Wordt closequote:Op woensdag 29 maart 2023 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ga bidden voor een podiumplek van Oier.
Hier ging deze wedstrijd ook ongeveer alles mis wat mis kon gaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:24 schreef Steven184 het volgende:
Verdikkeme. Daar gaat mijn FCPL score
Zeker!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ging deze wedstrijd ook ongeveer alles mis wat mis kon gaanDeze ronde lijkt mij verloren
Wel mooie koers en dat telt.
Nee, je bent de eerste!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al gemeld maar Lazkano en Heinschke zijn, op een dag na, exact even oud.
Morele winnaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:26 schreef Blik het volgende:
"Philipsen wint de sprint"
lekker belangrijk
Kooij faalhaas!quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:25 schreef franklop het volgende:
Het is dat ze De panne niet wonnen, anders kan het hele Vlaamse voorjaar naar jumbo gaan
Daar wil je toch geen fan van zijn met die naam?quote:
Bij Jumbo?quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oier volgend jaar in het geel.
Tja, voluit SV (Sportvereniging) Zulte-Waregem, kortweg Essevee (een S en een v in het West-Vlaams). Ik ben geen fan overigens en ze gaan degraderenquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wil je toch geen fan van zijn met die naam?
Als zondag Pogi of Matje winnen zullen ze toch zuur zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
Omloop, Kuurne, E3, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen. Als Jumbo nu ook niet de Ronde wint is dat wel teleurstellend.
En ondertussen gewoon eventjes Tirreno en Catalunya. Zo uit losse pols.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
Omloop, Kuurne, E3, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen. Als Jumbo nu ook niet de Ronde wint is dat wel teleurstellend.
Opbouwkoersjes voor Primozquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon eventjes Tirreno en Catalunya. Zo uit losse pols.
Och, Catalunya tegen Hem die nog maar op 90% zat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja, is het geslaagd als je de Ronde en Roubaix niet wint? Ze zullen zeggen van wel maar...
Dat bedoel ik, haal je hier 5/5 maar als je dan de Ronde niet wint voelt het toch een beetje als falen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja, is het geslaagd als je de Ronde en Roubaix niet wint? Ze zullen zeggen van wel maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |