Wanneee is de laatste wat?quote:
Goede vraagquote:
neeeeeeeeeeee he, ga jij ook al beginnen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
Vanavond nog een freeze, met alle oud bewoners![]()
Stelletje bedelaars!![]()
Lot weet 100% zeker dat er vanmorgen 3 waren...![]()
"Ik kan niet meer!!!"
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee he, ga jij ook al beginnen ?![]()
![]()
Of gewoon helemaal geen interview, eerst maar eens meer aktie in de tent met die lamstralenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben nog geen interviews gehad met de pers hé? Zal dat alleen voor de laatste 3 zijn?
Danny. Toen ie eerste keer weg was kwam er meer rust en begrip voor elkaar. Toen ie terug kwam kwam er weer gelazer en groepjes.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:44 schreef -river- het volgende:
Wat een verschil tegenover vorige week, de sfeer is zo relaxt ipv dat nep en pest gedoe.
Vreselijke manquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny. Toen ie eerste keer weg was kwam er meer rust en begrip voor elkaar. Toen ie terug kwam kwam er weer gelazer en groepjes.
Men verwijdert de 2 toxic ingredients uit het recept en plots smaakt hetquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:44 schreef -river- het volgende:
Wat een verschil tegenover vorige week, de sfeer is zo relaxt ipv dat nep en pest gedoe.
maar in diezelfde tv uitzending zien we toch ook dat Lindsey eruit gaat , en aan het eind vragen ze je te stemmen op je favo bewonerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Komt er op tv in beeld dat je moet stemmen op je favoriete bewoner. Iedereen die geen streams kijkt en nu gaat stemmen ziet dat Lindsey er niet meer bij staat terwijl haar exit nog niet eens in beeld is geweest
Jahaa, maar dat is daarna dus pas. Mensen die dus eerder gaan kijken bij het stemmen zien dan al de uitslagquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar in diezelfde tv uitzending zien we toch ook dat Lindsey eruit gaat , en aan het eind vragen ze je te stemmen op je favo bewoner
Precies, een beetje is niet erg, en tuurlijk altijd ruimte voor lol, graag ook, maar hiervoor kijk ik BB.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik geniet van al deze gesprekken. Hou helemaal niet van dat overdreven gemaakte gedoe.
Ik kies toch voor het onderste plaatjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:
De stemmen worden verdeeld
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Opvallend sinds Danny en Lindsey weg zijn. Nu nog 1 kamp ipv 2.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:44 schreef -river- het volgende:
Miskleun van febo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Komt er op tv in beeld dat je moet stemmen op je favoriete bewoner. Iedereen die geen streams kijkt en nu gaat stemmen ziet dat Lindsey er niet meer bij staat terwijl haar exit nog niet eens in beeld is geweest
Die ballon blijft wel erg goed opgeblazen. Zelf hier ballonnen met helium gevuld op 5 maart. Nog 1 die half weg opgeblzaen hangt. Rest plat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:
De stemmen worden verdeeld
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Salar?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk deze laatste dagen. Nu was dat vorig jaar ook maar toen was Salar er nog en die wist van die dooie momenten toch altijd wel wat te maken. Er gebeurd niets meer, donderdagochtend pas weer een momentje en dan is het tot zaterdag echt gedaan.
OMG je bent de 2de alquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Ik kan niet meeeeeeeeeeeeeeer![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vermaak me prima met deze vier. Niet veel meer achter een SL. Af en toe goede gesprekken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk deze laatste dagen. Nu was dat vorig jaar ook maar toen was Salar er nog en die wist van die dooie momenten toch altijd wel wat te maken. Er gebeurd niets meer, donderdagochtend pas weer een momentje en dan is het tot zaterdag echt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |