Jason kan dat hebbenquote:Op zondag 26 maart 2023 01:39 schreef Krambo het volgende:
Dat gepraat in de derde persoon over Jason is wel wat ongemakkelijk
Ergens had/heb ik ook het gevoel dat bepaalde mensen anders (positiever) op hem reageerden toen ze doorkregen hoe populair hij was.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:37 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey vind dat Jason wel veranderd was terug gekomen. Na een heftige ervaring.
Die domme griet snapt niet dat Jason niet anders was, maar dat de groep vooral anders reageerde op hem.
Maargoed de griet heeft een drankje op.
Jason kwam voor de 2e keer terug en de groep reageert daar op en beseft dat ze hem niet weg krijgen.![]()
Lotje snapt het net iets meer
In de hoop er zelf beter uit te komen..quote:Op zondag 26 maart 2023 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ergens had/heb ik ook het gevoel dat bepaalde mensen anders (positiever) op hem reageerden toen ze doorkregen hoe populair hij was.
Op zeker.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ergens had/heb ik ook het gevoel dat bepaalde mensen anders (positiever) op hem reageerden toen ze doorkregen hoe populair hij was.
Klopt!quote:Op zondag 26 maart 2023 01:45 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Op zeker.
Maar Charlotte, Bart en Jolien imo niet. Jolien is echt pas later naar hem toegegroeid.
Als ze dit volledig in de uitzending stoppen vd week gaat Jason winnenquote:Op zondag 26 maart 2023 01:46 schreef engine het volgende:
Het gaat wel lang door over JasonZijn er nog andere bewoners?
En dat is 20 jaar jeetje.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:47 schreef Hoylei het volgende:
Mooie uitspraak:
Jason: "Ik kom niet dichter naar jullie, we komen dichter naar elkaar."
Ik doelde idd o.a. op een Lindsey. Maar ik denk persoonlijk wel dat dit aardig gemeend is. Ik denk dat Lindsey gewoon erg beïnvloedbaar is met verkeerde mensen om haar heen en dan komt die kant heel erg naar boven. (Denk ik, misschien zit ik fout)quote:Op zondag 26 maart 2023 01:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de hoop er zelf beter uit te komen..
De Lindsey van donderdag/vrijdag is (naar mijn mening) de echte.
Ik vertrouw dit gezemel voor geen meter.
En dat zonder drank.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:47 schreef Hoylei het volgende:
Mooie uitspraak:
Jason: "Ik kom niet dichter naar jullie, we komen dichter naar elkaar."
Soms moet de winnaar in de spotlightquote:Op zondag 26 maart 2023 01:46 schreef engine het volgende:
Het gaat wel lang door over JasonZijn er nog andere bewoners?
Kan hoor, maar ik vertrouw het niet. Die probeert voor maandag haar kloten nog te redden.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doelde idd o.a. op een Lindsey. Maar ik denk persoonlijk wel dat dit aardig gemeend is. Ik denk dat Lindsey gewoon erg beïnvloedbaar is met verkeerde mensen om haar heen en dan komt die kant heel erg naar boven. (Denk ik, misschien zit ik fout)
Danny is buiten het huis en er zijn weer goeie gesprekkenquote:Op zondag 26 maart 2023 01:48 schreef Hoylei het volgende:
Ik hoop dat ze zonder Danny weer fijn naar elkaar kunnen groeien.
Het valt wel op dat de sfeer anders is maar is misschien ook door het feestje. We gaan het zien morgen.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny is buiten het huis en er zijn weer goeie gesprekken
Danny was heel erg sfeerbepalend. Zal je morgen ook zien denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt wel op dat de sfeer anders is maar is misschien ook door het feestje. We gaan het zien morgen.
Haha ja dat kan ook. Ik weet het ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan hoor, maar ik vertrouw het niet. Die probeert voor maandag haar kloten nog te redden.
Nooit zo tegen mijn Jason![]()
En vlak voor Danny terugkwam was het ook een groep. En nu direct weer.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:01 schreef ledn81 het volgende:
Dit is trouwens wel waar ik BB voor kijk en volg. Jason had dit soort gesprekken al weken zo nu en dan met andere bewoners. Nu doen ze dit voor het eerst als groep.
Daarom is die gast van 20 gewoon de winnaar![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens. Ook Lindsey is best wel onzeker. Durft nu wel op dingen terug te komen en ja, natuurlijk in haar voordeel, dat weet ze heus wel, maar ik vind het wel tof dat ze nu niet met de visie van Charlotte meeloopt.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook. Ik weet het ook niet natuurlijk.
Maar zoals eerder gezegd, ik zie best een kant in Lindsey die te pruimen is. Alleen tja die andere kant. Ik denk dat zij iemand is die best een mooi mens kan zijn mits ze de juisten om zich heen heeft. Bij de verkeerden gaat het mis. Dus beïnvloedbaar of gevoelig voor bepaalde invloeden denk ik. Vandaar misschien ook het beeld dat Lindsey achter Danny aanliep 🦆 ipv andersom. Ik proef altijd een soort masker en dat kan met dingen uit haar verleden te maken hebben misschien, zie je vaker.
Maar ach what do I knowwww. Misschien heb je helemaal gelijk
Maar nu wil ik naar bed dus zeker het getok met Lindsey kan morgen vast ook wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
En vlak voor Danny terugkwam was het ook een groep. En nu direct weer.
Ik snap wat je bedoeld te zeggenquote:Op zondag 26 maart 2023 03:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook. Ik weet het ook niet natuurlijk.
Maar zoals eerder gezegd, ik zie best een kant in Lindsey die te pruimen is. Alleen tja die andere kant. Ik denk dat zij iemand is die best een mooi mens kan zijn mits ze de juisten om zich heen heeft. Bij de verkeerden gaat het mis. Dus beïnvloedbaar of gevoelig voor bepaalde invloeden denk ik. Vandaar misschien ook het beeld dat Lindsey achter Danny aanliep 🦆 ipv andersom. Ik proef altijd een soort masker en dat kan met dingen uit haar verleden te maken hebben misschien, zie je vaker.
Maar ach what do I knowwww. Misschien heb je helemaal gelijk
Haha slaap welquote:Op zondag 26 maart 2023 03:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar nu wil ik naar bed dus zeker het getok met Lindsey kan morgen vast ook wel.
Ik loop nog 10 min achter op de stream en moet zo nog even op stop drukken en uploadenquote:
Mijn pleidooi waarom Jason BB moet winnen is :quote:
Scherp.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld te zeggen
Maar eigenlijk zeg je ook dat iedere negatieve kant van iemand positief uit te leggen is
Ik denk dat het zo niet inmekaar steekt
Haha ja dat zeg ik inderdaad in feite. Of nouja, ik zeg vooral dat iedereen een verhaal heeft. Een ooit onbeschreven blad dat door omstandigheden en gebeurtenissen beschreven en gevormd werd. Ik geloof ook dat dat vaak terug te leiden is naar gebeurtenissen (heb me veel verdiept in psychotherapie tijdens studie en werk waar dit soort zaken veel naar voren komen), iedereen heeft een verhaal maarrrrr klopt, er is ook zeker een percentage waar dat niet voor geldt natuurlijk, dus idd het steekt niet altijd zo in elkaar, heb je gelijk in.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld te zeggen
Maar eigenlijk zeg je ook dat iedere negatieve kant van iemand positief uit te leggen is
Ik denk dat het zo niet inmekaar steekt
Ja maar onder dat mom is iedereen te vergeven en dat vind ik niet eerlijk naar de mensen toe die vanuit zichzelf zijn zoals ze zijn.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat zeg ik inderdaad in feite. Of nouja, ik zeg vooral dat iedereen een verhaal heeft. Een ooit onbeschreven blad dat door omstandigheden en gebeurtenissen beschreven en gevormd werd. Ik geloof ook dat dat vaak terug te leiden is naar gebeurtenissen (heb me veel verdiept in psychotherapie tijdens studie en werk waar dit soort zaken veel naar voren komen), iedereen heeft een verhaal maarrrrr klopt, er is ook zeker een percentage waar dat niet voor geldt natuurlijk, dus idd het steekt niet altijd zo in elkaar, heb je gelijk in.
Ik weet dat mensen dat vaak als naar excuses zoeken zien, maar feit is dat die er vaak zijn. Des te meer reden ‘to just be nice to people’. Maar goed, das mijn opvatting en een ander mag dat ook gewoon anders zien. Ik ga wat offtopic misschien lol.
Ja ook maar dat er ook een verschil is tussen karakter en(aangeleerd) gedragquote:Op zondag 26 maart 2023 03:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat zeg ik inderdaad in feite. Of nouja, ik zeg vooral dat iedereen een verhaal heeft. Een ooit onbeschreven blad dat door omstandigheden en gebeurtenissen beschreven en gevormd werd. Ik geloof ook dat dat vaak terug te leiden is naar gebeurtenissen (heb me veel verdiept in psychotherapie tijdens studie en werk waar dit soort zaken veel naar voren komen), iedereen heeft een verhaal maarrrrr klopt, er is ook zeker een percentage waar dat niet voor geldt natuurlijk, dus idd het steekt niet altijd zo in elkaar, heb je gelijk in.
Ik weet dat mensen dat vaak als naar excuses zoeken zien, maar feit is dat die er vaak zijn. Des te meer reden ‘to just be nice to people’. Maar goed, das mijn opvatting en een ander mag dat ook gewoon anders zien. Ik ga wat offtopic misschien lol.
Preciesquote:Op zondag 26 maart 2023 03:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja maar onder dat mom is iedereen te vergeven en dat vind ik niet eerlijk naar de mensen toe die vanuit zichzelf zijn zoals ze zijn.
Doet hij constant. Hij is wel oprecht met Jason maar hij speelt wel zijn eigen spel en ik hou niet zo van zijn spel. Ben meer van recht door zee zoals Jason.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, kijk niet vaak live, maar Bart is volgens mij een sneak ...![]()
Vond dat hij Jason een beetje in de steek liet vanavond, kijk de uurfilmpjes maar terug ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |