dat is duidelijk. Charlotte word sowieso al voorgetrokken en ik verwacht dat ze voor 2Belgen en 2 Nederlanders gaan dusss, exit Jolien. Wat toch heel vreemd zou zijn na de uitslag van zaterdagquote:
Wat staat Jason laag...quote:
Jason is te vroeg gepiekt. Had het ergens wel verwacht. Salar was ook niet populair zijn eerste maand; Jason was al onmiddellijk populair na 2/3 weken.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat staat Jason laag...
Bart is tot nu toe geheimschrijver geweest, hij hield zich behoorlijk op de oppervlakte. Jason was gewoon open boek met alle gevolgen van dien zoals haat en irritatie van zijn medebewoners...hij durfde altijd voor zijn ongezouten mening uit te komen, alleen daarom al gun ik hem de winst.
Vlaamse FB-groep (heb ik gehoord, ik weet dat zelf niet, zit niet op fb. En weet ook niet hoeveel Nederlanders daar dan inzitten natuurlijk ;p)quote:Op maandag 27 maart 2023 00:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat staat Jason laag...
Bart is tot nu toe geheimschrijver geweest, hij hield zich behoorlijk op de oppervlakte. Jason was gewoon open boek met alle gevolgen van dien zoals haat en irritatie van zijn medebewoners...hij durfde altijd voor zijn ongezouten mening uit te komen, alleen daarom al gun ik hem de winst.
Hopelijk vertekend beeld deze poll want hij verdient het hard.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jason is te vroeg gepiekt. Had het ergens wel verwacht. Salar was ook niet populair zijn eerste weken; Jason was al onmiddellijk populair na 2/3 weken.
Ik denk niet dat hij nog wint; vooral omdat hij de laatste afleveringen een beetje negatief werd neergezet wat meestal een signaal is van febo. Febo zal ook wel eens een Belg willen hebben. Ik vrees zelf dat Charlotte de overwinning nog pakt.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hopelijk vertekend beeld deze poll want hij verdient het hard.
Dat laatste lijkt me erg sterk want dan draait BB zichzelf echt de nek om. Dat komt zo hard niet overeen met polls en de stemming op het internet dat ze daar nooit mee weg kunnen komen. Het is ofwel Bart of Jason lijkt me.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog wint; vooral omdat hij de laatste afleveringen een beetje negatief werd neergezet wat meestal een signaal is van febo. Febo zal ook wel eens een Belg willen hebben. Ik vrees zelf dat Charlotte de overwinning nog pakt.
Er gaan geruchten dat in een twist de winnaar deze keer niet door de kijker zelf wordt bepaald maar door een eindspel. Zo zou Charlotte nog kunnen winnen (en ik geloof dan dat het spel in haar voordeel wordt gemaakt of ze in de DBK gebriefd wordt hoe het spel te winnen) of is dat teveel complotdenken ?quote:Op maandag 27 maart 2023 00:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me erg sterk want dan draait BB zichzelf echt de nek om. Dat komt zo hard niet overeen met polls en de stemming op het internet dat ze daar nooit mee weg kunnen komen. Het is ofwel Bart of Jason lijkt me.
En als Bart wint hoeft het ook niet van binnenuit per se zo bepaald te zijn. Ik weet niet of ik daar in geloof. Ik weet niet hoe het zit met wetgeving en die notaris en hoe strikt dat gaat. hij heeft ook gewoon een reële kans natuurlijk. Het kán hoor, daar niet van.
Ik vind het wel knap dat er eigenlijk vrijwel nooit iets lekt ook bij BB. Dat doet me vermoeden dat het allemaal ook wel binnen de lijntjes gaat.
Haha ik kan niks met zekerheid uitsluiten natuurlijk, ik weet het ook niet. Ik vraag me dan af waar dat gerucht dan vandaan komt, mensen lullen zó veel op het internet en nemen van alles over en maken dat de waarheid.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat in een twist de winnaar deze keer niet door de kijker zelf wordt bepaald maar door een eindspel. Zo zou Charlotte nog kunnen winnen (en ik geloof dan dat het spel in haar voordeel wordt gemaakt of ze in de DBK gebriefd wordt hoe het spel te winnen) of is dat teveel complotdenken ?
BB zei duidelijk zaterdag dat de kijker beslist.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat in een twist de winnaar deze keer niet door de kijker zelf wordt bepaald maar door een eindspel. Zo zou Charlotte nog kunnen winnen (en ik geloof dan dat het spel in haar voordeel wordt gemaakt of ze in de DBK gebriefd wordt hoe het spel te winnen) of is dat teveel complotdenken ?
Dat is altijd zo, vorig jaar ook , en vorig jaar ging er op woensdag voor de finale zaterdag ook nog 1 uit, dat zal ook dit jaar weer zijn, na 11 uur vandaag komt er meteen een nieuwe stemronde , voor de gene die woensdag eruit gaat, zodat zaterdag de Finale is met 3 Net als altijdquote:
Kan allemaal in de finale weekquote:
Tja voor dat Jolien en Charlotte klaar zijn met plamuren is het 12:30quote:Op maandag 27 maart 2023 07:40 schreef Clasientje het volgende:
Mogen ze nu wel uit bed gaan zodat hun zich kunnen voorbereiden.
Morguh Fritsie dan zijn ze wel te laat het zou om 11 uur zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 07:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja voor dat Jolien en Charlotte klaar zijn met plamuren is het 12:30![]()
Goedemorgen Cos
En het is al een uur later dan hun denkenquote:Op maandag 27 maart 2023 07:40 schreef Clasientje het volgende:
Mogen ze nu wel uit bed gaan zodat hun zich kunnen voorbereiden.
Allemaal nerveus haha.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:22 schreef Jockari het volgende:
Als ze geen benul hebben van de zomertijd, zijn er al wel vroeg uit vandaag.
O las gisteren dat ze dacht dat het in mei was, is ze weer een maand naar voren geschovenquote:Op maandag 27 maart 2023 08:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen ze hebben geen benul van de zomertijd want volgens lyndsey is het in juni pas
Jolien heeft gisteren de haren van charlotte gewassenquote:Op maandag 27 maart 2023 08:34 schreef happyme28 het volgende:
Gaat Charlotte douchen met coin, gaat ze haar haar niet nat maken. Dat is toch niet lekker douchen?
Ja dat weet ik maar dan kan je je haren toch wel nat maken? Ik was ook niet elke dag mijn haren maar heb niet lekker gedouched als mijn haren niet nat zijn. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 27 maart 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jolien heeft gisteren de haren van charlotte gewassen
Dat heb ik ook hoor. Maar schijnbaar heeft zij daar geen last van. Het is ook behelpen daar met douchen natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 08:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar dan kan je je haren toch wel nat maken? Ik was ook niet elke dag mijn haren maar heb niet lekker gedouched als mijn haren niet nat zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen
Extra hout voor de hottub.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:53 schreef Ireth het volgende:
Wat vroeg Bart nu? Was net te laat met volume omhoog gooien, hoorde alleen nog "dankuwel!"
Daar wen je vanzelf aan als je langhaar hebt bovendien kan het ook slecht zijn voor je haar want dan moet je het ook weer fohnenquote:Op maandag 27 maart 2023 08:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar dan kan je je haren toch wel nat maken? Ik was ook niet elke dag mijn haren maar heb niet lekker gedouched als mijn haren niet nat zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen
hoit vd hottubquote:Op maandag 27 maart 2023 08:53 schreef Ireth het volgende:
Wat vroeg Bart nu? Was net te laat met volume omhoog gooien, hoorde alleen nog "dankuwel!"
Ze hadden gezegd van nietquote:Op maandag 27 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Als er nou zo iemand weggaat, zouden de andere hun koffers dan weer uitpakken voor tot zaterdag?
vlgs .mij moeten ze dat van bbquote:Op maandag 27 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Als er nou zo iemand weggaat, zouden de andere hun koffers dan weer uitpakken voor tot zaterdag?
Er moet er ws not 1 weg op woensdag/donderdag.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Big Brother kan natuurlijk zeggen 1000 euro voor iedere uitgepakte koffer in de voorraadkamerquote:Op maandag 27 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |