Wat een enerverende dagquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:58 schreef fietsie het volgende:
OK. Spinoff van dit feest is dat ik nu tot begeleider van 2 RUG studenten ben gebombardeerd
Ja, in jaar 1 10 tot 15 dagen, jaar 2 1 dag per week gehele schooljaar en jaar 3/4 2 dagen per week.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu al stageHoe bevalt het?
Beterschap!
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:24 schreef Phaidra het volgende:
Omdat CUL, kom ik hier even spammen*. Sinds 2 jaar ben ik ambassadeur van Solid.Europe, een initiatief om direct van verschillende boeren/kleine bedrijfjes in te kopen om de ondernemers een eerlijke prijs te kunnen betalen. Bestellingen hiervoor kunnen 1x per jaar geplaatst worden (dit jaar t/m 7 april), waarna de initiatiefnemers zelf de producten ophalen, die vervolgens gedistribueerd worden door NL via de ambassadeurs.
De ambassadeurs doen dit geheel belangeloos. Ik bestel zelf al ca. 5 jaar producten en alles is gewoon heel lekker
.
Dus... doe ook mee!Kijk, er is groene theeSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh, zolang hou ik het wel uit met de AH thee, want ik denk niet dat ik die nog ga drinkenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:24 schreef Phaidra het volgende:
Omdat CUL, kom ik hier even spammen*. Sinds 2 jaar ben ik ambassadeur van Solid.Europe, een initiatief om direct van verschillende boeren/kleine bedrijfjes in te kopen om de ondernemers een eerlijke prijs te kunnen betalen. Bestellingen hiervoor kunnen 1x per jaar geplaatst worden (dit jaar t/m 7 april), waarna de initiatiefnemers zelf de producten ophalen, die vervolgens gedistribueerd worden door NL via de ambassadeurs.
De ambassadeurs doen dit geheel belangeloos. Ik bestel zelf al ca. 5 jaar producten en alles is gewoon heel lekker
.
Dus... doe ook mee!Leuk idee, maar niet echt iets voor mij, want ik ben niet zo van olijvenSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zolang hou ik het wel uit met de AH thee, want ik denk niet dat ik die nog ga drinken
Er is dus ook theequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Leuk idee, maar niet echt iets voor mij, want ik ben niet zo van olijven
Ik haal dit type product tegenwoordig in de tokoquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de groene thee soorten die ik normaal koop in de supermarkt zo duurDus toen viel mijn oog op groene thee van het AH merk. 99 cent! En tegenwoordig voelt iets dat minder kost dan een euro bijna gratis, dus die nam ik mee. Ik bedoel, het is allemaal supermarkt groene thee, dus hoeveel slechter kan het zijn?
Ik schrijf hier nu over om jullie te behoeden voor de groene thee van de AH. Tenzij je niet van groene thee houdt, moet je deze nooit kopen. Water met een homeopathische hint van groene thee was het. Nu moet ik alsnog groene thee
Zag ik. Maar het zijn allemaal producten die ik of niet gebruik of al voor de komende drie jaar in huis hebquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er is dus ook thee. En verschillende soorten pastasaus, ingemaakte tomaten, zout, amandelen, tapenade, zeep, allesreiniger en echt echt echt de allerlekkerste olijfolie die ik ooit heb geproefd (de Greenland heb ik).
Met olijven en de olie zijn ze begonnen, maar het assortiment breidt zich elk jaar uit.
Ja. We hebben geen toko met thee. Bij Holland & Barrett was de thee (zelfde merken als de AH heeft) zowaar nóg duurder.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:44 schreef fietsie het volgende:
Ik haal dit type product tegenwoordig in de toko
Ik zie dat je het ook moet ophalen bij beperkte afhaalpunten. Heb geen auto, dus dat is me echt te veel gedoe voor wat olijfolie en thee.quote:
Je mag ook wel naar mijn tokoquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. We hebben geen toko met thee. Bij Holland & Barrett was de thee (zelfde merken als de AH heeft) zowaar nóg duurder.
Er is wel een Turkse supermarkt overigens. Zouden die groene thee hebben?
Bedankt.quote:
De ambassadeurs stellen hun huis beschikbaar als tijdelijke opslag zeg maar, en klanten kunnen dan de dichtstbijzijnde ophaallocatie aangeven. Hoe meer mensen zich aanmelden als ambassadeur, hoe makkelijker ophalen wordt... maar aangezien we de kosten zo laag mogelijk willen houden, is bezorgen geen optie helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat je het ook moet ophalen bij beperkte afhaalpunten. Heb geen auto, dus dat is me echt te veel gedoe voor wat olijfolie en thee.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb bijna de neiging om een groene-theepakket op te sturen, maar ik heb het adres niet
PMquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou, als je het zelf niet drinkt: graag! Als je het zelf wel drinkt: lief, maar dat hoeft niet hoor.
In de middenstand wordt t begrip gewoon gebruikt voor "winkel" in het algemeenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:10 schreef AnneX het volgende:
Biebcollega had een doosje paaseitjes voor mij vanwege haar rijden naar poli vorige week. Naast de gezellige lunch.
De helft is al opgegeten. Nog eentje dan. Bij de volgende koffie.
Gaat lekker Lucky met de kruidenpotjes![]()
“Toko” toevallig gister vroegen een 20- en een 20+ zich af wat een ‘toko’ is/betekent.![]()
In Den Haag opgegroeid had ieder winkelcentrum klein/groot een toko.
Vaak i.c.m. een viswinkel.
Linkje van Phaidra ga ik zo bekijken.
Succes @:Yinny Was al benieuwd waar je was!
Ik vind lang haar toeslag best bijzonder. Hoe lang zijn ze dan met je bezig?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:21 schreef Phaidra het volgende:
Ja, wat Tele zegt. In theorie zijn de tarieven bekend, maar elke individuele medewerker maakt hierin eigen keuzes. Mijn haar is meestal net over de schouder, dus soms wel toeslag en soms niet.
Ik krijg alleen een langhaartoeslag bij verven. Wat ik op zich helemaal logisch vind. Bij knippen is het gewoon 1 prijs.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind lang haar toeslag best bijzonder. Hoe lang zijn ze dan met je bezig?
Bij mij veel langer sinds kort.
Heb ook het idee dat het ook een beetje Drents (Noorderlijks?) is? Ik ga naar de verftoko of naar de vistoko. Allemaal geen 'echte toko's', maar gewoon winkels.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:13 schreef fietsie het volgende:
In de middenstand wordt t begrip gewoon gebruikt voor "winkel" in het algemeen
Nou, niet veenkoloniaals doenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het ook een beetje Drents (Noorderlijks?) is? Ik ga naar de verftoko of naar de vistoko. Allemaal geen 'echte toko's', maar gewoon winkels.
Is dat veenkoloniaals? Ik heb echt geen idee. Ik hoor het mensen wel eens zeggen, al doe ik dat zelf nooit.quote:
Ik denk een half uur tot hooguit drie kwartier? Ik vind het ook raar inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind lang haar toeslag best bijzonder. Hoe lang zijn ze dan met je bezig?
Bij mij veel langer sinds kort.
quote:De meest voorkomende bijwerkingen zijn: een toegenomen eetlust
Mozeskriebel wat een prijzen. ¤ 120,00 voor 10 kilo. Betaal bij de Makro de helft. Christus te paard en dat vond ik al duur genoeg. Als je dan kijkt naar de hoeveelheid vlees die er aan zit koop je voor dat geld Iberico koteletten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.internetslagerij.nl/spareribs-rauw/
Morgen in huis, grofweg 10/kilo
Ja, ik vond nog zo'n webshop. Ook morgen in huis. Zelfde prijs, ook met Trunkrs. Dat is er dus morgenavond laat. Dat is leuk maar vrijdag eten we dus niet thuis dus dan kan ik ze nog zaterdag pas eten. Also, bij beide verzendkosten a 6 euro.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.internetslagerij.nl/spareribs-rauw/
Morgen in huis, grofweg 10/kilo
Hey, zaterdagochtend ben ik ook in Haaskbergen!quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ENORM geergerd.
In de koelkast staat nog een Hele Awesome Saus van afgelopen zondag en ik had bedacht dat dat vast enorm goed matched bij spareribs, lekker er overheen lakken alles.Heb ook nog een pompoen die op moet want hij heeft een meh-plekje dus dat kan ook mooi in de oven plus een puree van een blik reuzebonen die wel een keer op mag. Topidee.
Dus ik ging op jacht naar spareribs. GUESS WHAT PEOPLE. Wanneer weer voorradig in de desbetreffende winkel? Nobody the fuck knows.
![]()
Ik kan zaterdag naar de markt in de hoop dat mijn vleesman het heeft, voor 50% meer prijs. Of zaterdagochtend naar Haaksbergen knetteren met de auto in de hoop dat het slachthuis ze heeft. Voor 25% meer prijs.
Alles ook in de hoop trouwens dat Aweseome Saus en de pompoen het uithouden tot zaterdag.
![]()
Nog eentje omdat het kan:
Makro vereist BTWnummer & pasje enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mozeskriebel wat een prijzen. ¤ 120,00 voor 10 kilo. Betaal bij de Makro de helft. Christus te paard en dat vond ik al duur genoeg. Als je dan kijkt naar de hoeveelheid vlees die er aan zit koop je voor dat geld Iberico koteletten.
Vereist in mijn geval morgenavond of zaterdagochtend met de auto naar Hengelo. Dat is ook zaterdagavond spareribs.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Makro vereist BTWnummer & pasje enzo.
Of inkoopverklaring icm leenpasje.
Ik heb even in de vriezer gekeken, ik heb alleen nog 1,5 kg vleesribben in divers formaat liggen. "Krabbetjes"quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben me overigens bewust van het feit dat dit enorme first world problems zijn hoor. Maar toch. Daar woon ik dus dan mag dat.
Nu ga ik even geergerd de hond uitlaten.
Das 4 uur rijden zaterdag en ze zijn van jouquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb even in de vriezer gekeken, ik heb alleen nog 1,5 kg vleesribben in divers formaat liggen. "Krabbetjes"
Haai. Ik ben de trotse bezitter van een Makropasquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vereist in mijn geval morgenavond of zaterdagochtend met de auto naar Hengelo. Dat is ook zaterdagavond spareribs.![]()
Ja wat is dat nu, iedereen is in Haaksbergen als ik er NIET ben???quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hey, zaterdagochtend ben ik ook in Haaskbergen!
KvK nummer lijkt me?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zondag ben ik er ook. Maandag ga ik weer weg...quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja wat is dat nu, iedereen is in Haaksbergen als ik er NIET ben???
Ja mijn korte coupe kost dus echt een vol uurquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk een half uur tot hooguit drie kwartier? Ik vind het ook raar inderdaad.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Haaksbergen!quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijmen ze dan steeds nieuw kort haar op een kale ondergrond ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja mijn korte coupe kost dus echt een vol uur
Wat club zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijmen ze dan steeds nieuw kort haar op een kale ondergrond ofzo?
Ik mis DPquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Tevens bestel ik as we speak drank en voedsel met DP
Ik nietquote:
It is me DP. V zoekt eten uit. Ik mag haar foon vast houden. Kusje op!quote:
Geholpen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
It is me DP. V zoekt eten uit. Ik mag haar foon vast houden. Kusje op!
Je vergeet de spruitenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ENORM geergerd.
In de koelkast staat nog een Hele Awesome Saus van afgelopen zondag en ik had bedacht dat dat vast enorm goed matched bij spareribs, lekker er overheen lakken alles.Heb ook nog een pompoen die op moet want hij heeft een meh-plekje dus dat kan ook mooi in de oven plus een puree van een blik reuzebonen die wel een keer op mag. Topidee.
Dus ik ging op jacht naar spareribs. GUESS WHAT PEOPLE. Wanneer weer voorradig in de desbetreffende winkel? Nobody the fuck knows.
![]()
Ik kan zaterdag naar de markt in de hoop dat mijn vleesman het heeft, voor 50% meer prijs. Of zaterdagochtend naar Haaksbergen knetteren met de auto in de hoop dat het slachthuis ze heeft. Voor 25% meer prijs.
Alles ook in de hoop trouwens dat Aweseome Saus en de pompoen het uithouden tot zaterdag.
![]()
Nog eentje omdat het kan:
Ik zit in net Rotterdam bij Little V ultiem gelukkig te zijn met mijn cocktailquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben onderweg naar Utrecht voor een etentje bij Le Mignon. Echt een aanrader, klein restaurant met een kok en zijn vrouw in de bediening
.
Ja, ditquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb bijna de neiging om een groene-theepakket op te sturen, maar ik heb het adres niet
Ken je niemand die ZZP'er is, of anders zelfstandig?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vin lekkerquote:
Lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhals het gaat zoals gepland is donderdag ochtend mijn laatste werkmoment hier (met dank aan hemelvaart en tweede pinksterdag
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:10 schreef AnneX het volgende:
“x
” toevallig gister vroegen een 20- en een 20+ zich af wat een ‘toko’ is/betekent.![]()
In Den Haag opgegroeid had ieder winkelcentrum klein/groot een toko.
Vaak i.c.m. een viswinkel.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de middenstand wordt t begrip gewoon gebruikt voor "winkel" in het algemeen
Toko is het Indonesische woord voor 'winkel'. Eigenlijk een Chinees woord dat in Indonesie een leenwoord is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het ook een beetje Drents (Noorderlijks?) is? Ik ga naar de verftoko of naar de vistoko. Allemaal geen 'echte toko's', maar gewoon winkels.
quote:
Naam en rugnummer aubquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ken iemand in Haaksbergen!![]()
Komt zo dichtbij nu
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Besloten dat het vanavond een soort van weekend is (aangezien we daar in het weekend geen tijd voor hebben)lekker hapjes en drankjes gehaald
Ik zal zwaaienquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zondag ben ik er ook. Maandag ga ik weer weg...
Ik ben er één keer geweest, bij Bennie in de studio.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Naam en rugnummer aub
Ik woon op wat uitstapjes na mijn hele leven al daar![]()
Aah ja, dat kan ook nog inderdaad!quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest, bij Bennie in de studio.
Wat op zich ook echt zo is trouwensquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:34 schreef sigme het volgende:
die aardappels met spruiten zo bloedstollend saai vonden
Slim (en gezellig en lekker).quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Besloten dat het vanavond een soort van weekend is (aangezien we daar in het weekend geen tijd voor hebben)lekker hapjes en drankjes gehaald
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Naam en rugnummer aub
Ik woon op wat uitstapjes na mijn hele leven al daar![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
gewoon live gedoxt
![]()
Wie wil weten waar V op vakantie gaat?
Gisteren dus 56% kans op 11mm, inmiddels geeft Buienradar 70% kans op 26mmquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek even naar de weersverwachting voor maandag en dinsdag in Thessaloniki.![]()
Maandag 11 streep en dinsdag 6.
Heb je al eens laten onderzoeken of er bepaalde voedingsmiddelen de hooikoorts versterken?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:52 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus, na enorme klachten, toch weer begint aan antihistaminica, en dat het daarna bijna niet meer te doen is OMAD vol te houden...
[..]
Is de spiegel al opgebouwd? Ik merk daar echt verschil. Hier wordt het in de avond ingenomen, kan wellicht ook schelen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:52 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus, na enorme klachten, toch weer begint aan antihistaminica, en dat het daarna bijna niet meer te doen is OMAD vol te houden...
[..]
Inmiddels 74% maar wel één hele millimeter minder, twee graad warmer én een zonnetje.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gisteren dus 56% kans op 11mm, inmiddels geeft Buienradar 70% kans op 26mm![]()
Dinsdag inmiddels wel droog maar met 12°C is de verwachting wel een stuk kouder dan de 18°C die gisteren was voorspeld.
Zon scheelt al veelquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inmiddels 74% maar wel één hele millimeter minder, twee graad warmer én een zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |