dus omdat de overheid je uitkoopt krijg je een algeheel verbod op een continentquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:12 schreef BlackLining het volgende:
Tuurlijk. Belangrijk punt toch.
Kon ook moeilijk anders trouwens want als Brussel dat had verboden had Nederland echt geen kant meer op gekund.
Vooral jammer dat Brussel niet ingreep toen VVD en CDA met de PAS kwamen.
Wat dacht jij dan? Je laten uitlopen en vervolgens gewoon lekker doorgaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus omdat de overheid je uitkoopt krijg je een algeheel verbod op een continent
dat kon prima anders hoor, namelijk niet mensen op zo'n manier dwingen
zo zie je dat stikstof een excuus isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Je laten uitlopen en vervolgens gewoon lekker doorgaan?
Om gratis geld uit te kunnen delen?quote:
het is geen gratis geld, het is blijkbaar gewilde grondquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Om gratis geld uit te kunnen delen?
Het wordt steeds fraaier bij team boos
Brussel heeft niets in te grijpen , er zal geen boer worden onteigend , men zal de boeren zoveel geld moeten bieden dat ze het niet kunen weigeren zoals van der WAL zegt, maar ze weet niet hoe godsgruwelijk veel geld dat dan isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:12 schreef BlackLining het volgende:
Tuurlijk. Belangrijk punt toch.
Kon ook moeilijk anders trouwens want als Brussel dat had verboden had Nederland echt geen kant meer op gekund.
Vooral jammer dat Brussel niet ingreep toen VVD en CDA met de PAS kwamen.
Hoe precies?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus omdat de overheid je uitkoopt krijg je een algeheel verbod op een continent
dat kon prima anders hoor, namelijk niet mensen op zo'n manier dwingen
wat is er op tegen om boeren die je hier uitkoopt ergens anders door te laten starten als ze dat willen?quote:
en een schoonzoon ?/ Ik vraag dit voor een vriend van mequote:
lijkt mij prima inderdaad, hoe moet je dit anders regelen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en een schoonzoon ?/ Ik vraag dit voor een vriend van me
Frankrijk is erg in de picture de laatste jarenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij prima inderdaad, hoe moet je dit anders regelen?
enige logische manier is om hier vanuit Brussel een verbod op in te stellen, anders krijg je het nooit voor elkaar hoor
Ik interpreteerde het woord ‘anders’ niet op dezelfde manier. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er op tegen om boeren die je hier uitkoopt ergens anders door te laten starten als ze dat willen?
laat men die dan maar in Roemenie houden , zijn veel varkensboeren heen gegeaan de laatste jaren , mede door betere regelgeving voor het houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het woord ‘anders’ niet op dezelfde manier. Dan heb ik niks gezegd.
Die gore varkensstallen hoeven van mij persoonlijk niet meer. Ook niet elders.
Beter als in meer aandacht voor dierenwelzijn en milieu?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laat men die dan maar in Roemenie houden , zijn veel varkensboeren heen gegeaan de laatste jaren , mede door betere regelgeving voor het houden
hahahaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:06 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Beter als in meer aandacht voor dierenwelzijn en milieu?
gewoon minder regels dan hierquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:06 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Beter als in meer aandacht voor dierenwelzijn en milieu?
wat jij zegt moet jij wetenquote:
als je voedselmakers weghaalt uit nederland en ze mogen ook niet in de EU herstartenquote:
Leuke stroman die je daar in de fik steekt maar niemand zegt wat jij pretendeert dat er gezegd wordt, persoonlijk zou ik graag zien dat de regels in de gehele EU hetzelfde zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:48 schreef aTypisch het volgende:
als niemand het opvangt, hebben er mensen honger
als het wel wordt opgevangen, is het hoogstwaarschijnlijk met ietwat minder strenge richtlijnen
gefeliciteerd allen, wel mooi een goed gevoel aan over gehouden en gedaan alsof het om dierenwelzijn gaat
waarom moeten voor jou de regels in roemenië, portugal of nederland hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuke stroman die je daar in de fik steekt maar niemand zegt wat jij pretendeert dat er gezegd wordt, persoonlijk zou ik graag zien dat de regels in de gehele EU hetzelfde zijn bijvoorbeeld.
En ook dat de lasten van dit soort industrie meer evenredig verdeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |