Ik denk toch dat er bij iemand morgen, bij de 3e keer op rij om 7 uur gewekt te worden, een belletje gaat rinkelen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:56 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Als nu Lindsay erin was gebleven hadden we toch een andere sfeer gehad nu. Deze vier voor de laatste dagen is ieder geval voor de streams prima te doen. En dat uurtje verschil moeten ze zo lang mogelijk proberen te houden voor eem latere bedtijd ja
Hahah zo lekker dit.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende: Jason heeft 26 coins verbrast met zijn promo item
![]()
het ging eromquote:Op maandag 27 maart 2023 22:03 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat ze Charlotte zou nomineren. Toen vroeg ze zich hardop af dat ze dan misschien matennaaier genoemd zou worden. Ze liep half weg, draaide zich om en zei toen ok ik doe het.
Klopt, en dat was de ‘verdenking’, dat ze hadden afgesproken om op Lindsey te gaan en dat was niet zo. Dus zeker niet gelogen.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het ging erom
mocht jolien de PON winnen
dat ze dan goed moest beseffen dat ze dan ook charlotte erop moest zetten
geen deal wat betreft de nominatie die er was toen ze 1 naam moesten noemen
Zitten in de hottub.quote:
Maar het feit dat Danny en Lyndsey afspreken om op Jason te gaan is natuurlijk helemaal niet erg.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt, en dat was de ‘verdenking’, dat ze hadden afgesproken om op Lindsey te gaan en dat was niet zo. Dus zeker niet gelogen.
Nee want Danny en Lindsey zorgden voor de lol en de leuke beelden in tegenstelling tot saaie Jason aldus Dannyquote:Op maandag 27 maart 2023 23:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Maar het feit dat Danny en Lyndsey afspreken om op Jason te gaan is natuurlijk helemaal niet erg.
Ja dat is waar je hebt de sfeer gewoon ijskoud de deur uit zien lopen zaterdag en vandaag.quote:Op maandag 27 maart 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee want Danny en Lindsey zorgden voor de lol en de leuke beelden in tegenstelling tot saaie Jason aldus Danny
Hebben ze dat gedaan? Wist ik even niet zeker. Maar idd andersom zijn dat soort dingen geen probleemquote:Op maandag 27 maart 2023 23:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Maar het feit dat Danny en Lyndsey afspreken om op Jason te gaan is natuurlijk helemaal niet erg.
Dat idd. Heb het ook niet gehoord. Maar zonder woorden kun je ook communiceren natuurlijk dus wie weet is dat wel gebeurd, maar dat zullen we nooit weten. Danny en Chayron communiceerden ook via de drinkflessen en handgebaren.quote:Op maandag 27 maart 2023 23:52 schreef Hoylei het volgende:
Volgens mij was er geen afspraak tussen Lindsey en Danny, maar ook daar was Jason gewoon de meest logische keus, dus ze konden van elkaar wel raden wie ze zouden stemmen.
Pfft waar hebben we het over. Het klopt dat er geen bondje was om gezamenlijk Lindsey te nomineren. Enkel Jolien en Jason die elkaar er niet op zouden gooien. Wat evt in geval van 3 namen nomineren zou resulteren dat Jolien Charlotte moest nomineren. Heeft dus niets met Danny of Lindsey te maken! Maar zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten…. Danny is de jankende en verliezende factor in dit geweest. Iemand die er niet had moeten zijn. En dan als eerste wanneer hij buiten is weer een zogenaamd bommetje droppen door te vragen naar een bondje. Sorry Danny je heb je eigen graf al weken geleden gegraven en een bondje was niet eens nodig. Als je die tijd thuis even had gebruikt als zelf reflectie had je dit geweten. Je bent een zero tegenover een Hero ( Jason) en dat heb je zelf veroorzaakt!!!! Ga nu op je blaren zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat idd. Heb het ook niet gehoord. Maar zonder woorden kun je ook communiceren natuurlijk dus wie weet is dat wel gebeurd, maar dat zullen we nooit weten. Danny en Chayron communiceerden ook via de drinkflessen en handgebaren.
Ff teruggezocht. Vertelt ie hier nog trots vanaf 24:00
En eerlijk, ik vind dat dat te verwachten is in zo’n spel, dat dat gebeurt door sommige mensen, dus dat is het niet eens zozeer voor me ofzo denk ik. Maar doe dan niet zo superverbolgen mocht het door iemand anders ook gedaan worden. Wat niet eens echt was dus zelfs 😅
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar zoals in mijn comments hierboven te lezen is ben ik het met je eens, er was geen deal omtrent Lindsey ;pquote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:28 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Pfft waar hebben we het over. Het klopt dat er geen bondje was om gezamenlijk Lindsey te nomineren. Enkel Jolien en Jason die elkaar er niet op zouden gooien. Wat evt in geval van 3 namen nomineren zou resulteren dat Jolien Charlotte moest nomineren. Heeft dus niets met Danny of Lindsey te maken! Maar zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten…. Danny is de jankende en verliezende factor in dit geweest. Iemand die er niet had moeten zijn. En dan als eerste wanneer hij buiten is weer een zogenaamd bommetje droppen door te vragen naar een bondje. Sorry Danny je heb je eigen graf al weken geleden gegraven en een bondje was niet eens nodig. Als je die tijd thuis even had gebruikt als zelf reflectie had je dit geweten. Je bent een zero tegenover een Hero ( Jason) en dat heb je zelf veroorzaakt!!!! Ga nu op je blaren zitten
Kijken of ze mogen blijven of net zoals van de week gelijk weer wegmoetenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:05 schreef DocCroc het volgende:
7:00 Chiara en MA komen via de tuin het huis ingewandeld. Beiden hebben ze een ontbijtpakket meegebracht.
Chiara: "We're home baby"
Edit: MA heeft inmiddels al vijf keer gezegd "Bart heeft de afwas nog niet gedaan"
Toch hoor je wel wat geluiden nu lichtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
En hoppa de beelden naar de slaapkamer waar Bart aan het wakker worden is, Maar hij draait zich weer om en gaat verder slapen.
Ja tikte ik al, je hoort op de streams van de slapende de geluiden die MA en Chaira makenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Toch hoor je wel wat geluiden nu licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |