Komt denk ik nog welquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Geen promo voor Jolien en Jase dus
Heb ledn81 getagd, maar weet niet of die online is. Anders kan @DGK_Tegengas je misschien helpen:)quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kan even niet kijken hoop op filmpje
Ik ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kan even niet kijken hoop op filmpje
500 per freeze 1000 totaal nuquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:20 schreef happyme28 het volgende:
Had wel ergens gelezen dat ze alle 4 een freeze kregen vandaag. Nog wat gewonnen?
Begrijp ook niet dat ze haar naar voren schuiven als de kok van het huis.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
lindsey is hier kok geweest en ze vermoeden dat zij de schort mee genomen heeft, zoveel heeft ze niet gekocht toch
ja ik dus ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp ook niet dat ze haar naar voren schuiven als de kok van het huis.
Anders heeft die meid helemaal geen functie/rol gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp ook niet dat ze haar naar voren schuiven als de kok van het huis.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zeggen onze waterliefhebster
Wel wanneer het zijn opa of oma zal zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:32 schreef marky het volgende:
Geen tweede freeze voor Jason maar die gaat natuurlijk ook niet breken.
Schitterend nummer jeugdsentimentquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:26 schreef Jockari het volgende:
Hoor net op de radio het liedje "We were all wounded at Wounded Knee" van Redbone.
Moest spontaan aan Rob denken.
tweede freeze? Wanneer heeft Jason al een freeze gehad?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:32 schreef marky het volgende:
Geen tweede freeze voor Jason maar die gaat natuurlijk ook niet breken.
geen freeze gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
tweede freeze? Wanneer heeft Jason al een freeze gehad?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:26 schreef Jockari het volgende:
Hoor net op de radio het liedje "We were all wounded at Wounded Knee" van Redbone.
Moest spontaan aan Rob denken.
Hij krijgt maar een freeze als hij het al krijgt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
tweede freeze? Wanneer heeft Jason al een freeze gehad?
Je kan denk ik aardig verwachten dat Jason en Jolien ook nog zo’n promo-freeze krijgen. Geen idee natuurlijk, maar ik verwacht het wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij krijgt maar een freeze als hij het al krijgt.
Zal best.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je kan denk ik aardig verwachten dat Jason en Jolien ook nog zo’n promo-freeze krijgen. Geen idee natuurlijk, maar ik verwacht het wel.
Was toevallig online ....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heb ledn81 getagd, maar weet niet of die online is. Anders kan @:DGK_tegengas je misschien helpen:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was toevallig online ....![]()
[ afbeelding ]
Freeze - 28 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was toevallig online ....![]()
[ afbeelding ]
Freeze - 28 maart 2023.Super! Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |