Dit is geen vrouw, dit is een het.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
AP lult dom. Net als jij. Er wordt bewust informatie weggelaten die relevant is, er is geen voortschrijdend inzicht. Dit was een vrouw en dat moet gewoon benoemd worden. Alleen al omdat vrouwen die een school overhoop schieten zeer zeldzaam zijn en dus nieuwswaardig.
Hoe iemand zich verder identificeert maakt geen reet uit, zeker niet als het gaat om zo'n monster die onschuldige kinderen doodt.
Het jongetje ontbreekt nu.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat denk ik. Al was er gister al ergens een foto van een klein meisje, maar weet ff niet meer of dat één van deze twee meiden was.
Dat was mijn punt niet he.quote:
De vraag was waarom je de NOS soft noemt met een meewarige huillachsmiley erbij. Wat is er mis mee dat ze het beeld op zwart zetten?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd al aangegeven schokkende beelden.
Heb ik al gezegd. Omdat er alleen iemand neervalt terwijl je geen schokkende details ziet. Was niet meteen dood.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet he.
[..]
De vraag was waarom je de NOS soft noemt met een meewarige huillachsmiley erbij. Wat is er mis mee dat ze het beeld op zwart zetten?
Nee, natuurlijk is het dan niet goed.quote:
Volgens wie?quote:
Dit is idd hoe je met afwijzing om moet gaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Had ze beter die ouders neergeknald en niet onschuldige kinderen.
Het normaal vinden dat conservatieve ouders hun kinderen verstoten als ze niet hetero zijn dat werkt idd de polarisatie aan. De lgbthqrst gemeenschap voel zich hierdoor nog meer een outcast.quote:
PiersGODquote:Op woensdag 29 maart 2023 00:17 schreef MoreDakka het volgende:
Fuck de NOS.
Origineel:
[..]
Nu:
[..]
Gewoon feiten weghalen zonder reden. Als je dit nu leest weet je niet eens of het een man of vrouw was. Waar de fuck is de NOS mee bezig?
Precies, trans right OR ELSEquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het normaal vinden dat conservatieve ouders hun kinderen verstoten als ze niet hetero zijn dat werkt idd de polarisatie aan. De lgbthqrst gemeenschap voel zich hierdoor nog meer een outcast.
Ja inderdaad, stukken beter..quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
of gewoon zichzelf en niemand andersquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke rechten willen ze dan ?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, trans right OR ELSE
[ afbeelding ]
Hadden ze maar moeten luisteren
En nog bedankt voor het bevestigen van mijn punt![]()
Ik had een paar poster geplaatst eerder in dit topicquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Welke rechten willen ze dan ?
Dat kinderen al aan de hormoonblokkers kunnen ?
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?
Dit is geen lijst met de "bekende" random-lijkende mass shootings waar een boze gek wraak neemt door willekeurige mensen (bijv. op zijn oude school) neer te schieten.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bedoel je deze ?
https://mass-shootings.info/index.php
dit is wel van 2021, ik zie geen rooie zo snel , wel wat andere kleuren
jij hangt wel een extreme vorm van paternalisme aan. Kinderen hebben naar ouders te luisteren en ben je niet hetero dan sturen we je naar een cursus.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon normaal Amerikaans wapen-gegeil. Niet zo heel bijzonder voor dat land eigenlijk. Wat voorbeeldjes:quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het gevonden , man man man , die zijn echt gestoord.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik had een paar poster geplaatst eerder in dit topic
Even kijken of ik het nog terug kan vinden
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat ze als man de vrouwenkleedkamer in mogen omdat ze zeggen dat ze vrouw zijn ?
Is dat shirt niet juist om de achterlijkheid van Amerika te laten zien? Wapens mogen wel maar gewoon jezelf kunnen zijn is heel moeilijk daar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn inderdaad goede voorbeelden van de idioterie die deze fantasten willen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ahh, leuke poging het topic een draai te geven. Misschien kun je uitleggen hoe het komt dat je normaal veelvuldig de spot drijft met de wapencultuur in de VS, maar er nu niet over mag worden gesproken? Is dat bijvoorbeeld omdat het nu transgenders betreft, die binnen de politieke kringen waar jij je mee verbonden voelt, worden gezien als 'gemarginaliseerd' en 'onderdrukt'?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is gewoon normaal Amerikaans wapen-gegeil. Niet zo heel bijzonder voor dat land eigenlijk. Wat voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
Of lekker met je AR-15 speldje in het HvA rondlopen, ook geen probleem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, geweld is per definitie fout. Daarom moet er via de politiek een halt worden toegeroepen aan deze onzin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden , man man man , die zijn echt gestoord.
Tuurlijk is geweld tegen een lid van de alfabetgemeenschap altijd fout , maar voor de rest![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |