De regels zijn altijd beetje flexibelquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef espri het volgende:
Erik raakt ook aan, wordt toch afgekeurd zo mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie zit er daar zo vervelend te lachen ol de achtergrond? Sasha?
Ben het er niet mee eens danquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
De regels zijn altijd beetje flexibel
Heeft geen zin daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:47 schreef espri het volgende:
Er was duidelijk gezegd wat je aan raakt, moet je gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. goede Bern!!! Maak 'm lekker wankel.
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ze moeten er nu dus weer 3 neerleggen voor het volgende extra geld toch?
Mooi dat hij dat zei, ik hoorde het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
JW doet het
Jeff mooi gelijk
dat anderen altijd het laten opknappen door een ander
Matig resultaat wel.. had minstens nog een laag bij gekund wanneer kenzy er met dr tengels af was geblevenquote:
nu dus ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Matig resultaat wel.. had minstens nog een laag bij gekund wanneer kenzy er met dr tengels af was gebleven
180 euro begrijp ik.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:59 schreef espri het volgende:
Makkelijk lullen nu, tuurlijk is de stress er nu af,
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Matig resultaat wel.. had minstens nog een laag bij gekund wanneer kenzy er met dr tengels af was gebleven
die van Janet was ook net zo domquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]JW leek het op Kenzy af te willen schuiven, maar hij had wel een punt
Filmpje van Kenzy's blok: https://streamable.com/n9kxg2
ze heeft gezegd dit kan ik nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda haat iets. Ze is echt pissig. Ze kan er niet tegen dat ze zeggen, dat er mensen zeggen dat ze is blijven zitten
Wanda heeft al fakking veel verdiend voor de groepquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda haat iets. Ze is echt pissig. Ze kan er niet tegen dat ze zeggen, dat er mensen zeggen dat ze is blijven zitten
ook zij heeft gelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft weer een grote mond op haar bed : 'Ik doe altijd mijn best!'
Preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dit kan ik niet
dan ben je eerlijk
quote:
Ik zou het ook niet doen, de stress zou mij de kop kosten, ben hier niet goed inquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dit kan ik niet
dan ben je eerlijk
achteraf lullen hoeft nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van Bern ook, JW wees de middelste aan in de laag eronder, Bern wees er van de andere kant ook nog naar en pakte toen deze
Tuurlijk kan ze weer tegen hem tekeer gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook stom gedaan tegen Wanda
die heeft ook gezegd waarom ga je nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze weer tegen hem tekeer gaan
Geheel onterechtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
Esther stookt de heren even op richting eunice
quote:
Esther is gewoon een verschrikkelijk persoonquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zij is zelf degene die zo loopt te roddelen
Vies wijfquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
JW, Blalalala, Esther, jajajaja. Mens heeft totaal geen eigen mening.
nou ja ze doen al bijna 2 dagen met restjesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dus wéér bevestigd, zodra er crisis is met met eten komt er Geld van Achter
Helaas, was mooier geweest als er een discussie was ontstaan om de prijzenpot aan te sprekenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dus wéér bevestigd, zodra er crisis is met met eten komt er Geld van Achter
Vals loeder die Esther.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:11 schreef Puzzie het volgende:
Esther zegt altijd slechte dingen over Eunice
Donderdag weer denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen nog een spelletje.. ¤225 is te weinig
Ze is slimmer, dan dat ze zich voordoet. Het is een sneak. Verschrikkelijke vrouwquote:
Nou, stop de persen! Ze zijn het eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Jeff boos op dezelfde persoon
Dat kunnen we na 7 maanden hopen nu wel vergeten, dit scenario blijft tot het eind zoquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas, was mooier geweest als er een discussie was ontstaan om de prijzenpot aan te spreken
Had Erik wel eens willen horen en Bern, als ze de keuze moeten maken tussen eten of de pot aanbrekenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kunnen we na 7 maanden hopen nu wel vergeten, dit scenario blijft tot het eind zo
zoals jeff net zeiquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had Erik wel eens willen horen en Bern, als ze de keuze moeten maken tussen eten of de pot aanbreken
Moraima krijgt applaus, wanneer ze maar weer eens geen geld verdient, wanda en Jeff, die genoeg geld binnenhalen, worden nu neergezet als faalhazen. Iets gaat er mis.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:16 schreef Harry het volgende:
Degenen de nu het hardst mopperen zijn degenen die niet durfden.
Maar, waar gaat het eigenlijk over??
Die hadden ze al veel eerder weg moeten stemmen zodat alleen de Potverteerders overblijven voor een maandenlang luxe levenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had Erik wel eens willen horen en Bern, als ze de keuze moeten maken tussen eten of de pot aanbreken
Ze hebben het niet meer helemaal op een rijtje daarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima krijgt applaus, wanneer ze maar weer eens geen geld verdient, wanda en Jeff, die genoeg geld binnenhalen, worden nu neergezet als faalhazen. Iets gaat er mis.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
die man loopt niet naast zijn schoenen
die ziet zijn eigen schoenen niet meer![]()
Esther is een verliefde puberquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet zo lachen om Esther, ze hangt aan Isaac vraagt hem haar te helpen haar bij JW weg te houden en nu heeft ze geen goed woord voor hem over .
Jeff heeft groot gelijk, net als Wanda, die is net zo boosquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:20 schreef Harry het volgende:
Zo slecht met kritiek omgaan als Jeffrey, is verrekte lastig lijkt me.
Hij kon het wel over zichzelf hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff
die man loopt niet naast zijn schoenen
die ziet zijn eigen schoenen niet meer![]()
Erik slaat nu de plank mis vind ikquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het niet meer helemaal op een rijtje daar
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik slaat nu de plank mis vind ik
Meer een gestoorde verliefdequote:
graagquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Rancune viert hoogtij, nu moet Erik weer op de stip.
Dat is het al, maar hij ziet de TV uitzendingen niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:21 schreef Silves het volgende:
Het wordt de Erik bosch show, zegt fucking Jef de hartog..
Nee, Erik moet blijven. Maar het veranderd nog wel 10x voor volgende week....quote:
Ik noem het meer zielig. Volwassen vrouw, die zich gedraagt als een 15 jarige.quote:
Erik is mijn nr 1..mag die kerel ofte wel viespeuk nr 1 gewoon echt niet, bommendropper, snitch, en een te grote bek, en kijk geen afleveringen, meneer de knoppendrukker is best verliefd op Erik, en krijgt een te groot podium.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het al, maar hij ziet de TV uitzendingen niet.
Hij maakt wel TV.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Erik is mijn nr 1..mag die kerel ofte wel viespeuk nr 1 gewoon echt niet, bommendropper, snitch, en een te grote bek, en kijk geen afleveringen, meneer de knoppendrukker is best verliefd op Erik, en krijgt een te groot podium.
Ze laten zeker alleen zijn goeie kant zien toch? zijn haat naar iedereen , zijn neus en oog en hoofdhuid gepulk en close up het zien opeten, zijn vermogen elke dag om te zeggen dat hij de beste is in alles , laten ze dit ook zien op tv???quote:
Best wel, maar jij kijkt blijkbaar niet....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze laten zeker alleen zijn goeie kant zien toch? zijn haat naar iedereen , zijn neus en oog en hoofdhuid gepulk en close up het zien opeten, zijn vermogen elke dag om te zeggen dat hij de beste is in alles , laten ze dit ook zien op tv???
SL heb ik al een tijdje niet meer waargenomen dus onzin.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou toch op
de wandelende streamlock
Erik is de wandelende streamlockquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
SL heb ik al een tijdje niet meer waargenomen dus onzin.
Daarvoor moet je verstand hebben van TV maken. Er zijn op TV best wel wat verhaallijntjes waarin hij te zien is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:31 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik kijk, maar snap niet dat jij dat 'TV' vindt.
En toch zitten we beiden hier op het forum en niet in kamer 5quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je verstand hebben van TV maken. Er zijn op TV best wel wat verhaallijntjes waarin hij te zien is.
Ik kan daar niet naar luisterenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1, Wanda en Jappie in tuin wat aan het schilderen
Stream 2, met volle mond orerende bejaarden in de kas
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet zo lachen om Esther, ze hangt aan Isaac vraagt hem haar te helpen haar bij JW weg te houden en nu heeft ze geen goed woord voor hem over .
wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef Flow3r het volgende:
Dat gezever van Eunice, nooit eens een normaal gesprek, altijd op zo'n belerend toontje
Maar ik loop langer mee in RLS-land dan die gasten in kamer 5....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Wibehh het volgende:
[..]
En toch zitten we beiden hier op het forum en niet in kamer 5
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ide
[..]
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.
Nu jankt ze bij Ice uit ,als hij er ook klaar mee is heeft ze niemand meer om bij uit te janken.
Nee ik zie de waarheid, live op de streams, en geen nep show met knippen en plakken zodat Erik er mooi en schoon op de tv komt...quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Best wel, maar jij kijkt blijkbaar niet....
Wat een achterbakse kutquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Erik is vreselijk actief
en esther heeft moeten leren rustig te zitten![]()
![]()
Die graaft haar eigen grafquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ide
[..]
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.
Nu jankt ze bij Ice uit ,als hij er ook klaar mee is heeft ze niemand meer om bij uit te janken.
Inderdaad, ergens is het net een komedie..quote:
die ga je ook niet missen neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:35 schreef humpty het volgende:
Zit echt geen smaak of reuk aan die hele Sacha en Bern
Doen ze niet, gebrek aan creativiteit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zouden ze de zoemer eens moeten laten horen voor een eliminatie. Dan stemmen ze uit emotie. Benieuwd wat er dan uit zou komen.
Ik vind dat wel jammer. Valt veel meer uit te halenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doen ze niet, gebrek aan creativiteit.
Erik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals Kenzy. Ook vrij kleurloos
JW is een smerig stuk vretenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:39 schreef espri het volgende:
Eunice praat er toch over tegen die oudjes die de hele dag op de bank zitten, JW vind dat hij dat nu mag, altijd gewerkt en z’n koppie werkt op de bank ook gewoon door.. heerlijk.
Kan me niet snel genoeg zijn,ik kan haar al maanden niet meer zien of luchten.quote:
Gelul, als ie het vraagt wil Zoe hem best opmakenquote:
Ik vind dat Erik wel wat toevoegd. Zo'n type heb je nodig in zo'n programma.quote:
Het programma is juist reuze content met Erik hoor dus die zien vele malen liever een figurant als Kenzy gaanquote:
nee hoor kan prima zonderquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat Erik wel wat toevoegd. Zo'n type heb je nodig in zo'n programma.
Maar stiekum wel handig op tegen over te staan als er een eliminatie is..het Lef niet hebben tegen een echte tegenstander.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor kan prima zonder
op wat snot eten na voegt hij niks toe
Ook snoteters heb je nodig. Zorgt voor gespreksstof.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor kan prima zonder
op wat snot eten na voegt hij niks toe
Zo kan je alles ook goedpratenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:44 schreef humpty het volgende:
JW praat niet slecht over mensen ....ik constateer dingen zegt hij
Onvoorstelbaar dat hij het uit zijn strot krijgtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
JW en Esther praten niet slecht over anderen![]()
![]()
het zijn constateringen
agree to disagreequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook snoteters heb je nodig. Zorgt voor gespreksstof.
Wat doen Babs en wendy dan de hele dag? Daar hoor je daar niemand over zo gek.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:39 schreef espri het volgende:
Eunice praat er toch over tegen die oudjes die de hele dag op de bank zitten, JW vind dat hij dat nu mag, altijd gewerkt en z’n koppie werkt op de bank ook gewoon door.. heerlijk.
Erik heeft zijn beste tijd wel gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
agree to disagree
voor mij voegt hij 0,0 toe
Dat kanquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
agree to disagree
voor mij voegt hij 0,0 toe
Ik heb er na Vanessa wel genoeg van gezien, er zijn grenzenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook snoteters heb je nodig. Zorgt voor gespreksstof.
Geen idee waarom niemand daar iets over zegt, ik had het nu over Eunice omdat ik daar nu was.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doen Babs en wendy dan de hele dag? Daar hoor je daar niemand over zo gek.
Ja snap ik, maar vind het zo raar daar dat ze van de een van alles vinden en dan de ander niets.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:47 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee waarom niemand daar iets over zegt, ik had het nu over Eunice omdat ik daar nu was.
Wendy is degene die het meeste doet in de loodsquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doen Babs en wendy dan de hele dag? Daar hoor je daar niemand over zo gek.
Hoezo is Jeff frusti? Omdat ie geen ekkies heeft binnengebracht? Zijn ego? Kan ie z'n riedeltje nu niet meer afspelen?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:20 schreef Harry het volgende:
Zo slecht met kritiek omgaan als Jeffrey, is verrekte lastig lijkt me.
Je slaat de plank nu ff helemaal mis, mssn komt er nog een filmpjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo is Jeff frusti? Omdat ie geen geld heeft binnengebracht? Zijn ego? Kan ie z'n riedeltje nu niet meer afspelen?
hij is niet frustriequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo is Jeff frusti? Omdat ie geen geld heeft binnengebracht? Zijn ego? Kan ie z'n riedeltje nu niet meer afspelen?
Om heel eerlijk te zijn en het komt mij maar moeilijk uit mijn strot, hij had nu wel een punt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh, Jeff wilde nu eens een keer niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo is Jeff frusti? Omdat ie geen ekkies heeft binnengebracht? Zijn ego? Kan ie z'n riedeltje nu niet meer afspelen?
Dat had ik met Wanda, dat juist zij het dit keer met elkaar eens waren, was wel grappig om te zien/ horenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn en het komt mij maar moeilijk uit mijn strot, hij had nu wel een punt.
Het een hoeft niet los te staan van het anderquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je slaat de plank nu ff helemaal mis, mssn komt er nog een filmpje
Wanda had ook gewoon een punt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ik met Wanda, dat juist zij het dit keer met elkaar eens waren, was wel grappig om te zien/ horen
je hebt het gewoon misquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het een hoeft niet los te staan van het ander
en als het mis was gegaan was hij ook zuur geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, net als Jeff. Erik is een rupsje nooit genoeg
O ja Wendy wel, Janet trouwens ook die is ook altijd bezigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is degene die het meeste doet in de loods
knipt bijna iedereen
kookt
maakt vaak schoon
naait(naaimachine)
etc
Ook zonder naaimachine 😀quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is degene die het meeste doet in de loods
knipt bijna iedereen
kookt
maakt vaak schoon
naait(naaimachine)
etc
Die krijgt geen klanten, mssn Erik, maar de rest heeft al bedanktquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe laat haar klanten wel lang wachten
Anderen moeten inderdaad ook maar eens opstaan want Jeff zegt altijd dat ie last heeft van trillende handjes bij dit soort opdrachten. Als je van al het mogelijke gezeik af wil had je ook als allereerste kunnen gaan want dan loop je geen enkel risico.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet frustrie
dat was erik juist
Jeff zei ik doe dit liever niet
en nadat ze met zn allen hadden besloten te stoppen
ging erik zeuren over degene die nog niet waren geweest
je hebt de opdracht gezien?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Anderen moeten inderdaad ook maar eens opstaan want Jeff zegt altijd dat ie last heeft van trillende handjes bij dit soort opdrachten. Als je van al het mogelijke gezeik af wil had je ook als allereerste kunnen gaan want dan loop je geen enkel risico.
nee leila eunice spelquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef D. het volgende:
Met ‘tante in Marokko’ (zegt Babette vsker) doelt ze op dat kinderliedjevan buiten leren?
Die eliminatieopdracht die Eunice en Leila kregen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef D. het volgende:
Met ‘tante in Marokko’ (zegt Babette vsker) doelt ze op dat kinderliedjevan buiten leren?
Hij heeft graag iets meer eten, omdat hij dan gewoon nog honger heeft, lang lijf en waarschijnlijk snelle verbranding.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, net als Jeff. Erik is een rupsje nooit genoeg
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
Babs bedenkt in 1 keer dat matin misschien toch wel aan het manipuleren was![]()
ik ga naar mijn tante in Marokko en neem meequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga op reis en neem mee…?
Wat heeft die tante in Marokko daarmee te maken dan?
heeft wel even geduurdquote:
Wanneer je een opdracht niet goed kunt uitvoeren en je geeft dit aan, dan moet je dat respecteren. Wanda gaf het ook aan, dat werd ze niet echt in dank afgenomen door vooral Erik. Als ze dit nu eens tegen een Moraima zouden zeggen, dan had men een punt. Daar gaat de discussie een beetje over. Zowel Jeff als Wanda hadden in deze een punt.quote:
Yep dit is Bab, het kwartje valt altijd te laat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft wel even geduurd
matin is al 2 weken weg![]()
Ah, da’s Maastrichtsquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga naar mijn tante in Marokko en neem mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |