Daarom is het ook een theater voorstelling. De cirkel is rondquote:
Seksismequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Dag heren, vergeet Kenzy in deze. Aldus JW
Voor als het uit de hand loopt...quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef Flow3r het volgende:
Waarom moet er zo'n Talpa mannetje bij staan eigenlijk?
rellen rellen rellenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef Flow3r het volgende:
Die deelt de posters uit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef Flow3r het volgende:
Hij is anders heel druk hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:24 schreef Silves het volgende:
Zo zie je maar weer, de hele dag op de bank geklaag en nu weer niks te zeggen hebben..ja Jw je bent een waardeloze deelnemer...
Darten en biljarten ja.quote:
ja floep wegquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is al weer in het hol van wanda gekropen
Die mag de posters aangevenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:23 schreef Flow3r het volgende:
Esther en Kim.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
Wie willen er nu wel manager worden eigenlijk?
Spuit 11.quote:
Ok, dan hoop ik voor nu dat Kim t wordtquote:
Vet, en ze moet haar haar even borstelenquote:
Misschien nog niet helemaal droog?quote:
Kim kan dit wel, maar Esther is meer TV denk ik. Keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ok, dan hoop ik voor nu dat Kim t wordt
quote:
SPOILER: heeft gisteren al staan oefenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Ja die wordt net als Maddy op t laatst denk ikquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kim kan dit wel, maar Esther is meer TV denk ik. Keuzes, keuzes.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILER: heeft gisteren al staan oefenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |