Zou kunnen, best spannend aangezien Jason zoveel coins heeft.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:02 schreef marky het volgende:
Alleen Jason en Charlotte in de tuin. Ze moeten ook hun coins meenemen. Dus toch een coinsspel?
Dan is bij Jason meteen de pot leeg.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:05 schreef Mikeshutup het volgende:
Elke coin 1k uit de pot en direct vertrekken of blijven…?
Dat zou wel leuke streams geven….quote:Op maandag 27 maart 2023 16:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan is bij Jason meteen de pot leeg.
Zijn verhalen voor goedgelovigen.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef Ireth het volgende:
Lot somt ff op wat ze allemaal in the uuuesofee heeft gedaan, hoorde ook "personal assistent bij een celebraty" langs komen... die had ik nog niet eerder gehoord
Ja al verteld paar weken terug al. Toen vroeg dacht ik chiara nog wat dat in hield en had ze het over boodschappen doen. Bv stomerij en reizen regelen en dat soort dingen. Ze zaten toen bij die kachel in dat hoekje.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef Ireth het volgende:
Lot somt ff op wat ze allemaal in the uuuesofee heeft gedaan, hoorde ook "personal assistent bij een celebraty" langs komen... die had ik nog niet eerder gehoord
Als BB nog 6 maanden duurt was ze, in dr verhalen, zelf de beroemdheid en had zij een PA.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef Ireth het volgende:
En een crowdfundinh opzetten om dr vader vanuit italie naar belgie te vervoeren.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:17 schreef Ireth het volgende:
3000 cash pm, huis aan zee, auto...
Ik heb de verkeerde baan
Ah die heb ik dus gemist, hoorde het nu voor het eerstquote:Op maandag 27 maart 2023 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja al verteld paar weken terug al. Toen vroeg dacht ik chiara nog wat dat in hield en had ze het over boodschappen doen. Bv stomerij en reizen regelen en dat soort dingen. Ze zaten toen bij die kachel in dat hoekje.
Ja al verteld paar weken terug alquote:Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef Ireth het volgende:
Haha snap ik mis ook dingen want zo boeiend is het niet en weer veel op kantoor werken.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah die heb ik dus gemist, hoorde het nu voor het eerst
Je bekijkt het maar. I'm not a believer.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:18 schreef marsan het volgende:
[..]
En een crowdfundinh opzetten om dr vader vanuit italie naar belgie te vervoeren.
Ik ook niet. Anders was die actie ook niet echt nodig lijkt me.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:21 schreef czvt het volgende:
[..]
Je bekijkt het maar. I'm not a believer.
kunnen ze Charlotte gewoon niet in het huis laten na zaterdag en de streams erop zetten - die l*lt de hele dag de streams wel vol?quote:Op maandag 27 maart 2023 16:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Als BB nog 6 maanden duurt was ze, in dr verhalen, zelf de beroemdheid en had zij een PA.
Wil je daar ook de kijkers wegjagenquote:Op maandag 27 maart 2023 16:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
kunnen ze Charlotte gewoon niet in het huis laten na zaterdag en de streams erop zetten - die l*lt de hele dag de streams wel vol?
of vragen of ze door mag naar de loods in EJVJL?
Nope en zelfs bij Charlotte trekt hij er nog wat uit.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:22 schreef Hoylei het volgende:
En weer is Jason bij een inhoudelijk gesprek over iemands leven betrokken!
Het zal geen toeval zijn zeker
Gezinszak lauwe friet, 4 frikadellen/kroketten en een pot mayonaise...quote:
Smakelijkquote:Op maandag 27 maart 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gezinszak lauwe friet, 4 frikadellen/kroketten en een pot mayonaise...
Hier lekker spinazie, gekookte aardappelen, balletje gehakt en een gekookt eitjequote:
Ooo lekkerquote:Op maandag 27 maart 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier lekker spinazie, gekookte aardappelen, balletje gehakt en een gekookt eitje
Ook smakelijkquote:Op maandag 27 maart 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier lekker spinazie, gekookte aardappelen, balletje gehakt en een gekookt eitje
Hier echt stampot rauwe andijvie met spekjes en rookworst.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat moet je op twitter vragen en niet hier, hier is geen twitterquote:
Kan er niks over vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |