Prima TT.quote:
om te braken, verschrikkelijk, wist niet dat er echt zulke mensen bestaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
Esther is glibberiger dan een aal in een emmer snot!!!
quote:
hu werm moet datquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
Kwart voor 1 klaar staan
Dan komt er een oempaloempa voor het debat
Uurtje eerder.Ze denken mee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
Kwart voor 1 klaar staan
Dan komt er een oempaloempa voor het debat
iedereen die naar de podcast heeft geluisterd en er niet mee naar Babette is gegaan is toch net zo schijnheilig?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:03 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha reageert ontwijkend als Zoë het over schijnheilig heeft.......... ja hallo zij heeft als een van de eersten de podcast beluisterd en haar commentaar daar over gegeven...... en hoe!!!
oh Zoë heeft een leuk jurkje aan volgens Sasha........ blehhhhhhhhh
Dat zei ze vanmorgen ook in haar kamer tegen de andere die er waren " ik moet gewoon doen maar het vertrouwen is weg"quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
in haar hart niet, maar ze moet wel normaal doen na al die excuses en geslijm
Ik las "hoe warm moet dat"quote:
ook raarquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
12.45 beginnen de presentaties scheidsrechter is er bij
Ben wel benieuwd hoe ze dit naar JW gaat brengen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Stick to the plan zei Jw ,,,,gewoon keihard zei ze ja..
Ze hoort zich zelf te graag praten en zet zich zelf te graag in een slachtofferrondequote:Op woensdag 29 maart 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
Nu Babbel weet dat ze toch op de schopstoel zit zou ik gewoon weglopen van Esther "bedankt voor de klets" en de kas uitlopen
Babbel haar tactiek is juist blijven lullen tot de ander er geen zin meer in heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
Nu Babbel weet dat ze toch op de schopstoel zit zou ik gewoon weglopen van Esther "bedankt voor de klets" en de kas uitlopen
Dit is dat boek wat je laatst bedoelde.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dit naar JW gaat brengen.
Dus dat, zoiets zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel haar tactiek is juist blijven lullen tot de ander er geen zin meer in heeft.
De stokers zitten op de slaapkamerquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:14 schreef Silves het volgende:
En rechtstreeks naar de bank en de stokers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |