Op school gelukkig niet tot nu toe. Ze mogen het eens proberen in de ouderapp. Kan ik eens flink los gaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:56 schreef taxibabe het volgende:
https://www.foodboxwijzer.nl/blogs/een-maaltijdbox-cadeau-geven/
Zo te zien kun je een cadeaubon bij hellofresh kopen en een losse box van de krat cadeau doen.
Of hier: Topicreeks: Minister over 'lentekriebelweek': seksuele vorming leerdoel van kindquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
In het echie helemaal niets, op Twitter de gewoonlijke gekkies.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik las net een reactie, ik laat hem hier. Kun je er even over nadenken. Vind hem zelf wel mooi.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.
Ah ok! Dat is per regio denk ik verschillend. Misschien zoeken op tafeltjedekje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenbij deze boxen moeten ze toch weer zelf in de keuken staan
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:36 schreef Aure het volgende:
Weet iemand toevallig of er een verse maaltijdenservice is waar ik een cadeaubon kan bestellen? Via Google kom ik tot nu toe alleen op sites waar dat niet kan. In het ergste geval ga ik gewoon voor een thuisbezorgdcadeaubon
En zegt dat wat over jou, of over de school van je kinderen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:51 schreef F_r het volgende:
Geen idee of ze er iets aan doen op de school van mijn kinderen.
Op mijn werk niet.
Men ik ben helemaal klaar met die buikgriep zitten doet al pijn. Ik heb constant honger.
Dat kan Aure denk ik ook wel zelfquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:57 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemen
@amaranta heeft hier vast wel een mening overquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:39 schreef Vicky het volgende:
Blech.. na 10 kaar trouwe dienst is onze wasmachine aan zijn eind. Begint steeds meer herrie te maken.
En nu moeten we dus een andere gaan kopen. Geeeeen idee welke.
Ja die heeft ze.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:44 schreef SQ het volgende:
[..]
@:amaranta heeft hier vast wel een mening over
Soneal net even gevraagd maar die zegt op zijn Christelijke school sowieso nog nooit seksuele voorlichting te hebben gehadquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:48 schreef exode het volgende:
B en Juul zitten trouwens op een best wel ouderwetse, Christelijke school, maar hier dus veel aandacht voor Lentekriebels.
En ik had nog veel meer getikt, maar hoe meer ik erover nadenken hoe bozer ik wordt. Stelletje rechtse, homofobe, vrouwonvriendelijke Baudet groupies op social media, echt. Laat ze zich maar weer bezig gaan houden met zonnebrand of zo.
Samsung?quote:
Ja. Ik roep maar wat. Heb zelf LG maar vond dit wel interessant. Ook dat de trommel en de achterkant los van elkaar draaien.quote:
Ik ben al aan het kijken naar de Samsung. Komt als beste uit de test.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ik roep maar wat. Heb zelf LG maar vond dit wel interessant. Ook dat de trommel en de achterkant los van elkaar draaien.
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
En wat is het voordeel van trommelverlichting en wifi?
Geen Samsung want als hij binnen de garantie kapot gaat kun je je lol op. 5 weken zonder wasmachinequote:Op woensdag 22 maart 2023 19:44 schreef SQ het volgende:
[..]
@:amaranta heeft hier vast wel een mening over
Trommelverlichtng heb ik niet, maar mijn wasmachine staat op zolder, die hoor ik niet. Dus ik ben heel blij dat mijn huidige zich meldt alsie klaar is.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.
We hebben geen zolderquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.
En sinds ik een droger met trommelverlichting heb mis ik het bij mijn wasmachine
Mijn Miele app geeft zelfs een melding als de oven of magnetron klaar is, dus zo'n wasmachinemelding zou helemaal ideaal zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:50 schreef BE het volgende:
Ik laat hem gewoon nog een keer draaien als ik hem de hele dag vergeten ben leeg te halen.
Ik geloof niet dat ik dan precies op het moment dat ie piept tijd en.of zin heb om hem leeg te gaan halen!![]()
(Ik heb er nog nooit over nagedacht dat je die wifi daarvoor zou kunnen gebruiken, ik sjok rustig een keer omhoog om te zien of hij klaar is.)
Bij ons is het dan wel te donker, omdat nog niet alle lampen op zolder hangen, maar als die er wel zou hangen dan zou ik net het licht blokkeren en een schaduw in de trommel veroorzaken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nog steeds het voordeel van trommelverlichting niet? Je kunt toch gewoon het licht aandoen in de ruimte waar die staat? Of is het dan in de trommel zelf alsnog te donker? Zoveel vragen. Ik denk overigens dat die van ons wel verlichting heeft nu ik erover nadenk maar ik vraag me af of ik het zou missen.
Yep. Hij staat tussen keuken en badkamer. Ideaal. Dan kan de was gelijk naar buiten om daar te drogenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat beperkt het probleem al enorm eigenlijk....
Wat wil je zien in de trommel dan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nog steeds het voordeel van trommelverlichting niet? Je kunt toch gewoon het licht aandoen in de ruimte waar die staat? Of is het dan in de trommel zelf alsnog te donker? Zoveel vragen. Ik denk overigens dat die van ons wel verlichting heeft nu ik erover nadenk maar ik vraag me af of ik het zou missen.
Dan snap ik dat zo’n verlichte trommel wel een uitkomst is ja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons is het dan wel te donker, omdat nog niet alle lampen op zolder hangen, maar als die er wel zou hangen dan zou ik net het licht blokkeren en een schaduw in de trommel veroorzaken.
Ik heb nu een bureaulamp op een kast neergezet die ik aan doe als ik de wasmachine leeghaal.
Dat ik alles eruit heb gehaaldquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat wil je zien in de trommel dan?
Trommelverlichting zie ik geen voordeel van.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Miele zo duur..
Of er nog wasgoed in zit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat wil je zien in de trommel dan?
Mmmm.... Dat zou wel een truc zijn idd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trommelverlichting zie ik geen voordeel van.
Wifi betekent voor mij dat ik de was niet meer vergeet omdat er een icoontje in mijn telefoon blijft staan als het piepje van de machine al gestopt is.
Nah.... 1600 toeren hier, een hoop dingen vallen niet naar beneden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Trommel een keertje ronddraaien? Dan valt het naar beneden
8 kg.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kg is jullie wasmachine?
Wij hebben nu een 8 jaar oude beko, welke het nog steeds probleemloos doet, maar merken dat 7kg regelmatig te weinig is...
De mijne heeft er een apart IoT voor gedingest, zodat het volledig los staat van het gewone WiFi.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallig heeft een gezonde aversie tegen nutteloze apparatuur aan de wifi koppelen dus ik laat alle mogelijke voordeeltjes maar aan me voorbij gaan.
Whahaha tja dan is het een nutteloze toevoeging.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan kan je je wasmachine appen voordat je terug rijdt naar huis van vakantie, dan kan hij zich vast voorbereiden. Ofzo.
Mijn wasmachine geeft ook wel een geluidje, maar dat hoor ik echt niet als ik niet op zolder ben.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whahaha tja dan is het een nutteloze toevoeging.
Onze huidige wasmachine heeft een deuntje als je ie klaar is. Een eindgeluidje vind ik wel fijn. Trommelverlichting zie ik het nut niet van in.
Is addwash met een luikje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben wel fan van mijn wasmachine met wifi en addwash. Hij staat op zolder en nu kan ik op mijn mobiel nog even kijken hoe lang hij nog moet en krijg ik een melding op mijn mobiel als hij klaar is. Voorheen moest ik nog weleens dubbel wassen omdat ik vergeten was hem te legen.
En addwash gebruik ik echt vaak. Vooral omdat ik altijd ergens in een hoekje nog wel een verdwaalde sok, onderbroek, you name it vind.
9quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kg is jullie wasmachine?
Wij hebben nu een 8 jaar oude beko, welke het nog steeds probleemloos doet, maar merken dat 7kg regelmatig te weinig is...
Hier blijft veel was verrassend hardnekkig aan de trommel "geplakt" zittenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Trommel een keertje ronddraaien? Dan valt het naar beneden
Als je een fatsoenlijk merk had gekocht, was de trommel zo vormgegeven dat dat niet kan gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... 1600 toeren hier, een hoop dingen vallen niet naar beneden.
Ik zet de timer op mijn horloge anders vergeet ik soms ook wanneer de wasmachine klaar isquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet meer naar zolder hoeft te lopen om te kijken over hoeveel minuten de wasmachine klaar is maar gewoon een berichtje op je telefoon krijgt.
En sinds ik een droger met trommelverlichting heb mis ik het bij mijn wasmachine
quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:57 schreef Adrian4 het volgende:
Wasopsom![]()
Het is woensdag en ik ben flink aangeschoten
Zes uur pas?quote:Op donderdag 23 maart 2023 06:41 schreef Aure het volgende:
Wasmachine- en wasopsom liggen toch wel in het verlengde van elkaar
Mijn kinderen zijn al wakker vanaf 6
Ja ik weetquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijk merk had gekocht, was de trommel zo vormgegeven dat dat niet kan gebeuren![]()
Ik was serieus vergeten hoe ik vroegah altijd moest hengelen. Met deze ligt altijd alles netjes onderin, ook met 1600 toeren.
Omg dat is helemaal onmenselijk. Ondanks mijn slechte slapers ben ik 6 uur niet van ze gewendquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zes uur pas?Hier was het kwart over vijf. En krijsen omdat hij nog niet naar beneden mocht. Dus ik denk dat de rest van de buurt ook wakker was
Ik ook niet, hooguit ook een verdwaald klein kindersokje dat bovenin de trommel hangt, maar ik geef die trommel één zwiep en alles eruit hoor...quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:41 schreef exode het volgende:
Maar is dat een ding dan? 1600 toeren en plakkende was? Nog nooit wat van gemerkt.
En in het pikkedonker opstaan...brrt! Maar hopelijk ook kinderen die hun huidige ritme aanhouden. Dan is 5:15 ineens 6:15 en dat is echt heel prima :-Dquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef exode het volgende:
Oh, de klok vooruit, die was mij ontgaan. Weer langer licht 's avonds
Jammer wel hee, maar soms zit er niets anders op. Iets met de vouwwagen? Die hebben jullie toch? Ik weet nog wel een paar leuke plekken in Zeelandquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef exode het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor tijd verzetten, ik had met onze reizen ook altijd jetlags, zowel heen als terug.
Wij hebben 1 klok die we handmatig moeten verzetten, die zit in de auto. Maar die staat nog op zomertijd dus dat is makkelijk![]()
Wij hebben gisteren besloten dat we onze zomervakantie gaan omgooien. We hadden/hebben Zweden geboekt, maar het wordt alles bij elkaar te duur. Het is een enorm luxe probleem maar we zien door alle werkzaamheden aan huis echt de bodem van de spaarpot en dat voelt zo niet fijn.
Maar nog geen idee, wat dan? Ik wil eigenlijk niet in Nederland blijven en alles is natuurlijk lekker duur (en al volgeboekt). Mogelijkheid is ook nog wel naar Zweden gaan maar goedkopere accomodaties zoeken.
Kortom, maar eens verdiepen in de zomer van 2023
Wij gaan naar Frankrijk en dat vind ik meestal wel goed betaalbaar. Zeker als je een camping boekt zonder al te veel poespasquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:56 schreef exode het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor tijd verzetten, ik had met onze reizen ook altijd jetlags, zowel heen als terug.
Wij hebben 1 klok die we handmatig moeten verzetten, die zit in de auto. Maar die staat nog op zomertijd dus dat is makkelijk![]()
Wij hebben gisteren besloten dat we onze zomervakantie gaan omgooien. We hadden/hebben Zweden geboekt, maar het wordt alles bij elkaar te duur. Het is een enorm luxe probleem maar we zien door alle werkzaamheden aan huis echt de bodem van de spaarpot en dat voelt zo niet fijn.
Maar nog geen idee, wat dan? Ik wil eigenlijk niet in Nederland blijven en alles is natuurlijk lekker duur (en al volgeboekt). Mogelijkheid is ook nog wel naar Zweden gaan maar goedkopere accomodaties zoeken.
Kortom, maar eens verdiepen in de zomer van 2023
Nee, die hebben we vorig jaar verkocht.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Iets met de vouwwagen? Die hebben jullie toch? Ik weet nog wel een paar leuke plekken in ZeelandMaar goedkoop zou ik het inderdaad niet willen noemen.
Wij gaan 1 week naar Frankrijk. Net geboekt. Ik zoek nog iets voor 3/4 nachtjes op een ander plek, en dan zijn we door ons vakantie budget heen voor deze zomer. Zo hard gaat het.
Beterschap!quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:51 schreef F_r het volgende:
Geen idee of ze er iets aan doen op de school van mijn kinderen.
Op mijn werk niet.
Men ik ben helemaal klaar met die buikgriep zitten doet al pijn. Ik heb constant honger.
Soms denk ik wel eens ik gooi het er allemaal af. Het is dat ik op facebook in een paar groepen zit waar ik echt wel wat aan heb. Maar anders had ik het misschien al wel verwijderd. Ik word soms zo verdrietig van hoe mensen doen tegen elkaar onder nieuwsberichten enzo. Dus dan snooze ik die sites maar weer een tijdje.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen social media en ik geloof niet dat ik er iets aan mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |