Op school gelukkig niet tot nu toe. Ze mogen het eens proberen in de ouderapp. Kan ik eens flink los gaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:56 schreef taxibabe het volgende:
https://www.foodboxwijzer.nl/blogs/een-maaltijdbox-cadeau-geven/
Zo te zien kun je een cadeaubon bij hellofresh kopen en een losse box van de krat cadeau doen.
Of hier: Topicreeks: Minister over 'lentekriebelweek': seksuele vorming leerdoel van kindquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
In het echie helemaal niets, op Twitter de gewoonlijke gekkies.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik las net een reactie, ik laat hem hier. Kun je er even over nadenken. Vind hem zelf wel mooi.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.
Ah ok! Dat is per regio denk ik verschillend. Misschien zoeken op tafeltjedekje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenbij deze boxen moeten ze toch weer zelf in de keuken staan
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:36 schreef Aure het volgende:
Weet iemand toevallig of er een verse maaltijdenservice is waar ik een cadeaubon kan bestellen? Via Google kom ik tot nu toe alleen op sites waar dat niet kan. In het ergste geval ga ik gewoon voor een thuisbezorgdcadeaubon
En zegt dat wat over jou, of over de school van je kinderen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:51 schreef F_r het volgende:
Geen idee of ze er iets aan doen op de school van mijn kinderen.
Op mijn werk niet.
Men ik ben helemaal klaar met die buikgriep zitten doet al pijn. Ik heb constant honger.
Dat kan Aure denk ik ook wel zelfquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:57 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemen
@amaranta heeft hier vast wel een mening overquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:39 schreef Vicky het volgende:
Blech.. na 10 kaar trouwe dienst is onze wasmachine aan zijn eind. Begint steeds meer herrie te maken.
En nu moeten we dus een andere gaan kopen. Geeeeen idee welke.
Ja die heeft ze.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:44 schreef SQ het volgende:
[..]
@:amaranta heeft hier vast wel een mening over
Soneal net even gevraagd maar die zegt op zijn Christelijke school sowieso nog nooit seksuele voorlichting te hebben gehadquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:48 schreef exode het volgende:
B en Juul zitten trouwens op een best wel ouderwetse, Christelijke school, maar hier dus veel aandacht voor Lentekriebels.
En ik had nog veel meer getikt, maar hoe meer ik erover nadenken hoe bozer ik wordt. Stelletje rechtse, homofobe, vrouwonvriendelijke Baudet groupies op social media, echt. Laat ze zich maar weer bezig gaan houden met zonnebrand of zo.
Samsung?quote:
Ja. Ik roep maar wat. Heb zelf LG maar vond dit wel interessant. Ook dat de trommel en de achterkant los van elkaar draaien.quote:
Ik ben al aan het kijken naar de Samsung. Komt als beste uit de test.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ik roep maar wat. Heb zelf LG maar vond dit wel interessant. Ook dat de trommel en de achterkant los van elkaar draaien.
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
En wat is het voordeel van trommelverlichting en wifi?
Geen Samsung want als hij binnen de garantie kapot gaat kun je je lol op. 5 weken zonder wasmachinequote:Op woensdag 22 maart 2023 19:44 schreef SQ het volgende:
[..]
@:amaranta heeft hier vast wel een mening over
Trommelverlichtng heb ik niet, maar mijn wasmachine staat op zolder, die hoor ik niet. Dus ik ben heel blij dat mijn huidige zich meldt alsie klaar is.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.
We hebben geen zolderquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.
En sinds ik een droger met trommelverlichting heb mis ik het bij mijn wasmachine
Mijn Miele app geeft zelfs een melding als de oven of magnetron klaar is, dus zo'n wasmachinemelding zou helemaal ideaal zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:50 schreef BE het volgende:
Ik laat hem gewoon nog een keer draaien als ik hem de hele dag vergeten ben leeg te halen.
Ik geloof niet dat ik dan precies op het moment dat ie piept tijd en.of zin heb om hem leeg te gaan halen!![]()
(Ik heb er nog nooit over nagedacht dat je die wifi daarvoor zou kunnen gebruiken, ik sjok rustig een keer omhoog om te zien of hij klaar is.)
Bij ons is het dan wel te donker, omdat nog niet alle lampen op zolder hangen, maar als die er wel zou hangen dan zou ik net het licht blokkeren en een schaduw in de trommel veroorzaken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nog steeds het voordeel van trommelverlichting niet? Je kunt toch gewoon het licht aandoen in de ruimte waar die staat? Of is het dan in de trommel zelf alsnog te donker? Zoveel vragen. Ik denk overigens dat die van ons wel verlichting heeft nu ik erover nadenk maar ik vraag me af of ik het zou missen.
Yep. Hij staat tussen keuken en badkamer. Ideaal. Dan kan de was gelijk naar buiten om daar te drogenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat beperkt het probleem al enorm eigenlijk....
Wat wil je zien in de trommel dan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nog steeds het voordeel van trommelverlichting niet? Je kunt toch gewoon het licht aandoen in de ruimte waar die staat? Of is het dan in de trommel zelf alsnog te donker? Zoveel vragen. Ik denk overigens dat die van ons wel verlichting heeft nu ik erover nadenk maar ik vraag me af of ik het zou missen.
Dan snap ik dat zo’n verlichte trommel wel een uitkomst is ja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons is het dan wel te donker, omdat nog niet alle lampen op zolder hangen, maar als die er wel zou hangen dan zou ik net het licht blokkeren en een schaduw in de trommel veroorzaken.
Ik heb nu een bureaulamp op een kast neergezet die ik aan doe als ik de wasmachine leeghaal.
Dat ik alles eruit heb gehaaldquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat wil je zien in de trommel dan?
Trommelverlichting zie ik geen voordeel van.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
Of er nog wasgoed in zit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat wil je zien in de trommel dan?
Mmmm.... Dat zou wel een truc zijn idd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trommelverlichting zie ik geen voordeel van.
Wifi betekent voor mij dat ik de was niet meer vergeet omdat er een icoontje in mijn telefoon blijft staan als het piepje van de machine al gestopt is.
Nah.... 1600 toeren hier, een hoop dingen vallen niet naar beneden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Trommel een keertje ronddraaien? Dan valt het naar beneden
8 kg.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kg is jullie wasmachine?
Wij hebben nu een 8 jaar oude beko, welke het nog steeds probleemloos doet, maar merken dat 7kg regelmatig te weinig is...
De mijne heeft er een apart IoT voor gedingest, zodat het volledig los staat van het gewone WiFi.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallig heeft een gezonde aversie tegen nutteloze apparatuur aan de wifi koppelen dus ik laat alle mogelijke voordeeltjes maar aan me voorbij gaan.
Whahaha tja dan is het een nutteloze toevoeging.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.
Mijn wasmachine geeft ook wel een geluidje, maar dat hoor ik echt niet als ik niet op zolder ben.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahaha tja dan is het een nutteloze toevoeging.
Onze huidige wasmachine heeft een deuntje als je ie klaar is. Een eindgeluidje vind ik wel fijn. Trommelverlichting zie ik het nut niet van in.
Is addwash met een luikje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben wel fan van mijn wasmachine met wifi en addwash. Hij staat op zolder en nu kan ik op mijn mobiel nog even kijken hoe lang hij nog moet en krijg ik een melding op mijn mobiel als hij klaar is. Voorheen moest ik nog weleens dubbel wassen omdat ik vergeten was hem te legen.
En addwash gebruik ik echt vaak. Vooral omdat ik altijd ergens in een hoekje nog wel een verdwaalde sok, onderbroek, you name it vind.
9quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kg is jullie wasmachine?
Wij hebben nu een 8 jaar oude beko, welke het nog steeds probleemloos doet, maar merken dat 7kg regelmatig te weinig is...
Hier blijft veel was verrassend hardnekkig aan de trommel "geplakt" zittenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Trommel een keertje ronddraaien? Dan valt het naar beneden
Als je een fatsoenlijk merk had gekocht, was de trommel zo vormgegeven dat dat niet kan gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... 1600 toeren hier, een hoop dingen vallen niet naar beneden.
Ik zet de timer op mijn horloge anders vergeet ik soms ook wanneer de wasmachine klaar isquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.
En sinds ik een droger met trommelverlichting heb mis ik het bij mijn wasmachine
quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:57 schreef Adrian4 het volgende:
Wasopsom![]()
Het is woensdag en ik ben flink aangeschoten
Zes uur pas?quote:Op donderdag 23 maart 2023 06:41 schreef Aure het volgende:
Wasmachine- en wasopsom liggen toch wel in het verlengde van elkaar
Mijn kinderen zijn al wakker vanaf 6
Ja ik weetquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijk merk had gekocht, was de trommel zo vormgegeven dat dat niet kan gebeuren![]()
Ik was serieus vergeten hoe ik vroegah altijd moest hengelen. Met deze ligt altijd alles netjes onderin, ook met 1600 toeren.
Omg dat is helemaal onmenselijk. Ondanks mijn slechte slapers ben ik 6 uur niet van ze gewendquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zes uur pas?Hier was het kwart over vijf. En krijsen omdat hij nog niet naar beneden mocht. Dus ik denk dat de rest van de buurt ook wakker was
Ik ook niet, hooguit ook een verdwaald klein kindersokje dat bovenin de trommel hangt, maar ik geef die trommel één zwiep en alles eruit hoor...quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:41 schreef exode het volgende:
Maar is dat een ding dan? 1600 toeren en plakkende was? Nog nooit wat van gemerkt.
En in het pikkedonker opstaan...brrt! Maar hopelijk ook kinderen die hun huidige ritme aanhouden. Dan is 5:15 ineens 6:15 en dat is echt heel prima :-Dquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef exode het volgende:
Oh, de klok vooruit, die was mij ontgaan. Weer langer licht 's avonds
Jammer wel hee, maar soms zit er niets anders op. Iets met de vouwwagen? Die hebben jullie toch? Ik weet nog wel een paar leuke plekken in Zeelandquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef exode het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor tijd verzetten, ik had met onze reizen ook altijd jetlags, zowel heen als terug.
Wij hebben 1 klok die we handmatig moeten verzetten, die zit in de auto. Maar die staat nog op zomertijd dus dat is makkelijk![]()
Wij hebben gisteren besloten dat we onze zomervakantie gaan omgooien. We hadden/hebben Zweden geboekt, maar het wordt alles bij elkaar te duur. Het is een enorm luxe probleem maar we zien door alle werkzaamheden aan huis echt de bodem van de spaarpot en dat voelt zo niet fijn.
Maar nog geen idee, wat dan? Ik wil eigenlijk niet in Nederland blijven en alles is natuurlijk lekker duur (en al volgeboekt). Mogelijkheid is ook nog wel naar Zweden gaan maar goedkopere accomodaties zoeken.
Kortom, maar eens verdiepen in de zomer van 2023
Wij gaan naar Frankrijk en dat vind ik meestal wel goed betaalbaar. Zeker als je een camping boekt zonder al te veel poespasquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef exode het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor tijd verzetten, ik had met onze reizen ook altijd jetlags, zowel heen als terug.
Wij hebben 1 klok die we handmatig moeten verzetten, die zit in de auto. Maar die staat nog op zomertijd dus dat is makkelijk![]()
Wij hebben gisteren besloten dat we onze zomervakantie gaan omgooien. We hadden/hebben Zweden geboekt, maar het wordt alles bij elkaar te duur. Het is een enorm luxe probleem maar we zien door alle werkzaamheden aan huis echt de bodem van de spaarpot en dat voelt zo niet fijn.
Maar nog geen idee, wat dan? Ik wil eigenlijk niet in Nederland blijven en alles is natuurlijk lekker duur (en al volgeboekt). Mogelijkheid is ook nog wel naar Zweden gaan maar goedkopere accomodaties zoeken.
Kortom, maar eens verdiepen in de zomer van 2023
Nee, die hebben we vorig jaar verkocht.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Iets met de vouwwagen? Die hebben jullie toch? Ik weet nog wel een paar leuke plekken in ZeelandMaar goedkoop zou ik het inderdaad niet willen noemen.
Wij gaan 1 week naar Frankrijk. Net geboekt. Ik zoek nog iets voor 3/4 nachtjes op een ander plek, en dan zijn we door ons vakantie budget heen voor deze zomer. Zo hard gaat het.
Beterschap!quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:51 schreef F_r het volgende:
Geen idee of ze er iets aan doen op de school van mijn kinderen.
Op mijn werk niet.
Men ik ben helemaal klaar met die buikgriep zitten doet al pijn. Ik heb constant honger.
Soms denk ik wel eens ik gooi het er allemaal af. Het is dat ik op facebook in een paar groepen zit waar ik echt wel wat aan heb. Maar anders had ik het misschien al wel verwijderd. Ik word soms zo verdrietig van hoe mensen doen tegen elkaar onder nieuwsberichten enzo. Dus dan snooze ik die sites maar weer een tijdje.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen social media en ik geloof niet dat ik er iets aan mis
Ik voel een opsom aankomenquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:46 schreef Leandra het volgende:
Qua klok vooruit en achteruit ben ik benieuwd hoeveel mensen er nog last van hebben als ze helemaal geen klokken meer in huis hebben die handmatig verzet moeten worden.
Ik heb er nog 6:
De antieke klok in de woonkamer, de klok op batterijen in de keuken, de klok van de vaste telefoon, de klok van de magnetron in de garage, de klok van mijn elektrische fiets, de klok van de auto.
Verder gaat alles automagisch.
Overigens hoor ik de mensen die over dat uur verschil klagen nooit klagen als ze op vakantie zijn (geweest) in Turkije bijvoorbeeld.
Kan, maar doen we nietquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:12 schreef Morgane89 het volgende:
Met die eisen kun je ook in Nederland/thuis blijven en dagtripjes doen toch?
Welk deel van Oostenrijk gaan jullie? Voor mij is Oostenrijk volledig nieuw, ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Oostenrijk is gewoon wat minder populair dan Frankrijk of Italië. Het eten is wel minder lekker, veel vlees en vet. Hoewel ze in sommige restaurants ook voldoende vega-opties hebben. Wij krijgen in de zomer een gratis pas voor alle gondels/liftjes en voor ca. ¤35 kan je een passpartout kopen voor allerlei activiteiten en musea.
Etenstijd?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef BE het volgende:
Ik had plantjes besteld bij Sprinklr (ja, ik ben zo'n muts die zich door podcastreclames tot van alles laat verleiden!).
En die heb ik net gepoot!![]()
Het begint bijna op een echt soort tuin te lijken. Of althans, iets met een plan in plaats van alleen maar damage control.
En over die podcasts reclames, ik heb al tabletjes-tandpasta geprobeerd, we hebben een topper van Matt Sleeps en nu dus Sprinklr plantjes.Kijken of iemand kan raden welke podcast ik heel veel geluisterd heb de afgelopen tijd.
/insertwillekeurigonderwerp
#opsomvermijdend
Marc-Marie en Aaf? (ik ben fan)quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef BE het volgende:
Ik had plantjes besteld bij Sprinklr (ja, ik ben zo'n muts die zich door podcastreclames tot van alles laat verleiden!).
Het begint bijna op een echt soort tuin te lijken. Of althans, iets met een plan in plaats van alleen maar damage control.
En over die podcasts reclames, ik heb al tabletjes-tandpasta geprobeerd, we hebben een topper van Matt Sleeps en nu dus Sprinklr plantjes.Kijken of iemand kan raden welke podcast ik heel veel geluisterd heb de afgelopen tijd.
#opsomvermijdend
Dat kan ook best in de papieren lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:12 schreef Morgane89 het volgende:
Met die eisen kun je ook in Nederland/thuis blijven en dagtripjes doen toch?
Kom eens terug ingelogdquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:01 schreef SQ het volgende:
Ik sta al grotendeels uitgelogd hoor dus laat je door mij vooral niet tegenhouden
Ik vind het vooral jammer als een interessant gesprek ineens wordt overgenomen door een klakkeloze opsom
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat kan ook best in de papieren lopen.
Wij gaan 2 weken weg. In de andere weken vaak ook dagjes weg en zo. Maar nu ze ouder worden vinden ze het ook wel chill om gewoon lekker bij huis te blijven en met vrienden af te spreken.
Ook Salzburger Land!quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef exode het volgende:
[..]
Welk deel van Oostenrijk gaan jullie? Voor mij is Oostenrijk volledig nieuw, ben er nog nooit geweest.
Lekker joh, twee weken!quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat kan ook best in de papieren lopen.
Wij gaan 2 weken weg. In de andere weken vaak ook dagjes weg en zo. Maar nu ze ouder worden vinden ze het ook wel chill om gewoon lekker bij huis te blijven en met vrienden af te spreken.
Een keer de fout gemaakt "we gaan in Nederland op vakantie ivm de kosten". Nooit meer. Dwz, niet in de zomervakantie. Voor tussendoor of weekendje weg helemaal leuk.
Die luister ik nu, ik ben bij afgelopen kerst, dus ik ben bijna bij. Heerlijk!quote:
Stond ook in de link die ik voor je had gepostquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik snap trouwens waarom bij de aangifte loonbelasting de teruggaaf zoveel meer bij mij opleverde dan bij N, niet doordat er een heffingskorting hoger werd, maar omdat de bijtelling EWF daardoor ook bij mij plaatsvond, en dus tegen het lage tarief (37,07%), waar het bij N tegen het hoge tarief (49,50%) bijgeteld zou worden, terwijl het tegen 40% afgetrokken kon worden.
Dus ja, het aftrekpercentage was bij mij 3% lager, maar het bijtellingspercentage van het EWF was 12,43% lager, vandaar dat het gunstiger was het bij mij neer te leggen ipv bij hem, wat altijd gunstiger was.
Voor degenen die nog met diezelfde vraag zitten
Tsja, moeilijk te zeggen. Ik ben een kookgekkie en luister vrijwel alleen maar podcasts over eten/koken, en een paar over opvoeden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef BE het volgende:
@:Morgane89
Die staat wel op mijn lijstje maar heb ik nog niet geluisterd. Is dat ook leuk als je niet een ontzettende keukenprinses bent?
[..]
Die luister ik nu, ik ben bij afgelopen kerst, dus ik ben bijna bij. Heerlijk!
Maar ik begon vorig jaar met Teun en Gijs en die zijn daar ook zo lyrisch over, daar heb ik het van.
kun je me die eens sturen? Wij moeten nog... 2021 is net vorige week afgerond, dus we mogen weer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stond ook in de link die ik voor je had gepost
That's it, jij geeft meteen een goed argumentquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef Phaidra het volgende:
En @:exode, Legoland Duistland ligt zo ongeveer op de route![]()
![]()
Ha! Ook leuk. Da's zo'n beetje één pot nat natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef BE het volgende:
@:Morgane89
Die staat wel op mijn lijstje maar heb ik nog niet geluisterd. Is dat ook leuk als je niet een ontzettende keukenprinses bent?
[..]
Die luister ik nu, ik ben bij afgelopen kerst, dus ik ben bijna bij. Heerlijk!
Maar ik begon vorig jaar met Teun en Gijs en die zijn daar ook zo lyrisch over, daar heb ik het van.
Zonder auto zit je niet vast aan de uitvaarttijden. Al zit je dan nog steeds met het huisje dat al is volgeboekt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, wij moeten ook nog op zoek naar een zomervakantie. 's Avonds vaak te moe om te zoeken of door de bomen het bos niet meer zien. We wilden weer naar Ameland, maar ons vaste huisje zat al volgeboekt, andere opties waren slechter of heel veel duurder en ook de veerboot zit al voor veel uitvaarten vol en om op je eerste vakantiedag pas de veerboot van 18 of 19 uur te kunnen pakken is ook niks.
Sprinklr kreeg ik bij Ik ken iemand die te horen, maar die andere twee niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef BE het volgende:
#opsomvermijdend
Ik loog een beetje.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:31 schreef Cathmar het volgende:
[..]
kun je me die eens sturen? Wij moeten nog... 2021 is net vorige week afgerond, dus we mogen weer.
oogdruppels van de dokter, was t bij mij 2 dagen later overquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:44 schreef Bami het volgende:
Hier nog iemand met magische tips tegen een ontstoken oog? Ik ben gisteren al begonnen met borstvoeding erin druppelen maar tot nu toe geen verbetering. En ik weet dat het internet zegt dat het wel twee weken kan duren maar ik loop er nu sinds zondagavond mee en het wordt tot nu toe eerder erger dan beter.
#inbreek
Je kan ook afgekoeld gekookt water gebruiken om het schoon te houden. En let op dat je je handen goed wast als je in je oog hebt gewreven want het is vaak nogal besmettelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:44 schreef Bami het volgende:
Hier nog iemand met magische tips tegen een ontstoken oog? Ik ben gisteren al begonnen met borstvoeding erin druppelen maar tot nu toe geen verbetering. En ik weet dat het internet zegt dat het wel twee weken kan duren maar ik loop er nu sinds zondagavond mee en het wordt tot nu toe eerder erger dan beter.
#inbreek
Wordt overal hard gewerkt om alles op orde te krijgen voor het seizoen. Was gisteren even in mijn favoriete vakantie dorp (hier vlakbij) en alleen maar schilders, tuiniers en activiteit overal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:28 schreef LeSage het volgende:
Vakantiepraat hier doet me goed: we besloten net tijdens de lunch spontaan dat we met Pasen op zich best met de caravan richting Zeeland zouden kunnen![]()
Ik ga zaterdag/zondag wel op en neer dan met de trein om naar PSV te gaan (ik mag dan business mee met een vriendin, inclusief diner en alles), maar dat moet met een goed boek ook wel lukken.
Ik moet sowieso nog beginnen aan de aangiftequote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die nog met diezelfde vraag zitten
Heb je toevallig campingtips? We gaan met caravan en hebben weinig eisenquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:37 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wordt overal hard gewerkt om alles op orde te krijgen voor het seizoen. Was gisteren even in mijn favoriete vakantie dorp (hier vlakbij) en alleen maar schilders, tuiniers en activiteit overal.
Hahah wat toevallig ik ben net bij de dokter geweest.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:44 schreef Bami het volgende:
#inbreek
Jazeker!quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:51 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hahah wat toevallig ik ben net bij de dokter geweest.
Ik kan mijn oog niet meer openen en hij is knalrood en pussig en dik en mehh ik heb nu druppels en zalf. Ze zei idd al dat het wel even kan duren maar met druppels en zalf is het vaak wel sneller over. Ik zou dus lekker naar de huisarts gaan zodat het niet nog erger zal worden.
Iemand interesse in een foto
dit, het is bij mij nog nooit uit zichzelf over gegaanquote:
Deze plek klinkt echt zo heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:35 schreef Quoi het volgende:
Lastminute vakantietip! Ik boekte afgelopen week nog een tipi (ze hebben ook kamers of kleine huisjes bij de andere locatie) op Tiengemeten. Max en ik gingen vorige zomer samen en hij begon erover: "ik wil weer, maar dan met papa erbij." En zo geschiedde. Echt superleuk, wel lichtelijk hippy-ish = samen eten, kampvuurtje, veel natuur, geen zwembad. Maar ik was Max vorig jaar gewoon 2 dagen lang 'kwijt' (bramenplukken, spelen met andere kinderen)
Kon je nog wel uit bed komen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:10 schreef Sjeen het volgende:
Even iets heel anders, ik word oud…
Gister een volleybalwedstrijd gespeeld (en gewonnen) en nu doet alles pijn
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:10 schreef Sjeen het volgende:
Oh bah!! Zo blij dat ik er geen last van heb. Ik wil graag sporten maar ik durf niet met dat stomme lijf.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:25 schreef exode het volgende:
Laat dat weekend maar komen hoor, vannacht ongesteld geworden en zo sporten, echt een helse combi is dat.
Oh en de koffie is op![]()
Sterktequote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh bah!! Zo blij dat ik er geen last van heb. Ik wil graag sporten maar ik durf niet met dat stomme lijf.
Vandaag is de sterfdag van mijn vader.. al weer/pas 5 jaar geleden..
Na je 40e krijg je PHPD. Pijntje hier, pijntje daar. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen iemand het zei snapte ik het meteen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:10 schreef Sjeen het volgende:
ik ga duimen voor een goede uitslagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zit in de wachtkamer. Heb net mijn jaarlijkse tettenpletcontrole gehad. Nu wachten op de uitslag en zo nog gesprek met de arts.
Ga er van uit dat ik weer met 3 min buiten sta zoals gewoonlijk.
De controles zijn preventief omdat ik een verhoogde kans op borstkanker heb ivm mijn Neurofibromatose. Hier is onderzoek naar gedaan en ik las dat. Dus mijn huisarts vond het prima om dat jaarlijks te onderzoeken.
De artsen in het ziekenhuis vinden het ook wel interessant.
Was trouwens de eerste keer dat het ietwat meer dan vervelend aanvoelde.
Ja maar shit, ik hoef pas over tien jaar weer een uitstrijkje en ik heb dat nog nooit gedaan. Mag ik dan nu gewoon een taart voor mijzelf uitzoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef Phaidra het volgende:
Toch fijn om weer even te horen amaranta!
En na een vervelend onderzoek mag je een taartje. Tenminste, dat was de regel bij een uitstrijkje, maar ik vind dat dat best kan worden uitgebreid naar de tettenpletter.
Ik vind altijd wel een reden voor een taartje, dus ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja maar shit, ik hoef pas over tien jaar weer een uitstrijkje en ik heb dat nog nooit gedaan. Mag ik dan nu gewoon een taart voor mijzelf uitzoeken
dat vind ik een hele goede!! Ik mag dit jaar weer...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef Phaidra het volgende:
En na een vervelend onderzoek mag je een taartje. Tenminste, dat was de regel bij een uitstrijkje, maar ik vind dat dat best kan worden uitgebreid naar de tettenpletter.
Goed idee. Ik denk dat ik straks gewoon Maccie doequote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef Phaidra het volgende:
Mijn collega gebruikt PHPD voor kinderen die buitensporig veel klagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Na je 40e krijg je PHPD. Pijntje hier, pijntje daar. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen iemand het zei snapte ik het meteen.
Die snap ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn collega gebruikt PHPD voor kinderen die buitensporig veel klagen.
Zit hij niet meer in de gang naar de HEMA dan? Of zit daar ook nog een stukje kantoor van jullie?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:08 schreef exode het volgende:
De tettenpletter in Utrecht huurt wat ruimte van ons hoofdkantoor. Dus als iemand daar binnenkort zijn tetten moet moet laten pletten, zorg ik wel voor koffie en taart daarna.
Sporten ging gewoon goed, hatsa! Nee geen taart verdiend, wel koffie.
Vooral squats doen als je ongesteld bent, wat een helse combi is dat, tenminste met een tampon in.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:25 schreef exode het volgende:
Laat dat weekend maar komen hoor, vannacht ongesteld geworden en zo sporten, echt een helse combi is dat.
Oh en de koffie is op![]()
Is ook van onzes, sterker nog, aan die kant zit ik. Wij hebben 2 gebouwen naast elkaar, daar zit die loopbrug tussen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zit hij niet meer in de gang naar de HEMA dan? Of zit daar ook nog een stukje kantoor van jullie?
Nou, daar had ik niet eens over nagedacht inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Vooral squats doen als je ongesteld bent, wat een helse combi is dat, tenminste met een tampon in.
Ja, ik zie de berichten van de politie en RTV Utrecht op Twitter ook iedere keer langskomen maar ik durf de artikelen erover niet eens te openen, wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Gatverdamme, ik lees net het bericht over dat ongeluk met een stadsbus in Utrecht, waar een 7-jarig meisje bij is overleden![]()
![]()
![]()
Een 5-jarig jongetje is ernstig gewond
![]()
![]()
Ik krijg het het koud van, zulke berichten.
Ik las het ook vanmorgen inderdaad. Gisteren hier een dorp vlakbij ook een jongen van 8 overleden na een ongeluk. Ook al zo heftigquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Gatverdamme, ik lees net het bericht over dat ongeluk met een stadsbus in Utrecht, waar een 7-jarig meisje bij is overleden![]()
![]()
![]()
Een 5-jarig jongetje is ernstig gewond
![]()
![]()
Ik krijg het het koud van, zulke berichten.
Jeuk is zooo vervelendquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb oestrogeenpleisters gekregen ivm extreme pms - mentaal dan - ondanks mirena. En ik heb nu megajeuk onder die pleister. Maar de apotheek zegt dat het even wennen is en er is niks te zien (doorzichtige pleister), dus ik zet nog even door. Maar damn...
Fijn van de goede uitslag!
En sterkte. Vijf jaar is lang en kort tegelijk.
Nee wij missen ietsquote:
Nee maar jij wordt gemistquote:
Cool, de 70’s heb ik zelf niet meegemaakt dus lijkt me zeker leuk!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:22 schreef exode het volgende:
Jaaaa, de zomervakantie gevonden, we gaan op vakantie naar.................
De jaren 70:
[ afbeelding ]
Gezellig samen tafelen
[ afbeelding ]
Er zijn nog veel kamers vrij in de zomervakantie, dus wie gaat er mee? Klik even hier om te boeken.
Het is natuurlijk een belachelijk luxe probleem. We hebben ons er al overheen gezet. Zweden is volgend jaar nog leuker want dan is Juul 6 jaar en mag ze wel met alles mee doen wat we bedacht hadden. 6 is echt zo'n grens voor veel activiteiten in Zweden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Cool, de 70’s heb ik zelf niet meegemaakt dus lijkt me zeker leuk!
Wel jammer dat jullie eerst geboekte vakantie toch niet blijkt te kunnen onder ander door de kosten van jullie huis. Zeker omdat jullie dit jaar juist zo vroeg geboekt hadden omdat vorig jaar alles al vol zat wat jullie wilde.
Hopelijk krijgen jullie nog iets anders moois gevonden voor een schappelijkere prijs!
Fijn dat jullie er op deze manier in staan! En fijn dat juul dan alles kan volgend jaar!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:51 schreef exode het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een belachelijk luxe probleem. We hebben ons er al overheen gezet. Zweden is volgend jaar nog leuker want dan is Juul 6 jaar en mag ze wel met alles mee doen wat we bedacht hadden. 6 is echt zo'n grens voor veel activiteiten in Zweden.
Ik ben wel echt verbaasd over de accomodaties in Oostenrijk, het is vaak een soort tijdreis, dit hotel is geen uitzondering (wel duur voor deze oude 'meuk', 1800 Euro voor een week.....)
Ik heb gemist dat jij bevallen bent. Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 maart 2023 09:02 schreef Clubsoda het volgende:
Een voeding om half 1 en dan weer om half 6, dat klinkt bijna als een serieuze nachtGrote was netjes om 8 uur wakker.
Viv in OUD / [OUD] Update topicquote:Op zondag 26 maart 2023 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat jij bevallen bent. Gefeliciteerd
Gewoon in je AT zetten.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Thanx. Ik kijk werkelijk nooit in dat topic
Doe je goed!quote:Op zondag 26 maart 2023 11:41 schreef Vicky het volgende:
Wij doen een dagje toerist in Volendam. Thuis (regio Den Haag) regen en bewolkt. Hier droog en het wordt blauw.
Kaarten moesten voor 31 maart gebruikt worden 🤣quote:Op zondag 26 maart 2023 11:41 schreef BE het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik zat klaar om te gaan lopen buiten maar het regent echt flink.
Dus als alternatief heb ik de muren van de keuken en mijn afzuigkap aan de buitenkant schoongemaakt.![]()
Ik gooi trouwens net ook 2 vazen bloemen leeg, die waren echt wel op hun eindje, maar dan lijkt alles wel ineens heel erg kaal en saai.![]()
Als het topic goed bijgehouden wordt, maar dat doen we ook al een tijdje niet meerquote:Op zondag 26 maart 2023 11:41 schreef BE het volgende:
[..]
Gewoon in je AT zetten.Dan mis je nooit meer iets.
Daar is het voor inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:41 schreef BE het volgende:
[..]
Gewoon in je AT zetten.Dan mis je nooit meer iets.
Ik had het vanochtend vroeg idd niet geregistreerd op deze manier.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:04 schreef amaranta het volgende:
OF!!!!’l
We stoppen met het melden van dingen tussen neus en lippen door!![]()
“JONGES ME BABY IS ERUIT”
Maar dat gebeurt heus wel, alleen niet altijd hier.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:04 schreef amaranta het volgende:
OF!!!!’l
Dit. En mocht je ooit een (al dan niet verkapte) melding van een zwangerschap/geboorte/overlijden/etc tegenkomen die nog niet in het Update-topic staat, post het dan vooral ook daar!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:18 schreef BE het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt heus wel, alleen niet altijd hier.
En daar is dat topic nou net handig voor. Dan hoef je niet elk topic te volgen.
Ik ga m’n eigen update maar posten.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. En mocht je ooit een (al dan niet verkapte) melding van een zwangerschap/geboorte/overlijden/etc tegenkomen die nog niet in het Update-topic staat, post het dan vooral ook daar!
Ik was heel content met mijn verkapte aankondiging van de geboorte in het fitbit topic.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. En mocht je ooit een (al dan niet verkapte) melding van een zwangerschap/geboorte/overlijden/etc tegenkomen die nog niet in het Update-topic staat, post het dan vooral ook daar!
Gefeliciteerd! Wat leuk. En zo te lezen gaat het goed met jullie.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
ik zal het onthouden voor de volgende keer
(die komt niet
)
Maar dank voor de felicitaties! Hij is leuken luidruchtig
maar leuk
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:30 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk. En zo te lezen gaat het goed met jullie.![]()
We hebben ruim 11 jaar geleden samen gepost in Z&G.
Een beetje anders: Soempie, met nu ook een 11 jarige M.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Dat herinner ik me niet
of heette je toen anders? En dankjewel, het gaat inderdaad goed met ons
Er ging wel heel veel gemopper aan vooraf. Daar word je moe vanquote:Op zondag 26 maart 2023 13:14 schreef Bami het volgende:
[..]
Ik was heel content met mijn verkapte aankondiging van de geboorte in het fitbit topic.Maar heb het daarna ook nog wel ècht aangekondigd in het Z&G topic.
@:Clubsoda Dat is een aanzienlijk betere nacht dan mijn 6-maander () deed, lekker!
Ooohquote:Op zondag 26 maart 2023 13:38 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Een beetje anders: Soempie met nu ook een 11 jarige M.
Ja, zo'n naamswijziging komt niet in het update-topic.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ooohhoi
(en dan vinden ze mij stiekem
) Hoe is het met jullie? Je hebt ook nog een dochter toch?
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er ging wel heel veel gemopper aan vooraf. Daar word je moe vanen 6 maanden, wat een poos alweer!
Jongens dat kind is al bijna een maand ofzoquote:Op zondag 26 maart 2023 12:04 schreef amaranta het volgende:
OF!!!!’l
Twee zelfs, wat leuk. En zeker, M is heel betrokken, geeft ook steeds adviezenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, zo'n naamswijziging komt niet in het update-topic.![]()
We hebben nog een dochter van 9 en een van -net- 6 jaar. Ik weet nog dat het zo leuk was om de oudste twee samen te zien met hun jongere babyzusje. Vooral M. die zo zorgzaam was en nu nog heel veel weet van die tijd. Dat zullen jullie helemaal wel hebben.
Het voelt anders niet als een maandquote:Op zondag 26 maart 2023 14:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jongens dat kind is al bijna een maand ofzoWij van de SCUL hebben club gewoon gestalkt tot ze het toegaf
quote:Op zondag 26 maart 2023 14:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Twee zelfs, wat leuk. En zeker, M is heel betrokken, geeft ook steeds adviezen(hij heeft nog twee half siblings en vergeet voor het gemak soms dat ik ook als eens een baby had
)
Ik heb dit helemaal gemist! Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 maart 2023 09:02 schreef Clubsoda het volgende:
Een voeding om half 1 en dan weer om half 6, dat klinkt bijna als een serieuze nachtGrote was netjes om 8 uur wakker.
Dat is heel sneu en echt heel schattig tegelijk <3quote:Op maandag 27 maart 2023 12:42 schreef Adrian4 het volgende:
Gisteravond sliepen beide zonen erg laat. Willem slaapt in een half hoogslaper en deze ochtend moest ik 88x roepen, schudden, gordijnen open, kusjes geven, om hem uit bed te krijgen. Hij was er nog steeds niet uit dacht ik en ik liep weer naar zijn kamer toe en keek in zijn bed, maar die was opeens leeg. Ik verwardZoon kwijt?? Keek ik naar de grond, was ie daar verder gaan slapen.
Arme jongen.
De mentor staat er hier al sinds corona niet meer bij op. En mijn oudste had vorig jaar ook zo'n gast die op zoveel mogelijk klassenfoto's probeerde te komen...quote:Op maandag 27 maart 2023 19:04 schreef amaranta het volgende:
Dochter had schoolfoto. Zonder mentor. En blijkbaar is er een “random guy” die op meerdere klassenfoto’s erbij is gaan staan.
Ik vind het eerlijk gezegd hilarisch dat hij er mee weg is gekomen.
Dat mocht toch niet bij BBB? Of gaat het om een andere partij, die daar niet zo moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:23 schreef Troel het volgende:
Geen gemeenteraadEn ondanks dat ik het eigenlijk al wel wist, baal ik er toch goed van, want ergens hoop je er toch op.
Maar blijkbaar is het idee dat het provinciebestuur te combineren is met het gemeentebestuur. Helaasch.
Gemeenteraad is geen BBB, maar lokale partij.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet bij BBB? Of gaat het om een andere partij, die daar niet zo moeilijk over doet.
Ik blijf het overigens ongepast vinden, zitting hebben in verschillende politieke organen.
Jawel, en dat gaat hij dus combineren met de plek in de raad die hij al had, via de lokale partij (waar ik ook bij zit).quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, maar die persoon ging niet voor de BBB in de provincie?
Wat bizar joh, BBB roepen dat er geen functies gecombineerd gaan worden, maar behalve PS en EK kan dat ook nergens als je voor een andere partij gewoon in de gemeenteraad kunt blijven zitten, wat een nonsens weer dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, en dat gaat hij dus combineren met de plek in de raad die hij al had, via de lokale partij (waar ik ook bij zit).
En omdat dat niet allemaal BBB is, is dat geen probleem. Voor zover ik het begrepen heb.
Misschien komt hij er wel achter dat het qua tijdsinspanning niet te combineren is om beide goed te kunnen uitvoeren en zegt hij alsnog zijn raadszetel op. Heeft hij er nog een andere baan bij? Aangezien men meestal nog een baan heeft als je raadslid bent of in de provinciale staten zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, en dat gaat hij dus combineren met de plek in de raad die hij al had, via de lokale partij (waar ik ook bij zit).
En omdat dat niet allemaal BBB is, is dat geen probleem. Voor zover ik het begrepen heb.
Ja, volgens mij werkt hij fulltime. Geen idee hoe het te combineren valt. Morgen mist hij in ieder geval al of iets van de provincie of iets van de gemeenteraad. Maarja, zijn keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Misschien komt hij er wel achter dat het qua tijdsinspanning niet te combineren is om beide goed te kunnen uitvoeren en zegt hij alsnog zijn raadszetel op. Heeft hij er nog een andere baan bij? Aangezien men meestal nog een baan heeft als je raadslid bent of in de provinciale staten zit.
waarom is dat eigenlijk zo?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
De mentor staat er hier al sinds corona niet meer bij op.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:17 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders: de 4000 ml vet die bij de laatste liposuctie verwijderd was ben ik in kilo's (3,7 kg) al kwijt
En dat terwijl er nog opgedroogd wondvocht onder mijn huid zit (er zit zelfs nog wat van de vorige keer, maar dat is nu bijna helemaal weg), dus ik ga lekker, nu in net geen 3 weken op dat punt, vorige keer duurde het een week langer.
Ben benieuwd waar ik dit keer op uit ga komen, de dag van de 2de operatie woog ik 5,3 kg minder dan 7 weken daarvoor op de dag van de eerste operatie, terwijl er bij die eerste operatie 4200 ml (3,9 kg) vet verwijderd was.
Is dat zo? Ik ga er vanuit dat als ik mijn stem uitbreng ik ook vertegenwoordigd ga worden. Een dubbelfunctie en om die reden vergaderingen missen hoort daar voor mij niet bij. Dat is niet alleen zijn keuze, maar ook de keuze van de kiezers.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, volgens mij werkt hij fulltime. Geen idee hoe het te combineren valt. Morgen mist hij in ieder geval al of iets van de provincie of iets van de gemeenteraad. Maarja, zijn keuze natuurlijk.
Dit dus, plus dat BBB heel hard riep dat er geen dubbelfuncties zouden zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ga er vanuit dat als ik mijn stem uitbreng ik ook vertegenwoordigd ga worden. Een dubbelfunctie en om die reden vergaderingen missen hoort daar voor mij niet bij. Dat is niet alleen zijn keuze, maar ook de keuze van de kiezers.
Nee, zeker niet. Is toch een beetje buiten je comfort zone omdat het al een aantal jaar geleden is, en veel nieuwe mensen tegelijk. Ben ook wel benieuwd hoe de leeftijdsverhouding dan is, 25+is alsnog een breed begrip.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken bij een 25+ dansles. Zo benieuwd. Heb al een jaar of 5 niet meer gedanst, maar dit is betaalbaar, in de gymzaal om de hoek, voor volwassenen en op een acceptabel tijdstip met de kinderen.
Is het heel suf dat ik dat dan toch een beetje spannend vind?
Nah, hoort er toch een beetje bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken bij een 25+ dansles. Zo benieuwd. Heb al een jaar of 5 niet meer gedanst, maar dit is betaalbaar, in de gymzaal om de hoek, voor volwassenen en op een acceptabel tijdstip met de kinderen.
Turnen lijkt me ook wel eng en wat 'dingen-breek-gevoeliger' dan dansen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:50 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Is toch een beetje buiten je comfort zone omdat het al een aantal jaar geleden is, en veel nieuwe mensen tegelijk. Ben ook wel benieuwd hoe de leeftijdsverhouding dan is, 25+is alsnog een breed begrip.
Ik heb er ook wel eens over gedacht om weer te gaan turnen (heb ik vroeger lang gedaan, tot een jaar of 12).
Maar dat lijkt me ook spannend, en ik durf niet zo goed omdat ik bang ben iets te breken haha.
Geen idee...quote:
Ik vind het niet suf, heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:47 schreef Tink89 het volgende:
Nouja, het is niet mijn keuze in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ga er vanuit dat als ik mijn stem uitbreng ik ook vertegenwoordigd ga worden. Een dubbelfunctie en om die reden vergaderingen missen hoort daar voor mij niet bij. Dat is niet alleen zijn keuze, maar ook de keuze van de kiezers.
11 mei, dus tussen de laastste en de volgende zit gelukkig wat meer tijd (9 weken) dan tussen de vorige twee (7 weken).quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:41 schreef exode het volgende:
Wat leuk Tink, veel plezier alvast en beetje spanning mag toch? Zou ik ook hebben. Maar goed, mijn dancemoves gaan niet verder dan de polonaise, rondspringen en de fistpump![]()
Fijn Leanda! Wanneer is de volgende operatie?
Wat een ellende joh, dat dat niet opknaptquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
Mijn oog is nog zo slecht, ik zit hier met 1 oog dat gewoon niets ziet en een ander oog dat moe is van het overcompenseren en ondertussen ook ontstoken is. Ik heb nooit een cursus blindtypen gehad maar het gaat mij eigenlijk beter af dan ik had verwacht![]()
Hoe gaat het bij jou @:bami ?
Dit ligt er denk ik ook een beetje aan wat er in het reglement/de statuten staat van de lokale partij over een dubbellidmaatschap of bv het structureel afwezig zijn bij raadsvergaderingen. En dan heb je nog het punt van belangenverstrengeling afhankelijk van de portefeuille in de gemeenteraad en de provinciale staten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het is niet mijn keuze in ieder geval.
En zolang hij niet zelf opzegt kan je weinig geloof ik.
Nee joh. Ik vind nieuwe dingen en mensen en omgevingen als volwassene veel spannender dan toen ik kind was. Zoveel meer zelfbewustzijn enzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:47 schreef Tink89 het volgende:
Ahhh wat balen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
Mijn oog is nog zo slecht, ik zit hier met 1 oog dat gewoon niets ziet en een ander oog dat moe is van het overcompenseren en ondertussen ook ontstoken is. Ik heb nooit een cursus blindtypen gehad maar het gaat mij eigenlijk beter af dan ik had verwacht![]()
Hoe gaat het bij jou @:bami ?
Ik vind dat heel logisch! En wat leuk zeg. Veel plezier.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:47 schreef Tink89 het volgende:
Ook one2track. Prima spul.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:53 schreef LeSage het volgende:
Vast al eens eerder besproken, maar hebben jullie een GPS-horloge voor je kind en welk merk, tevreden ermee?
Wij zijn aan het oriënteren, zeker omdat we de komende tijd regelmatig naar de camping gaan en het fijn zou zijn als ze daar rond kunnen steppen en toch ons kunnen bereiken als er iets is.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:36 schreef Aure het volgende:
Je weet dat je te vaak op dit forum komt als je opeens een droom hebt over @:SQ en @:amaranta (die ik nog nooit heb gezien). Kan helaas niet meer zoveel ervan herinneren
Als het maar geen nachtmerrie was, valt het allemaal wel mee toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:36 schreef Aure het volgende:
Je weet dat je te vaak op dit forum komt als je opeens een droom hebt over @:SQ en @:amaranta (die ik nog nooit heb gezien). Kan helaas niet meer zoveel ervan herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |