt), is wel echt kleingeld voor Red Bullquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij gingen er wat geruchten rond dat ze bij Red Bull de sportsponsoring ook zouden heroverwegen?
En dan ga je van een witwasser naar een kartelpartij, wel gezellig
Oh, daar had ik niets van meegekregen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het bedrag dat Jumbo inlegt (als dat artikel van de NOS klopt), is wel echt kleingeld voor Red Bull
Maar daar wordt de sponsoring ook opnieuw bekeken na het wegvallen van de grote baas ja (net als bij Jumbo, al was het daar iets onverwachter.. )
Helemaal weggaan zullen ze vast niet, sportsponsoring is zo'n beetje d marketingtool bij Red Bullquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, daar had ik niets van meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |