Nu moest ik hardop lachen. Ik zou de mensen met haar naam in Nederland de kost niet willen gevenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:16 schreef Aure het volgende:
Ik heb inderdaad ergere dromen gehadIk denk dat het grappigste was dat amaranta in mijn droom een oerhollandse naam had. En 4 kinderen. En ik ging chocoladeletters voor ze kopen
Ben je daarmee bij de huisarts geweest? Want als je bijna niks ziet, lijkt me dat wel een reden om al dan niet nogmaals contact op te nemen met de huisarts... Beterschapquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
Mijn oog is nog zo slecht, ik zit hier met 1 oog dat gewoon niets ziet en een ander oog dat moe is van het overcompenseren en ondertussen ook ontstoken is. Ik heb nooit een cursus blindtypen gehad maar het gaat mij eigenlijk beter af dan ik had verwacht![]()
Hoe gaat het bij jou @:bami ?
Zijn er genoeg in Nederland met die naam toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu moest ik hardop lachen. Ik zou de mensen met haar naam in Nederland de kost niet willen geven
Ik heb overigens echt geen flauw idee hoe ze in het echt heet, maar een oerhollandse naam past totaal niet bij het beeld wat ik van haar heb. En ik weet natuurlijk wel dat ze niet in NL is geborenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu moest ik hardop lachen. Ik zou de mensen met haar naam in Nederland de kost niet willen geven
Ja, mijn ex heet ook zoquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Zijn er genoeg in Nederland met die naam toch?
Dat denk ik inderdaad ook, alhoewel Mohammed vast ook hoog scoort. Maar ik weet niet of die naam ook aan vrouwen gegeven wordt, dus misschien wint amaranta's naam welquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:24 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is dat een van de meest voorkomende namen ter wereld.
Doe me gerust een pm. Mijn kinderen hebben vrij internationale namen en m’n dog heet Joep.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:16 schreef Aure het volgende:
Ik heb inderdaad ergere dromen gehadIk denk dat het grappigste was dat amaranta in mijn droom een oerhollandse naam had. En 4 kinderen. En ik ging chocoladeletters voor ze kopen
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
Oh ikzelf. Ik heet zoals de moeder van “je zus”
Dit en dat ik bij nummer 4 twijfelde of het om de Spaanse variant ging zeg maar, of ook onze Nederlandse Joséquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:41 schreef SQ het volgende:
Wat me wel intrigeert is dat ik de #2 naam van de wereld niet eens kende
Gelukkig, ik ben niet gekquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:42 schreef amaranta het volgende:
Officieel heb ik een samengestelde voornaam.
Waarbij het 2e deel van mijn voornaam “die van Troje” is.
Die staat ook hoog in de ranking trouwens.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:42 schreef amaranta het volgende:
Waarbij het 2e deel van mijn voornaam “die van Troje” is.(zonder H)
In mijn hoofd is het nu iets heel raars aan het worden:quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:42 schreef amaranta het volgende:
Waarbij het 2e deel van mijn voornaam “die van Troje” is.(zonder H)
De vrouwelijke voornaam, de dochter van Zeus.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef BE het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het nu iets heel raars aan het worden:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]
::D Ik zie nu pas je aanvulling '(zonder H)' dat stond er eerst niet toch?
Dit zou best wel een leuk topic worden. Voornamen in plaatjes weergeven en dan raden wat het moet zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef BE het volgende:
[..]
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]Ik zie nu pas je aanvulling '(zonder H)' dat stond er eerst niet toch?
Ik zit hier echt zo hard te lachen in mijn eentje!
Ja, nu er staat 'Zonder de H' viel mijn kwartje ook, maar eerst stond er alleen 'die van Troje'.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De vrouwelijke voornaam, de dochter van Zeus.
Ja toch? Tip-top topic waardig!quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit zou best wel een leuk topic worden. Voornamen in plaatjes weergeven en dan raden wat het moet zijn
Ik kan geen afbeelding van god vinden voor dit raadspelquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit zou best wel een leuk topic worden. Voornamen in plaatjes weergeven en dan raden wat het moet zijn
S heeft maandag een horloge van One2Track gekregen voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:53 schreef LeSage het volgende: Vast al eens eerder besproken, maar hebben jullie een GPS-horloge voor je kind en welk merk, tevreden ermee? Wij zijn aan het oriënteren, zeker omdat we de komende tijd regelmatig naar de camping gaan en het fijn zou zijn als ze daar rond kunnen steppen en toch ons kunnen bereiken als er iets is.
Alleen mijn laatste wordt wel lastig hoor.quote:
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goeie gok dus
Wel bizar dat ik de nummer 2 naam ter wereld nog nooit gehoord heb
That's what she said (@SQ )quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goeie gok dus
Wel bizar dat ik de nummer 2 naam ter wereld nog nooit gehoord heb
@SQ had het mij al verklaptquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
Oh ikzelf. Ik heet zoals de moeder van “je zus”
Die noem ik hier op fok mex. Dus dat snap ik. Maar hij heetquote:
Ja ja, ik kwam even niet verder dan de eerste voornaam van de ex van troelquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Kom jij niet uit het katholieke zuiden? Zat mannen die zulke namen dragen hier
Dezequote:Op woensdag 29 maart 2023 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja ja, ik kwam even niet verder dan de eerste voornaam van de ex van troel
Ik ook om deze reactie... en omdat ik ook gelijk aan t paard dachtquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef BE het volgende:
[..]
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]Ik zie nu pas je aanvulling '(zonder H)' dat stond er eerst niet toch?
Ik zit hier echt zo hard te lachen in mijn eentje!
Weet je niet van wie die katten zijn? Of zijn het zwerfkatten?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef exode het volgende:
Mijn 4e voornaam is ook de moeder van je zus, net zoals de 3e voornaam van mijn broer en de 5e (!) van mijn zus.
Jaja, katholieke Brabant dus.
Mijn vader heette officieel Dionyseus Bartolomeus en zijn jongere broer Bartolomeus Dionyseus. Mijn vader werd door zijn familie en vrienden eerst Din genoemd en dat werd wat later Dennis.
Als mijn oma Dionyseus tegen hem zei, wist hij dat ie moest rennen anders kreeg hij een slipper naar zijn hoofd.
Oh en op zoek naar een luchtbuks, er zijn 2 katten in de straat die al 5 nachten op rij ruzie hebben en het soort ruzie wat de hele straat wakker maakt. Ik ben al 1 keer in pj de straat op gegaan en water naar ze gegooid, maar dat maakt dus geen indruk, vannacht was het weer raak.
Nee, er lopen best wat katten in de wijk, ik ken alleen mijn eigen kat en de katten van de overburen. Die waren het volgens mij niet. Maar goed, nacht, donker, ik herken dan mijn eigen kat amper meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:30 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Weet je niet van wie die katten zijn? Of zijn het zwerfkatten?
Mijn lief ook inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Kom jij niet uit het katholieke zuiden? Zat mannen die zulke namen dragen hier
Ik dacht altijd dat de moeder van mijn vader zo heette (nummer 11) maar daar kwam nog een “e” achteraanquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:27 schreef arvensis het volgende:
U.’s tweede naam staat op 11.
En nummer 704: zijn er serieus zoveel mensen die “A” heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |