De dames gaan koken. Lekker spaghetti met andijvie en gehaktquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef Ireth het volgende:
Hebben die 2 blondjes ook nog iets nuttigs gedaan of zijn alleen de heren actief?
Vind ik niet. Een minuut is een minuut.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef happyme28 het volgende:
Belachelijk dat ze erin geknipt hebben
Ik ben altijd blij met de kooktips hier. Leer ik ook nog wat bijquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering, 8 eetlepels bloem voor 'n beetje saus, voor hoeveel liter is ze aan het maken????
1 eetlepel bloem in 'n klontje boter ff smoren en daarna aanlengen met melk of bouillon
heb je al voldoende voor 'n halve liter.
Was een glapjequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een minuut is een minuut.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met de kooktips hier. Leer ik ook nog wat bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nie meerquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef happyme28 het volgende:
Belachelijk dat ze erin geknipt hebben
die heeft een keuken om te pronken voor anderequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:21 schreef Jockari het volgende:
Jolien heeft thuis 6 "vuren". En net zij gaat meer dan de helft van de tijd uit eten !
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Zemelen..nog nooit andijvie gekookt. Jason tegen Charlot: voel het aan![]()
Ik vraag me serieus af of er iemand een fatsoenlijk ei kan koken...quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou vind ik het eten al een treurnis, maar niemand kan koken ook.
Welnee, die laten theewater nog aanbrandenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er iemand een fatsoenlijk ei kan koken...
Je verdient van mij al een enkele reis gesticht als je 'mama' van een huisdier bent.quote:
zoveelste opmerking alweerquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:36 schreef czvt het volgende:
Ik ben geen sexist en hoef geen bloot te zien maar Charlotte haar (onder)kleding suggereert toch wel iets.
Dan valt het vast prima bij haar fans op twitterquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die promo van charlotte met haar zalvende stemmetje opzetten leek wel voor kleuterklas gemaakt
Die eet met gevaar voor eigen levenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:48 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben Jackson zijn maaltje gekregen?![]()
[ afbeelding ]
heb je hem gezien?quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:46 schreef bpi het volgende:
Charlotte haar promofilmpje is echt slecht gedaan. Dan is Jolien haar tekening nog beter 😂
Dat deed hij altijd al. Ook altijd met Jacq en vooral Rob over Jason. En over Lindsey en Danny.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Zit uitzending van gister te kijken. Bart roddelt dus ook gewoon achter charlotte haar rug ipv tegen haar persoonlijk zeggen. Jason zegt het nog maar Bart de zwijger houdt zijn mond en lult erover achter haar rug.
Ik steeds minder. Nadat ik zijn vrouw hoorde zeggen dat hij bij haar nog nooit emoties heeft laten zien twijfel ik aan hem.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat deed hij altijd al. Ook altijd met Jacq en vooral Rob over Jason. En over Lindsey en Danny.
Maar goed, ik heb niets met hem
Ah keek al op de site hahaquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:52 schreef bpi het volgende:
[..]
Ja. Staat op instagram van big brother.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |