Met een schriftje ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
de sfeer is om te snijden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Met een schriftje ook![]()
alsof ze heel afgewogen een keuze gaan maken.
Wat greys net ook post: Ze is zelf ook geen prettig persoon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:54 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet per se om die kruk maar om het constante afzeiken en uitschelden van Rupert & Co richting Kenzy.
Het heeft ook niks met discriminatie te maken maar met haat richting Kenzy. Dat maakt het niks beter. Naar pestgedrag.
En? Dan is het prima om iemand te pesten?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat greys net ook post: Ze is zelf ook geen prettig persoon.
The Roastquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik vind dit wel geniaal hoor
met 5 ex managers![]()
Nee dat is die podcast zeg je netquote:
Jeff heeft de grootste lol.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
ik vind dit wel geniaal hoor
met 5 ex managers![]()
Nou Kenzy is arrogant en onbeschoft.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:54 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet per se om die kruk maar om het constante afzeiken en uitschelden van Rupert & Co richting Kenzy.
Het heeft ook niks met discriminatie te maken maar met haat richting Kenzy. Dat maakt het niks beter. Naar pestgedrag.
Wat je vraagt krijg je terug.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En? Dan is het prima om iemand te pesten?
Alsof je alleen racisme, discriminatie, etc kunt ervaren als je zelf een leuk persoon bent.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En? Dan is het prima om iemand te pesten?
Hoe krijgen ze het voor elkaar ....quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
de oven is stuk
kan niet meer gemaakt
geen garantie
zelf een oven kopen via bol of 475 euro
Ze is geen pester, dus dat klopt dan al niet.quote:
Zijn naam die niet genoemd mag worden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Opper Febo oempa loempa in hoogst eigen persoon is er...
lol ik hoor weinigquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
Babs is sprakeloos en kakelt er weer op los
Ze zou heel stil zijn de komende maand als ze manager zou worden. Ik ben voorquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
Babs is sprakeloos en kakelt er weer op los
Ik zou bijna willen dat ze manager wordt, bijnaquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou heel stil zijn de komende maand als ze manager zou worden. Ik ben voor
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen dat ze manager wordt, bijna
Kenzy gaat de boel slopen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarom is er een beveiliger bij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |