abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 28 maart 2023 @ 22:12:14 #201
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208573099
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ga niet namens Za spreken, maar wil hier wel iets over zeggen
''Trans Day of Vengeance'' is trending op twitter
Nu heb ik een aantal van deze post eerder hier geplaatst, maar dit is voor de mensen die het nog niet gezien hebben

Men is van plan om een genocide te plegen op de trans community. En de enige manier om deze genocide te voorkomen is door hen voor te zijn. Verzamel je op 1 april in DC en wij zullen ons wraak krijgen

[ twitter ]

De lgbt groep die opriep tot geweld heeft haar twitter page op private gezet

[ twitter ]

Vervolgens zie je dat er best wel veel mensen bereid zijn om wraak te nemen. Zoals die bericht van ZA.
Ben er veel meer tegengekomen, alleen is, twitter in actie gekomen en heeft meer dan 5000 berichten verwijdert

[ afbeelding ]

Zak vast nog wel ergens te vinden zijn op het internet maar ik ben vrij lui
Misschien later in de avond als ik iets interessant tegenkom :+

Dat is de korte samenvatting iig :P
Maar hoeveel van dit soort trans-extremisten zijn er nou, als ik zoek op twitter op Trans Day of Vengeance dan ik zie vrijwel enkel reacties van mensen die juist anti-LGBT rechten zijn die het delen en er commentaar op hebben, sommigen zelf heel agressief. Waarom wil jij zo graag dat dit groter is dan het is? Het is zeker niet ok, maar er komen constant extreme uitingen op social media door verschillende stromingen. Dit gebeurd 1 keer en springt er helemaal boven op alsof dit een ding is. Waarom waren alle andere schietpartijen van de laatste maand niet interessant genoeg om in te haken op de motivatie van hun verschrikkelijke daden en een hele groep zwart te maken?
pi_208573102
quote:
81s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Kijk is wie er uit bed is gekropen
Goed geslapen meid? O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208573159
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kijk is wie er uit bed is gekropen
Goed geslapen meid? O+
Zeker weer niks inhoudelijks te melden over de foto in je tweet die niets met de shooting te maken heeft maar die je gewoon neerplempt omdat het je wereldbeeld bevestigt? Dan maar persoonlijk worden. In NWS mag dat, in BNW was je post al lang weggehaald wegens irrelevantie met het onderwerp.

Wat jij allemaal tegenkomt op Twitter is nog geen reden om dat maar klakkeloos voor waar aan te nemen en te reposten. 'Doe eens je eigen onderzoek!' was het advies toch? :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 28-03-2023 22:52:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208573162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:01 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]

:N
Van die lui met Oekrane vlaggetje
Vakman pur sang
  Vis een optie? dinsdag 28 maart 2023 @ 22:32:03 #205
70532 loveli
N
pi_208573368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:52 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Sorry, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik zo even aan een vuurwapen kan komen en de meeste mensen die ik ken weten dat ook niet.
Waarschijnlijk ken ik wel mensen die mensen kennen die eraan kunnen komen. En misschien ken jij wel iemand die iemand kent die in de drill-rap zit.

Ik kan verdraaid slecht mikken.
quote:
Tuurlijk hebben we wel gehoord van het darkweb of idd oa telegram groepen waar het makkelijk zou zijn. Maar dat blijft bij horen zeggen van en geen idee hebben hoe en waar.

Als ik morgen in een diepe en gewelddadige psychose schiet loop ik met de deegroller op straat ipv met een semi automatisch wapen.
Dat maakt echt een groot verschil.

We kunnen keer op keer kijken waarom iemand het heeft gedaan. Dat is op zichzelf niet onverstandig.
Elke keer zijn er andere motieven, elke keer zijn het andere type mensen. Maar wat alle shootings (met meerdere slachtoffers) met elkaar gemeen hebben is dat de dader verdomd makkelijk aan echte aanvalswapens kon komen. Wapens die ontworpen zijn om snel en veel te doden.
Zonder vuurwapens is het probleem niet opgelost, zolang er zoiets als een rijbewijs bestaat (maar ik hoop dat jij het bij je deegroller houdt).
crap in = crap out
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:32:46 #206
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_208573381
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ga niet namens Za spreken, maar wil hier wel iets over zeggen
''Trans Day of Vengeance'' is trending op twitter
Nu heb ik een aantal van deze post eerder hier geplaatst, maar dit is voor de mensen die het nog niet gezien hebben

Men is van plan om een genocide te plegen op de trans community. En de enige manier om deze genocide te voorkomen is door hen voor te zijn. Verzamel je op 1 april in DC en wij zullen ons wraak krijgen

[ twitter ]

De lgbt groep die opriep tot geweld heeft haar twitter page op private gezet

[ twitter ]

Vervolgens zie je dat er best wel veel mensen bereid zijn om wraak te nemen. Zoals die bericht van ZA.
Ben er veel meer tegengekomen, alleen is, twitter in actie gekomen en heeft meer dan 5000 berichten verwijdert

[ afbeelding ]

Zak vast nog wel ergens te vinden zijn op het internet maar ik ben vrij lui
Misschien later in de avond als ik iets interessant tegenkom :+

Dat is de korte samenvatting iig :P
De enige reden dat deze zooi trending is, is omdat haatzaaiers zoals jij dit de wereld in slingeren.
  Vis een optie? dinsdag 28 maart 2023 @ 22:34:22 #207
70532 loveli
N
pi_208573408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef Momo het volgende:
Maar hoeveel van dit soort trans-extremisten zijn er nou,
Heel weinig, 0.3% van de bevolking schijnt trans te zijn, dus 0.3% van de shooters zou statistisch verantwoord trans moeten zijn.
crap in = crap out
pi_208573470
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Heel weinig, 0.3% van de bevolking schijnt trans te zijn, dus 0.3% van de shooters zou statistisch verantwoord trans moeten zijn.
En hoeveel van die 0.3% is extremist?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:41:15 #209
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208573499
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel eens de theorie gehoord of en dat geval een bewezen verhaal. Dat dit helemaal niet wordt aangespoord door onze eigen westerse maatschappij. Maar dat bv Chinese (geheime diensten) en andere vijandige mogendheden heel veel geld pompen in dit soort clubs en stromingen om het westen van binnenuit te verzwakken.
Die theorie heb ik ook over George Soros die Europa wilt overspoelen met asielzoekers
pi_208573512
MTG maakt natuurlijk gelijk van de gelegenheid gebruik om het recht op wapenbezit en -verkoop te promoten:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208573530
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat ligt iig niet aan de wapens, zo heb ik me op fok laten vertellen.
Sinds wanneer neem jij dan klakkeloos aan dat iets de waarheid moet zijn omdat het op fok gezegd werd?

Anyways; mensen die met wapens poseren enz vind ik nooit normaal. Amerikaan of niet. Wellicht omdat jij dan wel je schouders ophaalt omdat het een amerikaan is, dat iets zegt over de voortdurende mass shootings aldaar?

Dat in culturen het dragen en showen van wapens als normaal word gezien, spreekt het voor zich dat barbaarse daden ook onderdeel maken van die cultuur? Ver van mn bed show gelukkig die voortdurende mass shootings, al zijn de ''kwetsbare'' kinders van 13 jaar hier die met kapmessen over straat lopen een terechte zorg.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:46:25 #212
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208573561
😱😱😱


video: https://www.reddit.com/r/(...)ge_of_the_nashville/
Just released security footage of the Nashville shooter driving and shooting her way into elementary school.

=================
Als ik het filmpje zo bekijk zie ik aardig wat fouten die ze gelukkig heeft gemaakt. Ze loopt zo traag en zoekende door het gebouw alsof ze nog moet uitzoeken wat te doen.

En ze schiet vanuit het gebouw op de auto van politieagenten maar die waren al uitgestapt ofzoiets. Wel 2 kogels door de voorruit maar verder geen agenten verwond.

Dit had veel dodelijker kunnen aflopen.

[ Bericht 26% gewijzigd door slashdotter3 op 28-03-2023 23:04:14 ]
pi_208573585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Die theorie heb ik ook over George Soros die Europa wilt overspoelen met asielzoekers
Of van de vrijmetselaars, Orde uit Chaos creren.
pi_208573658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar hoeveel van dit soort trans-extremisten zijn er nou, als ik zoek op twitter op Trans Day of Vengeance dan ik zie vrijwel enkel reacties van mensen die juist anti-LGBT rechten zijn die het delen en er commentaar op hebben, sommigen zelf heel agressief. maken?
Twitter heeft vrijwel alle berichten verwijdert, aangezien het tegen de TOS is, om op roepen tot geweld. In mijn eerdere post zag je iemand van twitter uitspreken dat er meer dan 5000 berichten verwijdert zijn. Wat er dan overblijft zijn de bewaarde screenshots. En daar gaan de mensen nu mee aan de haal

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom wil jij zo graag dat dit groter is dan het is?
Hier leg je woorden in mijn mond, dit is echt nergens voor nodig

Waarom heb ik bovengemiddeld veel interesse in dit topic? Dat is een vraag die ik wel kan beantwoorden
Er hangt iets in de lucht. Je zal vast wel hebben opgemerkt dat de polarisatie hier in het westen flink is toegenomen. En mochten er kern van waarheid in zitten dat er idd wraak acties geplanned zijn en die uitgevoerd zullen worden. Dan is dit groot nieuws. Omdat het de potentie heeft om flink te escaleren

Er wordt al maanden een narratief gepushed dat '' Christelijke terrorisme '' flink aangepakt moet worden. En dit kan nou juist net de trigger zijn waardoor alle hell losbarst

Ik heb zelf het idee dat dit slechts het begin is. Vandaar dat ik dit topic met belangstelling zal blijven volgen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208573693
De bekende MAGA-taktiek: zolang er nog niets bekend is kan er lekker gespeculeerd/ misinformatie verspreid worden.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208573731
quote:
81s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zeker weer niks inhoudelijks te melden over de foto in je tweet die niets met de shooting te maken heeft maar die je gewoon neerplempt omdat het je wereldbeeld bevestigt? Dan maar persoonlijk worden. In NWS mag dat, in BNW was je post al lang weggehaald wegens irrelevantie met het onderwerp.

Wat jij allemaal tegenkomt op Twitter is nog geen reden om dat maar klakkeloos voor waar aan te nemen en te reposten. 'Doe eens je eigen onderzoek!' was het advies toch? :{w
Met de verkeerde been uit bed gestapt zie ik :D
Ik probeer het later gewoon nog wel een keer o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208573775
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Twitter heeft vrijwel alle berichten verwijdert, aangezien het tegen de TOS is, om op roepen tot geweld. In mijn eerdere post zag je iemand van twitter uitspreken dat er meer dan 5000 berichten verwijdert zijn. Wat er dan overblijft zijn de bewaarde screenshots. En daar gaan de mensen nu mee aan de haal
[..]
Hier leg je woorden in mijn mond, dit is echt nergens voor nodig

Waarom heb ik bovengemiddeld veel interesse in dit topic? Dat is een vraag die ik wel kan beantwoorden
Er hangt iets in de lucht. Je zal vast wel hebben opgemerkt dat de polarisatie hier in het westen flink is toegenomen. En mochten er kern van waarheid in zitten dat er idd wraak acties geplanned zijn en die uitgevoerd zullen worden. Dan is dit groot nieuws. Omdat het de potentie heeft om flink te escaleren

Er wordt al maanden een narratief gepushed dat '' Christelijke terrorisme '' flink aangepakt moet worden. En dit kan nou juist net de trigger zijn waardoor alle hell losbarst

Ik heb zelf het idee dat dit slechts het begin is. Vandaar dat ik dit topic met belangstelling zal blijven volgen
Vreemd genoeg heb je nooit wat te melden over die gevaren van dat '(White) Christian Nationalism' maar dat is vast het gevolg van het Trans-terrorisme of zo? :')

twitter


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2023 00:20:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:08:30 #218
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_208573810
Toevallig heb ik in mijn tienerjaren ook in de Verenigde Staten gewoond. Veel van mijn klasgenoten waren in het bezit van een wapen. Op school waren de wapens niet toegestaan en stonden er detectiepoortjes, maar in de auto mochten ze hun wapen gewoon laten liggen op de school parkeerplaats. Dit was heel normaal. Ik was toen 15/16.

Educatie was daar wel van een ontzettend laag niveau. Daarom is het angstaanjagend dat juist deze mensen met wapens rond lopen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 23:13:32 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208573880
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208573903
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:46 schreef slashdotter3 het volgende:
😱😱😱


video: https://www.reddit.com/r/(...)ge_of_the_nashville/
Just released security footage of the Nashville shooter driving and shooting her way into elementary school.

=================
Als ik het filmpje zo bekijk zie ik aardig wat fouten die ze gelukkig heeft gemaakt. Ze loopt zo traag en zoekende door het gebouw alsof ze nog moet uitzoeken wat te doen.

En ze schiet vanuit het gebouw op de auto van politieagenten maar die waren al uitgestapt ofzoiets. Wel 2 kogels door de voorruit maar verder geen agenten verwond.

Dit had veel dodelijker kunnen aflopen.
Wat bezielt zo'n iemand toch?

Onbegrijpelijk.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:25:41 #222
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_208574048
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:34:24 #223
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208574112
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Wat bezielt zo'n iemand toch?

Onbegrijpelijk.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze een manifest had achtergelaten en daarin stond iets over geweld tegen transgenders. Misschien is dit een soort van 'wraakactie'.
pi_208574132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze een manifest had achtergelaten en daarin stond iets over geweld tegen transgenders. Misschien is dit een soort van 'wraakactie'.
Ja, maar dan toch...

Op een rampage gaan -wat al bizar genoeg is, maar dan ook nog kinderen doodschieten.
Echt volledig gestoord.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:43:24 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208574157
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja, maar dan toch...

Op een rampage gaan -wat al bizar genoeg is, maar dan ook nog kinderen doodschieten.
Echt volledig gestoord.
Dacht dat er ook een lijstje was gevonden met 2 andere scholen die ze langs wilde gaan. Bizar idd...
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:45:36 #226
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208574237
Er was een manifesto maar het motief is veder onbekend

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208574259
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je heen wil eerlijk gezegd.

Ik wil gewoon antwoord op de vraag.
pi_208574303
Fuck de NOS.

Origineel:
quote:
Op een christelijke priv-basisschool in de Amerikaanse stad Nashville heeft een schutter drie kinderen van negen jaar en drie volwassenen doodgeschoten. De dader zelf is bij een vuurgevecht met de politie ook omgekomen.

De politie heeft de schutter gedentificeerd als de 28-jarige Audrey Hale, die op een moment leerling is geweest van de basisschool. Hale was gewapend met twee geweren een pistool, in haar huis zijn later nog meer wapens aangetroffen.

"Er zijn aanwijzingen dat er een gevoel van wrok was om naar die school te moeten gaan", stelt de politie. Amerikaanse media melden dat de schutter zich identificeerde als man. "Ze identificeerde zich als trans, onderzoek moet uitwijzen of dit een rol heeft gespeeld", aldus de politie.
Nu:
quote:
Op een christelijke priv-basisschool in de Amerikaanse stad Nashville heeft een schutter drie kinderen van negen jaar en drie volwassenen doodgeschoten. De dader zelf is bij een vuurgevecht met de politie ook omgekomen.

De politie heeft de schutter gedentificeerd als de 28-jarige Audrey Hale, die op een moment leerling is geweest van de basisschool. Hale was gewapend met twee geweren een pistool, in Hales huis zijn later nog meer wapens aangetroffen.

"Er zijn aanwijzingen dat er een gevoel van wrok was om naar die school te moeten gaan", stelt de politie. "Onderzoek moet uitwijzen of het feit dat Hale trans was een rol heeft gespeeld", aldus de politie.
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
pi_208574372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:17 schreef MoreDakka het volgende:
Fuck de NOS.

Origineel:
[..]
Nu:
[..]
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
Waar je je al druk over maakt :D

Dat lijkt me meer voortschrijdend inzicht aan de hand van berichten? In het eerste bericht meldden ze nog wat er in de media gezegd wordt toen er nog weinig (officieel) bekend was en in het tweede bericht staat alleen wat de politie intussen gemeld heeft via een press briefing.

Overgenomen van AP?:

quote:
Police gave unclear information on the gender of the shooter, who police say was fatally shot by two responding officers at the school. For hours, police identified the shooter as a 28-year-old woman and eventually identified the person as Audrey Hale. Then at a late afternoon press conference, the police chief said that Hale was transgender. After the news conference, police spokesperson Don Aaron declined to elaborate on how Hale currently identified.
Lekker belangrijk ook :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2023 05:53:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 01:07:05 #231
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208574426
De NOS deelde ook die bodycam footage. Deden ze het scherm op zwart op het moment dat die agent schoot en je die schutter neer ziet gaan. Terwijl je dus helemaal niks bijzonders ziet verder :') ultra soft.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_208574525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:17 schreef MoreDakka het volgende:
Fuck de NOS.

Origineel:
[..]
Nu:
[..]
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
NOS is handig voor politiek en binnenlands nieuws, voor de rest kan je de NOS negeren
pi_208574584
MTG heeft een nieuwe oorzaak gevonden voor school shootings:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208574890
Reacties in het Congres:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 29 maart 2023 @ 07:37:57 #235
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208574989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze een manifest had achtergelaten en daarin stond iets over geweld tegen transgenders. Misschien is dit een soort van 'wraakactie'.
Is er zoveel geweld tegen transgenders dan ?
Of valt niet toegelaten worden tot de dameskleedkamer ook al onder geweld ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 29 maart 2023 @ 07:38:59 #236
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208574996
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Van die lui met Oekrane vlaggetje
Die deugen meestal het hardst.
Deze keer alleen niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_208575009
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
De NOS deelde ook die bodycam footage. Deden ze het scherm op zwart op het moment dat die agent schoot en je die schutter neer ziet gaan. Terwijl je dus helemaal niks bijzonders ziet verder :') ultra soft.
Ja en nu? Waarom deze kritiek? Heeft die video nu minder nieuwswaarde? Ik waardeer het wel dat ik niet iemand hoef te zien doodgaan.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 29 maart 2023 @ 07:47:58 #238
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208575035
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 15:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze cijfers zijn van vorig jaar september (bron). En sommigen zullen wellicht nog enkel religieus een naam zijn, waar je ook weer mensen hebt die wat extremer en uitgesproken reactionair zijn geworden.

Kortom, een duidelijke religieuze cohesie is er niet meer, dat is wat ik probeer aan te geven. Dat zie je natuurlijk in wel meer Westerse landen. En daardoor komen de normen en waarden van degenen die nog wel religieus zijn en degenen die niet meer geloven ook steeds vaker lijnrecht tegenover elkaar te staan. Er kan moeilijk meer een middenweg worden gevonden.

[ afbeelding ]
Als dit werkelijk zo is, dan zijn dat natuurlijk alleen maar goede ontwikkelingen. Misschien dat we ooit al die verschrikkingen, waar religie al millenia lang de grondslag voor is, een keer achter ons kunnen laten. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Miss 200.000.000! woensdag 29 maart 2023 @ 07:52:00 #239
367000 roos94
pi_208575056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Linkedin profiel die nog terug te vinden is via de WaybackMachine. De live versie is inmiddels verwijderd.
https://web.archive.org/w(...)com/in/audreyhale10/
Lekker met vette haren en een zuurpruim kop op je linkedin. Goed idee wel. Trekt vast werkgevers aan.
pi_208575771
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar je je al druk over maakt :D

Dat lijkt me meer voortschrijdend inzicht aan de hand van berichten? In het eerste bericht meldden ze nog wat er in de media gezegd wordt toen er nog weinig (officieel) bekend was en in het tweede bericht staat alleen wat de politie intussen gemeld heeft via een press briefing.

Overgenomen van AP?:
[..]
Lekker belangrijk ook :')
AP lult dom. Net als jij. Er wordt bewust informatie weggelaten die relevant is, er is geen voortschrijdend inzicht. Dit was een vrouw en dat moet gewoon benoemd worden. Alleen al omdat vrouwen die een school overhoop schieten zeer zeldzaam zijn en dus nieuwswaardig.

Hoe iemand zich verder identificeert maakt geen reet uit, zeker niet als het gaat om zo'n monster die onschuldige kinderen doodt.

[ Bericht 1% gewijzigd door MoreDakka op 29-03-2023 09:34:20 ]
pi_208575776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 07:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja en nu? Waarom deze kritiek? Heeft die video nu minder nieuwswaarde? Ik waardeer het wel dat ik niet iemand hoef te zien doodgaan.
Dan kijk je de video toch niet?
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 09:51:36 #242
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208576156
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 07:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja en nu? Waarom deze kritiek? Heeft die video nu minder nieuwswaarde? Ik waardeer het wel dat ik niet iemand hoef te zien doodgaan.
Er werd al aangegeven schokkende beelden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 29 maart 2023 @ 11:45:15 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208577835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar hoeveel van dit soort trans-extremisten zijn er nou, als ik zoek op twitter op Trans Day of Vengeance dan ik zie vrijwel enkel reacties van mensen die juist anti-LGBT rechten zijn die het delen en er commentaar op hebben, sommigen zelf heel agressief. Waarom wil jij zo graag dat dit groter is dan het is? Het is zeker niet ok, maar er komen constant extreme uitingen op social media door verschillende stromingen. Dit gebeurd 1 keer en springt er helemaal boven op alsof dit een ding is. Waarom waren alle andere schietpartijen van de laatste maand niet interessant genoeg om in te haken op de motivatie van hun verschrikkelijke daden en een hele groep zwart te maken?
De vraag is eigenlijk waarom het profiel van de dader nu zoveel mogelijk op de achtergrond zou moeten blijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef Beepboop het volgende:

[..]
De enige reden dat deze zooi trending is, is omdat haatzaaiers zoals jij dit de wereld in slingeren.
Kun je ook aangeven op welke manier er 'haat' zou worden gezaaid?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:17 schreef MoreDakka het volgende:
Fuck de NOS.

Origineel:
[..]
Nu:
[..]
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
Had je anders verwacht van de NOS? Het gaat daar allang niet meer om journalistiek, maar om activisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 12:15:25 #244
8781 crew  Frutsel
pi_208578267
Young children, the head of their school and its custodian. These are the victims of the Nashville school shooting



Meer op:
https://edition.cnn.com/2(...)nk&utm_medium=social
pi_208578332
Ik ben benieuwd naar het manifest eens kijken of dat het boos was omdat het op die school door een pastoor misbruikt is of dat het verplichte niet hetero genezings cursussen waren.
pi_208578357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:15 schreef Frutsel het volgende:
Young children, the head of their school and its custodian. These are the victims of the Nashville school shooting

[ afbeelding ]

Meer op:
https://edition.cnn.com/2(...)nk&utm_medium=social
Het 6e slachtoffer wordt bewust niet meer afgebeeld (wens van de familie)?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Beste debater 2022 woensdag 29 maart 2023 @ 12:23:10 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208578391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:19 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het manifest eens kijken of dat het boos was omdat het op die school door een pastoor misbruikt is of dat het verplichte niet hetero genezings cursussen waren.
Presbyterianen hebben geen pastoors.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 29 maart 2023 @ 12:30:44 #248
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208578496
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het 6e slachtoffer wordt bewust niet meer afgebeeld (wens van de familie)?
Dat zal de dader zijn denk ik :?
Ik ben inmiddels overleden
pi_208578501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:30 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dat zal de dader zijn denk ik :?
Nee, zie link CNN.

quote:
One other life taken
Also slain was William Kinney, 9, police said.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 12:31:49 #250
8781 crew  Frutsel
pi_208578510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het 6e slachtoffer wordt bewust niet meer afgebeeld (wens van de familie)?
Dat denk ik. Al was er gister al ergens een foto van een klein meisje, maar weet ff niet meer of dat n van deze twee meiden was.
pi_208578514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 09:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
AP lult dom. Net als jij. Er wordt bewust informatie weggelaten die relevant is, er is geen voortschrijdend inzicht. Dit was een vrouw en dat moet gewoon benoemd worden. Alleen al omdat vrouwen die een school overhoop schieten zeer zeldzaam zijn en dus nieuwswaardig.

Hoe iemand zich verder identificeert maakt geen reet uit, zeker niet als het gaat om zo'n monster die onschuldige kinderen doodt.
Dit is geen vrouw, dit is een het.
pi_208578519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dat denk ik. Al was er gister al ergens een foto van een klein meisje, maar weet ff niet meer of dat n van deze twee meiden was.
Het jongetje ontbreekt nu.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208578860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 09:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dan kijk je de video toch niet?
Dat was mijn punt niet he.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 09:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er werd al aangegeven schokkende beelden.
De vraag was waarom je de NOS soft noemt met een meewarige huillachsmiley erbij. Wat is er mis mee dat ze het beeld op zwart zetten?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 13:05:15 #254
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208578933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:58 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat was mijn punt niet he.
[..]
De vraag was waarom je de NOS soft noemt met een meewarige huillachsmiley erbij. Wat is er mis mee dat ze het beeld op zwart zetten?
Heb ik al gezegd. Omdat er alleen iemand neervalt terwijl je geen schokkende details ziet. Was niet meteen dood.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_208578981
Mocht je je afvragen waarom de polarisatie telkens blijft toenemen.......

twitter


twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208579021
''Trans day of Vengeance'' staat nog steeds op de agenda

30,31 maart en 1 april zijn er bijeenkomsten

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Ali_boo op 29-03-2023 13:26:56 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208579064
Nee dan is het goed :')

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2023 @ 13:18:35 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208579077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
Nee dan is het goed :')

[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk is het dan niet goed.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Miss 200.000.000! woensdag 29 maart 2023 @ 13:18:47 #259
367000 roos94
pi_208579079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
Nee dan is het goed :')

[ afbeelding ]
Had ze beter die ouders neergeknald en niet onschuldige kinderen.
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 13:19:16 #260
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208579085
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
Nee dan is het goed :')

[ afbeelding ]
Volgens wie?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_208579133
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Had ze beter die ouders neergeknald en niet onschuldige kinderen.
Dit is idd hoe je met afwijzing om moet gaan
Niet terugvechten, niet een goed leven lijden, niet hulp zoeken, maar mensen vermoorden om zo je wraak te halen

# stopthehate
#stoptrannygenocide
#dayofvanganceiscometh
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208579148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
Nee dan is het goed :')

[ afbeelding ]
Het normaal vinden dat conservatieve ouders hun kinderen verstoten als ze niet hetero zijn dat werkt idd de polarisatie aan. De lgbthqrst gemeenschap voel zich hierdoor nog meer een outcast.
pi_208579171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 00:17 schreef MoreDakka het volgende:
Fuck de NOS.

Origineel:
[..]
Nu:
[..]
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
PiersGOD
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208579240
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het normaal vinden dat conservatieve ouders hun kinderen verstoten als ze niet hetero zijn dat werkt idd de polarisatie aan. De lgbthqrst gemeenschap voel zich hierdoor nog meer een outcast.
Precies, trans right OR ELSE



Hadden ze maar moeten luisteren

En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt :* c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208579264
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Had ze beter die ouders neergeknald en niet onschuldige kinderen.
Ja inderdaad, stukken beter..

8)7 8)7 8)7
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 13:35:05 #266
8781 crew  Frutsel
pi_208579316
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Had ze beter die ouders neergeknald en niet onschuldige kinderen.
of gewoon zichzelf en niemand anders
  woensdag 29 maart 2023 @ 13:41:29 #267
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208579401
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, trans right OR ELSE

[ afbeelding ]

Hadden ze maar moeten luisteren

En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt :* c_/
Welke rechten willen ze dan ?
Dat kinderen al aan de hormoonblokkers kunnen ?
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_208579466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Welke rechten willen ze dan ?
Dat kinderen al aan de hormoonblokkers kunnen ?
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?
Ik had een paar poster geplaatst eerder in dit topic
Even kijken of ik het nog terug kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2023 @ 13:49:59 #269
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_208579550
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 20:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Bedoel je deze ?

https://mass-shootings.info/index.php

dit is wel van 2021, ik zie geen rooie zo snel , wel wat andere kleuren :X
Dit is geen lijst met de "bekende" random-lijkende mass shootings waar een boze gek wraak neemt door willekeurige mensen (bijv. op zijn oude school) neer te schieten.

Deze lijst beval schietpartijen met meerdere slachtoffers in het algemeen, dus ook gang shootings en al het andere vuurwapen geweld waar meerdere gewonden / doden vallen.

Nog steeds ziek en ernstig. Maar het is niet helemaal hetzelfde als waar we het hier over hebben.
Krekker is de bom!
pi_208579557
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, trans right OR ELSE

[ afbeelding ]

Hadden ze maar moeten luisteren

En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt :* c_/
jij hangt wel een extreme vorm van paternalisme aan. Kinderen hebben naar ouders te luisteren en ben je niet hetero dan sturen we je naar een cursus.

Bedankt voor het delen van je radicale visie over familieverhoudingen. :')
pi_208579716
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, trans right OR ELSE

[ afbeelding ]

Hadden ze maar moeten luisteren

En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt :* c_/
Dit is gewoon normaal Amerikaans wapen-gegeil. Niet zo heel bijzonder voor dat land eigenlijk. Wat voorbeeldjes:



Of lekker met je AR-15 speldje in het HvA rondlopen, ook geen probleem:


ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 maart 2023 @ 14:00:10 #272
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208579730
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik had een paar poster geplaatst eerder in dit topic
Even kijken of ik het nog terug kan vinden
Ik heb het gevonden , man man man , die zijn echt gestoord.
Tuurlijk is geweld tegen een lid van de alfabetgemeenschap altijd fout , maar voor de rest :') :') :') :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_208579783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Welke rechten willen ze dan ?
Dat kinderen al aan de hormoonblokkers kunnen ?
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?


Er zijn meer soortgelijke flyers, maar deze vat het aardig samen

- Het recht om kinderen te seksualiseren
- Het recht om kinderen te verminken
- Twerkende trannies en draq queen story hour is ook een fundamentele recht

De mensen die zich uitspreken tegen dit soort praktijken zijn letterlijk nazi's
En met nazi's moet je geen medeleven hebben

Niet meegaan in deze waanzin is geen optie



En wie niet horen wil moet maar voelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 maart 2023 @ 14:24:23 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208580133
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, trans right OR ELSE

[ afbeelding ]

Hadden ze maar moeten luisteren

En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt :* c_/
Is dat shirt niet juist om de achterlijkheid van Amerika te laten zien? Wapens mogen wel maar gewoon jezelf kunnen zijn is heel moeilijk daar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 29 maart 2023 @ 14:24:44 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208580140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Welke rechten willen ze dan ?
Dat kinderen al aan de hormoonblokkers kunnen ?
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?
Dit zijn inderdaad goede voorbeelden van de idioterie die deze fantasten willen bewerkstelligen.
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit is gewoon normaal Amerikaans wapen-gegeil. Niet zo heel bijzonder voor dat land eigenlijk. Wat voorbeeldjes:

[ afbeelding ]

Of lekker met je AR-15 speldje in het HvA rondlopen, ook geen probleem:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ahh, leuke poging het topic een draai te geven. Misschien kun je uitleggen hoe het komt dat je normaal veelvuldig de spot drijft met de wapencultuur in de VS, maar er nu niet over mag worden gesproken? Is dat bijvoorbeeld omdat het nu transgenders betreft, die binnen de politieke kringen waar jij je mee verbonden voelt, worden gezien als 'gemarginaliseerd' en 'onderdrukt'?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik heb het gevonden , man man man , die zijn echt gestoord.
Tuurlijk is geweld tegen een lid van de alfabetgemeenschap altijd fout , maar voor de rest :') :') :') :')
Inderdaad, geweld is per definitie fout. Daarom moet er via de politiek een halt worden toegeroepen aan deze onzin.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 maart 2023 @ 14:29:58 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208580237
quote:
84s.gif Op woensdag 29 maart 2023 14:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is dat shirt niet juist om de achterlijkheid van Amerika te laten zien? Wapens mogen wel maar gewoon jezelf kunnen zijn is heel moeilijk daar.
Nee hoor, dat ben je eigenlijk automatisch. Zoals jij geboren wordt, dat is de fysieke realiteit van wie jij bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 14:38:14 #277
375570 crew  Cyan9
pi_208580415
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2023 14:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat ben je eigenlijk automatisch. Zoals jij geboren wordt, dat is de fysieke realiteit van wie jij bent.
Volgens jouw opvattingen. :s)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208580527
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2023 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, geweld is per definitie fout. Daarom moet er via de politiek een halt worden toegeroepen aan deze onzin.
Wacht, geweld is nog niet verboden in de VS en daarom moet de politiek actie ondernemen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208580752
twitter


Media heeft besloten om net te doen alsof we niet weten of dit een man of vrouw was. Totale absurditeit.
pi_208580904
Typerend maar kan niet zeggen dat ik verrast ben

r/honesttransgender had the most sane post of the last 24 hours and it was deleted by the moderators:

"Maybe it's too late, and this is what the trans movement has become, and this is how it ends."

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208580948
Gekkies daarentegen hebben wel alle ruimte om hun haat te spuwen

twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208580955
Geestelijk zieke vrouw doet zieke dingen. Big fucking surprise.
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 15:18:59 #283
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208581056
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Gekkies daarentegen hebben wel alle ruimte om hun haat te spuwen

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ja plaats nog weer dezelfde tweet die je ook al eerder plaatste om net te doen alsof er zoveel van dit soort extremisten zijn. Weer lekker een hele community zwart maken, doen alsof ze allemaal zo zijn. Draag lekker bij aan de polarisatie. Ik kan ook wel creatief gaan vissen naar social media posts van christenen die LGBT mensen weet ik wat niet aan willen doen. Maar ik ga tenminste niet doen alsof alle christenen zo zijn en doen alsof de agressie naar LGBT mensen een christelijke probleem is.
pi_208581159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja plaats nog weer dezelfde tweet die je ook al eerder plaatste om net te doen alsof er zoveel van dit soort extremisten zijn. Weer lekker een hele community zwart maken, doen alsof ze allemaal zo zijn. Draag lekker bij aan de polarisatie. Ik kan ook wel creatief gaan vissen naar social media posts van christenen die LGBT mensen weet ik wat niet aan willen doen. Maar ik ga tenminste niet doen alsof alle christenen zo zijn en doen alsof de agressie naar LGBT mensen een christelijke probleem is.
Wat dacht je van incels?
pi_208581421
Erg doorzichtig gedrag weer van de conservatieve gemeenschap hier, dit geweld onder de tafel vegen door maar de hele lgtbhqrt gemeenschap als schuldige aan te wijzen (waarbij sommige tweets al 3 of 4 maal gepost zijn in hetzelfde topic) of over de berichtgeving zelf te gaan zeuren. Zeuren over polarisatie terwijl ze objectief gezien zelf hier het hardst aan het polariseren zijn. 8)7
pi_208581654
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja plaats nog weer dezelfde tweet die je ook al eerder plaatste om net te doen alsof er zoveel van dit soort extremisten zijn. Weer lekker een hele community zwart maken, doen alsof ze allemaal zo zijn. Draag lekker bij aan de polarisatie. Ik kan ook wel creatief gaan vissen naar social media posts van christenen die LGBT mensen weet ik wat niet aan willen doen. Maar ik ga tenminste niet doen alsof alle christenen zo zijn en doen alsof de agressie naar LGBT mensen een christelijke probleem is.
Heb zo het vermoeden dat jij denkt dat ik heel het internet af scout op zoek naar de meest radicale gekkies
Om zo de arme lgbt gemeenschap ik kwaad daglicht te stellen. Nieuwsflash: het wordt letterlijk in mijn schoot geworpen. Op dit moment heb ik zeker 40 a 50 tabs open staan. Van die tientallen opties ik had, heb ik ervoor gekozen om slechts een handje vol met voorbeelden hier te delen

Zoals je zelf hebt kunnen zien heb ik ook een verhaal van een transgender gedeeld die juist heel redelijk en genuanceerd zijn/haar deelde, maar team reddit moest er niets van hebben# post 280

Ik heb je gisteren uitgebreid te woord gestaan en uitgelegd waarom ik dit topic met bovengemiddelde interesse volg. De'' transdayofvangaence '' is vandaag min of meer bevestigd en ik hou mijn hart vast wat er de komende dagen zal gebeuren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 15:59:37 #287
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208581688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb zo het vermoeden dat jij denkt dat ik heel het internet af scout op zoek
quote:
Op dit moment heb ik zeker 40 a 50 tabs open staan.
Ja
pi_208582338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:59 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Ja
Jammer dit, ondanks dat we mijlenver van elkaar afzitten ideologisch gezien. Kon ik het juist wel waarderen de manier waarop jij mij te woord stond. Rustig, kalm en collected . Zonder oordeel maar oprecht het standpunt van de ander proberen te begrijpen, maar is vandaag niets meer van over

Oproep om andere mensen uit te moorden mag niet benoemd worden omdat dit transfobisch zou zijn
Er is nauwelijks aandacht voor het leed van de slachtoffers, maar men meer zorgen of de correcte pronounce zijn gebruikt
Geweld wordt openlijk goedgepraat, dat blijf je maar voor het gemak negeren
Nergens heeft iemand geclaim dat de hele LGBT evil is of uit is op geweld, maar dat stop je niet om bepaalde stropop te gebruiken
Wanneer je de ouders het recht ontneemt om kinderen zelf op te voeden zoals ze zelf willen en dit over wil laten aan trannies/overheidsinstanties dan kan je een backlash verwachten

Of je er bewust van bent of niet, je draagt mee aan de verdere polarisatie. Je bent zoo ideologisch gedreven dat je de belang van trans ppl boven het belang van het kind zet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208582354
Rest in peace little one

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208582610
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:28 schreef SootSprite het volgende:
Een vrouw of een 'vrouw'? Vast een boze incel.
Vrouw naar man trans.
pi_208582708
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2023 16:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Oproep om andere mensen uit te moorden mag niet benoemd worden omdat dit transfobisch zou zijn
Er is nauwelijks aandacht voor het leed van de slachtoffers, maar men meer zorgen of de correcte pronounce zijn gebruikt
Geweld wordt openlijk goedgepraat, dat blijf je maar voor het gemak negeren
Nergens heeft iemand geclaim dat de hele LGBT evil is of uit is op geweld, maar dat stop je niet om bepaalde stropop te gebruiken
Dit wordt nu zodanig omgedraaid dat zelfs het benoemen dat er opgeroepen wordt om geweld, verboden wordt. Omdat dit de oproep voor geweld zogenaamd zou faciliteren. Tijdens de geweldadige zogenaamde "summer of mostly peaceful protests and love" van 2020/2021 van blm. Deden sociale media niets om de oproep voor geweld op hun platforms te verbannen. Twitter/facebook werden zelfs door de extreemfacistische antifa gebruikt om af te spreken. Niets werd ze een strobreed in de weg gelegd. Langzaam verandert de focus nu ook van geweld door extreem-links naar het verbannen van vuurwapens. Het zal weereens een keer niet.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 maart 2023 @ 17:12:04 #292
367000 roos94
pi_208582767
Gelukkig weten ze in USA wel wat ze met daders moeten doen. Hier vragen ze je vriendelijk of je wil stoppen en op je knietjes wil gaan zitten om vervolgens te genieten van een paar jaar therapiesessies om te kijken waar die woede nou vandaan komt
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 17:12:12 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208582768
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2023 16:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jammer dit, ondanks dat we mijlenver van elkaar afzitten ideologisch gezien. Kon ik het juist wel waarderen de manier waarop jij mij te woord stond. Rustig, kalm en collected . Zonder oordeel maar oprecht het standpunt van de ander proberen te begrijpen, maar is vandaag niets meer van over

Oproep om andere mensen uit te moorden mag niet benoemd worden omdat dit transfobisch zou zijn
Er is nauwelijks aandacht voor het leed van de slachtoffers, maar men meer zorgen of de correcte pronounce zijn gebruikt
Geweld wordt openlijk goedgepraat, dat blijf je maar voor het gemak negeren
Nergens heeft iemand geclaim dat de hele LGBT evil is of uit is op geweld, maar dat stop je niet om bepaalde stropop te gebruiken
Wanneer je de ouders het recht ontneemt om kinderen zelf op te voeden zoals ze zelf willen en dit over wil laten aan trannies/overheidsinstanties dan kan je een backlash verwachten

Of je er bewust van bent of niet, je draagt mee aan de verdere polarisatie. Je bent zoo ideologisch gedreven dat je de belang van trans ppl boven het belang van het kind zet
Sorry, maar als je 50 tabs over een onderwerp hebt open staan, dan ben je er gewoon obsessief mee bezig. Ik denk dat vrijwel niemand een oproep om andere mensen te vermoorden ok vind, uit welke hoek het ook mag komen. Jij denkt een leidraad te zien in waarom er veel geweld te verwachten valt vanuit de transhoek. Je hebt 50 tabs open om maar te zoeken naar extreme reacties. Waarvan je ook nog maar moet blijken hoeveel van die screenshots echt zijn of niet door een troll zijn gepost om maar reacties te krijgen. Je sneeuwt zelf het leed van de slachtoffers onder. En mochten er echt filmpjes/posts zijn van mensen die anderen kapot willen schieten dan moet de politie er maar meteen op af want dat doe je niet. Net als bij elke andere gek die dat doet. Maar je zet nu een hele groep neer als potentieel gevaarlijk voor de samenleving.

En wat is er feitelijk aan de hand ? Een gek doet een schoolshooting, wat helaas vaker gebeurd in de VS. De gene is trans en meteen wordt er een hele community bij gehaald. Want het feit dat de persoon trans is heeft hier voor gezorgd. En wat zeggen de statistieken? Volgens mij is zo wat de eerste keer dat een trans persoon voor een mass shooting zorgt in de VS. Je mag mij quoten als er straks een hele reeks aanslagen komt door transpersonen.

En nu komt de aap uit de mouw; "de ouders het recht ontneemt om kinderen zelf op te voeden zoals ze zelf willen en dit over wil laten aan trannies/overheidsinstanties dan kan je een backlash verwachten "

Kunnen ouders in de VS hun kind dan niet christelijk conservatief opvoeden? Waarom zijn mensen die anders in het leven staan daar zo een bedreiging voor? Er zijn mensen die zaken in het leven anders zien, punt klaar. Laat progressievere mensen gewoon doen wat ze willen. Die gaan ook niet zeggen dat de overheid kinderen moeten beschermen omdat die door hun christelijke ouders worden voorgelezen uit de bijbel.

Ik ben zelf geen "LGBT", maar mensen die dichtbij mij staan wel. Die mensen willen gewoon hun leven leven. Misschien dat je kinderen ooit zo een transvrouw tegen komen, dan moeten ze daar maar mee om gaan, dat er mensen zijn die anders zijn dan hun. Net als dat ik ook mensen tegen kom die heel anders in het leven staan. Het gaat mij om de vrijheid dat iedereen kan beslissen wie die kan zijn. Zonder generaliserende haat tegen hele groepen
pi_208582803
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2023 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Er is nauwelijks aandacht voor het leed van de slachtoffers, maar men meer zorgen of de correcte pronounce zijn gebruikt

Of je er bewust van bent of niet, je draagt mee aan de verdere polarisatie. Je bent zoo ideologisch gedreven dat je de belang van trans ppl boven het belang van het kind zet
"Dader is transgender en heeft een manifest"

Dit is het eerste wat je post. Geen aandacht voor het leed van de slachtoffers, en polariserend.
  woensdag 29 maart 2023 @ 17:19:08 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208582828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:45 schreef Basp1 het volgende:
Erg doorzichtig gedrag weer van de conservatieve gemeenschap hier, dit geweld onder de tafel vegen door maar de hele lgtbhqrt gemeenschap als schuldige aan te wijzen (waarbij sommige tweets al 3 of 4 maal gepost zijn in hetzelfde topic) of over de berichtgeving zelf te gaan zeuren. Zeuren over polarisatie terwijl ze objectief gezien zelf hier het hardst aan het polariseren zijn. 8)7
Niemand heeft de hele LHBTQ gemeenschap als schuldige aangewezen. En ik zou even een blik werpen op je eigen PoHi en hoe je zoal spreekt over; conservatieven, MAGA aanhangers, Trump stemmers, mensen die rechtsgeorinteerd zijn of religieuzen. Jij hebt er totaal geen moeite mee om hele groepen mensen te demoniseren en over n kan te scheren.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:05 schreef ElfKraan het volgende:

[..]
Dit wordt nu zodanig omgedraaid dat zelfs het benoemen dat er opgeroepen wordt om geweld, verboden wordt. Omdat dit de oproep voor geweld zogenaamd zou faciliteren. Tijdens de geweldadige zogenaamde "summer of mostly peaceful protests and love" van 2020/2021 van blm. Deden sociale media niets om de oproep voor geweld op hun platforms te verbannen. Twitter/facebook werden zelfs door de extreemfacistische antifa gebruikt om af te spreken. Niets werd ze een strobreed in de weg gelegd. Langzaam verandert de focus nu ook van geweld door extreem-links naar het verbannen van vuurwapens. Het zal weereens een keer niet.
Dit is wat je keer op keer ziet in progressieve kringen. Dubbele standaarden alom.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208582887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Sorry, maar als je 50 tabs over een onderwerp hebt open staan, dan ben je er gewoon obsessief mee bezig. Ik denk dat vrijwel niemand een oproep om andere mensen te vermoorden ok vind, uit welke hoek het ook mag komen. Jij denkt een leidraad te zien in waarom er veel geweld te verwachten valt vanuit de transhoek. Je hebt 50 tabs open om maar te zoeken naar extreme reacties. Waarvan je ook nog maar moet blijken hoeveel van die screenshots echt zijn of niet door een troll zijn gepost om maar reacties te krijgen. Je sneeuwt zelf het leed van de slachtoffers onder. En mochten er echt filmpjes/posts zijn van mensen die anderen kapot willen schieten dan moet de politie er maar meteen op af want dat doe je niet. Net als bij elke andere gek die dat doet. Maar je zet nu een hele groep neer als potentieel gevaarlijk voor de samenleving.

En wat is er feitelijk aan de hand ? Een gek doet een schoolshooting, wat helaas vaker gebeurd in de VS. De gene is trans en meteen wordt er een hele community bij gehaald. Want het feit dat de persoon trans is heeft hier voor gezorgd. En wat zeggen de statistieken? Volgens mij is zo wat de eerste keer dat een trans persoon voor een mass shooting zorgt in de VS. Je mag mij quoten als er straks een hele reeks aanslagen komt door transpersonen.

En nu komt de aap uit de mouw; "de ouders het recht ontneemt om kinderen zelf op te voeden zoals ze zelf willen en dit over wil laten aan trannies/overheidsinstanties dan kan je een backlash verwachten "

Kunnen ouders in de VS hun kind dan niet christelijk conservatief opvoeden? Waarom zijn mensen die anders in het leven staan daar zo een bedreiging voor? Er zijn mensen die zaken in het leven anders zien, punt klaar. Laat progressievere mensen gewoon doen wat ze willen. Die gaan ook niet zeggen dat de overheid kinderen moeten beschermen omdat die door hun christelijke ouders worden voorgelezen uit de bijbel.

Ik ben zelf geen "LGBT", maar mensen die dichtbij mij staan wel. Die mensen willen gewoon hun leven leven. Misschien dat je kinderen ooit zo een transvrouw tegen komen, dan moeten ze daar maar mee om gaan, dat er mensen zijn die anders zijn dan hun. Net als dat ik ook mensen tegen kom die heel anders in het leven staan. Het gaat mij om de vrijheid dat iedereen kan beslissen wie die kan zijn. Zonder generaliserende haat tegen hele groepen
je hebt het fout. Maar heb geen zin om de tweets erbij te zoeken.
De trans community in de comments roepen op tot geweld as. Zaterdag. Ze rouwen om 'hem' en tonen geen berouw voor de overleden kinderen/slachtoffers. Het is een zieke gevaarlijke gebrainwashde cult van extreemlinks.

De mainstream gebruiken dit nu politiek om de focus te leggen op 'guncontrol'. Beiden hebben geen respect voor de slachtoffers
pi_208583151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef roos94 het volgende:
Gelukkig weten ze in USA wel wat ze met daders moeten doen. Hier vragen ze je vriendelijk of je wil stoppen en op je knietjes wil gaan zitten om vervolgens te genieten van een paar jaar therapiesessies om te kijken waar die woede nou vandaan komt
Er wordt hier te soft omgegaan met de daders van de dagelijkse schoolshootings in Nederland?
Is dat werkelijk wat je wil zeggen naar aanleiding van deze tragedie?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208583370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef roos94 het volgende:
Gelukkig weten ze in USA wel wat ze met daders moeten doen. Hier vragen ze je vriendelijk of je wil stoppen en op je knietjes wil gaan zitten om vervolgens te genieten van een paar jaar therapiesessies om te kijken waar die woede nou vandaan komt
Hebben we veel last van school shootings hier in Nederland ja?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208583396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Sorry, maar als je 50 tabs over een onderwerp hebt open staan, dan ben je er gewoon obsessief mee bezig. Ik denk dat vrijwel niemand een oproep om andere mensen te vermoorden ok vind, uit welke hoek het ook mag komen. Jij denkt een leidraad te zien in waarom er veel geweld te verwachten valt vanuit de transhoek. Je hebt 50 tabs open om maar te zoeken naar extreme reacties. Waarvan je ook nog maar moet blijken hoeveel van die screenshots echt zijn of niet door een troll zijn gepost om maar reacties te krijgen. Je sneeuwt zelf het leed van de slachtoffers onder. En mochten er echt filmpjes/posts zijn van mensen die anderen kapot willen schieten dan moet de politie er maar meteen op af want dat doe je niet. Net als bij elke andere gek die dat doet. Maar je zet nu een hele groep neer als potentieel gevaarlijk voor de samenleving.

En wat is er feitelijk aan de hand ? Een gek doet een schoolshooting, wat helaas vaker gebeurd in de VS. De gene is trans en meteen wordt er een hele community bij gehaald. Want het feit dat de persoon trans is heeft hier voor gezorgd. En wat zeggen de statistieken? Volgens mij is zo wat de eerste keer dat een trans persoon voor een mass shooting zorgt in de VS. Je mag mij quoten als er straks een hele reeks aanslagen komt door transpersonen.

En nu komt de aap uit de mouw; "de ouders het recht ontneemt om kinderen zelf op te voeden zoals ze zelf willen en dit over wil laten aan trannies/overheidsinstanties dan kan je een backlash verwachten "

Kunnen ouders in de VS hun kind dan niet christelijk conservatief opvoeden? Waarom zijn mensen die anders in het leven staan daar zo een bedreiging voor? Er zijn mensen die zaken in het leven anders zien, punt klaar. Laat progressievere mensen gewoon doen wat ze willen. Die gaan ook niet zeggen dat de overheid kinderen moeten beschermen omdat die door hun christelijke ouders worden voorgelezen uit de bijbel.

Ik ben zelf geen "LGBT", maar mensen die dichtbij mij staan wel. Die mensen willen gewoon hun leven leven. Misschien dat je kinderen ooit zo een transvrouw tegen komen, dan moeten ze daar maar mee om gaan, dat er mensen zijn die anders zijn dan hun. Net als dat ik ook mensen tegen kom die heel anders in het leven staan. Het gaat mij om de vrijheid dat iedereen kan beslissen wie die kan zijn. Zonder generaliserende haat tegen hele groepen
En in al die tabs heeft blijkbaar niemand het bericht van TRAN gepost. Typisch.

quote:
TRAN will be hosting an event in DC, time and location on 4/1 at 11 am in front of SCOTUS. The online event will be hosted on 4/1, time TBA. This protest is about unity, not inciting violence. TRAN does not encourage violence and it is not welcome at this event.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208583509
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand heeft de hele LHBTQ gemeenschap als schuldige aangewezen. En ik zou even een blik werpen op je eigen PoHi en hoe je zoal spreekt over; conservatieven, MAGA aanhangers, Trump stemmers, mensen die rechtsgeorinteerd zijn of religieuzen. Jij hebt er totaal geen moeite mee om hele groepen mensen te demoniseren en over n kan te scheren.
[..]
Dit is wat je keer op keer ziet in progressieve kringen. Dubbele standaarden alom.
Dus jij kan constant posten over progressieven en hiermee aanzetten tot polarisatie, maar als dat gedrag gespiegeld wordt dan is het janken geblazen. _O-

Ik zal het even samenvatten dit is keer op keer de dubbele standaard welke mensen zien door het makkelijk overgenomen narratief vanuit rechts conservatieve kringen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')