Ja hoor, zo zal het echt gaanquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat dit de beste manier is om kinderen vanaf jonge leeftijd te beïnvloeden en indoctrineren met allerlei radicaal vooruitstrevend gedachtegoed (lees: fantasmen) over geslacht, seksuele oriëntatie en 'genderexpressie'.
En ik denk dat dit sommige ouders wel zal aanspreken. Immers, als jouw 8-jarige koter op een dag zegt dat hij of zij eigenlijk hun/hem is en de ene dag meisjeskleren draagt en de andere dag jongenskleren, dan heb je pas echt wat om over op te scheppen binnen je eigen BIJ1/GL/D66-bubble. Jouw kind is immers pas echt zichzelf, jou kind is pas echt authentiek.
Als we naar de VS kijken waar deze idioterie vandaan komt, inderdaad.quote:
Die kans is inderdaad aanwezig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we straks ook dragshows krijgen voor kinderen net als in de VS?
Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als we naar de VS kijken waar deze idioterie vandaan komt, inderdaad.
We zitten er blijkbaar niet ver meer vandaan:quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als we naar de VS kijken waar deze idioterie vandaan komt, inderdaad.
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig.
Dat heeft niets met verzinnen te maken, wel met het benoemen van de realiteit.quote:
Het hilarische is dan nog wel dat men dat ondanks dit soort ideologische programma's (en trouwens ook die seksuele voorlichting 'vorming' op scholen) gewoon glashard probeert te ontkennen dat het eigenlijke doel is kinderen te indoctrineren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
We zitten er blijkbaar niet ver meer vandaan:
[ twitter ]
Geen idee hoe jouw jeugd eruit zag, maar het is niet alsof je iemand aan kunt praten transgender te worden. Of zit jij ook nog in het kamp dat denkt dat je iemand homo kunt maken?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat dit de beste manier is om kinderen vanaf jonge leeftijd te beïnvloeden en indoctrineren met allerlei radicaal vooruitstrevend gedachtegoed (lees: fantasmen) over geslacht, seksuele oriëntatie en 'genderexpressie'.
En ik denk dat dit sommige ouders wel zal aanspreken. Immers, als jouw 8-jarige koter op een dag zegt dat hij of zij eigenlijk hun/hem is en de ene dag meisjeskleren draagt en de andere dag jongenskleren, dan heb je pas echt wat om over op te scheppen binnen je eigen BIJ1/GL/D66-bubble. Jouw kind is immers pas echt zichzelf, jouw kind is pas echt authentiek.
Euhm, waar werd dat zo gedaan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is wat ik vind:quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Euhm, waar werd dat zo gedaan?
Ik herinner me wel een programma waar idd naakte volwassen mensen wat vertelde en vragen beantwoorde.
Maar dat was vrij netjes en behouden allemaal. Ging vooral over naakt zonder seksualiteit.
Was zeer braaf vergeleken met theo en thea bv.
Rapid-onset gender dysphoria lijkt het tegenovergestelde te bewijzen en aan te tonen dat omgevingsinvloeden en sociale druk juist wel mee kunnen spelen. Daarnaast zijn fantasieën met betrekking tot het eigen geslacht is niet hetzelfde als een seksuele oriëntatie. En mijn post ging trouwens ook helemaal niet over transgenderisme, je tuigt hier dus eigenlijk weer een stropop op.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee hoe jouw jeugd eruit zag, maar het is niet alsof je iemand aan kunt praten transgender te worden. Of zit jij ook nog in het kamp dat denkt dat je iemand homo kunt maken?
Dat is 'm volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is wat ik vind:
https://www.google.com/am(...)olland-14213990/amp/
Het was een preview en ouders en kinderen samen bepaalden of ze dit wilden zien.
Maar ik heb het verders niet echt gevolgd ofzo. Dus misschien is dit programma al jaren op de tv?
Een onderschat aspect in Nederland is dat dit soort gasten mainstream zijn. Edson da Graça (de man die deze show presenteert) is verder best een toffe peer maar dat het uit de mond van al die domme BN-ers komt maakt het des te dommer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft niets met verzinnen te maken, wel met het benoemen van de realiteit.
[..]
Het hilarische is dan nog wel dat men dat ondanks dit soort ideologische programma's (en trouwens ook die seksuele voorlichting 'vorming' op scholen) gewoon glashard probeert te ontkennen dat het eigenlijke doel is kinderen te indoctrineren.
https://www.zapp.nl/programmas/gewoon-bloot/gemist/VPWON_1329168quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Euhm, waar werd dat zo gedaan?
Ik herinner me wel een programma waar idd naakte volwassen mensen wat vertelde en vragen beantwoorde.
Maar dat was vrij netjes en behouden allemaal. Ging vooral over naakt zonder seksualiteit.
Was zeer braaf vergeleken met theo en thea bv.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef loveli het volgende:
[..]
https://www.zapp.nl/programmas/gewoon-bloot/gemist/VPWON_1329168
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee hoe jouw jeugd eruit zag, maar het is niet alsof je iemand aan kunt praten transgender te worden. Of zit jij ook nog in het kamp dat denkt dat je iemand homo kunt maken?
Misschien komt dat doordat 'typisch' gendergedrag om te beginnen al geconditioneerd is? Genoeg ouders die hun dochter 'corrigeren' als ze met auto's wil spelen en geen jurkjes wil dragen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En de schade van transgenderideologie is inderdaad gigantisch. Er zijn heel veel aanwijzingen dat gendertwijfel geconditioneerd is en dus helemaal niet zo biologisch als veel mensen beweren.
Nee, die cijfers wijzen wetenschappelijk gezien op niets want de controlegroep ontbreekt. En alleen 'statistiek' is niets anders dan de overtreffende trap van leugens.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dat is juist heel erg goed mogelijk Hans. Alle cijfers de laatste jaren wijzen daar op.
Bekijk de uitzendingen maar, dan kun je bepalen of je er moeite mee hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus een hele serie over lichamen. Met 1 aflevering over transgenders. Begrijp ik?
Geloof niet dat ik daar veel moeite mee heb. Lijkt me vooral een doelgroep aantrekken die daar zelf al belangstelling voor heeft.
Kan me wel voorstellen dat sommige kinderen dit willen weten, trouwens.
Leuke poging maar helaas. Nauwelijks een transgender te bekennen in de conservatieve jaren 50. Met oneindig veel meer gendercorrigerend gedrag dan nu.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat 'typisch' gendergedrag om te beginnen al geconditioneerd is? Genoeg ouders die hun dochter 'corrigeren' als ze met auto's wil spelen en geen jurkjes wil dragen.
Gek hoor, dat tieners en jonge volwassenen er dan later achter komen dat je je niet naar een stereotiep gender hóeft te gedragen. En dan door die cultuurshock misschien doorslaan naar de andere kant.
Dat komt ook omdat er in de jaren 50 geen feminisme was en volwassenen die zich niet aan de typische gendernormen hielden óók werden gecorrigeerd. Transgenders waren er wel, net zoals homo's, maar die werden belachelijk gemaakt, de stad uit gepest, of overleefden het niet als ze uit de kast kwamen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke poging maar helaas. Nauwelijks een transgender te bekennen in de conservatieve jaren 50. Met oneindig veel meer gendercorrigerend gedrag dan nu.
Niet gekeken (geen tijd). Want dan zou ik ook de andere aflevering moeten bekijken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Bekijk de uitzendingen maar, dan kun je bepalen of je er moeite mee hebt.
''Dat will ik ook'' zegt dat meisje tegen het einde van de videoquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is wel interessant. Zou je wat bronnen kunnen geven? Dat gendertwijfel, of misschien beter, genderdysforie, geconditioneerd zou zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een onderschat aspect in Nederland is dat dit soort gasten mainstream zijn. Edson da Graça (de man die deze show presenteert) is verder best een toffe peer maar dat het uit de mond van al die domme BN-ers komt maakt het des te dommer.
En de schade van transgenderideologie is inderdaad gigantisch. Er zijn heel veel aanwijzingen dat gendertwijfel geconditioneerd is en dus helemaal niet zo biologisch als veel mensen beweren.
We conditioneren door dit soort troep dus mensen de vernieling in. Goed gedaan.
Je moet je in de meest vreemde bochten wringen om hieruit te komen zo te zien.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er in de jaren 50 geen feminisme was en volwassenen die zich niet aan de typische gendernormen hielden óók werden gecorrigeerd. Transgenders waren er wel, net zoals homo's, maar die werden belachelijk gemaakt, de stad uit gepest, of overleefden het niet als ze uit de kast kwamen.
Nu hoeft dat als volwassene niet meer.
Bewijs is dit:quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Zou je wat bronnen kunnen geven? Dat gendertwijfel, of misschien beter, genderdysforie, geconditioneerd zou zijn?
Laat ik jouw vreemde bochten dan ook eens uit elkaar pluizen:quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet je in de meest vreemde bochten wringen om hieruit te komen zo te zien.
Ik zie echt niet wat hier mis mee is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:59 schreef loveli het volgende:
[..]
https://www.zapp.nl/programmas/gewoon-bloot/gemist/VPWON_1329168
Sorry hoor, maar dit is op geen enkele manier een bewijs.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bewijs is dit:
https://nos.nl/artikel/23(...)langere-wachtlijsten
Een enorme toename van jonge transgenders (niet toevallig vaak uit een progressief milieu) die op geen enkele andere manier te verklaren is dan conditionering.
Punt 1. Ik ga je om een keiharde verklaring vragen voor de scheiding tussen 2013 en later.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Laat ik jouw vreemde bochten dan ook eens uit elkaar pluizen:
1. Er is de laatste twintig jaar een toename in transgenders in ons land/de wereld.
2. Die toename is te wijten aan bewuste conditionering door oa. de media.
3. Die media doen dat met voorbedachte rade op een agenda van 'transgenderisme' door progressieflinkswokeD66.
4. Die toename aan transgenders is schadelijk voor de samenleving.
Bij die laatste 3 stellingen denk ik: Waarom? En waarom is die toename schadelijk? Want het zijn allemaal individuen waar jij niets mee te maken hebt.
Tenzij je bang bent dat dat 'transgenderisme' besmettelijk is en dat je daardoor op de één of andere manier zélf spontaan transgender wordt.
Wanneer kreeg de doorgeslagen progressiviteit in Nederland voet aan de grond? Rond dat jaar.quote:"Tot ongeveer 2013 ging het om enkele tientallen jongeren per jaar. De afgelopen twee tot drie jaar is dit aantal exponentieel gestegen tot ongeveer 500 jongeren tot en met 17 jaar. En het aantal volwassenen is verdubbeld, van wie een groot deel tussen de 18 en 30 jaar is", bevestigt ook Annelou de Vries, kinderpsychiater bij Amsterdam UMC.
Als ik deze pol moet geloven is gen Z the gayest of them allquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet je in de meest vreemde bochten wringen om hieruit te komen zo te zien.
Wat is nu precies je punt? Er waren oneindig veel minder transgenders dan nu, misschien een paar.
En als die er wel waren geweest dan hadden we recent een hele grote groep oude mensen (60+) gehad die alsnog wilde transformeren maar dat is niet wat we zien. We zien vooral arme tienerzieltjes die de vernieling in worden geholpen.
Ja, leuk om dingen uit context te halen. Als ze het fragment 5 seconden langer zouden laten duren zou je kunnen horen dat dat meisje met "dat wil ik ook" louter doelde op het willen vliegen en het dit zei als steun in de rug voor de transgender omdat ze eerst voor haar een gevoel een enigszins impertinente vraag stelde.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
''Dat will ik ook'' zegt dat meisje tegen het einde van de video
Euforie koppelen aan het transgender zijn, wat kan er misgaan
Het is een programma voor alle leeftijden, op een kinderzender. De kinderen die in het publiek zitten, zijn een jaar of 11, groep 7 of 8.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik zie echt niet wat hier mis mee is.
Je kan ook gewoon kiezen om het te kijken of niet.
Ik wil van jou graag een aannemelijke verklaring voor de gigantische toename van transgenders sinds 2013. En dan geen 'voor 2013 werden transgenders niet geaccepteerd'. Want je weet zelf ook wel dat dit gelul is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is op geen enkele manier een bewijs.
Misschien beter om niet van die grote uitspraken te doen als je ze niet kan staven. Dit vertroebelt enkel de discussie.
Wat raarrrr zeg bij mensen in hun puberteit. Dat je seksuele voorkeur dan soms switcht. Echt. Dit komt door transgenders en progressieve pro-pedo voorlichters.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ik deze pol moet geloven is gen Z the gayest of them all
20% maar liefst die zich identificeert als lgbt
[ afbeelding ]
Conclusie:Seksuele vorming werkt![]()
Prima toch?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een programma voor alle leeftijden, op een kinderzender. De kinderen die in het publiek zitten, zijn een jaar of 11, groep 7 of 8.
Ah, het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat iemand transgenders en pedo's in één adem zou noemen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat raarrrr zeg bij mensen in hun puberteit. Dat je seksuele voorkeur dan soms switcht. Echt. Dit komt door transgenders en progressieve pro-pedo voorlichters.
Maar wat vind jij er dan mis mee?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een programma voor alle leeftijden, op een kinderzender. De kinderen die in het publiek zitten, zijn een jaar of 11, groep 7 of 8.
Volgens mij begrijp je mijn post niet helemaalquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ah, het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat iemand transgenders en pedo's in één adem zou noemen.
Nog altijd, waarom zou dat voor jou schadelijk zijn? Het zijn individuen die allemaal vrije keus hebben. En mochten ze dan spijt krijgen, dan is dat hun eigen keuze geweest, het zijn geen hulpeloze mensjes die gehersenspoeld zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De toename van transgenders is vooral schadelijk voor de psyche van jonge mensen die onnodig aan het twijfelen worden gebracht over hun geslacht ja.
Ik begrijp prima wat je zegt, alleen is pedofilie echt een vreemde eend in de bijt hier, omdat dat niet met de puberteit 'uitkomt' door seksuele vorming maar vaak een gevolg is van eerder trauma als kind.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mijn post niet helemaal
Mwa, indoctrinatie is best mogelijk en kan zeer schadelijk zijn, maar dat is absoluut niet wat de Rutgersstichting doet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nog altijd, waarom zou dat voor jou schadelijk zijn? Het zijn individuen die allemaal vrije keus hebben. En mochten ze dan spijt krijgen, dan is dat hun eigen keuze geweest, het zijn geen hulpeloze mensjes die gehersenspoeld zijn.
Kort door de bocht: niet iets wat kinderen moeten leren. Langer door de bocht vind ik er nog wel meer van, maar zit nu mobiel.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er dan mis mee?
...quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik begrijp prima wat je zegt, alleen is pedofilie echt een vreemde eend in de bijt hier, omdat dat niet met de puberteit 'uitkomt' door seksuele vorming maar vaak een gevolg is van eerder trauma als kind.
Dat je als puber er achter komt dat je je misschien niet helemaal lekker voelt in het lijf van het geslacht waarin je bent geboren? Dat vind ik inderdaad niet gek, we hebben alleen vooral de laatste 20 jaar pas echt de tools om daar wat mee te kunnen doen.
Anywayquote:
Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die zich als lgbt identificeren omdat het cool, hip en trendy isquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anyway
Je denkt toch niet dat 20 procent van gen z ook echt dezelfde seksuele voorkeur heeft 20 jaar later?
Omdat tieners tegenwoordig opgroeien met veel meer zelfbewustzijn en kennis waardoor ze ook veel meer dan vroeger de mogelijkheid hebben tot een persoonlijke zoektocht naar hun voorkeuren. Waar die vroeger veel meer voor je uitgekauwd werden. Plus het feit dat allerlei seksuele voorkeuren zoals aseksueel redelijk non-existent waren vroeger.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die zich als lgbt identificeren omdat het cool, hip en trendy is
Zelfs wanneer je dat in acht neemt, verklaart het niet waarom er een explosie is van meer dan 500% in vergelijking met de andere generaties
Jij doet hier de grote uitspraken dus jij mag die uitspraken onderbouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik wil van jou graag een aannemelijke verklaring voor de gigantische toename van transgenders sinds 2013. En dan geen 'voor 2013 werden transgenders niet geaccepteerd'. Want je weet zelf ook wel dat dit gelul is.
Ik vraag om een bron, jij komt met een stukje over toegenomen wachtlijsten en nu zou ik met een meer aannemelijke verklaring moeten komen dan jouw 'conditionering'?quote:Er zijn heel veel aanwijzingen dat gendertwijfel geconditioneerd is
Nee, die hielden zich wel stil of kregen met de broekriem. Of werden uit de familie verstoten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke poging maar helaas. Nauwelijks een transgender te bekennen in de conservatieve jaren 50. Met oneindig veel meer gendercorrigerend gedrag dan nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |