abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:59:44 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208591610
quote:
13s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat dit de beste manier is om kinderen vanaf jonge leeftijd te beïnvloeden en indoctrineren met allerlei radicaal vooruitstrevend gedachtegoed (lees: fantasmen) over geslacht, seksuele oriëntatie en 'genderexpressie'.

En ik denk dat dit sommige ouders wel zal aanspreken. Immers, als jouw 8-jarige koter op een dag zegt dat hij of zij eigenlijk hun/hem is en de ene dag meisjeskleren draagt en de andere dag jongenskleren, dan heb je pas echt wat om over op te scheppen binnen je eigen BIJ1/GL/D66-bubble. Jouw kind is immers pas echt zichzelf, jou kind is pas echt authentiek.
Ja hoor, zo zal het echt gaan _O- .
Huilen dan.
pi_208591630
Gaan we straks ook dragshows krijgen voor kinderen net als in de VS?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 30-03-2023 15:18:48 ]
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:04:05 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208591637
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja hoor, zo zal het echt gaan _O- .
Als we naar de VS kijken waar deze idioterie vandaan komt, inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we straks ook dragshows krijgen voor kinderen net als in de VS?
Die kans is inderdaad aanwezig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:54:07 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208591982
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe verzin je het.
Huilen dan.
pi_208592809
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig.
We zitten er blijkbaar niet ver meer vandaan:

twitter
  donderdag 30 maart 2023 @ 17:33:30 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208592843
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe verzin je het.
Dat heeft niets met verzinnen te maken, wel met het benoemen van de realiteit.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:29 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het hilarische is dan nog wel dat men dat ondanks dit soort ideologische programma's (en trouwens ook die seksuele voorlichting 'vorming' op scholen) gewoon glashard probeert te ontkennen dat het eigenlijke doel is kinderen te indoctrineren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208592928
quote:
13s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat dit de beste manier is om kinderen vanaf jonge leeftijd te beïnvloeden en indoctrineren met allerlei radicaal vooruitstrevend gedachtegoed (lees: fantasmen) over geslacht, seksuele oriëntatie en 'genderexpressie'.

En ik denk dat dit sommige ouders wel zal aanspreken. Immers, als jouw 8-jarige koter op een dag zegt dat hij of zij eigenlijk hun/hem is en de ene dag meisjeskleren draagt en de andere dag jongenskleren, dan heb je pas echt wat om over op te scheppen binnen je eigen BIJ1/GL/D66-bubble. Jouw kind is immers pas echt zichzelf, jouw kind is pas echt authentiek.
Geen idee hoe jouw jeugd eruit zag, maar het is niet alsof je iemand aan kunt praten transgender te worden. Of zit jij ook nog in het kamp dat denkt dat je iemand homo kunt maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208592954
quote:

[..]

[ twitter ]
Euhm, waar werd dat zo gedaan?

Ik herinner me wel een programma waar idd naakte volwassen mensen wat vertelde en vragen beantwoorde.

Maar dat was vrij netjes en behouden allemaal. Ging vooral over naakt zonder seksualiteit.
Was zeer braaf vergeleken met theo en thea bv.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 17:50:15 #109
236264 crew  capricia
pi_208593013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Ik herinner me wel een programma waar idd naakte volwassen mensen wat vertelde en vragen beantwoorde.

Maar dat was vrij netjes en behouden allemaal. Ging vooral over naakt zonder seksualiteit.
Dit is wat ik vind:
https://www.google.com/am(...)olland-14213990/amp/

Het was een preview en ouders en kinderen samen bepaalden of ze dit wilden zien.

Maar ik heb het verders niet echt gevolgd ofzo. Dus misschien is dit programma al jaren op de tv?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 maart 2023 @ 17:51:12 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208593024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geen idee hoe jouw jeugd eruit zag, maar het is niet alsof je iemand aan kunt praten transgender te worden. Of zit jij ook nog in het kamp dat denkt dat je iemand homo kunt maken?
Rapid-onset gender dysphoria lijkt het tegenovergestelde te bewijzen en aan te tonen dat omgevingsinvloeden en sociale druk juist wel mee kunnen spelen. Daarnaast zijn fantasieën met betrekking tot het eigen geslacht is niet hetzelfde als een seksuele oriëntatie. En mijn post ging trouwens ook helemaal niet over transgenderisme, je tuigt hier dus eigenlijk weer een stropop op.
pi_208593074
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit is wat ik vind:
https://www.google.com/am(...)olland-14213990/amp/

Het was een preview en ouders en kinderen samen bepaalden of ze dit wilden zien.

Maar ik heb het verders niet echt gevolgd ofzo. Dus misschien is dit programma al jaren op de tv?
Dat is 'm volgens mij.
Niet op school ofzo, gewoon op TV. Maar eigen keuze te kijken of niet. Het was een enkel programma trouwens.

En helemaal geen transgender indoctrinatie of andere onzin.
pi_208593083
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heeft niets met verzinnen te maken, wel met het benoemen van de realiteit.
[..]
Het hilarische is dan nog wel dat men dat ondanks dit soort ideologische programma's (en trouwens ook die seksuele voorlichting 'vorming' op scholen) gewoon glashard probeert te ontkennen dat het eigenlijke doel is kinderen te indoctrineren.
Een onderschat aspect in Nederland is dat dit soort gasten mainstream zijn. Edson da Graça (de man die deze show presenteert) is verder best een toffe peer maar dat het uit de mond van al die domme BN-ers komt maakt het des te dommer.

En de schade van transgenderideologie is inderdaad gigantisch. Er zijn heel veel aanwijzingen dat gendertwijfel geconditioneerd is en dus helemaal niet zo biologisch als veel mensen beweren.

We conditioneren door dit soort troep dus mensen de vernieling in. Goed gedaan.
  Vis een optie? donderdag 30 maart 2023 @ 17:59:10 #113
70532 loveli
N
pi_208593084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

https://www.zapp.nl/programmas/gewoon-bloot/gemist/VPWON_1329168
crap in = crap out
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 18:03:01 #114
236264 crew  capricia
pi_208593122
quote:
^O^
Dus een hele serie over lichamen. Met 1 aflevering over transgenders. Begrijp ik?

Geloof niet dat ik daar veel moeite mee heb. Lijkt me vooral een doelgroep aantrekken die daar zelf al belangstelling voor heeft.
Kan me wel voorstellen dat sommige kinderen dit willen weten, trouwens. En natuurlijk prima ook als ouders dit liever op een andere manier met hun kinderen bespreken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208593126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
:') Dat is juist heel erg goed mogelijk Hans. Alle cijfers de laatste jaren wijzen daar op.
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:03:28 #116
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_208593128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En de schade van transgenderideologie is inderdaad gigantisch. Er zijn heel veel aanwijzingen dat gendertwijfel geconditioneerd is en dus helemaal niet zo biologisch als veel mensen beweren.
Misschien komt dat doordat 'typisch' gendergedrag om te beginnen al geconditioneerd is? Genoeg ouders die hun dochter 'corrigeren' als ze met auto's wil spelen en geen jurkjes wil dragen.

Gek hoor, dat tieners en jonge volwassenen er dan later achter komen dat je je niet naar een stereotiep gender hóeft te gedragen. En dan door die cultuurshock misschien doorslaan naar de andere kant.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:04:29 #117
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_208593140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
:') Dat is juist heel erg goed mogelijk Hans. Alle cijfers de laatste jaren wijzen daar op.
Nee, die cijfers wijzen wetenschappelijk gezien op niets want de controlegroep ontbreekt. En alleen 'statistiek' is niets anders dan de overtreffende trap van leugens.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Vis een optie? donderdag 30 maart 2023 @ 18:04:47 #118
70532 loveli
N
pi_208593145
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus een hele serie over lichamen. Met 1 aflevering over transgenders. Begrijp ik?

Geloof niet dat ik daar veel moeite mee heb. Lijkt me vooral een doelgroep aantrekken die daar zelf al belangstelling voor heeft.
Kan me wel voorstellen dat sommige kinderen dit willen weten, trouwens.
Bekijk de uitzendingen maar, dan kun je bepalen of je er moeite mee hebt.
crap in = crap out
pi_208593154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Misschien komt dat doordat 'typisch' gendergedrag om te beginnen al geconditioneerd is? Genoeg ouders die hun dochter 'corrigeren' als ze met auto's wil spelen en geen jurkjes wil dragen.

Gek hoor, dat tieners en jonge volwassenen er dan later achter komen dat je je niet naar een stereotiep gender hóeft te gedragen. En dan door die cultuurshock misschien doorslaan naar de andere kant.
Leuke poging maar helaas. Nauwelijks een transgender te bekennen in de conservatieve jaren 50. Met oneindig veel meer gendercorrigerend gedrag dan nu.
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:06:44 #120
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_208593167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Leuke poging maar helaas. Nauwelijks een transgender te bekennen in de conservatieve jaren 50. Met oneindig veel meer gendercorrigerend gedrag dan nu.
Dat komt ook omdat er in de jaren 50 geen feminisme was en volwassenen die zich niet aan de typische gendernormen hielden óók werden gecorrigeerd. Transgenders waren er wel, net zoals homo's, maar die werden belachelijk gemaakt, de stad uit gepest, of overleefden het niet als ze uit de kast kwamen.

Nu hoeft dat als volwassene niet meer.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 18:06:52 #121
236264 crew  capricia
pi_208593170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Bekijk de uitzendingen maar, dan kun je bepalen of je er moeite mee hebt.
Niet gekeken (geen tijd). Want dan zou ik ook de andere aflevering moeten bekijken.
Is het iets waar jij moeite mee hebt/ we moeite mee zouden moeten hebben volgens jou?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208593193
quote:

[..]

[ twitter ]
''Dat will ik ook'' zegt dat meisje tegen het einde van de video

Euforie koppelen aan het transgender zijn, wat kan er misgaan :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208593199
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Een onderschat aspect in Nederland is dat dit soort gasten mainstream zijn. Edson da Graça (de man die deze show presenteert) is verder best een toffe peer maar dat het uit de mond van al die domme BN-ers komt maakt het des te dommer.

We conditioneren door dit soort troep dus mensen de vernieling in. Goed gedaan.
Dat is wel interessant. Zou je wat bronnen kunnen geven? Dat gendertwijfel, of misschien beter, genderdysforie, geconditioneerd zou zijn?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208593210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat komt ook omdat er in de jaren 50 geen feminisme was en volwassenen die zich niet aan de typische gendernormen hielden óók werden gecorrigeerd. Transgenders waren er wel, net zoals homo's, maar die werden belachelijk gemaakt, de stad uit gepest, of overleefden het niet als ze uit de kast kwamen.

Nu hoeft dat als volwassene niet meer.
Je moet je in de meest vreemde bochten wringen om hieruit te komen zo te zien.

Wat is nu precies je punt? Er waren oneindig veel minder transgenders dan nu, misschien een paar.

En als die er wel waren geweest dan hadden we recent een hele grote groep oude mensen (60+) gehad die alsnog wilde transformeren maar dat is niet wat we zien. We zien vooral arme tienerzieltjes die de vernieling in worden geholpen.
pi_208593243
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:09 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat is wel interessant. Zou je wat bronnen kunnen geven? Dat gendertwijfel, of misschien beter, genderdysforie, geconditioneerd zou zijn?
Bewijs is dit:

https://nos.nl/artikel/23(...)langere-wachtlijsten

Een enorme toename van jonge transgenders (niet toevallig vaak uit een progressief milieu) die op geen enkele andere manier te verklaren is dan conditionering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')