Ja dat vond ik ook, hij had zo mooie kop met haarquote:Op zondag 26 maart 2023 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, wat krullen op dat kopke stond hem veel beter.
Goed teken, dan ben je weer helemaal beterquote:Op zondag 26 maart 2023 17:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je stopt hier wel even een beeld in mijn hoofd hoor @:Dotteke
Geen krullenkapsel bij de een, maar een curling-kapsel bij de ander ;pquote:Op zondag 26 maart 2023 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, Lesly heeft zich ook bemoeid met Jason zijn kapsel, wat zij op haar kop heef ziet er ook niet uit: een mislukt keppeltje met een handgreep
Prei pasta en een sausjequote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen krullenkapsel bij de een, maar een curling-kapsel bij de ander ;p
Ik wist niet dat ze dat weten? daarom zijn ze de koffr aan het pakkenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef TheLuckyman het volgende:
Is er beeldmateriaal van het moment dat ze te horen krijgen dat er iemand morgen al weg gaat?
Schakel nu net pas in voor het eerst vandaag
Jammer had ze wel eens willen zien morgen als onverwachts die twee dames in de loods kwam om te vertellen dat er een naar huis moet.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Ja is aangekondigd. Weet niet of hier iemand filmpje heeft, maar wel op Twitter gezien.
Verkeerde memo?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:08 schreef Ireth het volgende:
Rob was er ook???
(Misschien al besproken maar heb geen cos of streams gehad tot nu toe vandaag)
[ twitter ]
Nou ja, zijn ze iig in beweging...quote:Op zondag 26 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
Dat gaat vast de hele avond duren dat inpakken
Aangekondigd dat ze met koffers klaar moesten staan las ik ergens. Dus waarom is dan voor hun nog niet persé duidelijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Ja is aangekondigd. Weet niet of hier iemand filmpje heeft, maar wel op Twitter gezien.
Ik las het inderdaad ook op Twitter en voel toen in een gesprek tussen Jolien en Charlotte. Daaruit kon je uit uitmaken dat de het wisten. Later zag ik de koffers. Helaas gemistquote:Op zondag 26 maart 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer had ze wel eens willen zien morgen als onverwachts die twee dames in de loods kwam om te vertellen dat er een naar huis moet.
Van mij mogen ze morgen wel de finale doen er gebeurd al weken niets meerquote:Op zondag 26 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
Dat gaat vast de hele avond duren dat inpakken
Ja en ze moeten allemaal maar wachten want miss usa moet eerst nog haar haar doen en bed verschonenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef Willewa het volgende:
“Hoe laat zullen we .. doen? 6 uur ofzo?”. Klok loopt nog uur achter daar?
Jawel werd gezegd dat er 1 moest gaanquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Aangekondigd dat ze met koffers klaar moesten staan las ik ergens. Dus waarom is dan voor hun nog niet persé duidelijk.
https://www.instagram.com/reel/CqQjNwaPlnC/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Net kwartiertje geleden gepost.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Aangekondigd dat ze met koffers klaar moesten staan las ik ergens. Dus waarom is dan voor hun nog niet persé duidelijk.
Die hadden ze drie weken geleden al kunnen doenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze morgen wel de finale doen er gebeurd al weken niets meer
Ah okay nou dan is het duidelijkquote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jawel werd gezegd dat er 1 moest gaan
Ah dat hebben ze vandaag een keer te horen gekregen?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/CqQjNwaPlnC/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Net kwartiertje geleden gepost.
Jepquote:Op zondag 26 maart 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat hebben ze vandaag een keer te horen gekregen?
Er werd gezegd: laatste avond in het huis .. en morgen weer thuisquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
De exit is morgen eind van de ochtend. Maar dat weten zij niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:48 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe dan je kan toch tot morgen stemmen?
Ja het verbaasd mij ookquote:Op zondag 26 maart 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben toch best verbaasd waarom Bart ineens zo populair is. Ineens allemaal anti Jason. Ik zal wel wat gemist hebben.
Zat er aan te komen, hij staat er in de uitzendingen ook zeer negatief op, en zo sturen ze wie ze als winnaar willen hebben dit jaar.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben toch best verbaasd waarom Bart ineens zo populair is. Ineens allemaal anti Jason. Ik zal wel wat gemist hebben.
Ik ben zeker niet anti Jason. Gub het gewoon Bart en Jason om de finale. Wie wint interesseert me niet. Enkel 1 van hun.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga voor Jason. Zijn BB was een achtbaan. Gebutst maar niet gebroken.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis bij mij Bart of Jason. Speelt eigenlijk geen rol wie van beide .
iets na 16 uur was dat. ik zal het vanavond eens bekijken. Nu hebben de kinderen de tv ingepalmd. Jason begon dan een hele bloemlezing dat het wel een nachtelijke exit kon worden want in de ochtend kon ook om 1 uur 's morgens zijn.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat hebben ze vandaag een keer te horen gekregen?
Heb hetzelfde, Jason brengt veel meer diepte. Veel interessanter karakter. Maar denk wel dat veel stemmen van Bart, anti-Jason stemmen zijn. Je houd van Jason of niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |