Met dit weer is niet iedereen een diehard fan zoals jij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het is drukker geweest in de finishstraat. https://imgur.com/a/c27nUeq
Dat hoop ik niet voor Groves.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zien we hier de nieuwe Colbrelli?
Om vervolgens de sprint te verliezen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gils gaat nog 16km wieltjezuigen
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om vervolgens de sprint te verliezen?
Zou ik ook doen met een ploegmaat op 20 seconde achterstand.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gils gaat nog 16km wieltjezuigen
Begrijpelijk hoor maar Snushoorn komt voorlopig nog geen seconde dichterbij, integendeelquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met een ploegmaat op 20 seconde achterstand.
Van Gils werd vorige week nog ergens 4e in een 'massasprint' in Catalunya.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om vervolgens de sprint te verliezen?
Veel renners uitgestapt zeker?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
De laatste renner passeert nu de streep. Bijna gedubbeld
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zou deze koers wel graag op andere plek op de kalender zien.
blijft maar 1.1 tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zou deze koers wel graag op andere plek op de kalender zien.
Zou deze koers liever later in het seizoen zien, verder weg van de AGR.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.
Rune Herregodts ook. Maar nog wel voor de rest gebleven.quote:
Kan nog.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hadden Groves beter morgen opgesteld in plaats van Ballerstedt
Die zitten dan toch ook vooral in Baskenland, lijkt mequote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zou denk ik beter zijn. Dan krijg je misschien wat meer mannen voor het Waalse werk naar deze koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |