Ik hoor ze niet biljartenquote:
Geen idee waar dit over gaatquote:
Een gans die niet biljart?quote:
Het geluid wat op een gans lijkt is een keu met dat blauwe spul wrijvenquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het geluid wat op een gans lijkt is een keu met dat blauwe spul wrijven
Ik weet wel wie jij bedoeldequote:
Z'n vermoeden had ik alquote:
je weet waar het over gaat?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch kan ik haar heel goed begrijpen
Ik wel.quote:
Rupi heeft voor de heren (alle ex-managers) een stoel neergezet maar voor de dame (in dit geval Kenzy) een krukquote:
schijnheiltjequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
Arme Jappie die nooit wat durft te zeggen in het openbaar
[ afbeelding ]
De oud managers moeten straks stemmen,er staan 4 stoelen en 1 krukje voor Kenzy achter de tafel.quote:
heeft dat te maken met man/vrouw of groepjequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi heeft voor de heren (alle ex-managers) een stoel neergezet maar voor de dame (in dit geval Kenzy) een kruk
Dat is vrouw eigen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft dat te maken met man/vrouw of groepje![]()
je kunt ook alles op het vrouw zijn betrekken
Kost veel te veel moeitequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy heeft het gevoel dat ze heel de tent gaat slopen vandaag!!!![]()
![]()
glas plas wasquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef pingu66 het volgende:
![]()
Nee het heeft te maken met Kenzy maar tegelijk is het pestgedrag en heel erg laagquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft dat te maken met man/vrouw of groepje![]()
je kunt ook alles op het vrouw zijn betrekken
dus niks met vrouw zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met Kenzy maar tegelijk is het pestgedrag en heel erg laag
Je hapt niet.quote:
Topshow!quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef pingu66 het volgende:
![]()
daar doet ze dan toch zelf aan mee?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi heeft voor de heren (alle ex-managers) een stoel neergezet maar voor de dame (in dit geval Kenzy) een kruk
pestgedrag, die rolmops kan niet tegen kritiek en snap niks over humor, maar ondertussen alles willen kort en klein slaan.erg zwak gedrag.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met Kenzy maar tegelijk is het pestgedrag en heel erg laag
Sexisme dan?quote:
Ivor ook het verhaal van Wanda nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:48 schreef juul. het volgende:
Wanda gelooft dus niets van het verhaal van Babs
ook niksquote:
Maar dat je dat als vrouw op dat moment anders beleeft kan ik me heel goed voorstellenquote:
Mijn god drama queen, om een kruk?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef Harry het volgende:
Kenzy vraagt via de camera of K5 discriminatie aan gaat pakken.
Mss overschakelen naar kamer 3 wanda met haar mede bitches inc judasquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is er maar druk mee, samen met haar bitches
dan heb je misschien ook een spiegeltje nodig om eens naar je eigen gedrag te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat je dat als vrouw op dat moment anders beleeft kan ik me heel goed voorstellen
quote:
Babsquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
De door de mand gevallen Babette zegt tegen Zoe, we blijven lachen.
Zwaar overtrokken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je misschien ook een spiegeltje nodig om eens naar je eigen gedrag te kijken
zo'n leuk persoon is ze niet
Geen grap , maar bedankt iigquote:
en het lacht alweerquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
de sfeer is om te snijden
[ afbeelding ]
Heeft Wanda ook een opgenomen roddel podcast? Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss overschakelen naar kamer 3 wanda met haar mede bitches inc judas
Het gaat natuurlijk niet per se om die kruk maar om het constante afzeiken en uitschelden van Rupert & Co richting Kenzy.quote:
Is dat het stokpaardje?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Wanda ook een opgenomen roddel podcast? Wat heb ik gemist
Begrijp me niet verkeerd want heb een hekel aan woke want die groeperingen slaan totaal door en zijn alle realiteitszin kwijtquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niks
heeft met de persoon zelf te maken
is het pesten ja
maar niets tegen vrouwen echt bs
Met een schriftje ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
de sfeer is om te snijden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Met een schriftje ook![]()
alsof ze heel afgewogen een keuze gaan maken.
Wat greys net ook post: Ze is zelf ook geen prettig persoon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:54 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet per se om die kruk maar om het constante afzeiken en uitschelden van Rupert & Co richting Kenzy.
Het heeft ook niks met discriminatie te maken maar met haat richting Kenzy. Dat maakt het niks beter. Naar pestgedrag.
En? Dan is het prima om iemand te pesten?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat greys net ook post: Ze is zelf ook geen prettig persoon.
The Roastquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik vind dit wel geniaal hoor
met 5 ex managers![]()
Nee dat is die podcast zeg je netquote:
Jeff heeft de grootste lol.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik vind dit wel geniaal hoor
met 5 ex managers![]()
Nou Kenzy is arrogant en onbeschoft.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:54 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet per se om die kruk maar om het constante afzeiken en uitschelden van Rupert & Co richting Kenzy.
Het heeft ook niks met discriminatie te maken maar met haat richting Kenzy. Dat maakt het niks beter. Naar pestgedrag.
Wat je vraagt krijg je terug.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En? Dan is het prima om iemand te pesten?
Alsof je alleen racisme, discriminatie, etc kunt ervaren als je zelf een leuk persoon bent.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En? Dan is het prima om iemand te pesten?
Hoe krijgen ze het voor elkaar ....quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
de oven is stuk
kan niet meer gemaakt
geen garantie
zelf een oven kopen via bol of 475 euro
Ze is geen pester, dus dat klopt dan al niet.quote:
Zijn naam die niet genoemd mag worden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Opper Febo oempa loempa in hoogst eigen persoon is er...
lol ik hoor weinigquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
Babs is sprakeloos en kakelt er weer op los
Ze zou heel stil zijn de komende maand als ze manager zou worden. Ik ben voorquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
Babs is sprakeloos en kakelt er weer op los
Ik zou bijna willen dat ze manager wordt, bijnaquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou heel stil zijn de komende maand als ze manager zou worden. Ik ben voor
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen dat ze manager wordt, bijna
Kenzy gaat de boel slopen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarom is er een beveiliger bij eigenlijk?
Dat het een theaterstuk is, mag een feit zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:01 schreef greysbones het volgende:
Bern vind het theater stukje
over the top
![]()
![]()
wat een zuurpruim
krijg je ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:02 schreef chufi het volgende:
Bern wil dus vrijstelling in de laatste maand ... ja zo werkt het niet
Hij heeft wel een puntquote:
Dit is zoals het vaker of eigenlijk altijd zou moeten zijn, ongezouten je mening gevenquote:
Kan hij ook op een normale manier ventilerenquote:
Dat is een beetje een probleem met Jeff.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan hij ook op een normale manier ventileren
Dat mag niet van Jeff, dat mag alleen Jeffquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zoals het vaker of eigenlijk altijd zou moeten zijn, ongezouten je mening geven
Dat kan hij toch niet, dat hebben we de afgelopen maanden wel gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan hij ook op een normale manier ventileren
Laat dat beetje er maar afquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een beetje een probleem met Jeff.
Bern deed het ook, ik was verrastquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mag niet van Jeff, dat mag alleen Jeff
Er zijn mensen die het toch wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan hij toch niet, dat hebben we de afgelopen maanden wel gezien.
He?quote:
Wat een valse pisnicht is het toch ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
Gezond eten
Niet roken
Geen alcohol
Rupie: je ziet er heel gezond uit
Mag je niet zeggen,foei.quote:
Kan ze dan beter horen?quote:
DISCRIMINATIEquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een valse pisnicht is het toch ook
Oost Indisch Doof noemen ze dat ook wel....quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta jullie niet zegt ze, iemand zegt wat tegen haar en ze hoort het
Geen idee ,dat miste ik ffquote:
Met de vliegjens bzz bzzzzquote:
Met een kapotte oven.quote:
Mens spreekt zichzelf tegen en valt erg snel uit haar rol.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta jullie niet zegt ze, iemand zegt wat tegen haar en ze hoort het
ik doe een kenzy'tjequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi zou het als een compliment opvatten
Esther niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Net gehoord dat de oven echt stuk is...
Vergeet het dus maar dat FEBO voor jou een (eliminatie)proef gaat aanpassenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Esther gaat niet op de stip. De afstand is te groot. Ze heeft nu 4 mensen gehoord, maar er niets van verstaan. Richting oempa loempa roept ze dat ze baalt dat er geen microfoon kon zijn.
Ze heeft ook last van discalculie?quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
9 van de 10 keer is Esther niet chagrijnig
Wim de Bie zou dit goedkeuren.quote:
Iig van selectieve doofheidquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft ook last van discalculie?
Jullie missen haar puntenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ze wel hoog zitten hoor
de exmanagers mogen beslissenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ruppie had er net zo goed alleen kunnen gaan zitten. De anderen hebben weinig inbreng op Jeff na. Die blaft er soms doorheen
Ik zie er al 2.quote:
Maar je hoort haar toch?quote:
Dat weet ik, maar dan zou ik meer vragen stellen als ex manager.quote:
Wat raar, ik hoor haar heel goedquote:
Nee discriminatiequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Het is Rupie versus Kenzy.Hoe dan racisme?
of dat ook maar iets uitmaaktquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zou ik meer vragen stellen als ex manager.
even andere stream pakkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beter zender dan even over haar vest doen..
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ima zegt dat ie een man van weinig woorden is
Zou ik niet zeggen!
Meer als een boek, wat mijn moeder mij vroeger voorlas, als ik niet in slaap kon komen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
Eunice klinkt soms als een sekteleider
Hij doet het leuk.quote:
Het geluid blijft na al die maanden waardeloos. Op de laptop moet het vol open om het te kunnen verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |